وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

وقتی در تست عملکرد وب سایت رد می شوید چه کاری باید انجام دهید

0 8
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


وقتی در تست عملکرد وب سایت رد می شوید چه کاری باید انجام دهید 1

در صورت رد شدن در تست عملکرد وب سایت چه کاری می توان انجام داد؟ خیلی چیزها، خوشبختانه.

تست عملکرد وب سایت اندازه گیری می کند page سرعت – مدت زمانی که طول می کشد تا تمام محتوا نمایش داده شود روی یک خاص page یا مدت زمانی که سرور برای دریافت آن طول می کشد pageاولین بایت اطلاعات

چرا این مهم است؟ زیرا بازدیدکنندگان قرار نیست دور هم بنشینند و منتظر شما باشند page برای بارگذاری. در واقع، اکثر بازدیدکنندگان وب‌سایت را ترک خواهند کرد process بیش از سه ثانیه طول می کشد.

اگر وب سایت شما دیر بارگذاری می شود، وقت آن است که وضعیت را اصلاح کنید. ما قصد داریم به بررسی چند دلیل کاهش سرعت بارگذاری وب سایت (از جمله میزبانی وب سایت) و اقداماتی که می توانید برای رفع آن انجام دهید، بپردازیم.

بیا بریم!

چرا سرعت مهم است

اگر تا به حال بیش از حد منتظر بارگذاری یک وب سایت بوده اید، می دانید که چقدر می تواند ناامید کننده باشد. و بیایید در اینجا صادق باشیم: وقتی الف page خیلی طول می کشد، آیا دور هم می نشینید و منتظر می مانید؟ یا پرش می کنید؟

اکثر کاربران وب منتظر نمی مانند. آنها فقط سر خواهند زد روی در عوض به وب سایت بعدی بروید.

وقتی نوبت به وب‌سایت خودتان می‌رسد، نمی‌خواهید بازدیدکنندگانتان را ترک کنند، زیرا بارگذاری آن خیلی طول می‌کشد. پس از همه، بازدیدکنندگان از دست رفته برابر با فروش از دست رفته است.

زمان بارگذاری خوب چقدر است؟

به گفته گوگل، یک وب page باید سه ثانیه یا کمتر طول بکشد تا بارگذاری شود.

متأسفانه، اکثر سایت ها هرگز حتی به آن عدد نزدیک نمی شوند. به گفته گوگل یافته های گزارش معیار، 70٪ از سایت ها تقریباً هفت ثانیه طول می کشد تا محتوای بصری در بالای صفحه نمایش داده شود. و وقتی صحبت از موبایل می شود، میانگین زمان بارگذاری 22 ثانیه کامل است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نگران هک شدن هستید؟ – 10 گام برای امنیت بهتر وب سایت

آیا آن صاحبان وب سایت ها از بارگذاری وب سایت های آنها بسیار طولانی می دانند؟ شاید. اما شاید نه – و به همین دلیل است که اجرای تست های عملکرد منظم ضروری است.

چگونه تست کنیم page سرعت

از عملکرد وب سایت شما مطمئن نیستید؟ یا چگونه می توان عملکرد آن را تست کرد؟

PageSpeed ​​Insights گوگل (همچنین به صورت یک افزونه وردپرس) به شما امکان می دهد امتیاز سرعت بارگذاری صفحات خود را ببینید و همچنین دلایلی را به شما ارائه می دهد page ممکن است به سرعتی که باید بارگذاری نشود. علاوه بر این، چندین مورد دیگر نیز وجود دارد افزونه های وردپرس که می تواند به تشخیص مشکلات و سرعت بخشیدن به وب سایت شما کمک کند.

ما همچنین راهنمای خود را توصیه می کنیم روی چگونه وب سایت خود را تست استرس کنید تا به شناسایی میزان بارگذاری سایت شما کمک کند.

روش بهبود page سرعت

همانطور که شروع به آزمایش خود می کنید page با سرعت منظم، متوجه خواهید شد که ده ها عامل مختلف وجود دارند که می توانند در کاهش زمان بارگذاری نقش داشته باشند. بنابراین، منطقی است که ده ها کار مختلف وجود دارد که می توانید انجام دهید بهتر کردن زمان بارگذاری در اینجا فقط چند مورد است:

  • زمان پاسخگویی سرور را کاهش دهید. میزبانی وب سایت یکی از عوامل مهم در سرعت سایت است. اگر سرور شما منابع مناسبی برای اجرای روان سایت شما نداشته باشد، عملکرد آن آسیب خواهد دید. اگر متوجه شدید که مشکل سرور شماست، با اطمینان از وب خود شروع کنید host آخرین نسخه PHP را اجرا می کند. در مرحله بعد، مطمئن شوید که آنها پهنای باند و داده کافی برای پشتیبانی کامل از وب سایت شما در اختیار شما قرار می دهند – اگر نه، ممکن است زمان ارتقا به یک طرح جدید فرا رسیده باشد.
  • درخواست HTTP را به حداقل برسانید: یک درخواست HTTP هر زمان که مرورگر چیزی از سرور شما درخواست کند، اتفاق می افتد. بیشتر روی-page قطعاتی که دارید، بیشتر طول می کشد. برای به حداقل رساندن درخواست ها، راه حل ساده این است که وب سایت خود را شلوغ کنید. پلاگین ها و تم هایی را که دیگر استفاده نمی کنید حذف کنید، گرافیک های بزرگ و ویدیوهای جاسازی شده را محدود کنید و تصاویر استفاده نشده را حذف کنید.
  • فعال سازی فشرده سازی: به طور خلاصه، هرچه فایل های شما کوچکتر باشند، سریعتر بارگذاری می شوند. افزونه های وردپرس دوست دارند reSmush.it یا WP Smush فشرده سازی خودکار تصاویر روی آپلود و می توان از آن برای کاهش و بهینه سازی تصاویر قدیمی استفاده کرد – زمان بارگذاری را به شدت افزایش می دهد.
  • جاوا اسکریپت خود را بررسی کنید: جاوا اسکریپت برای افزودن عناصر پویا به وب سایت شما فوق العاده است، اما اگر به درستی پیاده سازی شود، می تواند زمان بارگذاری را فلج کند. به وب‌سایت خود نگاهی بیندازید و مشخص کنید که واقعاً به چه اسکریپت‌های جاوا اسکریپتی نیاز دارید – و کدام یک می‌توانند استفاده شوند.
  • اجرای کش مرورگر: کش کردن یک راه شناخته شده برای بهبود عملکرد وب سایت شما است. این تکنیکی است که به شما امکان می‌دهد نقاط داده‌ای که اغلب استفاده می‌کنید را در “حافظه کش” ذخیره کنید. این بدان معناست که هر زمان که سرور دوباره همان داده را درخواست کند، به جای نیاز به بارگذاری مجدد کامل، از حافظه پنهان خارج می شود.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  از کجا باید نام دامنه بخرم؟

مهم است که به یاد داشته باشید در حالی که نکاتی که در این مقاله مورد بحث قرار گرفتیم برای افزایش آن حیاتی است page سرعت، به هیچ وجه یک لیست جامع نیست. با این حال، حتی گام‌های کوچک نیز می‌توانند تفاوت بزرگی در عملکرد کلی سایت و افزایش تبدیل ایجاد کنند.

اگر می خواهید در مورد اینکه چگونه میزبانی وب سایت مناسب می تواند به بهبود شما کمک کند، بحث کنید page سرعت، امروز با ما تماس بگیرید. ما انواع طرح های میزبانی را ارائه می دهیم که با تغییر نیازها با وب سایت شما رشد می کنند.

ما همچنین توصیه می کنیم راهنمای کامل خود را نشانه گذاری کنید روی چگونه وب سایت خود را تست استرس کنید / 3 ابزار برتر تست بار برای اطلاعات بیشتر.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید