وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

پستچی را راه اندازی کنید روی اوبونتو 20.04

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


توسعه یک API از ابتدا می تواند خسته کننده باشد process. مدیریت آن نیز می تواند به همان اندازه طاقت فرسا و سخت باشد. این یک پروژه کامل است که نیاز به نظارت و تعهد دقیق دارد و طیف وسیعی از فرآیندهای چرخه حیات را در بر می گیرد. خوشبختانه، ما پستچی را داریم تا کار را برای ما آسان تر کند.

Postman ابزاری است که برای ایجاد رابط برنامه نویسی برنامه (API) و همچنین خودکارسازی تست، انتشار و مدیریت آنها استفاده می شود. از آغاز نسبتاً فروتنانه خود به عنوان یک افزونه مرورگر، به تدریج به یکی از محبوب ترین پلتفرم های مشترک برای توسعه API تبدیل شده است. Postman تقریباً با هر سیستم عامل تجاری و همچنین لینوکس سازگار است.

این راهنما به شما روش نصب و شروع کار با Postman را آموزش می دهد روی اوبونتو 20.04.

روش نصب Postman روی اوبونتو 20.04؟

ما Postman را برای Ubuntu 20.04 با استفاده از یک سیستم بسته بندی و توزیع نرم افزاری به نام Snap دانلود خواهیم کرد. برای کسانی از شما که با این موضوع آشنایی ندارید، اسنپ یک بسته مستقل است که آرشیو و نصب نرم افزار را ساده می کند. نکته تمیز در مورد بسته های اسنپ این است که تعمیر و نگهداری پایینی دارند، زیرا به طور خودکار خود را به روز می کنند و حفظ می کنند.

بسته رسمی اسنپ برای Postman به طور مستقیم از توسعه دهندگان در دسترس است. برای درخواست و نصب بسته snap برای Postman، آن را اجرا کنید terminal و دستور زیر را تایپ کنید:

$ sudo ضربه محکم و ناگهانی نصب پستچی

پستچی را راه اندازی کنید روی اوبونتو 20.04پستچی را راه اندازی کنید روی اوبونتو 20.04

دانلود و نصب توسط خروجی تایید می شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  برنامه تایمر شمارش معکوس برای اوبونتو

در حالی که بسته های اسنپ خود به روز می شوند، به خاطر داشته باشید که توسعه دهندگان مسئول نگهداری به موقع بسته ها هستند. بنابراین، اگر توسعه دهندگان به دلایلی به روز رسانی بسته های اسنپ را متوقف کنند، باید خودتان به دنبال به روز رسانی های جدید نرم افزار باشید.

شما همچنین می توانید از Postman استفاده کنید روی مرورگر وب شما به عنوان یک افزونه

شروع کار با پستچی

اکنون که Postman را نصب کردیم، بیایید مروری بر ویژگی های اصلی آن داشته باشیم.

برنامه را با رفتن به نوار جستجو و تایپ “Postman” اجرا کنید، سپس کلیک کنید روی نماد آن

پستچی را راه اندازی کنید روی اوبونتو 20.04پستچی را راه اندازی کنید روی اوبونتو 20.04

در اولین راه‌اندازی آن، پنجره‌ای را مشاهده می‌کنید که از شما می‌خواهد اعتبار کاربری خود را برای ورود به سیستم درخواست کند. از آنجایی که شما به تازگی برنامه را نصب کرده‌اید، یا می‌خواهید یک حساب ایجاد کنید یا از ورود به سیستم رد شوید. process و ابتدا برنامه را امتحان کنید، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم یک حساب کاربری ایجاد کنید، زیرا از دست می دهید روی همگام سازی و backup گزینه ها، که نیاز به ورود با یک حساب کاربری دارد.

پستچی را راه اندازی کنید روی اوبونتو 20.04پستچی را راه اندازی کنید روی اوبونتو 20.04

شما باید در مورد پستچی به طور مفصل از مرکز آموزش پستچی یاد بگیرید. اما، بیایید ببینیم چگونه می توانیم با ارسال یک درخواست GET به یک REST API فعال، یک JSON درخواست کنیم. روی وب.

با دسترسی به URL زیر به jsonplaceholder API بروید: https://jsonplaceholder.typicode.com/users.

نوع درخواست را روی “GET” تنظیم کنید، سپس ارسال را فشار دهید. شما باید یک فایل JSON حاوی لیست کاربران دریافت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش بوت کردن از USB با استفاده از Grub

بسته شدن

Postman به دلیل ویژگی های آزمایشی خود در بین توسعه دهندگان API مورد استقبال قرار گرفته است. با Postman، توسعه دهندگان API دیگر نیازی به تایپ و اجرای کدهای غیرضروری بیش از حد پیچیده برای اجرای آزمایش ندارند. روی API آنها

این آموزش روش نصب Postman را نشان می دهد روی اوبونتو 20.04. حرکت بعدی شما باید جستجو برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از آن از مرکز آموزشی Postman باشد. درباره روش‌های ورودی مانند PUT، PATCH، و DELETE بیشتر بیاموزید زیرا این روش‌ها می‌توانند با استفاده از Postman ارسال شوند. همچنین، ببینید که چگونه ابزارهای مختلف توسعه API با Postman کار می کنند.

برای پست های بیشتر از این دست بمانید و چند آموزش دیگر را بررسی کنید روی وبلاگ ما.

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-03 17:47:12

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید