وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چرا عملکرد هاست وردپرس اهمیت دارد؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


چرا عملکرد هاست وردپرس اهمیت دارد؟ 1

عملکرد میزبانی وردپرس برای کسب و کار شما اهمیت دارد. زمانی که سایت دیر بارگذاری می شود در چه نقطه ای کلیک می کنید؟ مطالعات نشان داده است که از هر چهار نفر یک نفر وب را ترک می کند page اگر بیش از چهار ثانیه طول بکشد. اگر صفحات تراکنش مالی (سبد خرید، پرداخت) نیمی از آنها را ترک کنند pageو غیره) بارگذاری دو ثانیه یا بیشتر طول می کشد. پس چرا عملکرد میزبانی اهمیت دارد؟

چرا عملکرد هاست وردپرس اهمیت دارد؟

اولین تاثیر، تاثیر ماندگار است

همه بازدیدکنندگان سایت شما از لحظه ای که به سایت شما نگاه می کنند، قضاوتی فوری درباره شما و کسب و کارتان ایجاد می کنند. زمان بارگذاری سریع باعث ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان سایت شما می شود. وب سایت های سریع به طور غریزی حرفه ای تر و قابل اعتمادتر در نظر گرفته می شوند. وب سایت های کند، روی از سوی دیگر، ناامن و ناامن به نظر می رسند. این اولین برداشت منفی، کیف پول و ذهن آنها را بسته نگه می دارد و برای بازدیدکنندگان و مشتریان برگشتی شما هزینه ایجاد می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  طراحی وب پاسخگو: چیست و چگونه کارکرد آن را تأیید کنیم

سرعت ضروری است

این برای مرورگرهای موبایل و دسکتاپ صدق می کند. در واقع، طبق مطالعه ای که توسط Kissmetrics.com انجام شده است، 85 درصد از کاربران اینترنت انتظار دارند که یک سایت موبایل به سرعت یا سریعتر بارگذاری شود. روی دسکتاپ آنها وب سایت شما باید سریع و ریسپانسیو موبایل باشد.

تجربیات کاربر

یک تجربه کاربری مثبت را می توان به دو صورت خلاصه کرد: به بازدیدکنندگان آنچه را که به دنبال آن هستند ارائه دهید و آن را سریع انجام دهید. شما یک تجربه کاربری ساده و آسان می خواهید که شما را از رقبا متمایز کند. عملکرد میزبانی وردپرس شما کلید این موفقیت است.

تبدیل ها به سرعت نیاز دارند

سرعت بار آهسته مشتریان را دور می کند. پس بیایید به آمار قبلی نگاه کنیم. اگر نیمی از مشتریان شما را ترک کنند اگر منطقه تجارت الکترونیک سایت شما بیش از دو ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، نتایج واضح است. سرعت پایین باعث کاهش فروش شما می شود.

از دست دادن ارجاعات

اگر سایت شما همچنان مشکل ساز باشد، مردم ارجاع آن به دیگران را متوقف خواهند کرد. وب‌سایت‌های تأسیس‌شده به دلیل تجربه ضعیف بازدیدکننده‌شان، کمتر به سایت شما پیوند می‌دهند. به یاد داشته باشید که سرعت پایین سایت می تواند بر ارزش اعتماد تأثیر بگذارد. از دست دادن اعتبار برای کسب و کار شما مضر است.

رتبه گوگل

سرعت پایین بر رتبه گوگل شما تاثیر می گذارد. این بدان معنی است که وب سایت های سریعتر نسبت به وب سایت های کندتر اولویت دارند page رتبه بندی سرعت به اندازه اعتبار و ارتباط مهم نیست، اما اگر سرعت سرور شما کمتر از دو ثانیه باشد، خزنده های کمتری را به سایت شما ارسال می کند. خزنده کمتر به معنای جمع آوری اطلاعات کمتر است. اطلاعات کمتر جمع آوری شده به معنای ارتباط کمتر سئو با جستجوهای گوگل است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  10 قطعه جی کوئری که هر طراح باید بداند

سرعت خود را بدانید

اکنون که می دانید چرا عملکرد میزبانی وردپرس کلید موفقیت شما است، زمان آن رسیده است که به مرحله بعدی بپردازید. از ابزار تست سرعت بارگذاری مانند WebPagetest یا Pingdom برای بررسی خود page عملکرد بارگذاری همچنین به گزارش خطای هاست خود نگاه کنید تا خطاهایی را که سایت شما انباشته شده است ببینید. اگر گزارش خطای خود را فعال نکرده اید، باید. خطاهای سرور و خطاهای پایگاه داده داخلی را یادداشت کنید. این موارد احتمالاً مربوط به بسته میزبانی شما هستند، اما همیشه می توانید برای اطمینان با ارائه دهنده خدمات میزبانی خود و پشتیبانی فنی آنها صحبت کنید.

اگر بسته هاست شما مشکلی ندارد، می توانید به نصب وردپرس خود نیز نگاه کنید. به دنبال مضامین متورم یا افزونه های منابع فشرده باشید. همچنین، چندین نفر که به طور همزمان در قسمت پشتی سایت شما کار می کنند، می توانند تأثیر مضری داشته باشند روی زمان بارگیری شما یک منبع ما را بخوانید اخیراً در مورد تمیز کردن وب سایت وردپرس خود منتشر شده است.

شکی نیست که عملکرد میزبانی وردپرس تأثیرگذار است روی شغلت. مشتریان شما می خواهند بدانند که سایت شما قابل اعتماد است و ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا این کار را انجام دهید. اگر در مورد گزینه های میزبانی وردپرس کنجکاو هستید، با یکی از ما چت کنید هاست وردپرس کارشناسان برای کسب اطلاعات بیشتر



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید