وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه آیوتا بخریم؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


هدف آیوتا (MIOTA) اتصال هر چه بیشتر دستگاه‌ها در یک اکوسیستم واحد است.

چگونه آیوتا بخریم؟

IOTA (MIOTA) مختصر عبارت Internet of Things (IoT) Application است. همانطور که از نام آن پیداست، هدف آن اتصال هر چه بیشتر دستگاه ها در یک اکوسیستم واحد است که توسط توکن MIOTA تامین می شود. وظیفه اصلی آن فعال کردن تراکنش های سریع و بدون احساس بین دستگاه های داخل شبکه است که به اشتراک گذاری داده ها و منابع محاسباتی را به همراه تاریخچه تغییرناپذیر هر شرکت کننده تسهیل می کند. آیوتا در پیشرفته‌ترین مرحله خود می‌خواهد لایه پرداخت و یکپارچگی داده را برای برنامه‌های مختلف اینترنت اشیا فراهم کند که می‌تواند تا کل شهرهای هوشمند پیش برود.

تفاوت اصلی آیوتا با پروژه های دیگر در حوزه رمزنگاری این است که به بلاک چین متکی نیست: در عوض، آنها فناوری دفتر کل توزیع شده خود را به نام Tangle ایجاد کردند. Tangle نیاز به استخراج‌کنندگان و بلوک‌های سنگین داده را برطرف می‌کند و به مسائل مربوط به کارمزد تراکنش‌ها و مقیاس‌پذیری که از دردسرهای فراگیر بلاک چین هستند، می‌پردازد. آیوتا همچنین می‌خواهد به‌عنوان پایه‌ای برای اقتصاد مبتنی بر ماشین در آینده با تمرکز بر پرداخت‌های خرد عمل کند، به همین دلیل است که فقدان کارمزد آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا هیچ راهی وجود ندارد که شرکت‌کنندگان مجبور به پرداخت هزینه‌های بالاتر از ارزش هزینه‌ها باشند. خود معامله

خرید IOTA (MIOTA) در سال 2021: در اینجا نحوه شروع به کار آمده است

مورد استفاده توسعه یافته آیوتا به این معنی است که توکن بومی آن، MIOTA، بسیار مورد توجه است. خوشبختانه، در سال 2021، پیدا کردن صرافی که در آن بتوانید دارایی را مبادله کنید، چندان دشوار نیست. از سوی دیگر، انتخاب از میان آنها پیاده روی در پارک نیز نیست. به همین دلیل است که ما لیستی از پنج پلتفرم دارایی رمزنگاری شده را که جفت های معاملاتی MIOTA را ارائه می دهند، جمع آوری کرده ایم. هر کدام از آنها نقاط قوت خود را دارند، به این معنی که مهم نیست که چه نوع معامله گر هستید، احتمالاً در لیست ما مناسب خود را پیدا خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که در حالی که MIOTA نام توکن بومی IOTA است، بسیاری از صرافی‌ها از این دو به جای یکدیگر استفاده می‌کنند – این یک سکه است، بنابراین جای نگرانی نیست.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه بیت کوین رایگان دریافت کنیم؟
چگونه آیوتا بخریم؟چگونه آیوتا بخریم؟
  • بایننس. به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات 24 ساعته، ممکن است تعجب آور نباشد که بایننس همچنین دارای نقدشوندگی ترین جفت معاملاتی MIOTA در بازار باشد. می‌توانید MIOTA را با USDT، BTC، BUSD، BNB، ETH معامله کنید، اما همچنین آن را با هر یک از گزینه‌های فیات ارائه شده در پلتفرم، همه با کارمزدهای رقابتی پایین، خریداری کنید. محدودیت‌های جغرافیایی بسیار کم است: احتمال اینکه بتوانید به این تبادل دسترسی داشته باشید بسیار زیاد است. ترکیبی از سهولت استفاده و رویکرد نوآورانه آنها به این معنی است که معامله گران در تمام سطوح تجربه می توانند در اینجا احساس راحتی کنند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Binance، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه آیوتا بخریم؟چگونه آیوتا بخریم؟
  • Bitfinex. از سوی دیگر، Bitfinex برای تازه‌کاران تجارت کریپتو چندان در دسترس نیست: این پلتفرم تقریباً منحصراً برای معامله‌گران کهنه‌کار طراحی شده است که می‌توانند از تمام ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد استفاده کنند. بخشی از این نیز این واقعیت است که زمان تأیید حساب آن بسیار طولانی است، حتی برای استانداردهای بسیار تنظیم شده. اما اگر این انتخاب شماست، در اینجا می‌توانید MIOTA را در برابر BTC و ETH و همچنین جفت‌های فیات مانند GBP، EUR، USD و JPY معامله کنید. کارمزدهای معاملاتی در Bitfinex کم است و هر چه حجم معاملات ماهانه شما بیشتر شود کمتر می شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Bitfinex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه آیوتا بخریم؟چگونه آیوتا بخریم؟
  • Gate.io. این تبادل نوعی حد وسط بین دسترسی کامل افراد تازه وارد و خدمات کاملا حرفه ای است. یک اشکال برای مبتدیان این است که هیچ سپرده فیات نمی گیرد، به این معنی که قبل از شروع سفر تجاری Gate.io باید رمز ارز داشته باشید. از سوی دیگر، صرافی نیز تنظیم نشده است – این یک مزیت برای کسانی است که به دنبال خصوصی نگه داشتن هویت خود هستند، اما می تواند منبع نگرانی برای معامله گران برجسته باشد. با این حال، با معاملات کم خود، مکان معاملاتی بسیار خوبی برای MIOTA است: برای خرید توکن، باید ETH یا BTC داشته باشید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gate.io، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه آیوتا بخریم؟چگونه آیوتا بخریم؟
  • HitBTC. HitBTC صرافی دیگری است که برای کسانی که حداقل تجربه معاملاتی دارند مناسب تر است. با گسترش بسیار گسترده آلت‌کوین‌ها و بدون KYC اجباری، همراه با کارمزدهای بسیار پایین، این یک انتخاب عالی برای معامله‌گرانی است که به نبود دستورالعمل‌ها و گزینه‌های دسترسی اهمیتی نمی‌دهند. اگر می‌خواهید توکن اصلی IOTA را در اینجا دریافت کنید، برای شروع به BTC، ETH یا USDT نیاز دارید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد HitBTC، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه آیوتا بخریم؟چگونه آیوتا بخریم؟
  • بیت ترکس. Bittrex گسترش بسیار خوبی از ارزهای موجود با کارمزدهای پایین دارد، اما رابط تجاری آن همیشه بصری ترین نیست. با این حال، با حداقل برخی از دانش پایه تجارت، این نباید مشکلی ایجاد کند. همچنین یکی از امن ترین صرافی های موجود است که توسط مهندسان امنیتی سابق تأسیس شده است. با این حال، باید تأیید KYC آنها را بگذرانید. اگر روش‌های فیات را ترجیح می‌دهید، می‌توانید توکن IOTA را با USDT و BTC معامله کنید، همچنین اگر روش‌های فیات را ترجیح می‌دهید، می‌توانید آن را مستقیماً از حساب بانکی خود (یا حتی کارت‌های اعتباری و نقدی!) شارژ کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Bittrex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  استخراج بیت کوین چیست؟

همانطور که لیست ما ثابت می کند، افزودن توکن IOTA به سبد خود آسان تر از همیشه با صرافی های قوی و قابل اعتماد است که دارایی را ارائه می دهند. اگر آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا نکردید، یا فکر می‌کنید که صرافی‌ای را که باید در لیست ما قرار می‌گرفت حذف کرده‌ایم، به ما اطلاع دهید!

و اگر می‌خواهید از همه چیز مرتبط با رمزنگاری به‌روز باشید، Cryptonews را نشانه‌گذاری کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید!



منتشر شده در 1402-12-26 07:48:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید