وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

پنج راه برای یادگیری و بهبود مهارت های توسعه وب

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


آیا شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب هستید؟ با پیشرفت های مداوم در فناوری، بازار توسعه و برنامه نویسی باز است و افراد زیادی هستند که به کمک طراحی و توسعه وب نیاز دارند. سبک‌ها، طرح‌بندی‌ها و تکنیک‌های کدنویسی دائماً در حال تغییر هستند و هنگام شروع به همگام شدن با تغییرات مهم است. امروز، پنج راه برای شروع یادگیری و به روز ماندن با مهارت های توسعه وب خود را بررسی می کنیم.

توسعه وب را یاد بگیرید

اگر تجربه کدنویسی ندارید، توصیه می کنیم به یک برنامه رایگان در Codecademy بپیوندید و دوره HTML/CSS را تکمیل کنید. این دوره آموزشی توسعه وب شما را با اصول اولیه شروع می کند. اگر می خواهید به یادگیری زبان های جدید وب ادامه دهید، دوره های دیگر Codecademy را بررسی کنید.

راهنمای ما در مورد چهار آکادمی برتر آموزش آنلاین >> را بخوانید

1. با انجام دادن یاد بگیرید

اصل “یادگیری با انجام دادن” برای تمام زندگی صادق است. وقتی نوبت به توسعه وب می رسد، یادگیری از طریق انجام بهترین راه برای کسب دانش در این زمینه است. به جای اینکه فقط در یک دوره ثبت نام کنید، کار کنید روی یک وب سایت زنده یا ببینید آیا می توانید مشتری پیدا کنید که به شما اجازه ایجاد یک وب سایت را بدهد. تجربه زندگی واقعی به شما این امکان را می دهد که چیزهای زیادی بیاموزید زیرا چالش های زندگی واقعی مختلفی را ارائه می دهد که معمولاً در کلاس های آنلاین پوشش داده نمی شوند. یکی از چیزهایی که باعث می‌شود اصل «یادگیری با انجام دادن» کمی ناراحت‌کننده باشد، ترس از ندانستن این است که آیا دانش کامل کردن همه چیز را دارید یا خیر. اگر در چالشی هستید، از Google برای جستجوی پاسخ ها استفاده کنید یا به دنبال توسعه دهنده وب دیگری باشید که شاید کمی تجربه بیشتری داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  5 روش درخشان برای مقابله با بلوک طراح

2. روزی را بدون نوشتن کد یا یادگیری چیز جدیدی از دست ندهید

برخی از مردم فکر می کنند وقتی چیزی یاد می گیرند، زمان تمرکز فرا رسیده است روی آن مهارت این می تواند خوب باشد، اما برای موفقیت، یادگیری مداوم کلیدی است. برای رشد و موفقیت، مهم است که تمرکز کنید روی هر روز کد بنویسید یا هر روز چیزی جدید یاد بگیرید. انجام این کار نه تنها به اجرای آنچه یاد می گیرید کمک می کند، بلکه به شما امکان می دهد خلاق باشید. این اصل در تمام زندگی صادق است.

جایی که از زمان خود استفاده می کنید نشان می دهد که چه چیزی برای شما مهم است. اگر کاری را به دلیل نداشتن وقت انجام نمی دهید، احتمالاً برایتان مهم نیست. اگر می‌خواهید یک توسعه‌دهنده وب شگفت‌انگیز شوید، آن را در اولویت قرار دهید و هر روز کدنویسی کنید.

3. آنچه را که یاد می گیرید آموزش دهید

آموزش کدنویسی به دیگران این توانایی را به شما می دهد که حتی بیشتر یاد بگیرید. آموزش با یادگیری متفاوت است، زیرا شما باید درک کاملی از روش عملکرد همه چیز داشته باشید و بتوانید آنچه را که آموخته اید به زبان بیان کنید. این همچنین به شما کمک می کند تا مهارت های جدیدی را بیاموزید زیرا زبان آموز ممکن است سوالاتی بپرسد که هرگز به آنها فکر نکرده اید.

4. کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید

همانطور که تمام جنبه های مختلف توسعه وب را یاد می گیرید، دریابید که از چه جنبه هایی لذت می برید. برای تبدیل شدن به بهترین در آن جنبه های توسعه وب تلاش کنید. یادگیری روش ایجاد یک وب سایت کامل خوب است زیرا به شما امکان می دهد تمام آن را ببینید process، اما شما نباید این را کامل کنید process هر زمان. به جای اینکه خلاق باشید که همه چیز را فراهم می کند، تلاش کنید تا در مهارت خود متخصص شوید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اهمیت SSL برای سئو

5. به جامعه متن باز بپیوندید

پیوستن به یک جامعه منبع باز نه تنها به شما توانایی کار با برخی از توسعه دهندگان ماهر را می دهد، بلکه به شما امکان می دهد تا در معرض کدنویسی باورنکردنی قرار بگیرید. جامعه منبع باز نیز هر زمان که احساس می کنید خسته شدید بسیار مفید است روی یک پروژه به طور کلی می توانید برای کمک با هر یک از توسعه دهندگان تماس بگیرید. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که افرادی دارید که از شما سؤال می پرسند و می توانید شروع به آموزش آنچه یاد گرفته اید به دیگران بدهید.

نتیجه

توسعه وب دائما در حال تغییر است. برخی از زبان های برنامه نویسی محبوب می شوند و برخی از بین می روند. یادگیری از طریق انجام، از دست ندادن یک روز بدون کدنویسی، آموزش آنچه در حال یادگیری هستید، یافتن آنچه که از آن لذت می برید و پیوستن به یک جامعه منبع باز به شما کمک می کند تا مهارت های توسعه وب خود را رشد دهید. با وجود اینکه توسعه وب دائما در حال تغییر است، اگر این پنج نکته را در نظر بگیرید و به کار ببرید، می‌توانید با آخرین روند توسعه در جریان باشید.

با راه اندازی وب سایت خود، توسعه وب را شروع کنید. هاست اشتراکی را از میزبانی رسانگار دریافت کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید