افزونه ها برای هر سایت وردپرسی مفید هستند، اما وجود تعداد زیاد آن می تواند برای عملکرد وب سایت مضر باشد.

با این حال، این تعداد افزونه ها نیست که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند، بلکه کیفیت آنها است.

تعیین دقیق تعداد افزونه های وردپرس برای نصب می تواند چالش برانگیز باشد زیرا بستگی به آن دارد روی عوامل مختلف اینها شامل نوع وب سایتی است که اجرا می کنید، عملکرد سرور ارائه دهنده میزبانی وب و اندازه سایت شما.

در این مقاله، مسائلی را که ممکن است در اثر نصب افزونه‌های وردپرس زیاد ایجاد شود، مورد بحث قرار می‌دهیم و بهترین روش‌ها را برای بهینه‌سازی یک وب‌سایت با استفاده از افزونه‌های با کیفیت خوب ارائه می‌کنیم.

چرا سایت های وردپرس به پلاگین نیاز دارند؟

استفاده از افزونه وردپرس یک راه عالی برای افزایش ویژگی ها و عملکرد یک وب سایت بدون نیاز به کدنویسی شخصی است. با بیش از 58000 پلاگین رایگانوردپرس امروزه یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) است.

افزونه های وردپرس
چند افزونه در وردپرس زیاد است؟ 22

یک پلاگین می تواند بسازد روی ویژگی های موجود در هسته وردپرس یا معرفی کامل ویژگی های جدید. در نتیجه، استفاده از افزونه ها مزایای زیادی دارد روی سایت وردپرس شما پلاگین های عالی می توانند:

افزایش امنیت. مشابه اینکه یک رایانه برای محافظت از آن در برابر حملات مخرب به نرم افزار آنتی ویروس نیاز دارد، یک سایت نیز برای محافظت از آن به پلاگین های امنیتی نیاز دارد. علاوه بر انتخاب هاست ایمن، یک پلاگین امنیتی، وب سایت ها را کمتر در برابر نفوذ داده ها و بدافزارها آسیب پذیر می کند.

بهبود عملکرد. افزونه های وردپرس عملکرد وب سایت را با پاک کردن منظم کش وردپرس، پایگاه های داده و کاهش درخواست های HTTP برای بهینه سازی عملکرد وب سایت بهبود می بخشد.

افزونه های کش وردپرسافزونه های کش وردپرس
چند افزونه در وردپرس زیاد است؟ 23

قابلیت استفاده را بهینه کنید. از وبلاگ ها گرفته تا سایت های تجارت الکترونیک، افزونه های وردپرس به بهبود تجربه کاربر کمک می کنند. به عنوان مثال، یک افزونه فرم تماس، تماس مستقیم با شما را برای بازدیدکنندگان آسان تر می کند. اگر کسب و کار شما خدماتی ارائه می دهد، از یک افزونه رزرو استفاده کنید تا مشتریان بتوانند قرار ملاقات بگذارند روی نقطه.

افزایش عملکرد بازاریابی. افزونه های مختلف وردپرس می توانند از استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما پشتیبانی کنند و پیشنهادات ارزشمندی برای بهبود عملکرد ارائه دهند. اینها شامل افزونه های سئو، افزونه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و افزونه های Google Analytics است.

چند افزونه وردپرس برای سایت شما ایده آل هستند؟

هنگام تصمیم گیری روی چند افزونه وردپرس نصب شود، یک قانون کلی این است کیفیت بر کمیت مهم است. دلیل آن این است که یک افزونه با کدگذاری ضعیف می تواند عملکرد کل وب سایت را به خطر بیندازد.

عامل مهم دیگری که باید در نظر داشت این است که داشتن تعداد زیاد افزونه های وردپرس می تواند فشار بیشتری به منابع سرور اضافه کند. بنابراین، پلاگین های بیشتر لزوماً منجر به عملکرد بهتر نمی شوند.

هنگام تصمیم گیری در مورد تعداد افزونه هایی که برای نصب زیاد هستند، نوع وب سایتی را که اجرا می کنید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، افزونه های توصیه شده برای سایت های تجارت الکترونیک لزوما برای وبلاگ ها مفید نیستند.

مشکلات داشتن افزونه های زیاد

داشتن افزونه های فعال بیش از حد می تواند بر عملکرد وب سایت وردپرس، استراتژی سئو و نرخ تبدیل تأثیر بگذارد.

دور و بر 40 درصد مردم اگر یک سایت در بیش از سه ثانیه بارگیری شود، خارج می شود و در نتیجه نرخ پرش بالایی دارد. علاوه بر این، هیچ کس نمی خواهد دائماً با خرابی یا خطاهای سایت مواجه شود.

قبل از تصمیم گیری روی کدام افزونه های وردپرس را نصب کنید روی وب سایت شما، در نظر بگیرید که مشکلات زیر ممکن است به دلیل داشتن افزونه های زیاد رخ دهد.

سرعت و عملکرد ضعیف

نصب افزونه های زیادی روی یک وب سایت می تواند زمان پاسخگویی خود را کاهش دهد و مانع عملکرد کلی شود. علاوه بر کیفیت یک افزونه، مشکلات ناسازگاری افزونه نیز ممکن است وب سایت را کند کند.

سرعت یک سایت برای موفقیت آن بسیار مهم است، به این معنی که باید در نظر بگیرید که آیا واقعاً به آن افزونه اضافی نیاز دارید یا خیر.

عملکرد ضعیف سایت حتی می تواند باعث فروش یا شکست آن شود. تحقیقات نشان می دهد که یک ثانیه تاخیر در page پاسخ ممکن است کاهش 7 درصدی تبدیل فروش.

علاوه بر آن، گوگل سایت‌های کند را با رتبه‌بندی پایین‌تر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) جریمه می‌کند.

وب سایت هایی با نرخ پرش بالا نیز در SERP عملکرد بدتری دارند زیرا هدف جستجوی کاربران را برآورده نمی کنند. این بدان معنی است که هر تلاشی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اضافی می شود.

نکته حرفه ای

بیاموزید که چگونه سرعت وب سایت را آزمایش کنید تا به شما در نظارت و حفظ عملکرد عالی وب سایت کمک کند.

کیفیت و سازگاری پلاگین

وردپرس و افزونه های آن به زبان برنامه نویسی PHP که یک زبان برنامه نویسی منبع باز است نوشته شده اند. این بدان معنی است که هر کاربر وردپرس با دانش کدنویسی می تواند در توسعه یک افزونه کمک کند.

هر بار که یک افزونه جدید نصب می شود، کد آن اجرا می شود روی سرور میزبانی وب سایت است و عملکرد هسته وردپرس را گسترش می دهد.

داشتن افزونه های زیاد می تواند سرعت وب سایت شما را کاهش دهد زیرا:

  • فضای ذخیره سازی متورم. این می تواند ناشی از تعداد زیادی پرس و جو در پایگاه داده و درخواست های HTTP اضافی باشد که هر بار که مرورگر بازدیدکننده می خواهد یک وب را بارگیری کند رخ می دهد. page.
  • مشکلات سازگاری به دلیل کیفیت افزونه. همه افزونه ها به یک اندازه کدگذاری نمی شوند. اغلب، سرعت پایین وب سایت به دلیل یک افزونه بد و ناسازگاری آن با سایر افزونه ها ایجاد می شود.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  پست وردپرس در مقابل صفحه: چه تفاوتی دارند و چه زمانی باید از آنها استفاده کنید

نوع پلاگین

اینکه آیا یک افزونه وردپرس به طور عمده اجرا می شود روی قسمت جلویی یا بک‌اند یک وب‌سایت نیز می‌تواند بر سرعت کلی سایت تأثیر بگذارد.

به عنوان مثال، پلاگین‌هایی که عمدتاً در قسمت بک‌اند یا مدیریت اجرا می‌شوند، تأثیر زیادی روی عملکرد ندارند. این شامل backup پلاگین ها و افزونه های تحریریه.

از سوی دیگر، افزونه‌هایی که عمدتاً در قسمت جلویی یک وب‌سایت اجرا می‌شوند، به دلیل درخواست‌های اضافی پایگاه داده و درخواست‌های HTTP، بیشتر بر عملکرد تأثیر می‌گذارند. اینها ممکن است شامل فرم تماس و افزونه های رزرو باشد.

افزونه های فرم تماس وردپرسافزونه های فرم تماس وردپرس
چند افزونه در وردپرس زیاد است؟ 24

خطاها و خرابی ها

داشتن تعداد زیاد افزونه نیز خطر خطا و خرابی وب سایت را افزایش می دهد.

به عنوان مثال، خطای 500 سرور داخلی معمولاً توسط پلاگین های بد ایجاد می شود. اگر افزونه ای دارای اسکریپت های مخرب در کد خود باشد یا نتواند process درخواست‌های HTTP اضافی، وب‌سایت ممکن است پس از به‌روزرسانی یا نصب جدید با این مشکلات مواجه شود.

به طور مشابه، افزونه ها می توانند باعث ایجاد خطای عدم دسترسی به سرویس 503 شوند. اگر این اتفاق پس از نصب یا به روز رسانی یک افزونه جدید وردپرس رخ دهد، ممکن است مقصر باشد.

فقدان قابلیت اطمینان

با وجود تعداد زیادی افزونه رایگان وردپرس، تشخیص اینکه کدامیک قابل اعتماد هستند و کدام غیر قابل اعتماد هستند، دشوار است. بسیاری از آنها مشکلاتی را ایجاد می کنند که به دلیل عدم پشتیبانی و به روز رسانی افزونه ها از سوی توسعه دهندگان آنها حل نشده است.

نصب بیش از حد افزونه های وردپرس روی بنابراین یک وب‌سایت می‌تواند احتمال برخورد شما با وب‌سایت‌های نامعتبر یا با کدگذاری ضعیف را افزایش دهد.

تهدیدات امنیتی

نصب بیش از حد افزونه ها خطر آسیب پذیری های امنیتی را افزایش می دهد. این موارد ممکن است منجر به نقض اطلاعات، حملات سایبری یا آلودگی به بدافزار شود.

اگر بدشانس هستید و در نهایت یک افزونه با کدگذاری ضعیف یا قدیمی نصب می کنید روی وب سایت شما می تواند یکپارچگی کل سایت را به همراه پلاگین های خوب خود تهدید کند.

بهترین روش ها برای انتخاب پلاگین های مناسب

ما می دانیم که تعیین اینکه کدام افزونه ها ضروری هستند و از کدام یک بهتر است اجتناب کنیم چقدر دلهره آور است. برای اطمینان از اینکه فقط افزونه های قابل اعتماد و ایمن را نصب می کنید، پیروی از این بهترین شیوه ها کمک می کند.

اعتبار افزونه را بررسی کنید

یکی از مطمئن ترین استراتژی ها برای نصب افزونه های وردپرس این است که فقط پلاگین های معتبر را انتخاب کنید.

البته، می‌توانید مقالات و فهرست‌های زیادی را که برخی از بهترین افزونه‌های وردپرس را نشان می‌دهند، بررسی کنید. این مقالات به طور کلی قابل اعتماد هستند، اما مطمئن شوید که داده ها را بررسی کرده و مطمئن شوید که این افزونه در واقع توسط چندین منبع توصیه شده است.

همچنین مراحل ساده ای وجود دارد که می توانید برای تعیین اینکه آیا یک افزونه وردپرس معتبر است و سایت شما را به خطر نمی اندازد، انجام دهید. برای انجام این کار، افزونه را بررسی کنید:

  • اخرین بروزرسانی. افزونه هایی که به طور منظم به روز می شوند، نسبت به افزونه هایی که بیش از شش ماه است به روز نشده اند، شرط امن تری هستند.
  • تعداد کل دانلودها. بیش از 100000 نصب فعال به طور کلی یک پایه امن برای تعیین یک افزونه معتبر هستند.
نمونه پلاگین Yoast SEOنمونه پلاگین Yoast SEO
چند افزونه در وردپرس زیاد است؟ 25
  • بررسی ها. به سراغ افزونه هایی با میانگین امتیاز 4 ستاره یا بیشتر بروید.
نمونه رتبه بندی افزونه Yoast SEOنمونه رتبه بندی افزونه Yoast SEO
چند افزونه در وردپرس زیاد است؟ 26
  • برگه پشتیبانی. یک افزونه معتبر دارای یک انجمن پشتیبانی فعال است. همچنین می توانید تعداد مشکلات حل شده را بررسی کنید تا قابلیت اطمینان افزونه را بسنجید.
تعداد مشکلات حل شده پلاگینتعداد مشکلات حل شده پلاگین
  • کد. در صورت امکان، کد افزونه را بررسی کنید و قبل از نصب از پاک بودن آن از هرگونه اسکریپت مخرب اطمینان حاصل کنید.
  • توسعه دهنده. بررسی کنید که آیا افزونه توسط توسعه دهندگان معتبر و شناخته شده ساخته شده است یا خیر، با بررسی سایر مشارکت های افزونه وردپرس آنها.

فقط پلاگین های لازم را نصب کنید

قبل از نصب افزونه های بیشتر، برای اطمینان از عملکرد بهینه، باید اندازه، دامنه و نیازهای یک وب سایت را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که سایت های با کارایی پایین از نظر سئو نیز آسیب می بینند. این به این معنی است که بسیار مهم است که در مورد پلاگین هایی که باید نصب شوند بسیار گزینش شوند.

به عنوان مثال، اکثر وب سایت های وردپرسی می توانند از داشتن یک افزونه امنیتی بهره مند شوند که از حملات سایبری جلوگیری می کند، بدافزارها را اسکن می کند یا کاربران مشکوک را مسدود می کند.

با این حال، یک افزونه خاص که چندین روش پرداخت را ارائه می‌کند، به همان اندازه که برای یک سایت تجارت الکترونیک مفید است، برای یک وبلاگ ارزشمند نخواهد بود.

یک راه عالی برای جلوگیری از افزونه های غیر ضروری، تحقیق در مورد بهترین افزونه هایی است که برای انواع وب سایت های خاص توصیه می شود. برای دریافت توصیه‌ها، نوع یا جایگاه سایت خود، مانند «تجارت الکترونیک» را در نوار جستجوی افزونه وردپرس وارد کنید.

افزونه های تجارت الکترونیک وردپرسافزونه های تجارت الکترونیک وردپرس
چند افزونه در وردپرس زیاد است؟ 27

قبل از نصب تست کنید

بسیاری از افزونه های وردپرس نسخه های آزمایشی را ارائه می دهند که قبل از نصب آن ها را امتحان کنید روی تارنما. توصیه می‌کنیم فوراً افزونه‌ها را نصب نکنید، مگر اینکه تشخیص داده باشید که یک افزونه رایگان معتبر و کاربردی است. روی یک سایت زنده

انجام این کار می تواند هم برای شما و هم برای بازدیدکنندگان سایتتان ناخوشایند باشد، به خصوص اگر افزونه جدید تغییر کند. page سرعت و عملکرد

در وردپرس، آزمایش پلاگین های جدید را می توان در یک محیط مرحله بندی انجام داد. این به شما امکان می دهد هر به روز رسانی یا ویژگی جدید را قبل از اجرای آنها شبیه سازی کنید روی یک وب سایت زنده به این ترتیب، دیگر نگران خرابی سایت، تاخیر در عملکرد یا مشکلات سازگاری نخواهید بود.

پلاگین های چند منظوره را اولویت بندی کنید

یک راه عالی برای کاهش خطرات مرتبط با داشتن افزونه های خاص زیاد، نصب افزونه هایی است که چند منظوره هستند.

به عنوان مثال، یک پلاگین واحد را انتخاب کنید که هم فرم های تماس و هم تجزیه و تحلیل بازاریابی را ارائه می دهد، مانند HubSpot، به جای نصب دو جداگانه.

پلاگین HubSpotپلاگین HubSpot
چند افزونه در وردپرس زیاد است؟ 28

یا، یک افزونه بازاریابی وابسته را نصب کنید تا به شما در مدیریت کمپین های بازاریابی وابسته، نظارت و اسکن آنها برای یافتن پیوندهای شکسته کمک کند.

داشتن پلاگین های کمتر خطر ناسازگاری، خطاهای وب سایت و مسائل امنیتی را کاهش می دهد.

چگونه از مشکلات پلاگین جلوگیری کنیم

جدای از پیروی از بهترین روش‌ها برای انتخاب افزونه‌های مناسب، مراحل دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که افزونه‌های موجود مشکلی ایجاد نمی‌کنند. روی وب سایت وردپرس شما

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش نصب سریع وردپرس روی دایرکت ادمین (تصویری)

از هاست قابل اعتماد استفاده کنید

مسلماً حیاتی ترین گام برای اطمینان از آسیب پذیر نبودن وب سایت وردپرس در برابر مشکلات افزونه، انتخاب یک وب امن است. host.

ارائه دهنده میزبانی وب شما نقش مهمی در امنیت و عملکرد سایت دارد. 41% وب سایت های وردپرسی به دلیل نقص امنیتی در حساب های میزبانی آنها هک شدند.

بنابراین، اطمینان از اینکه اقدامات احتیاطی امنیتی با استفاده از یک وب ناامن به هدر نمی روند، ضروری است host.

در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام جستجوی ارائه دهنده هاست مناسب برای سایت وردپرس خود در نظر بگیرید:

  • به روز رسانی های منظم. ارائه دهندگان هاست قابل اعتماد به طور دوره ای نرم افزار و سخت افزار سرور خود را به روز می کنند تا از کاربران در برابر حملات سایبری و سایر مسائل محافظت کنند.
  • ویژگی های امنیتی عالی. این موارد شامل پشتیبان گیری خودکار و اصلاحات امنیتی شفاف سرور است.
  • پشتیبانی 24 ساعته. خدمات مشتری پاسخگو ضروری است، به خصوص اگر وب سایت شما به دلیل یک افزونه بد، تاخیرهای غیرمنتظره یا نقض داده ها را تجربه کند.
  • آپتایم بالای وب سایت. این به در دسترس بودن خدمات میزبانی وب بدون از دست دادن خدمات برای یک دوره تعیین شده اشاره دارد. وب را هدف بگیرید host با آپتایم 99 درصد یا بیشتر.
  • انواع طرح های هاست موجود. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده برنامه های میزبانی سازگار با دانش فنی و نیازهای سایت شما را ارائه می دهد.
  • ارزش پول. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برنامه میزبانی وردپرس بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد، عواملی مانند گواهینامه های رایگان SSL، نام دامنه، حساب های ایمیل و پهنای باند را در نظر بگیرید. اگر یک ارائه دهنده میزبانی وب ضمانت بازگشت پول را ارائه دهد، حتی بهتر است.
بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
چند افزونه در وردپرس زیاد است؟ 29

پایگاه داده خود را بهینه کنید

هر چه یک وب سایت بیشتر رشد کند، محتوا، پرس و جوهای پایگاه داده و درخواست های HTTP بیشتری جمع می شود. برای اطمینان از بهینه‌سازی وب‌سایت، پاکسازی منظم پایگاه داده MySQL ضروری است.

مهم! قبل از انجام بهینه سازی پایگاه داده، مطمئن شوید که ابتدا به phpMyAdmin سایت دسترسی دارید.

پایگاه داده وب سایت را با اجرای مراحل ساده مرتب کنید تا اطمینان حاصل شود که تا حد امکان داده های غیر ضروری را حذف خواهید کرد:

  • حذف افزونه های غیرفعال شده
  • داده های باقی مانده را از افزونه ها و پست های حذف شده حذف کنید.
  • حذف نظرات اسپم
  • برچسب های استفاده نشده و پست های قدیمی را حذف کنید.
  • نصب یک پلاگین بهینه سازی پایگاه داده قابل اعتماد را در نظر بگیرید که به طور منظم داده های متورم را پاکسازی می کند.

پشتیبان گیری انجام دهید

بسیار مهم است که به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اطمینان حاصل شود که در صورت از دست رفتن داده ها یا نقض شدن به دلیل یک افزونه بد، بازیابی امکان پذیر است.

یک وبسایت backup اساسا یک کپی از تمام فایل ها، داده ها و پایگاه داده سایت شما ایجاد می کند. از آنجایی که هر افزونه جدید خطراتی را به همراه دارد، حفظ اطلاعات وب سایت و جدا از نسخه زنده آن بسیار مهم است.

بسته به روی وب شما host، این کار را می توان به صورت دستی یا از طریق کنترل پنل ارائه دهنده هاست خود انجام داد. به عنوان مثال، در هاستینگer، ما پشتیبان گیری خودکار را ارائه می دهیم که می توانید به راحتی از طریق hPanel دانلود کنید.

گزینه پشتیبان گیری روزانه on hPanelگزینه پشتیبان گیری روزانه on hPanel

پلاگین های غیر فعال را حذف کنید

چه یک وبلاگ، یک نمونه کار دیجیتال، یا یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید، بسیار مهم است که گزینه های افزونه خود را به موارد ضروری محدود کنید. همچنین به این معنی است که حذف نصب پلاگین هایی که مدتی است به روز نشده اند یا دیگر به آنها نیازی ندارید بسیار مهم است.

نه تنها این کار را می کند process اطمینان حاصل کنید که پایگاه داده یک وب سایت بهینه باقی می ماند، اما حذف افزونه های غیرفعال همچنین از قرار گرفتن سایت شما در معرض مسائل امنیتی قابل اجتناب جلوگیری می کند.

به طور منظم به روز کنید

برای به حداقل رساندن هرگونه مشکل عملکرد یا سازگاری، به‌روزرسانی منظم افزونه‌ها ضروری است. انجام به‌روزرسانی‌های دوره‌ای به دلایل دیگری مانند رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی نیز مفید است.

با این حال، قبل از انجام هر گونه به روز رسانی در وب سایت خود، مطمئن شوید که اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید.

افزونه های وردپرس را به روز کنیدافزونه های وردپرس را به روز کنید

اگر در مورد آن مطمئن نیستید process، آموزش ما را بررسی کنید روی به روز رسانی هسته وردپرس، تم ها و افزونه ها بدون خطر از دست دادن داده ها. مراحل شامل ایجاد یک backup پایگاه داده سایت شما و غیرفعال کردن موقت افزونه ها در حین انجام به روز رسانی.

نتیجه

افزونه های وردپرس ابزارهای ضروری برای سفارشی سازی و گسترش عملکرد یک وب سایت هستند. فقط در مورد افزونه های رایگان صحبت می کنیم، بیش از 58000 گزینه برای انتخاب وجود دارد.

با این حال، در مورد پلاگین ها، کیفیت بر کمیت اهمیت دارد. حتی اگر ممکن است وسوسه انگیز باشد که پلاگین های فعال برای انجام هر عملکرد متفاوت داشته باشید روی در وب سایت وردپرسی شما، نصب افزونه های زیاد با خطرات زیادی همراه است.

آنها شامل عملکرد کند سایت، کاهش عملکرد و امنیت ناکافی هستند. برای جلوگیری از چنین خطراتی، توصیه می کنیم قبل از کلیک بر روی دکمه نصب، بهترین روش ها را دنبال کنید.

جدای از نصب پلاگین های ضروری، انتخاب یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد، انجام تعمیر و نگهداری منظم وب سایت و انجام تحقیقات کامل ضروری است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بفهمید که تعداد افزونه‌ها بسیار زیاد است و فهرست افزونه‌های وردپرس شما را محدود می‌کند. اگر به توصیه هایی نیاز دارید، مقاله ما را با برخی از بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021 بررسی کنید.

تعداد پلاگین ها سوالات متداول خیلی زیاد هستند

با سؤالات متداول زیر اطلاعات بیشتری در مورد تعداد افزونه ها بیاموزید.

چگونه بفهمم که افزونه های وردپرس زیادی دارم؟

با تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت، بررسی تداخل ها و خطاها، نظارت بر استفاده از منابع، و بررسی و حذف منظم افزونه های استفاده نشده یا اضافی، بررسی کنید که آیا افزونه های وردپرس زیادی دارید یا خیر.

چند گزینه جایگزین برای افزونه های وردپرس چیست؟

برخی از جایگزین‌های افزونه‌های وردپرس شامل استفاده از کد سفارشی، یکپارچه‌سازی سرویس‌های شخص ثالث یا APIها، استفاده از تم‌های وردپرس با عملکرد داخلی، استفاده از افزونه‌های مرورگر، و استفاده از فناوری‌های سمت سرور مانند cron job یا حافظه پنهان است.

برخی از بهترین روش ها برای مدیریت پلاگین ها چیست؟ روی یک سایت وردپرسی؟

بهترین روش ها برای مدیریت پلاگین ها روی یک سایت وردپرسی شامل استفاده از افزونه ها از منابع معتبر، بررسی تداخل، و حذف افزونه های استفاده نشده یا اضافی است. همچنین مهم است که به طور منظم از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و افزونه های جدید را قبل از استقرار در یک محیط توسعه آزمایش کنید روی سایت زنده شما