وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

هشدار: اولین پذیرنده بودن ممکن است شما را بسوزاند

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


پلتفرم‌های رسانه‌ای جدید بسیار زیادی هر روز منتشر می‌شوند. موفقیت فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا یوتیوب ممکن است شما را متقاعد کند که چیز بزرگ بعدی دقیقاً در گوشه و کنار است و برای به دست آوردن فوراً باید اولین پذیرنده باشید.

اما ما به شما هشدار می دهیم: اسب های خود را نگه دارید! برنامه‌ها و سرویس‌های جدید را با دیدی شک‌آمیز بررسی کنید و احتمال اینکه وقتی برنامه‌های جدید شکسته نمی‌شوند دچار سوختگی شوید (که در واقع اغلب انجام می‌دهند) کمتر است.

ما به شما می گوییم که باید به چه مواردی توجه کنید و چگونه می توانید یک بازرسی را اتخاذ کنید process که برنامه های جدید را به سرعت و به راحتی نمایش می دهد. بنابراین می توانید با دقت بیشتری بدانید که کدام سرویس ها و ابزارهای جدید برای شما مفید هستند و باید از آنها اجتناب کنید.

بیشتر از همه، ما در مورد این صحبت خواهیم کرد که چگونه باید منابع مهم خود را حول “پایه های اصلی دیجیتال” متمرکز کنید که تا زمانی که تجارت شما دوام خواهد آورد.

سابقه طولانی ما در میزبانی وب نشان داده است: برای پایداری طولانی مدت، سرمایه گذاری در دامنه خود و یک ارائه دهنده هاست واجد شرایط نمی توانید اشتباه کنید.

خیلی سریع هیجان زده نشوید

وقتی می‌بینید چند نفر در حال دانلود و بازی با یک برنامه جدید هستند، خیلی سریع هیجان زده می‌شوید.

و منطقی است که بخواهید وارد شوید روی عمل

اما اجازه ندهید احساساتتان مانع رسیدن به اهدافتان شود. تحقیقات بازار خود را انجام دهید و به یافته های خود گوش دهید.

در حالی که در تلاش برای تطبیق مدل کسب و کار خود با یک پلتفرم جدید هستید، ممکن است مخاطبان اصلی خود را از خود دور کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  5 راه برای یافتن عکس ها و تصاویر رایگان که می توانید استفاده کنید روی وبسایت شما

مگر اینکه مطمئن باشید که برنامه جدید بازدهی اساسی را برای شما فراهم می کند روی سرمایه گذاری، بهترین شرط شما این است که آن را نادیده بگیرید و بمانید روی هدف فعلی شما

به یاد داشته باشید که چند برنامه با شکست مواجه می شوند

به راحتی می توان فراموش کرد که تعداد زیادی از برنامه ها و سرویس های جدید تقریباً فوراً از کار می افتند. اما به عنوان یک کارآفرین می توانید درس های ارزشمندی از این بلایا بیاموزید.

Friendster، MySpace یا Digg را به خاطر دارید؟ حتی ممکن است در یک نقطه از این خدمات استفاده کرده باشید و مانند بسیاری دیگر علاقه خود را از دست داده باشید.

ژله رو یادته؟ احتمالا نه. افراد پشتیبان توییتر این برنامه جدید را به بازار آوردند، به سرعت کاربران را جذب کرد و به همان سرعت فراموش شد.

شکست ژله مورد جالبی را رقم می زند. این نشان می‌دهد که حتی با وجود تمام پشتوانه‌ها، همه منابع و تمام فلسفه طراحی هوشمندانه که در اختیار دارند، برنامه همچنان نتوانسته کاربرانی را که به سرعت دانلود می‌کردند جلب کند.

تصور کنید چقدر زمان برای تطبیق مدل کسب و کار خود با این پلتفرم های مبهم تلف می کنید.

حتی پیشنهاد خود گوگل در رسانه های اجتماعی، گوگل پلاس، به لیست در حال انجام پروژه های شکست خورده رسانه های اجتماعی پیوسته است.

راه بسیار بهتری وجود دارد

در اینجا یک جایگزین رادیکال برای اولین پذیرنده بودن وجود دارد: روی چیزهایی که دارید سرمایه گذاری کنید دانستن تا زمانی که شما این کار را انجام دهید می ماند.

روی منابعی که مستقیماً کنترل می کنید سرمایه گذاری کنید.

جای تعجب نیست که پایه های دیجیتالی شما اغلب در اطراف وب سایت شما متمرکز می شوند.

این پایه‌ها می‌توانند همه چیز باشند، از وبلاگ، انجمن، کمپین بازاریابی ایمیلی، پیشنهادات محتوا مانند گالری‌های ویدئو یا تصویر، یا حتی پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خودتان (با استفاده از افزونه BuddyPress برای وردپرس).

بسیاری از صاحبان مشاغل از گروه های فیس بوک برای حفظ ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. با در نظر گرفتن تعداد افرادی که از فیس بوک استفاده می کنند، این منطقی است. اما یک تغییر خط مشی یا الگوریتم می تواند مشتریان شما را در حال اجرا کند یا حداقل کار شما را دشوارتر کند. (همیشه اتفاق میفته.)

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایدها و نبایدهای بازاریابی مبتنی بر مجوز برای خبرنامه شرکت شما

اما تصور کنید اگر بتوانید این مشتریان را حفظ کنید روی سایت خود را طولانی تر کنید، بازدیدهای مجدد بیشتری داشته باشید یا از آنها بخواهید در لیست ایمیل شما مشترک شوند. اگر فقط تنوع بیشتری در تلاش های بازاریابی خود داشته باشید و از خودتان محافظت کنید، ارزش تلاش را دارد.

اساسا، شما میزبانی وب سایت خود را کنترل می کنید، به این معنی که قوانین را تعیین می کنید.

استماع سیستم عامل های جدید با شک و تردید

شما اجازه نمی دهید غریبه ها وارد شوند و کسب و کار شما را اداره کنند، اینطور نیست؟ شما فقط می خواهید افرادی را استخدام کنید که سیستم مصاحبه شما را گذرانده و شایستگی خود را نشان داده اند.

پس چرا میگیرید روی یک پلت فرم رسانه ای جدید صرفاً به این دلیل که افراد دیگر آن را انجام می دهند؟

نمی توان انکار کرد که اگر کسب و کار شما به انبوهی برسد که امکان سرایت به پلتفرم های رسانه های شخص ثالث را فراهم کند، باید آنها را بررسی کنید (و شاید کمی تلاش کنید).

اما فقط در صورتی باید سرمایه گذاری کنید که این برنامه ها و خدمات جدید را از طریق بررسی شخصی خود اجرا کرده باشید process (مثل اینکه در حال استخدام یک کارمند جدید هستید):

  • آیا برنامه به وضوح ارزشی را نشان داده است که به شما یا مشتریانتان خدمات بهتری ارائه می دهد؟
  • آیا این سرویس به شما در جذب مشتریان جدید کمک خواهد کرد؟ (آیا داده هایی برای حمایت از این ادعا وجود دارد؟)
  • چقدر پول، زمان یا انرژی برای پذیرش این برنامه جدید لازم است؟
  • آیا برنامه بازگشت ارائه می کند روی سرمایه گذاری؟

اگر هنگام تطبیق کسب و کار خود با یک برنامه جدید، این سؤالات اساسی را نمی پرسید، مراقب باشید، ممکن است دچار سوختگی شوید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید