وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چرا فقط داشتن یک کانال YouTube برای شما هزینه دارد؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


زمانی که یوتیوب در سال 2005 راه اندازی شد، هیچ کس نمی توانست به درستی پیش بینی کند که چقدر محبوب خواهد شد. حتی در روزهای اولیه آن، به عنوان “آن وب سایت با تمام ویدیوهای گربه” شناخته می شد. بیشتر پست ها در بهترین حالت آماتوری بودند.

اما امروز، هر ماه بیش از 1.8 میلیارد نفر از YouTube استفاده می کنند، و این فقط شامل کسانی می شود که واقعاً وارد سیستم شده اند، نه کسانی که فقط یک ویدیوی سریع را بدون ورود به سیستم تماشا می کنند. به نظر می رسد این یک فرصت رویایی برای مشاغل و کارآفرینان باشد—و اینطور است! اما اگر این تمام چیزی است که برای کسب درآمد آنلاین از آن استفاده می کنید، در واقع زمان و پول خود را از دست می دهید.

در عوض شما برای کسب درآمد واقعی باید کانال یوتیوب خود را به همراه یک وب سایت جداگانه متنوع و اجرا کنید.

ما در محصولات میزبانی وب تخصص داریم. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا یک وب سایت را در عرض چند ساعت راه اندازی کنید. بنابراین هیچ بهانه ای برای شروع نکردن وجود ندارد.

حضور شما در YouTube

ما نمی گوییم که لازم است یوتیوب را برای سایت خود کاملاً رها کنید – به دور از آن. در عوض، ما به شما پیشنهاد می کنیم یک مدل ترکیبی ایجاد کنید که در آن از YouTube و وب سایت خود استفاده می کنید تا واقعاً از فرصت های خود استفاده کنید. حضور شما در یوتیوب باید برای ایجاد برند و نام تجاری شما باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  مبانی امنیت سایبری برای صاحبان وب سایت

همچنین به شما فرصتی می دهد تا مشترکین را به محتوای خود اضافه کنید و بینندگان را به وب سایت خود جذب کنید. اما این آخرین بخش است که برای کسب درآمد واقعی با محتوای YouTube کلیدی است.

چه چیزی را باید قرار دهید روی یوتیوب؟

هنگامی که محتوای خود را برای YouTube ایجاد می کنید، باید اطلاعات اولیه را داشته باشید روی سایت. وبلاگ های ویدیویی (ولوگ ها) که اطلاعات اولیه را ارائه می دهند می توانند بینندگان را جذب کنند. به عنوان مثال، اگر در حال اجرای یک کانال YouTube هستید روی روغن های ضروری، پس ممکن است بخواهید یک وبلاگ ویدیویی ساده ایجاد کنید روی استفاده از پنج اسانس برتر

هنگامی که بیننده این وبلاگ را دید، می توانید آنها را به وب سایت خود هدایت کنید و از آنجا شخص می تواند این روغن ها را از شما سفارش دهد. اما اگر وب‌سایتی از خود ندارید که آنها را به آن ببرید، دیگر نمی‌توانید از این دیدگاه‌ها درآمد کسب کنید. مطمئناً، شما به طور بالقوه می توانید از دیدگاه های خود پول دریافت کنید. اما این یک سازنده بزرگ پول نخواهد بود.

برای با هر میلیون بازدیدی که یک ویدیو می‌گیرد، می‌توانید حدود 2000 دلار از بازدیدهای تبلیغاتی کسب کنید.. و از این میان، یوتیوب بریدگی آنها را برمی دارد که حدود 1000 دلار برای شما باقی می گذارد. مگر اینکه برنامه ریزی کنید روی تبدیل شدن به یک ستاره بسیار محبوب یوتیوب، که می تواند بسیار چالش برانگیز باشد و زمان بر باشد، پس وب سایت شما یک افزونه ضروری است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  8 راه اثبات شده برای شارژ توربو بهره وری شما

چه چیزی را باید قرار دهید روی وبسایت شما؟

در وب‌سایت خود، می‌خواهید محصولاتی را که می‌توانید بر اساس آن‌ها بفروشید، معرفی کنید روی وبلاگ های شما اینها می‌توانند شامل محصولات فیزیکی (مثلاً روغن‌های ضروری یا محصولات زیبایی) یا محتوای ممتاز مانند وبینارها و ویدیوهای گسترده‌تر، طولانی‌تر و دقیق‌تر باشند که برای «کاربران قدرتمند» هستند.

همچنین می توانید محتوای تبلیغاتی خود را در اینجا قرار دهید و اینجاست که وضعیت شما بهتر از YouTube است. در اینجا، می‌توانید محتوای تبلیغاتی خود را انتخاب کنید و نیازی به کاهش درآمد YouTube ندارید.

با داشتن وبلاگ متنی خود، می توانید بازدیدکنندگان وب سایتی را که نمی توانند ویدیوهای شما را پخش کنند جذب کنید روی YouTube (کسانی که با داده‌های محدود یا از سرورهایی که نمی‌توانند ویدیو را کنترل کنند مرور می‌کنند)، اما هنوز هم دوست دارند محتوای شما را بخوانند.

در حال گسترش روی حضور شما در YouTube

YouTube وسیله ای عالی برای قرار دادن محصولات خود در مقابل مخاطب ، ایجاد نام تجاری و شناخت برند و ایجاد خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود است. حتی اگر بتوانید این کار را با YouTube انجام دهید ، هنوز هم به یک وب سایت جداگانه نیاز دارید تا واقعاً از برند خود درآمد کسب کنید و به یک Vlogger و BusinalPerson موفق تبدیل شوید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید