وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چرا وب سایت وردپرس شما در ماه دسامبر به مراقبت ویژه نیاز دارد؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


برای بسیاری از کسب‌وکارها، ماه‌های بین نوامبر و ژانویه شلوغ‌ترین ماه‌های سال هستند – و صرف اینکه جمعه سیاه و دوشنبه سایبری گذشته است به این معنی نیست که تمام شده است. هنوز هدایای لحظه آخری برای خرید و فروش وجود دارد. در واقع، بیش از نیمی از مصرف کنندگان تعطیلات تا آخرین لحظه منتظر می مانند تا خرید خود را انجام دهند.

به‌عنوان یک خرده‌فروش، این بدان معناست که دسامبر می‌تواند فروش آنلاین شما را در سال افزایش دهد یا شکست دهد. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، مهم است که از دیگر بازارهای آنلاین متمایز شوید و جایگاه خود را بسازید. بنابراین، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ رویکردی یکپارچه داشته باشید. البته بازاریابی مهم است، اما استراتژی سئو، عملکرد وب سایت و حتی امنیت نیز مهم است.

در اینجا نکات ما نه تنها برای زنده ماندن، بلکه شکوفایی در هفته های آخر عجله خرید تعطیلات وجود دارد:

بازاریابی چند کاناله

در این زمان از سال، مهم است که فراتر از وب سایت و رسانه های اجتماعی خود فکر کنید. مصرف کننده امروزی خریدهای زیادی را به صورت آنلاین انجام می دهد – اما آنها همچنین دوست دارند قفسه های خرده فروشی محلی را مرور کنند یا کاتالوگی را که از طریق پست دریافت کرده اند ورق بزنند.

در حقیقت، 86 درصد از خریداران هنگام تصمیم گیری برای خرید از حداقل دو کانال مختلف استفاده کنید. خارج از چارچوب فکر کنید و در نظر بگیرید که چه کارهایی می توانید به صورت آفلاین انجام دهید تا افراد را به سمت وب سایت خود هدایت کنید.

به عنوان یک خرده‌فروش، اگر می‌خواهید موفق باشید، باید شعبه داشته باشید. خیلی دیر نیست که یک نامه نویس را به مخاطبان خود برسانید یا میز را در یک بازار محلی بچینید. آیا مطمئن نیستی چکار باید بکنی؟ ارسال یک کوپن یا کد تخفیف را در نظر بگیرید – خریداران تعطیلات همیشه عاشق معامله هستند!

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی رسانگار برنامه های VPS را برای عملکرد برتر ارتقا می دهد

طراحی وب سایت

هنگامی که این مشتریان بالقوه را به وب سایت خود هدایت کردید، ظاهر آماده تعطیلات می تواند کلیدی باشد. در واقع، زمان های کمی از سال وجود دارد که جلب توجه خریداران بالقوه به صورت بصری اهمیت بیشتری دارد. در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید:

  • تم خود را به روز کنید تا ظاهری جشن به سایت خود بدهید. وردپرس ده ها مورد را ارائه می دهد طرح های تعطیلات، از کلاسیک و ظریف گرفته تا احمقانه و سرگرم کننده. پاداش: یک هدر سفارشی برای فیس بوک و توییتر خود ایجاد کنید تا با موضوع جدید وب سایت شما مطابقت داشته باشد.
  • پیشنهادهای ویژه و فروش تعطیلات را درست تبلیغ کنید روی شما homepage. خریداران تعطیلات استرس دارند و اغلب عجله دارند، و نمی خواهند به دنبال معاملات خوب بگردند.
  • تسویه حساب را انجام دهید process ساده. یک نماد به وضوح قابل مشاهده برای دسترسی به سبد خرید داشته باشید و به مشتریان اجازه دهید بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری، خرید خود را تکمیل کنند.

امنیت

خرده فروشان تنها کسانی نیستند که مشتاقانه منتظر افزایش ترافیک تعطیلات هستند – هکرها نیز این کار را می کنند. با رشد گسترده خریدهای آنلاین در این زمان از سال، زمان مناسبی برای افراد کمتر خوش ذوق است تا سعی کنند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند و اطلاعات خصوصی را به سرقت ببرند.

علاوه بر این، PHP 5.6 و 7.0 (زبان اسکریپت نویسی که زیربنای بیش از نیمی از سایت‌های وردپرس قرار دارد)، دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی را در این ماه متوقف خواهند کرد و باعث می‌شود که این سایت‌ها ذاتاً امنیت کمتری داشته باشند.

برای حفظ امنیت خود و مشتریانتان، اقدامات زیر را در نظر بگیرید:

  • لیست پلاگین های خود را مرور کنید و هر چیزی را که دیگر استفاده نمی کنید یا دیگر مرتبط نیست حذف کنید و مطمئن شوید هر چیزی که استفاده می کنید به روز است.
  • رمز عبور خود را با استفاده از جستجوگر قدرت رمز عبور داخلی وردپرس به روز کنید
  • از افزونه ای مانند استفاده کنید جت پک برای محدود کردن تلاش‌های brute-force برای ورود به سیستم
  • به جای ذخیره اطلاعات کارت اعتباری کاربر در سیستم خود، از درگاه پرداخت شخص ثالث مانند پی پال استفاده کنید.
  • یک وردپرس نصب کنید پلاگین امنیتی
  • یک وردپرس انجام دهید backup روی به طور منظم فقط در صورت عجله تعطیلات، مسائل امنیتی یا نقص روی سایت شما در این فصل شلوغ
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  طعم قهوه اسکریپت (قسمت 2)

کارایی

آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت، مطمئن شوید که عملکرد وب سایت شما به همان اندازه است. بیایید با آن روبرو شویم: مشتریان قرار نیست دور و بر شما بنشینند و منتظر شما باشند page برای بارگیری زمانی که می توانند از جای دیگری برای خرید خارج شوند. این چیزی است که باید انجام دهید:

  • با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید تا برای هر گونه افزایش ترافیک برنامه ریزی کنید. آنها می توانند به شما اطلاع دهند که آیا برای منابع بیشتر نیاز به ارتقا دارید تا سایت شما به طور غیرمنتظره در هنگام شلوغ شدن کار خراب نشود.
  • مطمئن شوید که درگاه پرداخت شما قادر خواهد بود تا با افزایش تراکنش ها مقابله کند. علاوه بر این، روش‌های پرداخت اضافی را نه تنها برای راحتی مشتریان خود، بلکه برای کاهش فشار از روی ارائه‌دهنده دروازه خود در نظر بگیرید.
  • سایت خود را برای کاهش زمان بارگذاری بهینه کنید. این می تواند به معنای خلاص شدن از شر گرافیک های پیچیده و ویدیوهای بزرگ، استفاده از مرورگر یا حافظه پنهان یا حدود یک میلیون چیز دیگر باشد!

تکمیل وردپرس backup اولین قدم است و سپس می توانید کار کنید روی راه های دیگر برای بهینه سازی و محافظت از وب سایت یا سایت تجارت الکترونیک خود در ماه دسامبر. اگر سوالی در مورد اینکه چگونه می توانید سایت وردپرس خود را برای آن عجله نهایی در ترافیک تعطیلات بهینه کنید، دارید، همین امروز تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید