وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چرا امنیت وب سایت برای کسب و کار شما مهم است؟

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


دو سال پیش، گوگل اعلام کرد که بیش از 50 میلیون وب سایت در سراسر جهان به کدهای مخرب آلوده شده اند. این رقم در سال گذشته 212 درصد افزایش داشته است. معنی آن چیست؟ این بدان معناست که وب سایت شما باید از خود محافظت کند. آیا می دانستید که سایت دیگری می تواند سایت شما را آلوده کرده و آن را در برابر حمله آسیب پذیر کند؟

امنیت وب سایت برای کسب و کار شما ضروری است و ما پنج دلیل بسیار خوب برای آن داریم. امنیت وب سایت نشان دهنده اعتماد و شایستگی است، برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ضروری است، به جلوگیری از جعل کمک می کند، از سوء استفاده از داده های مشتری جلوگیری می کند و از هک محافظت می کند.

امنیت وب سایت به معنای اعتماد و شایستگی است

شهرت شما در خطر است، بنابراین باید قابل اعتماد باشید. مشتریان و مشتریان شما با پول، اطلاعات کارت اعتباری و سایر داده های خود به شما اعتماد دارند، بنابراین سطح مناسب امنیت لازم است.

اگر مشتریان اعتماد خود را به کسب و کار شما از دست بدهند، به این معنی است که درآمد خود را از دست می دهید. اگر از یک وب‌سایت تجارت الکترونیک بازدید می‌کردید و یک هشدار امنیتی می‌دیدید، احتمالاً کلیک می‌کردید؟ از نظر آماری، 99 درصد از مخاطبان شما این کار را خواهند کرد. امنیت به روز برای جلوگیری از چنین اتفاقی ضروری است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  VPS لینوکس در مقابل ویندوز وی پی اس

امنیت وب سایت برای سئو ضروری است

آیا می دانستید که می توانید در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار بگیرید روی امنیت سایت شما؟ اگر سایت و/یا آدرس IP شما ایمن نیست یا به نوعی قصد مخربی را نشان می دهد، حذف رتبه موتور جستجو غیرعادی نیست. این بدان معنی است که شما نمی توانید در نتایج جستجوی معمولی پیدا شوید.

هر چه مدت زمان بیشتری برای اقدام به طول انجامید، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا اعتبار سایت خود را بازگردانید. این موضوع روی نتیجه شما تأثیر می گذارد زیرا بیش از 95٪ از ترافیک ارگانیک از طریق موتورهای جستجو نشات می گیرد. علاوه بر این، گوگل و اکثر مرورگرها اکنون به شما اطلاع می دهند که آیا یک سایت امن است یا خیر. آیا به پول، داده ها و هویت خود به یک سایت ناامن اعتماد می کنید؟

امنیت وب سایت به جلوگیری از جعل کمک می کند

اگر شخصی سایت شما را جعل کند، به این معنی است که از سایت شما تقلید می کند تا بازدیدکنندگان را فریب دهد تا اطلاعات خود را واگذار کنند. برای جلوگیری از جعل کامل، داده های مهم باید همیشه ایمن باشند.

به وب سایت های جعلی IRS و صفحات آمازون فکر کنید که هر ساله مردم را فریب می دهند. آنها شبیه به اصلی هستند page اما دارای انتهای دامنه عجیب و غریب است. به عنوان مثال، سایت IRS به پسوند .gov ختم می شود، اما سایت جعلی ممکن است پسوند دیگری را نشان دهد. سایت های آموزشی نیز سایت های جعلی رایج هستند.

امنیت وب سایت از سوء استفاده از داده های مشتری جلوگیری می کند

شرکت‌های میزبان، شرکت‌های امنیتی، افزونه‌ها و افزونه‌ها همگی می‌توانند برای محافظت از داده‌های مشتری با هم کار کنند. بهترین شرکت های امنیتی آنهایی هستند که به طور مکرر سایت شما را با استفاده از چیزی به نام «هک اخلاقی» آزمایش می کنند. هک اخلاقی زمانی اتفاق می‌افتد که شرکت امنیتی به سیستم امنیتی شما ضربه می‌زند تا ببیند آیا می‌تواند سوراخ یا نشتی برای دسترسی هکرها پیدا کند یا خیر. هکرها و سایر مجرمان می خواهند که داده ها به سرقت پول، هویت و انجام سایر جرایم سایبری بپردازند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  به من در راه اندازی یک وب سایت کمک کنید

امنیت وب سایت از هک محافظت می کند

هک کردن است روی افزایش، و روزهایی که سایت شما به طور خاص توسط افراد مخرب هدف قرار می گیرد، کمتر رایج است. هک کردن در حال حاضر بسیار تصادفی تر از آن است. هکرها به طور گسترده هدف قرار می دهند و به دنبال آسیب پذیری های رایج هستند.

یک هکر ممکن است سایت شما را با باج‌افزار آلوده کند، ترافیک را به جای دیگری هدایت کند، بازدیدکنندگان را با بدافزار آلوده کند، ارزهای دیجیتال غیرقابل ردیابی را استخراج کند، هویت‌ها را بدزدد و موارد دیگر. وصله‌های امنیتی، افزونه‌ها و افزونه‌های قدیمی، نبود میزبانی امن و موارد دیگر می‌توانند سایت شما را در برابر حمله آسیب‌پذیر کنند.

ارزش آن را دارد که روی امنیت وب سایت سرمایه گذاری کنید. به هر حال، تمیز کردن وب سایت از نظر زمان، پول و شهرت بسیار گران تر از محافظت پس از حمله است. ایمن سازی سایت شما می تواند در حین پاکسازی چند دقیقه طول بکشد process می تواند ساعت ها طول بکشد، اگر نه روزها. از دست دادن شهرت خود از طریق موتورهای جستجو و مشتریان می تواند غیر قابل اندازه گیری باشد.

یک شرکت میزبانی امن را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما فقط ایمن نیست، بلکه تمام اطلاعات رمزگذاری شده و در برابر هکرها محافظت می شود. میزبانی رسانگار میزبانی امن و قدرتمند را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد. امروز همه جزئیات را بیاموزید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید