وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

وقتی چراغ های ارائه دهنده هاست شما خاموش می شود

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


در این روزگار، حضور آنلاین شما بخش مهمی از عملیات سازمان شما را تعریف می کند. از تجارت الکترونیک گرفته تا انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما، وب سایت شما به شما این امکان را می دهد که نقاط قوت خود را برجسته کرده و سرمایه گذاری کنید. روی جستجوها و سوالات مشتریان احتمالی به عنوان یک سازمان مبتنی بر اینترنت، ما در میزبانی رسانگار ارزش داشتن کسب و کار شما را در خط مقدم اینترنت درک می‌کنیم و برای کمک به زمانی که دیگران کوتاهی می‌کنند، اینجا هستیم.

اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ارائه‌دهندگان هاست کم‌هزینه به طور کامل فعالیت‌های خود را بدون اطلاع کم یا بدون اطلاع مشترکان خود متوقف کرده‌اند، گزارش شده است. با این خاموش شدن ناگهانی، بسیاری از مشترکین حضور آنلاین خود را از دست داده اند و باید دوباره با یک شرکت میزبانی جدید شروع به کار کنند.

برای نزدیک به 20 سال، میزبانی رسانگار میزبانی برنده جوایز، سریع، قابل اعتماد و امن را با قیمت مناسب ارائه کرده است. با دو مرکز داده، پشتیبانی زنده 24 ساعته در تمام طول سال و تعهد به بهبود مستمر، ما به گرمی از هر کسی که تحت تأثیر بسته شدن ناگهانی و غیرمنتظره شرکت میزبان خود قرار گرفته است استقبال می کنیم تا به ما بپیوندد.

برای انجام انتقال process ساده، ما مهاجرت وب سایت و انتقال دامنه رایگان را ارائه می دهیم. ما همچنین بسیاری از ویژگی های نوآورانه را ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد سایت جدید خود را به سرعت و با حداقل چالش راه اندازی کنید و به شما امکان می دهد در مواقع اضطراری آماده باشید.

بهترین راه حل های وب سایت و برنامه های میزبانی ما را در کلاس خود کاوش کنید تا راه حلی مناسب برای خود پیدا کنید.

راه حل های وب سایت
سازنده وب سایت مدیریت پشتیبانی
برنامه های هاستینگ
Cloud ٰVPS ٰVPS مدیریت شده
سرور اختصاصی Bare Metal سرور

سازنده وب سایت

وب سایت خود را با یک سازنده آسان کشیدن و رها کردن بصری ایجاد کنید

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین ابزارهای تقویم بازاریابی

با استفاده از سازنده وب سایت ممتاز ساخته شده، راه خود را بکشید و رها کنید به یک وب سایت عالی روی بولدگرید. این راه‌حل ایده‌آل برای افرادی است که خود را انجام می‌دهند و کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند سایت خود را تنها در چند دقیقه راه‌اندازی کنند.

Website Creator مالکیت 100% وب سایتی را که ایجاد می کنید به شما می دهد، از جمله:

  • بدون نیاز به کدنویسی
  • راه اندازی ساده و تجربه کاربری
  • کاملا قابل تنظیم
  • طراحی ریسپانسیو موبایل
  • نگهداری و امنیت پیشگیرانه
  • راهنمای بازاریابی وب سایت + پشتیبانی
بیشتر به من بگو >>

مدیریت پشتیبانی

آزمایش 90 روزه رایگان از قابل اعتمادترین خودکار backup راه حلی که از داده های وب سایت شما در برابر فاجعه محافظت می کند.

Backup Manager یک روش ساده، خودکار و ایمن برای برنامه‌ریزی پشتیبان‌گیری از داده‌های شما است.

چه چیزی در نسخه آزمایشی رایگان شما گنجانده شده است:

  • برنامه ریزی پیشرفته و مدیریت پشتیبان گیری خودکار
  • با 1 کلیک به راحتی بک آپ های کامل، جزئی و فایل را ایجاد و بازیابی کنید
  • پشتیبان گیری را در فضای ذخیره سازی خارج از سرور انجام دهید
  • چندین درخواست بازیابی را در صف قرار دهید و پیشرفت را به صورت زنده تماشا کنید

کمترین هزینه بیمه نامه را برای وب سایت خود دریافت کنید

نسخه آزمایشی رایگان خود را شروع کنید یا همین حالا خرید کنید. ما قیمت گذاری ساده ای را ارائه می دهیم:
2 دلار در ماه برای 10 گیگابایت اول، 1 دلار در ماه برای هر 10 گیگابایت اضافی تا 100 گیگابایت.

مدیریت پشتیبانی

برنامه های میزبانی وب میزبانی رسانگار

ما علاوه بر ارائه راه حل های پیشرفته برای کمک به بازسازی حضور آنلاین خود، راه حل های میزبانی فراوانی را متناسب با نیازهای سازمان شما ارائه می دهیم. اگر 100% از سرور خود راضی نباشید، بسیاری از برنامه‌های میزبانی ما نیز بازپرداخت کامل را به شما ارائه می‌دهند و ما را به عنوان ارائه‌دهنده هاست بدون ریسک ایده‌آل شما می‌سازد.

میزبانی رسانگار Cloud ٰVPS

پلتفرم Cloud ٰVPS ما تمام ابزارهای مورد نیاز شما را با HA به طور پیش فرض برای به حداکثر رساندن زمان و عملکرد شما دارد. ما به انتخاب شما از سیستم عامل لینوکس پیشنهاد می کنیم: CentOS، Ubuntu یا Derbian و دسترسی کامل به ریشه برای پیکربندی دقیق نیازهای شما، پلتفرم Cloud ٰVPS قابل اعتماد ما ابزارهایی را که برای بازگشت به کسب و کار خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و به شما آزادی نصب، پیکربندی و راه اندازی نرم افزار و ابزارهای مورد نیاز خود را می دهد. نیاز داشتن.

میزبانی ٰVPS ابری

ٰVPS مدیریت شده میزبانی رسانگار

سرورهای میزبانی لینوکس NVMe SSD ٰVPS ما سرعت، زمان آپدیت و امنیت شما را افزایش می دهند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان کسب و کار، نمایندگی یا فروشندگان شما همیشه متصل و فعال هستند. روی. ٰVPS سریع ما شامل زیرساخت های ابری، مدیریت سرور رایگان، مجوز cPanel/WMH بدون هزینه، دسترسی ریشه، و کلیدهای SSH می تواند فوراً کسب و کار رو به رشد شما را افزایش دهد. علاوه بر این، اگر یک برنامه چند ماهه خریداری کنید و از میزبانی ٰVPS خود رضایت کامل نداشته باشید، بدون هیچ سوالی به شما بازپرداخت کامل می دهیم.

سرورهای اختصاصی میزبانی رسانگار

برنامه های میزبانی سرور اختصاصی لینوکس با پردازنده تک و دوگانه ما درایوهای SSD رایگان را در اختیار شما قرار می دهد که مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. تیم میزبانی سرور اختصاصی ما مستقر در ایالات متحده سرور شما را نظارت می کند و برای پیکربندی سفارشی در دسترس است. ما همچنین مجوز cPanel/WMH را با تمام سرورهای اختصاصی بدون هزینه اضافی ارائه می کنیم. ما همچنین یک ضمانت سرور اختصاصی 30 روزه 100% بازگشت وجه پیشرو در صنعت ارائه می دهیم، بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید که ما رضایت شما را به طور کامل تضمین می کنیم.

برنامه های سرور اختصاصی

میزبانی رسانگار Bare Metal سرورها

با سخت افزار با کارایی بالا که می خواهید، کنترل و انعطاف لازم را به دست آورید. با برنامه های میزبانی سرور اختصاصی ما، یک پردازنده تک یا دوتایی – مجهز به CPUهای اینتل با کارایی بالا – دریافت کنید. ما bare metal سرورها سربار نرم افزار را حذف می کنند و به شما امکان کنترل و انعطاف بیشتر می دهند. ما همچنین یک ضمانت سرور اختصاصی 30 روزه 100٪ بازگشت پول پیشرو در صنعت ارائه می دهیم، بنابراین می توانید با اطمینان خرید کنید.

Bare Metal سرورها

پشتیبانی توسط پشتیبانی مشتری مستقر در ایالات متحده در 24/7/365 در دسترس است

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  راهنمای نهایی برای شروع کار با Foundation

پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و ایمیلی
24/7 چت زنده
نظارت 24 ساعته و تهیه بلیط

مرکز جامع پشتیبانی آنلاین
کانال های آموزش گام به گام
انجمن های پشتیبانی جامعه مشتری

ما را بدون ریسک امتحان کنید

برنامه من را انتخاب کنید >>

تماس بگیرید: 888-321-HOST (4678) یا چت کنید: برای چت اکنون کلیک کنید



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید