برق رسانی به اطراف 43 درصد از کل وب سایت هاوردپرس به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) در بازار امروز در نظر گرفته می شود. بسیاری از وب سایت های محبوب و در مقیاس بزرگ از این بستر استفاده می کنند و اکثر شرکت های میزبانی وب برنامه های تخصصی برای وردپرس ارائه می دهند.

اما چه چیزی وردپرس را در میان گزینه های دیگری مانند جوملا، مجنتو یا Shopify متمایز می کند؟ این مقاله ده دلیل اصلی که چرا باید از وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید را بررسی می کند.

10 دلیل برای استفاده از وردپرس

بیایید نگاهی عمیق‌تر به دلایل استفاده از وردپرس و اینکه چرا یک CMS عالی برای ساخت وب‌سایت شما است، بیندازیم:

1. بازSource

وردپرس یک نرم افزار متن باز است – کاربران می توانند هر طور که می خواهند آن را نصب، تغییر و توزیع کنند. از آنجایی که کد منبع برای همه قابل دسترسی است، میلیون‌ها متخصص و توسعه‌دهنده وردپرس می‌توانند ابزارها و برنامه‌های افزودنی ایجاد کرده و آنها را با عموم به اشتراک بگذارند.

در نتیجه، وردپرس می تواند سریعتر از هر نرم افزاری که توسط تعداد محدودی از توسعه دهندگان مدیریت می شود، رشد کند.

علاوه بر این، از آنجایی که وردپرس برای نصب رایگان است، یک انتخاب عالی برای یک وب سایت شخصی یا استفاده برای رشد یک تجارت کوچک با بودجه نسبتاً محدود است.

Hostinger  بنر میزبانی وب
چرا از وردپرس استفاده کنیم؟ 10 دلیل که چرا باید آن را برای وب سایت خود انتخاب کنید 26

برخی از هزینه های مربوط به استفاده از وردپرس عمدتاً از ارائه دهنده میزبانی وب است. معمولاً برای استفاده از وردپرس هنوز باید هزینه یک سرویس میزبانی و نام دامنه را بپردازید.

2. یادگیری آسان

وردپرس مسلماً یکی از بصری ترین سیستم های مدیریت محتوای موجود است. یکی از جنبه هایی که استفاده از وردپرس را بسیار آسان می کند داشبورد کاربر پسند آن است.

داشبورد وردپرس ساده است – منوهای آن فهرست شده است روی یک نوار کناری، که از آن می توانید به راحتی یک پست وبلاگ جدید ایجاد کنید یا تم ها و افزونه های وردپرس را نصب کنید.

اگرچه ممکن است ابتدا کاربران جدید نیاز به آشنایی داشته باشند، اما می‌توان با چند دقیقه کاوش در رابط کاربری نسبتاً سریع کار کرد.

اگر در مورد شروع به تغییر داشبورد مدیریت خود مطمئن نیستید، می توانید به دنبال نکات وردپرس به صورت آنلاین باشید که توسط کاربران پیشرفته تر ساخته شده اند تا شما را در یادگیری راهنمایی کنند. process.

Hostingerآموزش های وردپرس.Hostingerآموزش های وردپرس.

به دلیل محبوبیت آن، بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و کاربران فردی نیز محتوای مرتبط با وردپرس را منتشر می کنند. اینها شامل مقالاتی هستند که توضیح می دهند process نصب وردپرس، روش بهینه سازی CMS و سایر موضوعات توسعه وب.

3. سریع و قابل اعتماد

داشتن سرعت وب سایت بالا برای حفظ تجربه کاربری خوب مهم است. مال وب سایت نرخ پرش ممکن است تا 32٪ افزایش یابد زمانی که شما page زمان بارگذاری از یک تا سه ثانیه است.

به لطف انعطاف‌پذیری وردپرس، راه‌های زیادی برای افزایش سرعت وب‌سایت وردپرس شما وجود دارد، از جمله نصب یک افزونه کش، انتخاب وب مناسب. host، و با استفاده از یک تم سبک وردپرس.

امتیاز عملکرد WordPress.org on PageSpeed ​​Insights.امتیاز عملکرد WordPress.org on PageSpeed ​​Insights.

بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب تخصصی برای وردپرس ارائه می دهند تا مطمئن شوند وب سایت شما بهترین عملکرد را ارائه می دهد. برخی از شرکت ها از جمله هاستینگer، همچنین قابلیت نصب با یک کلیک را برای افزایش سرعت در اختیار کاربران قرار می دهد process بنابراین آنها می توانند بلافاصله شروع به ساخت سایت های وردپرس خود کنند.

نکته حرفه ای

مطمئن شوید که فقط افزونه های ضروری را نصب و فعال کنید روی وب سایت وردپرس شما استفاده از افزونه های زیاد ممکن است بر عملکرد سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

4. وب سایت خود را به طور کامل کنترل و مالک آن باشید

یکی دیگر از مزایای استفاده از وردپرس به جای دیگر سازندگان وب سایت این است که کنترل و مالکیت کامل سایت خود را به دست می آورید. در مقایسه با سرویس‌هایی مانند Wix یا Square Space، وردپرس به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به کد دسترسی داشته باشند و آن را تغییر دهند تا وب‌سایت‌های خود را بر اساس نیازهایشان شکل دهند.

هیچ محدودیتی وجود ندارد روی چه عناصری را می‌توانید سفارشی کنید، و نیازی به استخدام یک توسعه‌دهنده تخصصی ندارید زیرا منبع باز است.

پست وبلاگ PositivityBlog.پست وبلاگ PositivityBlog.

وردپرس با اعطای مالکیت کامل بر محتوای خود، خود را از سایر خدمات سازنده وب سایت متمایز می کند. این مزیت آزادی خلاقیت شما را تضمین می‌کند و تضمین می‌کند که هر قطعه محتوایی که تولید می‌کنید متعلق به شماست و در حین گسترش حضور آنلاین خود به شما آرامش می‌دهد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

محتوای شما نیز عاری از هرگونه شرایط خدمات شخص ثالث است. کاربران وردپرس می توانند پست های خود را بدون دخالت طرف دیگر ایجاد، انتشار و تعدیل کنند.

5. قابل تنظیم و مقیاس پذیر

وردپرس جوامع و شرکت های شخص ثالث متعددی را جذب می کند که نرم افزارهای اضافی مانند افزونه ها و تم های وردپرس را برای بهبود سیستم مدیریت محتوا توسعه می دهند.

افزونه‌ها نرم‌افزاری هستند که برای بهبود عملکرد وب‌سایت شما یا دادن عملکرد اضافی به سایت وردپرسی شما استفاده می‌شوند.

پلاگین های ویژه on WordPress.org.پلاگین های ویژه on WordPress.org.

هزاران پلاگین با ویژگی های مختلف از جمله وجود دارد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت محتوا و پلاگین های رسانه های اجتماعی.

یکی از مزایای وردپرس سفارشی کردن ظاهر وب سایت شما است و همچنین استفاده از طیف گسترده ای از تم های وردپرس آسان است. قطعاً موضوعی را پیدا خواهید کرد که با هدف شما مطابقت داشته باشد، خواه نمونه کارها، نمایه شرکت یا وب سایت انجمن باشد.

می توانید تم ها و پلاگین های رایگان متعددی پیدا کنید روی وب سایت رسمی وردپرس یا بازارهای شخص ثالث مانند ThemeForest. این گزینه های رایگان برای مبتدیان و کسب و کارهای کوچکی که انتظار بازدید ماهانه وب سایت کمتری دارند، عالی هستند.

قالب های وردپرس on تم فارست.قالب های وردپرس on تم فارست.

با این حال، ممکن است نیاز داشته باشید که وب سایت خود را با اضافه کردن محتوای بیشتر و جذب بازدیدکنندگان بیشتر، مقیاس کنید. وردپرس انجام این کار را آسان می کند زیرا هیچ محدودیتی وجود ندارد روی چه وب host یا ابزاری که می توانید برای رشد سایت خود از آن استفاده کنید.

ارتقا به یک طرح میزبانی با زیرساخت بهتر برای بهبود عملکرد سایت خود را در نظر بگیرید. همچنین توصیه می‌کنیم افزونه‌ها و تم‌های ممتازی را دریافت کنید که ویژگی‌های پیشرفته‌تر و پشتیبانی بهتری را از سوی توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهند.

6. SEO-Friendly

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بخش مهمی در هنگام به دست آوردن ترافیک پایدار برای وب سایت شما است. بنابراین، استفاده از یک پلت فرم وب سایت که به خوبی با موتورهای جستجو و ابزارهای سئوی مختلف کار می کند، می تواند بسیار سودمند باشد.

یکی از مزایای وردپرس این است که دارای قابلیت های مختلف سئو داخلی است که به خوبی با گوگل و سایر موتورهای جستجو کار می کند. این بدان معنی است که موتورهای جستجو می توانند محتوای وب سایت شما را به راحتی بخزند و آنها را فهرست کنند روی صفحات نتایج جستجوی مرتبط

حتی اگر وردپرس یک پلت فرم سئو پسند است، توصیه می کنیم از افزونه های اضافی برای کارآمدتر کردن تلاش های سئوی خود استفاده کنید. محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس شامل Yoast SEO و همه در یک سئو.

7. تمرکز کنید روی امنیت

از آنجایی که وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای مدیریت محتوا است، همینطور است هدفمندترین پلتفرم توسط هکرها. در نتیجه، توسعه دهندگان وردپرس دائماً کار می کنند روی ارائه یک بستر امن برای ساخت وب سایت.

یکی از بهترین روش ها برای حفظ امنیت وب سایت های وردپرس، به روز نگه داشتن آنها است. وردپرس مرتباً به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی را برای رفع اشکالات و فایل‌های آسیب‌پذیر وب‌سایت که ممکن است هکرها برای نفوذ به سیستم کاربر استفاده کنند، انجام می‌دهد.

Yoast SEO homepage.Yoast SEO homepage.

این همچنین برای هر جزء اضافی صادق است روی سایت وردپرس شما، مانند افزونه ها و تم ها. به همین دلیل، افزونه ها و تم های وردپرس را که به طور مرتب به روز می شوند انتخاب کنید تا از افشای وب سایت خود جلوگیری کنید.

حصار کلمه homepage.حصار کلمه homepage.

همچنین توصیه می کنیم از ابزارهای اضافی مانند ضد بدافزار و افزونه ها برای ایمن سازی سایت وردپرس خود استفاده کنید. برخی از محبوب ترین افزونه های امنیتی وردپرس عبارتند از Wordfence Security، Jetpack و All in One WP Security.

8. جامعه فعال

از آنجایی که وردپرس قدرت اکثر وب سایت ها را در سراسر جهان دارد، جامعه بزرگی از کاربران دارد. اعضای جامعه وردپرس به طور فعال راه‌هایی را برای استفاده مؤثرتر از این سیستم مدیریت محتوا بحث و توسعه می‌دهند.

اگر سوال یا مشکلی در مورد وردپرس دارید، می توانید از آنها بپرسید روی یکی از انجمن ها این باعث می شود تا افراد مبتدی به راحتی اطلاعات لازم برای ساخت وب سایت با استفاده از وردپرس را پیدا کنند.

وردپرس subreddit، یک انجمن فعال برای وردپرس.وردپرس subreddit، یک انجمن فعال برای وردپرس.

زیرمجموعه وردپرس r/WordPress نمونه ای از یک انجمن فعال است که ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید. بیش از 166 هزار عضو دارد و موضوعات مختلف بحث و گفتگو از جمله اخبار، روش انجام کارها و درخواست های افزونه را پوشش می دهد.

9. ایده آل برای تجارت الکترونیک

ممکن است وردپرس را فقط به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی بدانید، اما می تواند اهداف بیشتری داشته باشد. در واقع، مردم از CMS وردپرس برای ساختن هر نوع وب سایتی، از جمله سایت های پیچیده تجارت الکترونیک، استفاده می کنند.

با تم ها و افزونه های مناسب وردپرس، می توانید یک فروشگاه آنلاین بسازید و شروع به فروش محصولات خود به بازار بزرگتری کنید. یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس تجارت الکترونیک در بازار WooCommerce است.

ووکامرس homepage.ووکامرس homepage.

افزونه WooCommerce با همه چیزهایی که برای یک وب سایت تجارت الکترونیک نیاز دارید، از جمله گزینه های مختلف حمل و نقل، روش های پرداخت و اتوماسیون ارائه می شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش رفع خطای محتوای ترکیبی وردپرس با استفاده از افزونه ها و فایل htaccess.

در نتیجه، و به خصوص اگر با میزبانی وب ووکامرس سریع ترکیب شود، می تواند سایت وردپرس شما را به یک فروشگاه آنلاین کاربردی و با کارایی بالا تبدیل کند.

این بسیار قابل تنظیم است، با افزونه های متعدد برای کمک به شما در تلاش های بازاریابی، مدیریت فروشگاه یا خدمات مشتری. کاربران می‌توانند به طیف گسترده‌ای از تم‌های طراحی شده برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک دسترسی داشته باشند.

علم ریشه homepage.علم ریشه homepage.

یکی از نمونه های یک وب سایت تجارت الکترونیک موفق که از وردپرس و ووکامرس استفاده می کند، می باشد علم ریشه. این رابط کاربری ساده و در عین حال بصری دارد و با وجود استفاده از چندین تصویر با کیفیت بالا، به سرعت بارگیری می شود روی صفحات آن

10. بهترین برای وبلاگ نویسی

چیزی که وردپرس را در وهله اول به یک CMS محبوب تبدیل می کند، ابزار وبلاگ نویسی سطح بالای آن است. در مقایسه با دیگر پلتفرم های وبلاگ نویسی، وردپرس گزینه ها و تطبیق پذیری بیشتری را برای کمک به محتوای شما برای رسیدن به سطح دیگری ارائه می دهد.

این امر به ویژه در مورد انتشار آن صادق است ویراستار گوتنبرگ، که بر یک رابط کاربری بصری تأکید دارد. ویژگی اصلی این ویرایشگر جدید بلوک هایی با عملکردهای مختلف است که به شما امکان می دهد محتوا را با کارایی بیشتری ایجاد کنید.

ویرایشگر وردپرس گوتنبرگ.ویرایشگر وردپرس گوتنبرگ.

هر قسمت از محتوا در ویرایشگر بلوک مخصوص به خود است. کاربران می توانند به راحتی آن بلوک ها را اضافه، حذف و مرتب کنند تا بهترین طرح بندی را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ویرایشگر بلوک این است که یکی از ویژگی های اصلی نسخه فعلی وردپرس است، بنابراین هیچ مشکلی در سازگاری وجود نخواهد داشت. ویرایشگر بلوک وردپرس همچنین محتوایی را تولید می کند که در مقایسه با محتوای ایجاد شده با استفاده از a سریعتر بارگذاری می شود page سازنده.

با این حال، برای کسانی که ویرایشگر کلاسیک را ترجیح می دهند، وردپرس بازگشت به آن را با چند کلیک آسان می کند.

وبلاگ پلی استیشن homepage.وبلاگ پلی استیشن homepage.

وبلاگ پلی استیشنبرای مثال، از وردپرس به عنوان پلتفرم خود استفاده می کند. اخبار مربوط به بازی های ویدیویی پلی استیشن را با چیدمان محتوایی ساده ارائه می کند و با فایل های رسانه ای مختلف آنها را جذاب تر می کند.

نتیجه

وردپرس میلیون ها کاربر را جذب کرده است و اکثر وب سایت ها را در سراسر جهان قدرت می دهد. به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS)، اولین انتخاب برای اکثر افرادی است که می خواهند وب سایت خود را بسازند.

این مقاله ده دلیل اصلی را فهرست کرده است که چرا باید از وردپرس به عنوان CMS ترجیحی خود استفاده کنید:

  • نرم افزار وردپرس رایگان و متن باز است.
  • کاربران کنترل و مالکیت کامل وب سایت خود را به دست می آورند.
  • این پلت فرم سئو پسند است.
  • تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی در وردپرس وجود دارد.
  • برای فروشگاه های اینترنتی مناسب است.
  • وردپرس تمرکز دارد روی سرعت.
  • جامعه بزرگ و فعالی دارد.
  • پلت فرم وردپرس امن است.
  • آسان برای یادگیری.
  • بهترین گزینه برای وبلاگ نویسان.

اکنون، مزایای استفاده از وردپرس برای ساخت یک وب سایت را آموخته اید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که تصمیم بگیرید آیا این CMS بهترین انتخاب برای نیازهای شما است یا خیر. فراموش نکنید که آموزش های وردپرس ما را برای نکات و ترفندهای مفیدتر بررسی کنید.

چرا از پرسش های متداول وردپرس استفاده کنید؟

در اینجا چهار مورد از متداول ترین سوالات در مورد وردپرس وجود دارد. اگر نمی توانید پاسخی برای سوال خود پیدا کنید، دریغ نکنید که در زیر نظر دهید.

وردپرس برای چه مواردی استفاده می شود؟

در حالی که در درجه اول برای تقویت وبلاگ ها شناخته شده است، این ابزار رایگان ساخت وب سایت می تواند اهداف مختلفی از جمله ایجاد فروشگاه های آنلاین، نمونه کارها و سایت های عضویت را برآورده کند. کاربران می توانند تقریباً هر نوع وب سایتی را که می خواهند با مجموعه ای از مهارت ها، بودجه و ابزار مناسب بسازند.

آیا می توانم از وردپرس بدون دامنه استفاده کنم؟

خیر. از آنجایی که WordPress.org یک سازنده وب سایت خود میزبان است، باید آن را ذخیره کنید روی یک وب hostسرور ‘s و یک دامنه به آن متصل کنید.

در بیشتر موارد، کاربران نیاز به خرید دامنه از یک ارائه دهنده هاست یا یک ثبت کننده دارند. خوشبختانه برخی از شرکت های میزبانی وب از جمله هاستینگer، یک نام دامنه رایگان با برخی از برنامه های میزبانی خود ارائه دهید.

چه برنامه میزبانی برای وردپرس نیاز دارم؟

شما می توانید از هر نوع میزبانی برای وب سایت وردپرسی استفاده کنید. با این حال، به دلیل سهولت استفاده، ویژگی ها، پشتیبانی مشتری و سازگاری، توصیه می کنیم هاست تخصصی وردپرس را انتخاب کنید.

چه تعداد از وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند؟

بیش از 455 میلیون وب سایت وجود دارد که از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می کنند. اینها شامل وب سایت های محبوبی مانند Vogue، TechCrunch و Grammarly می شود. وردپرس نیز بر اطراف مسلط است 64.2٪ از سهم بازار CMS