وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

هنگام حذف یک صفحه یا پست وردپرس از خطاها جلوگیری کنید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


به عنوان یک صاحب کسب و کار، می دانید که محتوای باکیفیت کلید کسب رتبه بندی موتورهای جستجو و جلب بازدیدکنندگان است. این به معنای به روز رسانی مداوم وبلاگ ها و مقالات است تا آنها را تازه و مرتبط نگه دارید. گاهی اوقات، لازم است بدانید که چگونه یک وردپرس را حذف کنید page. ممکن است بپرسید، چگونه می توانم وردپرس را حذف کنم page و مطمئن شوید که افرادی که به آن می روند page خطا دریافت نکنید?

وقتی واقعاً می خواهید مقاله ای را بخوانید، ممکن است خسته کننده باشد، اما پیوند خراب است و خطا می دهد. امروز، اطلاعاتی در مورد روش صحیح حذف صفحات و جلوگیری از خطاها به اشتراک خواهیم گذاشت.

404 خطا

در اینترنت، هیچ چیز هرگز نمی میرد. این برای شما چه معنایی دارد؟

این بدان معنی است که به سادگی یک وردپرس را حذف کنید page کافی نیست. هنگامی که یک پیوند وجود دارد، در آن جا وجود دارد – موتورهای جستجو آن را ایندکس کرده اند، ممکن است صفحات دیگر به آن پیوند داده باشند، احتمالاً شما آن را به اشتراک گذاشته اید روی رسانه های اجتماعی شما یا در یک خبرنامه.

متأسفانه وقتی یک وردپرس را حذف می کنید page یا پست کنید، یا حتی نام آن را تغییر دهید page یا پست دیگر با استفاده از پیوند یا URL قبلی قابل دسترسی نیست. وقتی یکی از مخاطبان شما آن لینک قدیمی را پیدا کرده و کلیک می کند روی آن ها خطای 404 را دریافت خواهند کرد page: ترسناک “page پیدا نشد. این یک تجربه مشتری وحشتناک ایجاد می کند و این چیزی است که هرگز نباید اتفاق بیفتد. خوشبختانه حل این مشکل خیلی سخت نیست.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا وب سایت وردپرس شما در ماه دسامبر به مراقبت ویژه نیاز دارد؟

301 تغییر مسیر

ریدایرکت 301 یک تغییر مسیر دائمی از یک URL به URL دیگر است.

این به این معنی است که وقتی کسی کلیک می کند روی پیوند قدیمی شما، آنها به مکان جدیدی ارسال خواهند شد. از دیدگاه کاربران اینترنت، همه چیز کاملاً یکپارچه است: آنها کلیک می کنند روی یک لینک و آنها به a منتقل می شوند page. آنها حتی نمی دانند که در حال تغییر مسیر هستند.

جایی که انتخاب می کنید بازدیدکنندگان خود را بفرستید به شما بستگی دارد: ممکن است نسخه به روز شده همان پست یا page، یا ممکن است چیزی کاملاً متفاوت باشد. اغلب، یک صاحب کسب و کار انتخاب می کند که یک فرود ویژه راه اندازی کند page فقط برای 301 تغییر مسیر. چیزی در امتداد این جمله خواهد گفت: “The page شما به دنبال آن هستید دیگر در دسترس نیست، اما در اینجا چند مقاله دیگر وجود دارد که فکر می کنیم ممکن است برای شما جالب باشد.”

نکته کلیدی این است که مخاطبان خود را بدون ایجاد هیچ ناامیدی علاقمند و درگیر نگه دارید.

چگونه یک تغییر مسیر را تنظیم کنم؟

تغییر مسیر 301 با افزودن یک عبارت خاص به فایل htaccess شما انجام می شود. اگر چه شما یک طراح یا توسعه دهنده وب نباشید، توصیه نمی شود آن فایل را تغییر دهید روی مال خودت انجام تنها یک خطا می تواند آسیب جدی به وب سایت شما وارد کند.

در عوض، چندین پلاگین وردپرس برای تغییر مسیرهای 301 موجود است. دو تا از آنها که ما دوست داریم هستند تغییر مسیرهای ساده 301 و تغییر مسیر. پس از نصب و فعال شدن یک افزونه، مشاهده خواهید کرد که به منوی وردپرس شما اضافه شده است. از آنجا، شما به سادگی URL قدیمی را وارد کرده و سپس آدرس جدیدی را که می خواهید به آن تغییر مسیر دهید وارد کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  6 موردی که باید قبل از شروع با توسعه دهنده وب خود صحبت کنید

آزمایش تغییر مسیرهای خود

هرگز فرض نکنید که چیزی بدون آزمایش آن کار می کند! اگر مخاطبان شما با همان پیغام خطای 404 مواجه شوند، راه اندازی تغییر مسیر 301 بی معنی خواهد بود.

خوشبختانه، آزمایش تغییر مسیرهای شما ساده است. فقط به یک مرورگر وب بروید و پیوند ثابت یا URL قدیمی را وصل کنید. اگر شما را به جدید می برد page، می دانید که تغییر مسیر شما کار می کند. اگر می‌خواهید دوباره بررسی کنید، ابزارهای تست تغییر مسیر رایگان زیادی وجود دارد روی اینترنت. یک جستجوی سریع در گوگل چندین مورد از جمله را نشان می دهد بررسی تغییر مسیر.

اگر متوجه شدید که کار نمی کند، مطمئن شوید که افزونه به درستی نصب شده است.

یک یادداشت روی سئو

در حالی که خطاهای 404 به طور رسمی به سئو سایت شما لطمه نمی زند، می توانند از راه های مختلفی بر آن تأثیر بگذارند.

  • صفحات با خطای 404 ساخته نمی شوند page رتبه وقتی کسی کلیک می کند روی لینکی که به هیچ جا نمی رود، گوگل نمی تواند آن را محاسبه کند pageارزش
  • ترافیک به آن مرتبط است page از منابع خارجی به جایی نمی رسد.
  • خطاهای 404 می توانند ترافیک کلی جستجوی شما را کاهش دهند. اگر لینکی دارید که قبلا 100 بازدیدکننده در روز جذب می کرد، اما اکنون آن لینک به جایی نمی رسد، ترافیک شما 100 بازدیدکننده کمتر خواهد بود.

آشنایی با روش حذف وردپرس page راه درست آسان است و ارزش تلاش را دارد. در نهایت، تجربه بهتری برای مشتری ایجاد می‌کند و باعث می‌شود افراد به عقب برگردند. نکته مثبت این است که وقتی آن را بشناسید راه حل سختی نیست process.

هنگامی که تمام محتوای خود را به روز کردید، زمان کار فرا رسیده است روی سرعت وب سایت شما هاست وردپرس را برای سرعت و قابلیت اطمینان فوق العاده در نظر بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید