وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

هر آنچه که باید درباره ایمیل در VPS خود بدانید

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


هنگامی که وب سایت خود را با سرویس میزبانی VPS راه اندازی کردید، باید توجه جدی به تغییر ایمیل های شرکت خود به همان VPS داشته باشید. اگر کسب و کار شما مانند بسیاری از مشاغل دیگر است، احتمالاً به ایمیل متکی هستید و ایده دسترسی نداشتن به آن می تواند باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما شود.

هنگامی که ایمیل برای اولین بار منتشر شد، بسیاری از مردم آن را به عنوان یک مد فکر کردند و سپس شروع به ادعا کردند که با نوعی دیگر از فناوری جایگزین خواهد شد. اما با منع برخی از تغییرات عمده در تکنولوژی، برای مدتی اینجاست. بیایید بررسی کنیم که چرا داشتن ایمیل خود در VPS منطقی است.

مزایای داشتن ایمیل شخصی در میزبانی VPS

چندین دلیل عالی وجود دارد که چرا باید سیستم ایمیل خود را درون سازمان مدیریت کنید. اولین در میان اینها این واقعیت است که انجام این کار زیاد لازم نیست. شما در حال حاضر از یک سرویس میزبانی VPS استفاده می کنید. شما به سادگی می توانید این سیستم را به پلتفرم VPS موجود خود اضافه کنید. اگر می خواهید سرور دومی برای ایمیل خود داشته باشید، اشکالی ندارد.

مهم است بدانید که این نباید یک تلاش تکنولوژیکی بزرگ باشد. و مزایای دیگری از جمله:

حریم خصوصی

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از سرور ایمیل خود این است که ایمیل های شرکت خود را واقعا خصوصی نگه می دارید. هنگامی که یک سرویس (مانند یاهو یا جیمیل) را انتخاب می کنید، تحت شرایط و ضوابط خدمات آنها هستید. اگر آنها می خواهند از داده های شما برای کمک به ایجاد درآمد تبلیغاتی استفاده کنند، می توانند. مگر اینکه ارائه‌دهنده میزبان شما این نوع داده‌ها را جمع‌آوری کند (و به احتمال زیاد این گونه نیست) پس هیچ نهاد «برادر بزرگ» از طریق ایمیل‌های شرکت شما ردیابی نمی‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  7 راه ساده برای ایجاد هجوم در اطراف وب سایت شما

امنیت

حریم خصوصی و امنیت دست به دست هم می دهند، بنابراین جای تعجب نیست که این مزیت بعدی است. اگر ایمیل خود را به شرکت دیگری بدهید، در صورت هک شدن آن شرکت، یک هدف بالقوه خواهید بود. چیزی که این موضوع را خشمگین تر می کند این است که هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید. ما از کسب و کارها می شنویم که مورد حمله قرار می گیرند و داده ها به قدری دزدیده می شوند که به امری عادی تبدیل شده است.

از خود بپرسید آیا واقعاً احساس راحتی می کنید که بدانید به دلیل هک شدن شرکت ایمیل شما، ایمیل های تجاری و اسرار تجاری شما در وب تاریک فروخته می شود. اگر از این فکر ناراحت هستید، یک سرور ایمیل خصوصی منطقی است.

اجتناب از توقف

اکثر شرکت های هاستینگ شما 99.9% (یا بالاتر) تضمین آپتایم ارائه می دهند. چنین تضمینی از شرکت های بزرگی که خدمات ایمیل را مدیریت می کنند دریافت نمی کنید. اکنون، سقوط یکی از این شرکت های بزرگ بسیار نامنظم است. اما آنها به طور بالقوه اهداف بزرگتری هستند زیرا هکرها دائماً به دنبال اختلال در خدمات آنها هستند. بنابراین این فقط یک زمینه دیگر است که می توانید با دانستن اینکه ایمیل های شما تحت کنترل شما هستند، احساس راحتی بیشتری کنید.

نام تجاری

در نهایت، سرور ایمیل کسب‌وکار شخصی شما می‌تواند فرصتی را برای شما فراهم کند تا نام تجاری خود را بیشتر معرفی کنید. اگر از جیمیل برای ایمیل های خود استفاده می کنید، آدرس ایمیل شما (ایمیل محافظت شده) خواهد بود. این حرفه ای بودن را فریاد نمی زند. اما اگر سرور ایمیل خود را دارید، می توانید حساب هایی مانند (email protected) ایجاد کنید. این امر حرفه ای تر به نظر می رسد و همچنین به شما امکان می دهد کنترل کنید چه کسی به ایمیل ها دسترسی دارد زیرا در صورت خروج شخصی از شرکت می توانید حساب های ایمیل را ببندید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه اعتبار دامنه را تقویت کنیم

با یک سرویس میزبانی VPS، شما در حال حاضر سروری دریافت می کنید که می تواند وب سایت شما را به طور موثر و سریع اجرا کند. اما باید اضافه کردن یک سیستم ایمیل VPS را نیز در نظر داشته باشید زیرا می تواند عملکرد ایمیل کسب و کار شما را از نظر حفظ حریم خصوصی، امنیت، زمان آپدیت و نام تجاری بهبود بخشد. میزبانی رسانگار دارای برنامه هایی برای میزبانی VPS با امکان ایجاد آسان یک سیستم ایمیل با این سرور است.

صفحات ستون چیست؟
چقدر برای بازاریابی آنلاین هزینه کنید (اینفوگرافیک)
چگونه یک پادکست راه اندازی کنیم و 4 دلیل برای اینکه به آن نیاز دارید
بهترین پلتفرم های میزبانی ویدیو رایگان
درک فرآیند پشت ارسال ایمیل
ابزارهای بازاریابی رایگان همراه با میزبانی مشترک
ژئوتارگتینگ چیست؟
بازاریابی ایمیلی بهتر: روندهای طراحی خبرنامه
برنامه های وب و ابزارهای آنلاین برای آسان کردن زندگی یک طراح
خبرنامه خود را تقویت کنید – افزونه های بازاریابی ایمیلی با کیفیت بالا برای وردپرس
نوشته شده در مقالات بازاریابی، میزبانی وب VPS بر

این مقاله به شما کمک کرد؟ به گفتگو بپیوندید!



منتشر شده در 1402-12-26 18:36:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید