وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چرا باید نام دامنه خود را با میزبانی رسانگار ثبت کنید؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


هنگام تصمیم گیری برای ثبت نام دامنه process، می خواهید مطمئن شوید که یک را انتخاب می کنید host که بهترین نفع شما را در ذهن دارد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم با میزبانی رسانگار بروید.

ما نه تنها خدمات فوق العاده ای ارائه می دهیم، بلکه از سال 2001 میزبان دامنه ها بوده ایم، بنابراین یک یا دو چیز را می دانیم. هنوز فکر می کنم؟ مشکلی نیست، اجازه دهید به شما نشان دهیم که چرا رسانگار بهترین گزینه برای شما است.

حریم خصوصی دامنه

هنگام تصمیم گیری برای ثبت دامنه خود، باید اطلاعات خود را در شرکت اینترنتی برای نام ها و شماره های اختصاص داده شده (ICANN) ثبت کنید. ICANN، به اصطلاح، دروازه بان اینترنت است.

از آنجا که به همه وب سایت ها یک آدرس IP خاص اختصاص داده شده است، دامنه شما باید به آن آدرس اشاره شود تا به درستی کار کند، ICANN تضمین می کند که این اتفاق می افتد. هنگام ثبت دامنه، باید اطلاعاتی مانند نام، آدرس، ایمیل و شماره تلفن را در اختیار ICANN قرار دهید.

میزبانی رسانگار حفاظت از حریم خصوصی دامنه را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد از اطلاعات ما برای ثبت نام در ICANN به جای اطلاعات خود استفاده کنید. این برای امنیت و دور نگه داشتن اطلاعات حیاتی شما از دست افرادی که بهترین نیت را برای شما یا وب سایت شما ندارند مفید است.

گزینه های میزبانی

ما نه تنها ثبت نام دامنه را ارائه می دهیم، بلکه برخی از بهترین میزبانی وب را نیز ارائه می دهیم. هر طرح متنوعی در اینجا نیز نشان داده شده است، وردپرس، اختصاصی، اشتراکی، ابری و غیره روی.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چیزی برای گفتن باقی نمانده؟ کاهش و سقوط نظرات وبلاگ

همگام سازی نام دامنه و میزبان وب یک ایده هوشمندانه برای وب سایت شما است. با تمام اطلاعات در یک مکان، سرعت و پاسخ سریع‌تر به هر مشکلی را که پیش می‌آید تضمین می‌کنید. همچنین، اگر یکی از طرح های میزبانی ما را انتخاب کنید، یک دامنه رایگان یا یک انتقال رایگان دریافت می کنید.

حمایت کردن

داشتن کسی که در زمان نیاز به شما کمک کند، احساس خوبی است. به همین دلیل است که Inmotion پشتیبانی 24/7 را ارائه می دهد. هر زمان که نیاز داشتید می توانید به صورت آنلاین چت کنید، تماس بگیرید، ایمیل بزنید یا حتی اسکایپ کنید. ما هم به اندازه شما روی وب سایت شما سرمایه گذاری می کنیم و می خواهیم که بهترین عملکرد را داشته باشد. ما نه تنها پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می دهیم، بلکه پایگاه داده بزرگی از اطلاعات خودت را انجام بده. بدون توجه به مشکل، ما همیشه در کنار شما خواهیم بود تا به شما کمک کنیم.

موارد اضافی ثبت نام دامنه

اینجاست که Inmotion شروع به کشش پیشروی می کند. مقدار اضافی که ما با برنامه های میزبانی خود ارائه می دهیم، چه دامنه و چه وب، بالاتر از هر چیز دیگری است host می تواند پیشنهاد دهد. در اینجا فقط یک لیست کوچک وجود دارد:

  • وب ساز. مطمئنا بسیاری از هاست ها سازنده وب را ارائه می دهند، اما نه مانند ما. ما تصمیم گرفته‌ایم تا مشتریانمان به BoldGrid، یک افزونه وردپرس که ساختن یک وب‌سایت را آسان می‌کند، دسترسی داشته باشند. اینجا را بررسی کن.
  • طراحی وب سایت. نه تنها می‌توانید وب‌سایت خود را بسازید، بلکه اگر سبک شما این نیست، ما برای شما یکی می‌سازیم. با استفاده از پیشنهاد QuickStarter، یک وب‌سایت سازگار با موبایل برای شما می‌سازیم و آن را ظرف ۲ روز کاری تحویل می‌دهیم. ما شما را از طریق آن راهنمایی خواهیم کرد process و مصاحبه ای انجام دهید تا ایده ای در مورد اینکه چه نوع وب سایتی می خواهید و می خواهید چه کاری انجام دهد به دست آورید.
  • انتقال رایگان اگر در نهایت می خواهید وب سایت خود را به ما بیاورید، ما آن را به صورت رایگان منتقل می کنیم. ما process تضمین می کند که وب سایت شما نیز دچار خرابی نخواهد شد.
  • راه اندازی رایگان. هنگام ثبت دامنه، راه اندازی آسان و بهتر از آن رایگان است.
  • تمدید خودکار هیچ چیز بدتر از این نیست که دامنه شما منقضی شود، و شخص دیگری قبل از شما آن را بگیرد. با Inmotion لازم نیست نگران این موضوع باشید. ما به طور خودکار دامنه شما را برای شما تمدید می کنیم، مگر اینکه خلاف آن را به ما بگویید. وقتی نگرانی کمتری دارید، کارهای بیشتری می توانید انجام دهید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه رسانه های اجتماعی می توانند کمک کنند Local کسب و کار؟

ثبت نام دامنه نباید سخت یا پیچیده یا استرس زا باشد. به همین دلیل است که برنامه های میزبانی دامنه و وب ما بسیار زیاد است. ما می خواهیم تجربه شما تا آنجا که می تواند دلپذیر باشد و تمام تلاش خود را برای اطمینان از این کار انجام خواهیم داد.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید