وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چه چیزی برای طراحان جدید است، مارس 2013

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


چه چیزی برای طراحان جدید است، مارس 2013

نسخه مارس آنچه برای طراحان و توسعه دهندگان وب جدید است شامل برنامه های وب جدید، پلاگین های جی کوئری و منابع جاوا اسکریپت، ابزارهای بهره وری و مدیریت پروژه، CMS، چارچوب های CSS و HTML، ابزارهای توسعه وب، منابع کدنویسی و برخی فونت های جدید واقعا عالی است.

بسیاری از منابع زیر رایگان یا بسیار کم هزینه هستند و مطمئناً برای بسیاری از طراحان و توسعه دهندگان در آنجا مفید خواهند بود.

مثل همیشه، اگر چیزی را که فکر می‌کنید باید درج می‌شد از قلم انداخته‌ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید. و اگر برنامه یا منبع دیگری دارید که می‌خواهید در ماه آینده گنجانده شود، آن را توییت کنید @cameron_chapman برای بررسی

پایه 4

پایه 4 جدیدترین نسخه فریمورک پاسخگوی جلویی Zurb است. در حال حاضر اول موبایل است، دارای کدهای کاملا معنایی و تمیزتر است و افزونه های جاوا اسکریپت را با Zepto به جای jQuery بازنویسی کرده است.

پایه 4

Baseline.js

Baseline.js به حفظ ریتم عمودی شما (تنظیم شده بر اساس خط پایه تایپوگرافی شما) با وجود تصاویر با اندازه های عجیب در مقالات و صفحات شما کمک می کند.

baseline.js

میلستروم

میلستروم ابزاری است که به شما کمک می کند ایمیل خود را با ارسال انرژی در چند ثانیه از طریق پیام های خود پاک کنید. در حال حاضر در نسخه بتا است و دارای یک آزمایش رایگان نامحدود است، اگرچه بعداً با اشتراک در دسترس خواهد بود.

پست الکترونیکی

انجام دهید

انجام دهید یک مدیر پروژه تیمی برای استفاده آسان است که انجام تمام کارهای شما را ساده می کند. علاوه بر وب اپلیکیشن، اپلیکیشن های موبایل برای آیفون و اندروید نیز وجود دارد.

انجام دهید

ownCloud.org

ownCloud.org یک برنامه میزبانی فایل ابری منبع باز است که به شما امکان می دهد کنترل کامل روی داده های خود داشته باشید. این کار را آسان می کند host فایل ها، موسیقی، تصاویر، و حتی مخاطبین و یک تقویم.

خود ابر

پلاک تایپ

پلاک تایپ یک کیت شروع تایپوگرافی است که نشانه گذاری مناسب را با استایل قابل توسعه برای برخی از الگوهای تایپوگرافی رایج، بدون محدود کردن انتخاب های زیبایی شناختی شما، تعریف می کند.

صفحه تایپ

هک های مرورگر

هک های مرورگر پایگاه داده ای از هک های CSS و جاوا اسکریپت مخصوص مرورگر است که از سراسر وب گردآوری شده است.

هک های مرورگر

گالری

گالری یک چارچوب گالری تصاویر ساخته شده در جاوا اسکریپت است که ایجاد گالری های زیبا برای وب و دستگاه های تلفن همراه را آسان می کند.

گالری

Adobe Edge Reflow

Adobe Edge Reflow یک برنامه پیش نمایش جدید از Adobe است که به شما امکان می دهد طرح های واکنشگرا را به صورت بصری ایجاد کنید. ایجاد سبک های وفاداری بالا از طریق CSS با رابط کاربری بصری.

جریان مجدد لبه

Adobe Edge Animate

Adobe Edge Animate ایجاد محتوای متحرک و تعاملی برای وب را ساده می کند. این کنترل دقیق را از طریق یک ویرایشگر جدول زمانی مشابه نرم افزار ویرایش ویدیو ارائه می دهد.

لبه متحرک

کوکن

کوکن یک CMS رایگان برای خلاقان است که مدیریت محتوای خلاق را ساده می کند. این رابط کاربری مانند دسکتاپ دارد و ابزارهای قدرتمندی برای کار با هر نوع محتوا از متن گرفته تا تصویر و ویدیو دارد.

کوکن

PicDigest

PicDigest عکس های شما را از اینستاگرام و فیس بوک در یک ایمیل روزانه برای هرکسی که انتخاب می کنید ارسال می کند. در حالی که برای ارسال عکس به خانواده و دوستان در نظر گرفته شده است، از نظر تئوری می تواند برای بیش از این مورد استفاده قرار گیرد.

picdigest

پیش

پیش یک راه رایگان برای ارائه مفاهیم خود به صورت آنلاین و حتی دریافت بازخورد است. شما می توانید با رمز عبور از مجموعه تصاویر خود محافظت کنید و URL های سفارشی را برای مشتریان خود ارسال کنید.

prevue

خوراکی

خوراکی یک فیدخوان است که به شما امکان می دهد از طریق مرورگر یا دستگاه تلفن همراه خود با سایت های مورد علاقه خود همراه باشید.

به صورت خوراکی

Imageloader.js

Imageloader.js یک پلاگین رایگان جی کوئری برای بارگذاری اولیه تصاویر است روی وب سایت شما

imageloader

آلترنیون

آلترنیون یک پورتال واحد برای اطلاع از رسانه های اجتماعی و حساب های ایمیل شما در یک مکان است. تقریباً با هر حساب ایمیلی، به علاوه فیس بوک، توییتر، یوتیوب، لینکدین، چهار ضلعی، فلیکر و پیکاسا کار می کند.

جایگزین

تایپ فرم

تایپ فرم ایجاد فرم‌های جذاب، زیبا و انعطاف‌پذیر را آسان می‌کند روی انواع دستگاه ها، بدون نیاز به کدنویسی.

تایپ فرم

واک

واک یک موتور جستجوی فوری PHP و CSS است. فقط شروع به تایپ عبارت جستجوی خود کنید و نتایج احتمالی بلافاصله به طور خودکار تکمیل می شوند.

صدا زدن

TypeUp

TypeUp یک پسوند Compass است که اندازه قلم و طول خطی که شما مشخص کرده‌اید را می‌گیرد و آن را به مجموعه‌ای از قوانین CSS برای خط پایه عمودی در ems تبدیل می‌کند.

تایپ

کیت رابط کاربری

کیت رابط کاربری مجموعه ای از عناصر زیبا و تمیز PSD UI است که می توانید در طراحی های خود استفاده کنید.

کیت رابط کاربری

jQuery Nested

jQuery Nested افزونه ای برای ایجاد یک طرح شبکه ای بدون شکاف و چند ستونی است. کار می کند روی انواع دستگاه‌ها و عناصر شبکه متحرک می‌شوند تا با تغییر اندازه درگاه دید، مرتب شوند.

جی کوئری تو در تو

مجموعه آیکون MFG Labs

مجموعه آیکون MFG Labs یک مجموعه آیکون دوستانه است که می تواند از طریق وب فونت و CSS در یک وب سایت یا برنامه جاسازی شود. این شامل نمادهای رایج برای همه چیز از پخش کننده های رسانه تا سایت های رسانه های اجتماعی است.

آیکون های mfg labs

Hook.js

Hook.js “کشیدن برای تازه کردن” را فعال می کند روی وب سایت ها، درست مانند این که در برنامه های تلفن همراه کار می کند. فقط کمی به پایین اسکرول کنید و سپس پشتیبان گیری کنید page تازه خواهد شد.

hookjs

PredictionIO

PredictionIO نرم‌افزار پیش‌بینی منبع باز برای توسعه ویژگی‌های پیش‌بینی، مانند شخصی‌سازی، کشف محتوا و توصیه‌ها در برنامه‌های شما است.

پیش بینیIO

SVG.js

SVG.js یک کتابخانه جاوا اسکریپت سبک برای متحرک سازی و دستکاری فایل های SVG است. این بسیار کوچک است و تنها 6 کیلو گیگزیپ دارد و به شما امکان می دهد اندازه، موقعیت، رنگ و موارد دیگر را متحرک کنید.

svgjs

هشدار اسپویلر

هشدار اسپویلر به شما امکان می دهد هر چیزی (تصویر، متن و غیره) را با محو کردن آن مخفی کنید و تنها زمانی آن را آشکار کنید که کاربر کلیک کند. برای مخفی کردن اسپویلرها عالی است روی سایت شما

هشدار اسپویلر

بسته کاغذی

بسته کاغذی ایجاد و سفارشی کردن الگوهای کاغذ گراف خود را آسان می کند که سپس می توانید دانلود کنید و print خودت همه چیز را مشخص کنید page اندازه به فاصله به سکته مغزی رنگ و عرض.

جعبه کاغذ

گامرود

گامرود بستری برای فروش مستقیم فایل های دیجیتال به صورت آنلاین است. آنها میزبانی، پرداخت و تحویل را برای شما سریع و ایمن انجام می دهند.

جاده آدامس

سودآوری

Coffitivity محیط صوتی یک کافی شاپ را تقلید می کند و باعث بهره وری شما می شود. آن را با موسیقی خود ترکیب کنید و بدون نیاز به ترک دفتر خود یک محیط کاری بهینه خواهید داشت.

سودآوری

چهره های بین کاربر

چهره های بین کاربر آواتارهای نمونه برای طرح های شما ارائه می دهد. فقط اندازه آواتارهای مورد نیاز خود، فاصله بین هر یک و شعاع حاشیه را سفارشی کنید و سپس یک اسکرین شات بگیرید.

چهره های بین کاربر

سلام دنور (رایگان)

سلام دنور یک فونت رایگان از استودیوی طراحی Good Apples با حروف استنسیل مانند است.

سلام دنور

پتیت (رایگان)

پتیت یک تایپ صفحه نمایش تلطیف شده است که ظریف و باسلیقه است، با احساس یکپارچهسازی با سیستمعامل.

کوچک

Ollie (59.99 دلار)

اولی فیلمنامه‌ای معمولی با حسی دوستانه و پرشور است. از برنامه های کاربردی OpenType کاملاً بهره می برد.

اولی

برچسب های دستی (39 دلار)

برچسب های دستی یک فونت قالب برای ساخت تگ ها، علائم و برچسب های مشابه است. این شامل 3 فونت است که هر کدام دارای 52 گلیف است.

برچسب های مفید

منشور (30 دلار)

منشور از طرح های رودولف کخ و نسبت های آوانت گاردی توسط هرب لوبالین الهام گرفته شده است. نسبت ها و عرض ها از وزنه های ExtraLight تا Black ثابت می مانند و گزینه های طراحی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

منشور

پاپ (رایگان)

می پرد مبتنی است روی دستخط پدر طراح که بیشتر برای پیام های کوتاه و تیترها استفاده می شود.

ظاهر می شود

موسیقی متن (34 دلار)

موسیقی متن یک حروف سرزنده تمام حروف با دو نسخه برای هر حروف است.

موسیقی متن

Nova Horst (35 دلار)

مبتنی است روی حکاکی های هنرمند و printسازنده هورست یانسن این شامل متن‌های متناوب و نسخه‌های مختلف حروف است روی مجموعه های بزرگ و کوچک

نوا هورست

Sundowners (29 دلار)

آفتاب گیران یک فونت ساده و همه کاره با حروف درهم تنیده و حالت شیاردار است.

غروب آفتاب

هاکون (رایگان)

هاکون یک حروف sans-serif با مجموعه ای کامل از حروف است که برای همراهی با شخصیت های بسیار زیبا طراحی شده است.

هاکون

برنامه یا منبع جدیدی می‌شناسید که باید گنجانده می‌شد اما اینطور نبود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

(برچسب‌ها برای ترجمه )pettit



منتشر شده در 1403-10-03 08:25:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید