وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه ارائه دهنده میزبان VPS خود را انتخاب کنید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


چگونه ارائه دهنده میزبان VPS خود را انتخاب کنید 1

با ظهور کسب و کارهای جدید هر روز، و کاهش تعداد مشتریان بالقوه، مهم تر از همیشه برای وب سایت شرکت شما برجسته شدن و جذب بازدیدکنندگان است. ارائه‌دهنده میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) می‌تواند به شما کمک کند این کار را با ارائه تجربه به مشتریان خود به جز زمان بارگذاری سریع، امنیت افزایش یافته و حداقل خرابی انجام دهید.

ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد زیرا چیزهای زیادی در هنگام راه اندازی وجود دارد. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا همه چیز را از راه‌اندازی یک حساب کاربری، انتخاب اندازه/شکل طرح، و سپس به شما نشان دهیم که چگونه همه این قطعات به‌طور یکپارچه کنار هم قرار می‌گیرند.

چرا سرور خصوصی مجازی (VPS)؟

اگر در مورد نیاز به ارتقاء مطمئن نیستید، VPS به عنوان یک حد وسط عالی بین میزبانی مشترک و سرورهای اختصاصی عمل می کند. میزبانی VPS منابع اختصاصی، امنیت پیشرفته و کنترل بیشتری را در مقایسه با سایر گزینه های میزبانی ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای کامل ما در مورد میزبانی VPS چیست را ببینید.

نشانه های یک ارائه دهنده میزبان VPS خوب

اگر در مورد تغییر جدی هستید، قبل از تصمیم گیری باید به چند ویژگی مختلف ارائه دهنده میزبان VPS آینده نگر نگاه کنید. این شامل:

  • زمان بالا بودن سرور – هیچ کس یک سرویس میزبانی که اغلب خاموش یا آفلاین باشد نمی خواهد. بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی خارج از کشور به شما تضمین دسترسی بالا (HA) را می دهند. این معمولاً با مبلغی که هر ماه برای سرویس میزبانی پرداخت می کنید، نسبت مستقیم دارد. اگر برای 99.99٪ گارانتی آپتایم پرداخت کنید، هزینه آن بیشتر از 99.95٪ گارانتی خواهد بود. مهمتر از همه، شما نباید چیزی کمتر از آن 99.95٪ تضمین کنید. هر سطح عملکردی زیر آن برای شما ناپایدارتر از آن است که بتوانید کسب و کاری را در آن اداره کنید.
  • VPS مدیریت شده در مقابل مدیریت نشده – می خواهید با ارائه دهنده احتمالی در مورد اینکه آیا VPS مدیریت می شود یا بدون مدیریت صحبت می کنید. در حالی که یک VPS مدیریت شده کنترل کمتری را برای شما به ارمغان می‌آورد، از ارائه‌دهنده می‌خواهد سرور را حفظ کرده و آن را با تمام وصله‌ها و ارتقاهای امنیتی و همچنین پشتیبان‌گیری از داده‌ها به روز کند. با یک سرور مدیریت نشده، بیشتر آن بر روی شانه های شما قرار می گیرد. اگر شما فردی هستید که با تکنولوژی راحت هستید، پس می توانید این وظیفه را بر عهده بگیرید. اگر نه، پس کار را به متخصصان بسپارید.
  • امنیت سرور – روش های بازیابی فاجعه (DR) را نمی توان نادیده گرفت. فایروال گرافیکی شما را قادر می سازد تا به سرعت پورت ها را ببندید و آن را برای مقاصد آزمایشی غیرفعال کنید. شما می خواهید توانایی ایجاد سریع عکس های فوری سرور را داشته باشید که می توانند با سرعتی بسیار بیشتر از یک نسخه پشتیبان معمولی بازیابی شوند. در VPS های مدیریت شده، باید بتوانید به راحتی گواهی های SSL را برای دامنه های خود و سایر راه حل های ضد بدافزار نصب کنید تا از داده های خود محافظت کنید.
  • هزینه – هزینه یک عامل مهم در هنگام انتخاب یک ارائه دهنده میزبان VPS است زیرا مستقیماً بر بودجه تأثیر می گذارد، به برنامه ریزی برای نیازهای آینده کمک می کند و به شما امکان می دهد گزینه ها را با هم مقایسه کنید. درک هزینه کل به جلوگیری از هزینه های غیرمنتظره، در نظر گرفتن هزینه های تجدید و تخصیص منابع بر اساس نیازهای خاص شما کمک می کند. دانستن هزینه کل از غافلگیری جلوگیری می کند و به انتخاب بهترین ارائه دهنده میزبانی VPS برای آنچه نیاز دارید کمک می کند.
  • پشتیبانی مشتری – در نهایت، باید بپرسید که چه نوع گزینه های پشتیبانی از ارائه دهنده دریافت خواهید کرد. اگر ارائه‌دهنده شما خدمات مشتری 24 ساعته و 7 روز هفته را ارائه نمی‌کند، به سراغ یکی دیگر بروید.
  • ملاحظات محتوا – در صورت ایجاد محتوای بزرگسالان، شرایط خدمات (ToS) را مرور کنید. بهای عدم انجام این کار از قبل می تواند دردناک باشد: فسخ ناگهانی حساب.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه پیام HTTPS “Not Secure” را در کروم برطرف کنیم

VPS لینوکس با میزبانی رسانگار

وقتی صحبت از ارائه دهندگان میزبانی وب به میان می آید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب مناسب برای خود در نظر بگیرید. بهترین ارائه دهندگان هاستینگ کارکنانی آگاه و دوستانه خواهند داشت که با خوشحالی به سوالات شما پاسخ می دهند و هر مشکلی را که ممکن است داشته باشید حل کنند. به یاد داشته باشید، موتورهای جستجو، مانند گوگل، وب سایت هایی با عملکرد خوب را به عنوان بخشی از معیارهای رتبه بندی خود در اولویت قرار می دهند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که میزبانی VPS رسانگار ممکن است برای شما مناسب باشد:

  • کارایی – برنامه های VPS ما به طور مداوم عملکرد درجه یک را ارائه می دهند، سرعت سرور قابل اعتماد و حداقل زمان خرابی را ارائه می دهند. این یک تجربه یکپارچه را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما تضمین می کند و به قابلیت اطمینان و کارایی کلی حضور آنلاین شما کمک می کند.
  • پشتیبانی مشتری – میزبانی رسانگار به دلیل پشتیبانی عالی از مشتری خود مشهور است و از طریق کانال های مختلف کمک 24/7 ارائه می دهد. تیم پشتیبانی آگاه و پاسخگو آماده کمک به هر گونه مشکل یا سوال است.
  • برنامه های غنی از ویژگی – برنامه های میزبانی VPS با ویژگی های غنی ما نیازهای تجاری متنوع شما را برآورده می کند. با طیف وسیعی از منابع، ابزارها و گزینه های قابل تنظیم، می توانید هاست خود را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کنید.

اکنون که کمی بیشتر در مورد آنچه در ارائه دهنده VPS باید جستجو کنید، می دانید، وقت آن است که تصمیم خود را بگیرید. به یاد داشته باشید، تیم ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هرگونه سوال و کمک به شما در شروع کار است. با سرورهای مستقر در سراسر جهان، ما راه حلی داریم که متناسب با نیازهای شما باشد. در تماس گرفتن دریغ نکنید!

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه با گردش کار MVP شروع کنیم



منتشر شده در 1402-12-26 21:43:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید