وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 11 دقیقه


بازاریابی محتوا از این جهت مهم است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به مخاطبان گسترده‌تری دست یابند و آگاهی از برند را برای محصولات خود افزایش دهند، اعتبار و اعتماد را در بین مخاطبان ایجاد کنند و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنند.

آنچه خواهید آموخت

  • چرا مصرف کنندگان نسبت به شیوه های بازاریابی محتوا در مقابل بمباران شدن با تبلیغات یا پیام های تبلیغاتی پذیرای بیشتری هستند.
  • اینکه چگونه بازاریابی محتوا می تواند برای ایجاد ترافیک، افزایش آگاهی از برند و افزایش اعتبار و تخصص درک شده برند شما مهم باشد.
  • اگر به طور منظم محتوای مفید و مفیدی را که برای آنها اهمیت دارد ایجاد کرده و به اشتراک می گذارید، چگونه مشتریان بیشتر به کسب و کار شما اعتماد می کنند و از آن خرید می کنند.
  • اینکه چگونه ترکیب بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی محتوا می تواند برای یکسان کردن زمین بازی و افزایش بازگشت سرمایه مهم باشد

هدف از بازاریابی محتوا چیست؟

هدف از بازاریابی محتوا ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان هدف شما از طریق ایجاد و توزیع محتوای مفیدی است که آنها به آن اهمیت می‌دهند.

با ارائه اطلاعات مفید، بینش و منابعی که به نکات دردناک و علایق مخاطبانتان می پردازد، روابط بلندمدتی با مشتریان خود ایجاد می کنید، قدرت خود را در صنعت آنها تثبیت می کنید و خود را به عنوان یک منبع ارزشمند معرفی می کنید. هدف نهایی بازاریابی محتوا، ترغیب مردم به خرید محصولات و خدمات شما است.

مهمترین بخش بازاریابی محتوا چیست؟

مهمترین بخش بازاریابی محتوا ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط است که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود و در نهایت منجر به خرید می شود.

برخلاف روش های بازاریابی سنتی، بازاریابی محتوا متکی است روی این واقعیت که مصرف کنندگان دوست ندارند به آنها فروخته شود. آنها ترجیح می دهند یاد بگیرند که ابتدا به شما اعتماد کنند و با شما تعامل داشته باشند. بنابراین بسیار مهم است که استراتژی بازاریابی محتوای شما مبتنی بر آن باشد روی به جای اینکه بخواهید محصول خود را به آنها بفروشید، مخاطبان خود را با اطلاعاتی که به آنها کمک می کند تا با چالش های خود مقابله کنند، پرورش دهید.

10 دلیل مهم بودن بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا از این جهت مهم است که به افراد کمک می‌کند درباره یک برند بیاموزند، اعتماد و وفاداری را در بین مشتریان ایجاد کند و در نهایت مردم را وادار به خرید چیزی کند. کسب و کارها می توانند خود را به عنوان رهبران فکری در صنعت خود قرار دهند و با ارائه محتوای مفید و جالب در مراحل مختلف سفر خریدار، پیروانی وفادار ایجاد کنند. در اینجا 10 دلیل برای اهمیت بازاریابی محتوا آورده شده است.

به مخاطبان علاقه مند دسترسی پیدا کنید

با بازاریابی محتوا، محتوای شما تنها زمانی نمایش داده می شود که مردم به طور فعال به دنبال آن باشند روی موتورهای جستجو یا زمانی که الگوریتم های رسانه های اجتماعی متوجه می شوند که علایق مشابهی دارند. دستیابی به مخاطبانی که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، تضمین می کند که شما با یک استخر واجد شرایط ارتباط برقرار می کنید.

اکثر مردم ترجیح می دهند یک مقاله را بخوانند تا اینکه یک تبلیغ مانع آنها شود. ظاهر شدن در مقابل کاربران زمانی که آنها واقعاً به دنبال اطلاعات از شما هستند بسیار مؤثرتر از وقفه در فعالیت مرور آنها با تبلیغات ناخواسته است.

برای مثال «کمپرسور ویدیو» حجم جستجوی ماهانه 90500 دارد. اگر ابزار ویدیویی دارید، قطعا باید از محتوا برای رتبه بندی این اصطلاح استفاده کنید و این کاربران را جذب کنید.

البته، همچنان باید محتوای باکیفیت ایجاد کنید که با کاربران شما طنین انداز شود و از بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده کنید. به عنوان مثال، هکر فروش، یک وبلاگ B2B برای متخصصان فروش، خود را پیدا کرد در یک جایگاه رقابتی در برابر شرکت هایی مانند Hubspot و Salesforce.

هکر فروش با تحقیق در مورد مخاطبان خود برای درک اینکه کدام نوع محتوا بیشتر به آن علاقه مند است، خوشه های کلمات کلیدی مانند “جستجوی فروش” و “عملیات فروش” را کشف کرد. تمرکز کردند روی ایجاد محتوای همیشه سبز با کیفیت بالا که با نمونه هایی قابل اجرا بود و از 19 هزار جلسه ماهانه به بیش از 100 هزار جلسه ماهانه در بیش از یک سال افزایش یافت.

آگاهی از برند را افزایش دهید

محتوای با کیفیت بالا می تواند برند شما را در مقابل کاربرانی قرار دهد که شاید نام آن را نشنیده باشند اما در بازار محصولات و خدمات مرتبط هستند. با ایجاد و به اشتراک گذاری مکرر محتوای ارزشمند و مرتبط روی کانال‌هایی که بازار هدف شما به آن‌ها مراجعه می‌کند، می‌توانید به آنها کمک کنید تا با شرکت شما آشنا شوند و وارد قیف بازاریابی محتوای شما شوند.

بازاریابی محتوا می تواند ابزار قدرتمندی برای افزایش آگاهی از برند برای محصولات و خدمات شما باشد. طبق تحقیقات مک کینزی، زمانی که با گزینه های بیش از حد روبرو می شوید، مصرف کنندگان عقب می افتند روی مارک ها که با آن آشنا هستند.

احتمال خرید برندهایی که در مرحله بررسی اولیه هستند تا سه برابر بیشتر از برندهایی است که خریداری ندارند.

ترکیب بازاریابی محتوا و سئو برای ایجاد مقالات با کیفیت بالا که برای کلمه کلیدی هدف شما رتبه بندی می کنند، می تواند آگاهی از برند را از طریق موتورهای جستجو افزایش دهد. با گنجاندن کلمات کلیدی و بهینه سازی برای هدف جستجو، می توانید شانس خود را برای یافتن افزایش دهید روی اولین page از نتایج جستجو بزرگ کردن روی روند در محتوای شما نیز می تواند به شما کمک کند ظاهر شوید روی پلتفرم های اکتشافی مانند Google Discover.

برای مثال Zapier از بازاریابی محتوا برای افزایش آگاهی از برند برای ابزارهای خود استفاده می کند. پیشنهاد اصلی آن، “پلتفرم اتوماسیون” تنها حدود 2400 بازدید ماهانه جستجو دارد که برای هدایت ترافیک معنی دار کافی نیست.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

بنابراین در عوض، صفحاتی را با آن ایجاد می کنند چگونه به کلمات کلیدی که مخاطبان هدف آنها در موتورهای جستجو تایپ می کنند. این استراتژی محتوا به آنها اجازه می دهد تا از صدها کلمه کلیدی استفاده کنند و آگاهی از ابزارهای خود را در میان بازار هدف گسترش دهند.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

هنگامی که افراد محتوای شما را مفید، آموزنده یا سرگرم کننده می دانند، احتمالاً آن را با شبکه های خود به اشتراک می گذارند، که می تواند به افزایش دسترسی شما کمک کند.

ایجاد تجربه، تخصص، اعتماد و اختیار

یکی از دلایلی که بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما مهم است این است که فرصتی برای ایجاد اعتبار و اعتماد در بین مخاطبان هدف به شما می دهد. ایجاد مطالعات موردی، راهنماهای عمیق و راهنماها، دانش و تخصص کسب و کار شما را به نمایش می گذارد که منجر به افزایش اعتماد و اقتدار صنعت در بین مخاطبان هدف و همتایان شما می شود.

این عوامل حتی به‌عنوان عوامل EEAT در دستورالعمل‌های رتبه‌بندی کیفیت جستجوی Google تعیین شده‌اند و اهمیت آن‌ها را برای تصمیم‌گیری‌های مصرف‌کننده (تجربه، تخصص، اقتدار، و قابل اعتماد بودن) برجسته می‌کنند. انتشار مکرر محتوای ارزشمندی که مخاطب هدف شما به آن اهمیت می دهد، می تواند اعتماد آنها را به شما جلب کند و یک رابطه طولانی مدت ایجاد کند.

به عنوان مثال، Verywell Fit، یک مجله سلامت آنلاین، هنگام ارائه توصیه های بهداشتی مراقب نشان دادن قدرت و تخصص خود است. پست های وبلاگ آن حاوی اطلاعات مهمی در مورد نویسندگان و بررسی همتایان است process.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

آنها حتی لیستی از خود منتشر می کنند اعضای هیئت بازنگری.

در یک بازار شلوغ که اعتبار یک عامل کلیدی در روش تصمیم گیری مردم برای خرید است، ایجاد اعتبار شما از طریق بازاریابی محتوا می تواند کلید موفقیت باشد.

رتبه در موتورهای جستجو برای دید بهتر

محتوای آموزنده و به روز می تواند به شما کمک کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بندی کنید و ترافیک و مشتریان بالقوه را به وب سایت خود هدایت کنید. با هزاران پست وبلاگ که هر روز منتشر می شود، همه برای رتبه های برتر رقابت می کنند روی گوگل، یک استراتژی بازاریابی محتوای مبتنی بر سئو می‌تواند به شما کمک کند تا جایگاه‌های برتر را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود کسب کنید.

موتورهای جستجو مانند گوگل دوست دارند وب سایت هایی را به کاربران نشان دهند که نشان می دهند اطلاعات زیادی در مورد یک موضوع خاص دارند. برای مثال، مرکز محتوای Cloudflare روی سرورهای DNS شامل 32 صفحه است که موضوع را به طور جامع پوشش می دهد و برای نزدیک به 8000 عبارت جستجو رتبه بندی می کند و 35000 بازدید کننده ماهانه ارگانیک را به وب سایت خود جذب می کند.

استفاده از خوشه‌های کلیدواژه برای پوشش کامل یک موضوع با مقالات عمیق می‌تواند به شما در ایجاد قدرت موضوعی، هم از نظر موتورهای جستجو و هم از نظر مشتریان بالقوه کمک کند.

به عنوان مثال “خدمات مشتری” را در نظر بگیرید. ایجاد پست های وبلاگ روی چندین موضوع مرتبط تخصص شما را نشان می دهد روی عنوان.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

همانطور که قدرت موضوعی به دست می آورید و مقالات شما به عنوان مفید شناخته می شوند، پست های وبلاگ شما در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر می روند و ترافیک بیشتری را جذب می کنند. این می تواند احتمال پیوند سایر وب سایت ها را به شما افزایش دهد و موقعیت شما را در نتایج جستجو برای ماه ها یا حتی سال ها با ادامه به روز رسانی وبلاگ خود مستحکم کند.

پرورش مخاطبان خود

خود را در کفش یک مصرف کننده تصور کنید. اکثر مردم روی اینترنت هنوز در حال آموزش خود در مورد موقعیت های خود و روش حل آنها هستند. برای آنها، بخش دشوار جداسازی سر و صدا از ارزش واقعی است تا به آنها کمک کند تصمیمی بگیرند که پشیمان نشوند.

مستقر روی آ مطالعه Hubspot، حدود 8 نقطه لمسی طول می کشد تا بر فروش تأثیر بگذارد. در حالی که ممکن است در صنایع مختلف متفاوت باشد، نکته اینجاست که آشنایی کاربر با محصول شما برای تصمیم گیری آنها مهم است.

برخلاف روش‌های بازاریابی سنتی که افراد را در زمانی که آماده خرید هستند هدف قرار می‌دهند، اهمیت بازاریابی محتوا در این است که شما می‌توانید کاربران را از ابتدای سفر خریدارشان، زمانی که تازه از محصول شما آگاه می‌شوند، تا جایی که می‌خواهند راهنمایی کنید. آماده خرید

مثلا، راهنمای شغلی امنیت سایبری Brainstation مخاطبان خود را با توضیح اینکه امنیت سایبری چیست و یک تحلیلگر امنیت سایبری چه کاری انجام می دهد، از طریق سوالات مصاحبه و نمونه نامه های پوششی، پرورش می دهد.

ایجاد محتوا برای هر مرحله از تصمیم گیری process می تواند به شما کمک کند زمانی که آنها آماده اقدام هستند توجه آنها را جلب کنید. بازاریابی محتوا با آموزش افراد در مراحل مختلف تصمیم گیری به ایجاد اعتماد و اعتبار قبل از فروش کمک می کند. process. این ممکن است هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد. داشتن یک تجربه خوب با نام تجاری شما برای روش تفکر آنها در مورد محصولات و خدمات شما بسیار مهم است.

تولید سرنخ را رشد دهید

همانطور که بازاریابی محتوای شما به مخاطبان بیشتری می رسد، افزایش درخواست ها و ثبت نام برای محصول خود را تجربه خواهید کرد. می توانید انتظار داشته باشید که در تولید سرنخ افزایش یافته و متوجه شوید که مخاطبان شما به دلیل اعتمادی که به دست آورده اید به طور فزاینده ای از پیشنهادات شما استقبال می کنند. این وب سایت قانونی به عنوان مثال، از محتوای مبتنی بر سئو برای افزایش بیش از 2000٪ سرنخ استفاده کرد!

طبق مطالعه‌ای که توسط Demand Metric، بازاریابی محتوا انجام شده است سه برابر سرنخ تولید می کند به عنوان بازاریابی خارجی سنتی، اما 62% هزینه کمتری دارد، که اهمیت آن را برای بهبود سود شما برجسته می کند. رویکرد بازاریابی استراتژیک متمرکز روی تولید محتوای با کیفیت بالا می تواند مشتریان بالقوه را جذب و درگیر کند و در نهایت آنها را به سمت تصمیم خرید سوق دهد.

فروش و درآمد را افزایش دهید

همانطور که خوانندگان سفر تصمیم گیری مصرف کننده را طی می کنند، قبل از خرید یک سری مراحل را تجربه می کنند. این مراحل شامل بررسی اولیه، ارزیابی فعال، لحظه خرید و پس از خرید است. با ایجاد محتوایی که در هر مرحله از سفر با مشتریان صحبت می کند، می توانید بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارید.

مثلا قرار دادن محتوای آموزنده و آموزنده در ابتدای تصمیم گیری process می تواند مشتریان بالقوه را جذب کند و کسب و کار شما را به یک مرجع قابل اعتماد در حوزه کاری خود تبدیل کند.

به عنوان مثال عبارت جستجوی “ردیابی زمان من” را در نظر بگیرید. این یک هدف جستجوی اطلاعاتی دارد، به این معنی که مردم در مرحله یادگیری هستند و بیشتر به مقالات طولانی مانند “چگونه” راهنماها، “بهترین تمرین”، یا “نکات و تکنیک ها.”

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

با ایجاد محتوایی که ارزش منحصر به فرد محصولات یا خدمات شما را در مرحله ارزیابی فعال یا بررسی نشان می دهد، می توانید خود را از رقبا متمایز کنید و احتمال خرید را افزایش دهید.

به عنوان مثال “ردیابی کارمند مثال” است تحقیق مشتری به بهترین گزینه های موجود، و از مقایسه ها و فهرست ها استفاده می کند.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

در لحظه خرید، مشتریان تصمیم نهایی خود را می گیرند. محتوایی که بر مزایا و ارزش محصولات یا خدمات شما تأکید دارد، می تواند شانس شما را برای بستن یک فروش افزایش دهد.

در مرحله پس از خرید، مشتریان تجربه خود را ارزیابی می کنند و تصمیم می گیرند که آیا مشتریان تکراری شوند یا خیر. استفاده از محتوا برای ارائه ارزش و پشتیبانی می تواند به شما کمک کند مشتریان را حفظ کنید و احتمال خرید مجدد از شما را افزایش دهید.

استفاده از بازاریابی محتوا برای ایجاد اعتبار می تواند زمان لازم برای فروش را کوتاه کند و به شما برتری نسبت به رقبا بدهد. محصول شما باید ارزش ارائه دهد، اما محتوا می تواند وفاداری مشتری و حمایت از برند شما را برای فروش و درآمد بیشتر ایجاد کند. به علاوه، بازاریابان محتوا نرخ تبدیل شش برابر بالاتری را مشاهده می کنند روی وب سایت های آنها

رقابت را رصد کنید

یکی از مراحل ایجاد محتوای با کیفیت، تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی محتوای رقبا است. با تجزیه و تحلیل محتوای رقبای خود با ابزارهای حسابرسی، می توانید بینش های ارزشمندی در مورد تاکتیک ها، پیام ها و موقعیت آنها در بازار به دست آورید و به شما امکان می دهد در مورد برنامه ریزی محتوای خود تصمیمات آگاهانه تری بگیرید.

این شامل انواع محتوایی است که تولید می‌کنند، پلتفرم‌هایی که استفاده می‌کنند، موضوعاتی که پوشش می‌دهند و پیام‌هایی که برای جذب مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

برای شروع، ابزارهای ممیزی می توانند به شما در شناسایی کلمات کلیدی که در مقاله خود گم شده اند کمک کنند.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

و سپس از آنها در محتوای خود استفاده کنید.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

از آنجا که بخش قابل توجهی از مخاطبان آنها با مخاطبان شما همپوشانی دارند، می توانید از این اطلاعات برای شناسایی شکاف های موجود در بازار و ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا موثرتر استفاده کنید.

نظارت بر محتوای رقبا نیز می تواند به شما در شناسایی فرصت های جدید کمک کند. می توانید روندها و موضوعات جدید صنعت را شناسایی کنید که با مخاطبان رقبای شما طنین انداز می شود و محتوایی پیرامون آن یا موضوعات مرتبط ایجاد کنید. نگه داشتن برگه ها روی رقبای شما می توانند اطمینان حاصل کنند که محتوای شما مرتبط و نوآورانه باقی می ماند.

کسب سهم بازار

یکی از دلایلی که بازاریابی محتوا به طور گسترده انجام می شود این است که بر خلاف تبلیغات پولی که به بالاترین قیمت پیشنهادی پاداش می دهد، ایجاد محتوای با کیفیت متکی است. روی ارائه ارزش در نتیجه، شرکت های کوچکتر می توانند با تولید محتوای ارزشمند در کنار سازمان های بزرگتر به رقابت بپردازند.

Hubspot نمونه خوبی از شرکتی است که از بازاریابی محتوا برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده است. در نتیجه تلاش‌های بازاریابی محتوا مبتنی بر سئو، HubSpot توانست خود را به عنوان یک رهبر در صنعت بازاریابی ورودی معرفی کند. آنها با ارائه محتوای ارزشمند به مشتریان بالقوه توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند و دنبال کنندگان وفادار خود را ایجاد کنند. امروزه HubSpot یک نام معتبر در صنعت نرم افزار بازاریابی است و توانسته است بیش از یک سوم بازار را در مقابل شرکت هایی مانند Salesforce به دست آورد.

هنگامی که با یک محصول عالی همراه می شود، اهمیت بازاریابی محتوا در ایجاد اعتماد و وفاداری به برند می تواند منجر به سهم بیشتری از بازار شود.

ROI فوق العاده

کارایی محتوا در تولید سرنخ و نرخ تبدیل بهبود یافته ای که با هزینه های کم ارائه می دهد به این معنی است که بازاریابی محتوا می تواند هزینه های جذب مشتری شما را تا حد زیادی کاهش دهد. مطالعات نشان می دهد که بازاریابی محتوا سه برابر موثرتر از تبلیغات جستجوی پولی در تولید سرنخ به ازای هر دلار هزینه شده است. و فهمیدن دلیل آن خیلی سخت نیست.

برای مثال وبلاگ وب سایت خود را در نظر بگیرید. هزینه های شما محدود به تحقیق و انتشار پست های وبلاگ است. با راه اندازی ابزارهای هوش مصنوعی و سئو به تولید محتوا، می توانید هزینه های بازاریابی محتوای خود را حتی بهتر کنترل کنید.

یک مقاله منتشر شده می تواند در رتبه بندی های جستجو بنشیند و برای ابد بازدیدکنندگان را برای شما به ارمغان بیاورد، به خصوص اگر همچنان مرتبط و به روز نگه دارید. این را با یک کمپین رسانه های اجتماعی یا تبلیغات پولی مقایسه کنید و می توانید متوجه شوید که چرا بازاریابی محتوا در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما بسیار مهم است.

از آنجایی که هیچ هزینه مستقیمی برای جذب افراد به وب سایت شما وجود ندارد، محتوای شما برمی گردد روی سرمایه گذاری بسیار بیشتر از سایر روش های بازاریابی خواهد بود.

مثلا این وبلاگ در مورد بازسازی خانه DIY نزدیک به 100000 بازدید کننده ماهانه دارد.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ 10 دلیل با مثال

اما نگاهی به ارزش آن ترافیک بیندازید. شصت و یک هزار دلار!

بیش از هفتصد هزار دلار در سال.

این هزینه برای یک کسب و کار کوچک بسیار زیاد است، اما استفاده از یک استراتژی بازاریابی محتوای مبتنی بر سئو به آنها کمک می کند تا بدون بودجه هنگفتی، هر ماه تقریباً 100000 بازدیدکننده داشته باشند.

خوراکی های کلیدی

  • بازاریابی محتوا مهم است زیرا برخلاف تبلیغات، این فرصت را به شما می دهد تا از طریق محتوای با کیفیت بالا، روابط معناداری با مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.
  • بازاریابی محتوا می تواند به جذب افراد به سایت شما و آگاه ساختن آنها از برند شما کمک کند، که به شما کمک می کند با محصولات و خدمات خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.
  • با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مفیدی که مخاطب شما به آن اهمیت می دهد روی به طور منظم، می توانید اعتماد آنها را جلب کنید و نامی برای خود بسازید.
  • اعتبار شما در این بازار هدف می تواند عامل بزرگی در تصمیم گیری آنها برای خرید چه چیزی در زمانی که آماده تبدیل شدن به مشتری هستند، باشد.
  • ترکیب بازاریابی محتوای خود با بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند صفحات شما را به ارمغان بیاورد روی اولین page از نتایج جستجو، و بازدیدکنندگانی را به وبلاگ خود جذب کنید که سپس می توانید آنها را با محتوای ارزشمند پرورش دهید.
  • بازاریابی محتوا بهترین بازده را دارد روی سرمایه گذاری (ROI) در بین کانال های بازاریابی سنتی، زیرا برای جذب مشتریان جدید هزینه کمتری دارد و نرخ تبدیل بالاتری دارد زیرا مخاطبان هدف شما به شما اعتماد دارند.

نتیجه

ما در مورد اینکه چرا بازاریابی محتوا برای مشاغل مهم است، چگونه به آنها کمک می کند افراد بیشتری را جذب کنند، اعتبار و اعتماد ایجاد کند و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند، صحبت کرده ایم. اهمیت ایجاد مداوم محتوای ارزشمند و مرتبط که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود، قابل اغراق نیست.

کدام کانال ها برای بازاریابی محتوای شما موثرتر بوده اند؟



منتشر شده در 1403-03-11 04:59:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید