وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

پلت فرم های تبلیغاتی برچسب سفید – تعریف، انواع، مزایا و موارد دیگر

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


محصولات برچسب سفید محصولات از پیش ساخته شده ای هستند که می توانند توسط سایر مشاغل خریداری و سفارشی شوند. سازندگان وب‌سایت بدون کد مانند WordPress و Squarespace نمونه‌های اصلی محصولات فناوری برچسب سفید هستند. آنها هر کسب و کاری را قادر می سازند تا بدون نیاز به توسعه فناوری خود، یک وب سایت بسازند. یک پلت فرم تبلیغاتی برچسب سفید از همین مدل پیروی می کند و پلتفرم های تبلیغاتی برنامه ریزی شده از پیش ساخته ای را ارائه می دهد که شرکت های adtech می توانند با مشخصات برند خود تنظیم کنند.

3 نمونه از پلتفرم های تبلیغات برچسب سفید

برخی از پلتفرم های تبلیغاتی برچسب سفید در شاخه خاصی از تبلیغات برنامه ای تخصص دارند. برخی دیگر ترکیبی از چندین فعالیت را در یک پلت فرم ارائه می دهند. برای مثال، ترکیب فعالیت سمت تقاضا و سمت فروش. اما به طور معمول، پلت فرم های تبلیغاتی برچسب سفید در یکی از سه دسته قرار می گیرند.

1. پلتفرم‌های سمت تقاضا برچسب سفید (DSP)

DSP ها پلتفرم های تبلیغاتی برنامه ای هستند که خرید و فروش نمایش تبلیغات را در زمان واقعی خودکار می کنند. برچسب سفید DSP به سادگی یک نرم افزار پیش ساخته DSP است که می تواند توسط سایر مشاغل خریداری و سفارشی شود. برای مثال، یک آژانس تبلیغاتی ممکن است به جای تکیه بر شخص ثالث برای کمپین‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی‌شده، روی یک برچسب سفید DSP برای ایجاد یک محصول سفارشی سرمایه‌گذاری کند.

ارائه دهنده راه حل های Adtech، Epom، اخیراً یک برچسب سفید به روز شده DSP را راه اندازی کرده است. DSP 5.5 دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته برای تبلیغ‌کنندگان از جمله کمپین‌های تک قالبی، هدف‌گیری و بهینه‌سازی بهبودیافته، نمودارهای تحلیلی، اعتبارسنجی کلان و یکپارچه‌سازی مرکز کمک است. به‌روزرسانی‌هایی طراحی شده‌اند تا «مدیریت تبلیغات برنامه‌ای داخلی را آسان‌تر کنند».

2. پلتفرم‌های سمت عرضه برچسب سفید (SSP)

در همین راستا، یک برچسب سفید SSP یک پلتفرم آماده در سمت عرضه است. SSPها نوعی نرم‌افزار تبلیغاتی برنامه‌ای هستند که برای خودکارسازی فروش نمایش‌های تبلیغاتی با اتصال ناشران با مجموعه وسیعی از خریداران در سراسر DSP، شبکه‌های تبلیغاتی و مبادلات تبلیغاتی استفاده می‌شوند. SSP های برچسب سفید (مانند SmartyAds) ساختن SSP داخلی و شروع کسب درآمد از موجودی آگهی را برای ناشران آسان می کند. بدون نیاز به کدنویسی، طراحی، مجوز یا نگهداری.

3. شبکه های تبلیغاتی برچسب سفید و مبادلات تبلیغاتی

شبکه های تبلیغاتی مانند AppLovin و Google AdSense، تبلیغ‌کنندگان را با ناشران فروش موجودی آگهی مرتبط کنید. از سوی دیگر، صرافی‌های تبلیغاتی به‌عنوان بازارهای دیجیتال عمل می‌کنند که در آن تبلیغ‌کنندگان برای فضای تبلیغاتی از ناشران پیشنهاد می‌دهند. AppNexus و Microsoft Advertising Exchange نمونه های اصلی هستند. راه‌حل‌های برچسب سفید ساخت شبکه‌ها و مبادلات تبلیغات سفارشی چند کاناله را آسان می‌کنند.

به عنوان مثال، Admixer یک پلت فرم مدیریت تبلیغات و کسب درآمد همه کاره را برای ایجاد شبکه های تبلیغاتی سفارشی ارائه می دهد. پلتفرم تبلیغاتی برچسب سفید به طور خاص برای ناشران بزرگ و صاحبان شبکه های تبلیغاتی طراحی شده است که به دنبال ایجاد راه حلی عالی برای تهیه فرمت های تبلیغاتی مختلف از جمله دسکتاپ، ویدیو و CTV، موبایل، تبلیغات بومی و رسانه های غنی (تبلیغات با ویژگی های پیشرفته مانند صدا، انیمیشن هستند. ، ویدیو یا برنامه های قابل دانلود).

5 مزیت پلتفرم های تبلیغاتی با برچسب سفید

تبلیغات برنامه ای برچسب سفید به طور فزاینده ای محبوب می شود. و دلیل خوبی دارد. برای شرکت‌های تک‌تک، انتخاب راه‌حل برچسب سفید بر روی ساختمان از ابتدا می‌تواند پیچیدگی‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

مزایای پلت فرم های تبلیغاتی با برچسب سفید عبارتند از:

1. سادگی

برای شرکت‌های adtech بدون منابع فنی برای ساختن یک پلتفرم داخلی، استفاده از پلت‌فرم برچسب سفید بسیار ساده‌تر است. نیازی به استخدام توسعه دهندگان نیست و معمولاً یک محصول با برچسب سفید را می توان در کمتر از یک هفته راه اندازی کرد. به همین دلایل، پلتفرم‌های تبلیغاتی برچسب سفید می‌توانند انتخابی عالی برای تبلیغ‌کنندگان یا ناشران کوچک‌تر بدون سرمایه اولیه یا تجربه برای ساختن از ابتدا باشند.

2. سفارشی سازی

با وجود اینکه یک محصول «خارج از قفسه» است، راه حل های برچسب سفید کاملاً قابل تنظیم هستند و برای تغییر نام تجاری آماده هستند. “این فقط یک راه حل از پیش ساخته یا یک راه حل جعبه ای نیست که نمی توانید آن را با نیازهای خود تنظیم کنید” نظرات رومن وروبلیوسکی، مدیر عامل SmartHub White Label Ad Exchange. “این روزها، بسیاری از ارائه دهندگان White-Label توسعه ویژگی های سفارشی اضافی را ارائه می دهند، به برخی از انواع نادر ادغام ها و حتی راه اندازی ماژول های پلت فرم فنی اضافی کمک می کنند.”

3. صرفه جویی در هزینه

انتخاب راه حل برچسب سفید معمولاً ارزان تر از ساختن نرم افزار از ابتدا است. هزینه ساخت سکو در مرحله اول و سپس نگهداری آن حذف می شود. این فروشنده برچسب سفید است که این هزینه ها را جبران می کند. پلتفرم‌ها را می‌توان در عرض چند روز راه‌اندازی، عملیاتی و آماده کسب درآمد کرد.

اگرچه سرمایه گذاری اولیه برای پلتفرم برچسب سفید بالاتر از راه حل نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) شخص ثالث است، پس انداز طولانی مدت می تواند قابل توجه باشد. و با پلتفرم برچسب سفید، در خطر کمتری برای پرداخت بیش از حد برای نمایش‌ها هستید.

4. مقیاس پذیری

مقیاس کردن یک محصول دارای برچسب سفید نسبتاً آسان است. فروشنده برچسب سفید زیرساختی را برای ارتقا سریع مشتریان خود به یک طرح بزرگتر یا کوچکتر، در صورت نیاز، در اختیار خواهد داشت. با این حال، مهم است که از قبل با فروشنده انتخابی خود چک کنید تا مطمئن شوید که سرورهایی آماده ارائه در مکان های مناسب است.

در مقابل، مقیاس‌بندی یک پلت‌فرم تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده در داخل می‌تواند یک مصیبت بزرگ باشد و اغلب منجر به تعطیلی یک پلت فرم برای یک دوره تعمیر و نگهداری موقت می‌شود.

5. حمایت کردن

با پلتفرم‌های تبلیغاتی برچسب سفید، داشتن تیمی از متخصصان برای کمک به توسعه و حفظ پلت فرم برنامه‌ریزی شما، مزیت دیگری نیز دارد. مشتری نیازی به انجام هیچ گونه تعمیر و نگهداری فنی ندارد، و زمانی را برای تمرکز بر عملیات حیاتی کسب و کار آزاد می کند. و اگر مشکلی پیش بیاید، پلتفرم برچسب سفید مسئول عیب یابی این مشکل است.

چگونه این به من به عنوان یک شرکت adtech کمک می کند؟

توسعه SSP، DSP، شبکه تبلیغاتی یا صرافی از ابتدا ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد. اما یک محصول برچسب سفید را می توان در عرض چند روز یا چند هفته راه اندازی، سفارشی و عملیاتی کرد. و موانع مالی نیز کمتر است.

بدون دستمزد برای توسعه دهندگان و مهندسان، بدون نیاز به ساخت یا نگهداری سرورهای تبلیغاتی اختصاصی، و بدون نیاز به گواهی یا ممیزی. به طور خلاصه، پلتفرم‌های تبلیغاتی برچسب سفید فرصت‌ها را برای تبلیغ‌کنندگان و ناشران با اجازه دادن به استارت‌آپ‌ها و SMB‌ها برای راه‌اندازی سریع (و کسب درآمد) دموکراتیک می‌کنند.



منتشر شده در 1402-12-27 21:11:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید