پست های صادراتی وردپرس: بهترین روش ها برای صادرات پست ها با تصاویر

وردپرس که در ابتدا به عنوان یک CMS برای وبلاگ ها طراحی شد، اکنون برای ایجاد انواع مختلف وب سایت ها استفاده می شود. اما اگر وب سایتی ساخته اید روی این پلتفرم، ممکن است شما نیز از قابلیت های وبلاگ نویسی آن استفاده کرده باشید. خواه به دلیل تغییر نام دامنه شما باشد یا به هر دلیل دیگری، ممکن است بخواهید export پست های وبلاگ شما خارج از سایت

خوشبختانه، process به اندازه کافی ساده است که کاربران وردپرس بدون دانش فنی می توانند آن را انجام دهند.

با این حال، بهترین روش برای انجام این کار بسته به آن متفاوت است روی پست های وردپرسی که می خواهید export. با در نظر گرفتن این موضوع، ما سه راه برای صادرات پست های وبلاگ وردپرس را پوشش خواهیم داد.

بیایید با بحث در مورد اینکه چه زمانی ارزش صادرات از وردپرس را دارد شروع کنیم.

مهم! روش‌های زیر برای مهاجرت شرکت‌های میزبانی ایده‌آل نیستند زیرا اینطور نیستند export تنظیمات وب سایت شما

روش 1: صادرات همه پست ها با استفاده از ابزار صادرات

وردپرس داخلی دارد export ابزاری که به شما اجازه می دهد export محتوا، از جمله پست ها از طریق قابل دسترسی است ابزار صادرات از داشبورد وردپرس شما.

این ابزار می تواند پست ها، صفحات یا فایل های رسانه ای را از سایت وردپرس شما دانلود کند. انتخاب به export همه محتوا شامل نظرات، منوهای پیمایش، شرایط، فیلدهای سفارشی و پست های سفارشی در کنار پست ها و صفحات در export فایل.

پس از انتخاب محتوا به export، کلیک روی را دانلود فایل صادرات دکمه. تو می توانی import فایل XML صادر شده به یک سایت وردپرس دیگر با استفاده از داخلی import ابزار

وردپرس داخلی export ابزاروردپرس داخلی export ابزار

مهم! از آنجایی که XML یک فرمت مبتنی بر متن است، شما export فایل شامل فایل های رسانه ای نمی شود. حتی اگر شما انتخاب کنید رسانه ها گزینه، آن را تنها export یک فایل XML حاوی پیوندهایی به موارد رسانه شما.

صادرات پست با تصاویر

روش فوق فقط برای صادرات پست های وردپرس به طور موثر کار می کند. برای بازیابی فایل‌های تصویری پست‌های خود، باید آن را نیز دانلود کنید WP-Content/Uploads پوشه

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  11 بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرس برای سال 1402

شما می توانید با استفاده از مدیر فایل توسط وردپرس شما ارائه شده است host ارائه دهنده یا یک FTP حساب. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دانلود کنید WP-Content/Uploads پوشه از طریق هاستینگerhPanel ‘s:

  1. رفتن به فایل ها مدیر فایل از داشبورد hPanel شما.
  2. دایرکتوری ریشه خود را باز کنید (public_html) و وارد کنید wp-content فهرست راهنما.
  3. کلیک راست کنید آپلودها پوشه و انتخاب کنید دانلود.
دانلود پوشه Uploads در دایرکتوری wp-content از طریق Hostingerمدیر فایلدانلود پوشه Uploads در دایرکتوری wp-content از طریق Hostingerمدیر فایل
  1. قالبی را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید، توصیه می کنیم از ZIP استفاده کنید.

مهم! اگر پوشه فشرده حاوی تصاویر مشابه در اندازه های مختلف باشد، نگران نباشید. هر زمان که تصویری را در کتابخانه رسانه آپلود می کنید، وردپرس آن را در اندازه های مختلف برای اهداف مختلف، مانند تصاویر کوچک و تصاویر برجسته، کپی می کند.

روش 2: صادرات پست های وبلاگ خاص از دسته های مختلف

هنگام صادرات پست ها با استفاده از وردپرس export از ویژگی های این ویژگی، می توانید پست های وبلاگ را بر اساس محدود کنید روی دسته، محدوده تاریخ، نویسنده و وضعیت آنها.

محدود کردن پست های وبلاگ به export مستقر on دسته ها، نویسندگان، محدوده تاریخ و وضعیتمحدود کردن پست های وبلاگ به export مستقر on دسته ها، نویسندگان، محدوده تاریخ و وضعیت

ما می توانیم از این ویژگی فیلتر، به ویژه از نویسنده محدودیت، به export پست های وبلاگ خاص از دسته های مختلف. در اینجا روش انجام آن آمده است:

  1. یک کاربر ساختگی ایجاد کنید. رفتن به کاربران جدید اضافه کن از داشبورد وردپرس شما.
  2. فیلدهای مورد نیاز را پر کنید و نقش را تعیین کنید نویسنده. در این مثال، نام کاربر جدید را “Anon” می‌گذاریم. کلیک افزودن کاربر جدید.
ایجاد یک کاربر ساختگی با نقش نویسنده در وردپرسایجاد یک کاربر ساختگی با نقش نویسنده در وردپرس
  1. هدایت به نوشته ها همه پست ها و یک پست وبلاگ را که می خواهید انتخاب کنید export. نویسنده را به نسخه ساختگی که قبلا ایجاد کردید تغییر دهید. این مرحله را برای سایر پست های وبلاگ انتخاب شده انجام دهید.
تغییر نویسنده پست از طریق ویرایشگر وردپرستغییر نویسنده پست از طریق ویرایشگر وردپرس
  1. رفتن به ابزار صادرات و انتخاب کنید نوشته ها. حساب ساختگی خود را به عنوان نویسنده محدودیت، سپس کلیک کنید دانلود فایل صادرات.
صادرات پست های وبلاگ خاص با وردپرس export ابزار با استفاده از کاربر ساختگیصادرات پست های وبلاگ خاص با وردپرس export ابزار با استفاده از کاربر ساختگی

روش 3: صادرات پست های وردپرس با تصاویر به PDF

روش اول و دوم برای انتقال پست های وردپرس از یک سایت به سایت دیگر راحت است. با این حال، این فایل صادر شده در خارج از وردپرس قابل خواندن نیست.

اگر شما می خواهید export پست های وردپرس با تصاویر در قالب کاربر پسندتر مانند PDF، باید از وردپرس استفاده کنید export افزونه پست

این روش به وبلاگ نویسانی که می خواهند محتوای وب سایت وردپرس خود را برای خبرنامه تغییر کاربری دهند، پاسخ می دهد. تمام فایل های تصویری همراه با محتوای متنی صادر می شوند، بنابراین لازم نیست نگران دانلود جداگانه آنها باشید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از دیباگر فیس بوک برای تعمیر تصاویر و لینک های وردپرس

در اینجا روش انجام این کار آمده است export یک پست وبلاگ وردپرس در یک فایل PDF با استفاده از چاپ وبلاگ من، عالی export افزونه ای که از فرمت PDF پشتیبانی می کند:

  1. افزونه وردپرس را نصب و فعال کنید.
نصب افزونه Print My Blog on وردپرسنصب افزونه Print My Blog on وردپرس
  1. هدایت به چاپ وبلاگ منتنظیمات از داشبورد وردپرس شما. بررسی کنید نوشته ها کادر را انتخاب کنید و Save Settings را انتخاب کنید.
پیکربندی افزونه Print My Blog پس از نصبپیکربندی افزونه Print My Blog پس از نصب
  1. به پستی که می خواهید بروید export. دکمه ای با برچسب PDF باید ظاهر شود روی قسمت بالایی از page.
دکمه تبدیل پست وردپرس به فایل PDF قرار دارد on قسمت بالایی از pageدکمه تبدیل پست وردپرس به فایل PDF قرار دارد on قسمت بالایی از page
  1. پس از کلیک کردن، یک پنجره بازشو ظاهر می شود روی را PDF گزینه. اگر روی چاپ به PDF را فشار دهید، تنظیمات چاپ مرورگر شما ظاهر می شود. مقصد را تنظیم کنید ذخیره به صورت PDF و انتخاب کنید صرفه جویی.
صدور یک پست وردپرس از طریق تنظیمات چاپ مرورگرصدور یک پست وردپرس از طریق تنظیمات چاپ مرورگر

را export process بالا از تنظیمات پیش فرض افزونه استفاده می کند. می توانید محتوا را برای چاپ سفارشی کنید و page تنظیمات چیدمان از طریق چاپ وبلاگ منتنظیمات سفارشی کردن دکمه ها.

به عنوان مثال با موارد زیر محتوا تنظیمات، پلاگین خواهد شد export یک فایل PDF حاوی عنوان سایت، تاریخ چاپ، عنوان پست، تصویر ویژه پست و محتوای پست.

سفارشی کردن تنظیمات افزونه Print My Blog برای چاپ محتوای مورد نظرسفارشی کردن تنظیمات افزونه Print My Blog برای چاپ محتوای مورد نظر

را صفحه آرایی بخش روش نمایش پست را کنترل می کند. اگر بخواهید تنظیمات راحت هستند export بیش از یک پست وبلاگ در یک فایل PDF یا متراکم کردن محتوا برای صرفه جویی در کاغذ هنگام چاپ.

سفارشی کردن پلاگین Print My Blog page تنظیمات چیدمانسفارشی کردن پلاگین Print My Blog page تنظیمات چیدمان
بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
پست های صادراتی وردپرس: بهترین روش ها برای صادرات پست ها با تصاویر 28

نتیجه

وردپرس راه های مختلفی را ارائه می دهد export پست های وردپرس در قالب های مختلف. زمانی که زمان می خواهد برای یک پست export، برای به دست آوردن محتوای مورد نظر فقط باید از روش مناسب استفاده کنید.

حالا بیایید سریعاً این روش ها را جمع بندی کنیم:

  1. تمام پست های وردپرس را با استفاده از ابزار Export صادر کنید.
  2. پست های وبلاگ خاص را از دسته های مختلف صادر کنید.
  3. ارسال پست های وردپرس با تصاویر به PDF.

در صادرات پست های وردپرس به سایت جدید خود موفق باشید. اگر سؤال دیگری دارید، دریغ نکنید که در زیر نظر بگذارید.