وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه اتریوم بخریم؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


در سال 2021، اتریوم (ETH) فراتر از تمام رکوردهای قبلی خود به بیش از 4 هزار دلار افزایش یافت. سوال همه ناگهان این شد که “چگونه می توانم وارد این موضوع شوم؟” همانطور که مشخص است، خرید اتر،…

چگونه اتریوم بخریم؟

در سال 2021، اتریوم (ETH) فراتر از تمام رکوردهای قبلی خود به بیش از 4 هزار دلار رسید. سوال همه ناگهان این شد که “چگونه می توانم وارد این موضوع شوم؟” همانطور که مشخص است، خرید اتر، ارز اصلی شبکه اتریوم، نیازی به یک کار طاقت فرسا نیست. به همین سادگی تصمیم می گیرید که چقدر می خواهید بخرید، کدام صرافی را ترجیح می دهید، و سپس ثبت نام و دنبال کردن مراحل لازم برای انجام این کار. فراموش نکنید که بعداً ETH را به کیف پول خود منتقل کنید و کلیدهای خصوصی و کلمات اولیه خود را بسیار امن نگه دارید!

اتریوم در سال 2013 پیشنهاد شد، در سال 2014 سرمایه گذاری جمعی شد، در حالی که خود شبکه در سال 2015 راه اندازی شد. ویتالیک بوترین، بنیانگذار آن، متوجه شد که فناوری هایی مانند بیت کوین می توانند علاوه بر پول از برنامه های کاربردی دیگری نیز بهره ببرند. ایده او این بود که چیزی با همان اصول تمرکززدایی، تغییر ناپذیری و شفافیت ایجاد کند، اما با یک زبان برنامه نویسی که آن را قادر به اجرای برنامه های کاربردی دیگر می کند و امکانات را عملاً نامحدود می کند.

قابلیت‌های این شبکه به سرعت شناسایی شد و امروز – شش سال پس از اولین راه‌اندازی آن – شبکه اتریوم میزبان بیش از 3.5 هزار برنامه یا dapp غیرمتمرکز است. این محبوبیت یکی از دلایلی بود که چرا قیمت ارز دیجیتال اتر بسیار فراتر از آن چیزی بود که پیش از این به آن رسیده بود. اکنون، هنوز هم مورد توجه سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی است.

نحوه خرید اتریوم در سال 2021

خرید اتریوم به لطف تعداد صرافی‌های مختلف، هرگز آسان‌تر نبوده است. تقریباً مطمئن هستید که پلتفرم مناسبی را برای نیازهای خرید اتر خود پیدا خواهید کرد – تنها کاری که باید انجام دهید این است که ادامه مطلب را بخوانید. مشخصات خرید یک دارایی در صرافی ارزهای دیجیتال تقریباً در همه جا یکسان است: باید ثبت نام کنید، احتمالاً فرآیند تأیید KYC را طی کنید که ممکن است مدتی طول بکشد تا حل شود، و سپس جفت معاملاتی عالی را انتخاب کنید. برخی از صرافی ها با فیات سروکار ندارند، بنابراین اگر می خواهید با دلار یا یورو بخرید، ممکن است مجبور شوید جای دیگری را جستجو کنید. در اینجا بهترین پنج صرافی برای خرید ETH آمده است:

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه با پایتون یک Job Board Scraper بسازیم
چگونه اتریوم بخریم؟چگونه اتریوم بخریم؟
  • بایننس. این بزرگترین صرافی از نظر حجم معاملات 24 ساعته است که با توجه به پیشنهاد جفت معاملاتی عالی آنها تعجب آور نیست. اول از همه، شما حتی نیازی به گذر از KYC برای تجارت ندارید، چیزی که در دنیای ارزهای دیجیتال رایج نیست. آنها همچنین پوشش جهانی بسیار خوبی دارند، بنابراین احتمال حذف کشور شما بسیار کم است. وقتی نوبت به معامله ETH می‌رسد، می‌توانید آن را با گزینه‌های فیات (که شامل خرید با کارت اعتباری می‌شود) و همچنین در بیش از 90 جفت معامله ارز دیجیتال خریداری کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Binance، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه اتریوم بخریم؟چگونه اتریوم بخریم؟
  • Crypto.com. یکی دیگر از پلتفرم‌های بزرگ دارایی‌های کریپتو، Crypto.com، شامل چندین سرویس مختلف است. با این حال، برای خرید ETH، به صرافی آنها نیاز دارید، که در برنامه تلفن همراه آنها نیز موجود است، با مزایای عالی که اغلب در جاهای دیگر یافت نمی شوند. Crypto.com یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران تلفن همراه است که ترجیح می دهند در حال تجارت تجارت کنند. در اینجا نیز می‌توانید با کارمزد ناچیز ETH را در مقابل فیات و کریپتو معامله کنید. یک مزیت مهم این است که می‌توانید کارت VISA Crypto.com را نیز سفارش دهید، که به شما امکان می‌دهد رمزارز خود را در هر مکانی خرج کنید – به یاد داشته باشید که برای انجام این کار باید چک‌های KYC اضافی را انجام دهید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Crypto.com، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه اتریوم بخریم؟چگونه اتریوم بخریم؟
  • کوین بیس. این یکی از مبتدی‌ترین مبادلاتی است که می‌توانید پیدا کنید، اگرچه هزینه‌ها در مقایسه با استاندارد صنعتی پایین‌ترین نیستند. با این حال، با سادگی بی‌نظیر آنها، این می‌تواند یک معامله ارزشمند باشد. با روش‌های متعدد برای خرید رمزنگاری (با استفاده از کارت‌های اعتباری/دبیت، حواله‌های سیمی، ارائه‌دهندگان پرداخت محلی، و غیره)، تقریباً مطمئن هستید که یکی را پیدا می‌کنید که برای شما مناسب باشد. هنگام خرید ETH، جدای از گزینه های فیات ذکر شده، می توانید از بین بسیاری از جفت های معاملاتی کریپتو نیز انتخاب کنید. در صورتی که در هر نقطه ای گیر کرده اید، این پلتفرم برای هر رمزنگاری خاصی که به آن علاقه دارید، توضیحات ساده و قابل فهمی از هر مرحله از راه ارائه می دهد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Coinbase، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه اتریوم بخریم؟چگونه اتریوم بخریم؟
  • HitBTC. اگر به دنبال صرافی با گسترش گسترده آلتکوین ها و حفظ حریم خصوصی در خط مقدم آن هستید، HitBTC مکان مناسبی برای شماست. از آنجایی که کاربران خود را مجبور به انجام فرآیند KYC نمی کند، برای کسانی که به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است – با این وجود، بدون در نظر گرفتن این گزینه گزینه ای برای انجام این کار وجود دارد که احتمالاً در دراز مدت می تواند ایمن تر باشد. با این حال، این کاملاً برای مبتدیان نیست، زیرا برای پیمایش در صرافی، برداشت وجوه خود و پیروی از روش‌های ایمنی، نیاز به دانش قبلی است. شما می توانید ETH را با چندین ارز دیجیتال معامله کنید، اما فیات به جز از طریق یکپارچه سازی Changelly پشتیبانی نمی شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد HitBTC، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه اتریوم بخریم؟چگونه اتریوم بخریم؟
  • کراکن این صرافی مستقر در ایالات متحده یکی از امن ترین صرافی هایی است که اقدامات ایمنی و خود تنظیمی را بسیار جدی می گیرد. کارمزدها از کمترین هزینه ها در صنعت هستند و پوشش آنها تقریباً کاملاً جهانی است (به استثنای بسیار کمی). به دلیل امنیت، همه کاربران باید فرآیند KYC را طی کنند که بسته به سطحی که می‌خواهید به دست آورید، ممکن است بین چند دقیقه تا چند روز طول بکشد. این پلتفرم همچنین معاملات حاشیه و فارکس را برای سرمایه گذاران با تجربه تر ارائه می دهد، در حالی که معامله گران با حجم بالا ممکن است از خدمات OTC خود بهره مند شوند. هنگام معامله ETH، می‌توانید از بین بیش از 40 جفت معامله ارز دیجیتال و همچنین طیف گسترده‌ای از گزینه‌های فیات یکی را انتخاب کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Kraken، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه نتایج یک تابع پایتون را به برنامه خود برگردانید وقتی کتابخانه راه را مسدود می کند

به خصوص با توجه به محبوبیت فزاینده سکه، این لیست کاملی از مکان‌های خرید ETH در سال 2021 نیست. با این حال، آنچه این فهرست ارائه می‌کند، نقطه شروعی برای همه کسانی است که مطمئن نیستند اولین قدم را چگونه یا کجا بردارند. زمانی که اولویت‌های خود را در مورد تجارت کریپتو بدانید، محدود کردن آن به یک یا دو صرافی که برای شما کار می‌کنند بسیار راحت خواهد بود. با این حال، همیشه باید به یاد داشته باشید که بیش از آنچه می خواهید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید. بازار ارزهای دیجیتال هنوز به شدت نوسان است، و شما باید هر اقدام احتیاطی منطقی را برای محافظت از خود انجام دهید.

موفق باشید در تجارت اتر! اگر می خواهید بدانید که چگونه سکه های دیگر را معامله کنید، Cryptonews بهترین نقطه شروع است (اما همچنین نقطه میانی هر زمان که می خواهید دوباره بررسی کنید). و اگر می ترسید اخبار مربوط به رمزنگاری را از دست بدهید، حتماً در خبرنامه ما مشترک شوید!



منتشر شده در 1402-12-26 07:39:07

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید