وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه از مجازات برای پیوندهای غیر طبیعی فرار کنیم؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


چگونه از مجازات برای پیوندهای غیر طبیعی فرار کنیم؟

برای برخی از طراحان وب، قرار دادن پیوند به سایت خود یک روش کاملاً استاندارد است روی پاورقی یک وب سایت طراحی شده برای یک مشتری. در حالی که بسیاری از طراحان معتبر همیشه از آن اجتناب کرده اند، پس از به روز رسانی پاندا، این چیزی است که همه واقعا باید در مورد آن تجدید نظر کنند.

این به این دلیل است که ممکن است گوگل اکنون این پیوندها را غیرطبیعی تشخیص دهد و با یک جریمه دستی به سایت طراحی وب سایت ضربه بزند. گوگل دستورالعمل های مدیر وب سایت بیان کنید: “پیوندهای توزیع شده در پاورقی سایت های مختلف” ممکن است “بر رتبه سایت در نتایج جستجو تاثیر منفی بگذارد”. دستورالعمل ها همچنین از این به عنوان «نمونه رایج پیوندهای غیرطبیعی که دستورالعمل های (آنها) را نقض می کنند» اشاره می کنند.

البته همه ما می دانیم که الزامات و مجازات های اعمال شده توسط گوگل اخیراً سخت تر شده است. بنابراین، اگر یک مدیر وب سایت بیش از آنچه که ممکن است به خاطر بسپارد، پیوندهای پراکنده در سراسر وب داشته باشد، چگونه می تواند بر این مشکل غلبه کند؟

تغییر تصمیم دستی

با توجه به بسیاری از دستورالعمل های سئو که به صورت آنلاین از متخصصان سئو یافت می شوند، این کار آسانی نیست.

با این حال، گوگل توصیه می‌کند که هر کسی که با یک پنالتی لینک غیرطبیعی برخورد می‌کند، باید با استفاده از آن مشکل را برطرف کند مرورگر وب مبتنی بر متن Lynx برای بررسی سایت در وهله اول.

این به این دلیل است که Lynx به یک سایت اجازه می دهد تا به همان شیوه ای که یک موتور جستجوگر عنکبوت ممکن است مشاهده شود. با این حال، شایان ذکر است که اگر یک سایت حاوی تعداد زیادی جاوا اسکریپت، کوکی ها، شناسه های جلسه، فریم ها، DHTML یا Flash باشد، از دیدن کل سایت در مرورگر متن جلوگیری می کنید. این به نوبه خود به این معنی است که موتورهای جستجو در خزیدن سایت با مشکل مواجه خواهند شد و به نوعی ثابت می کند که سادگی قطعاً جایگاه خود را در طراحی وب مدرن دارد.

برای مشاهده به طور خاص پیوندها، می توان از آن نیز استفاده کرد Site Explorer را باز کنید (OSE) تا ببینید از کجا می آیند، همراه با انواع متن لنگر و کیفیت پیوند. این باید تصور درستی از اینکه چرا سایت جریمه شده است را ارائه دهد.

در صورت یافتن پیوندها چه باید کرد

هنگامی که پیوندهایی را که به احتمال زیاد مشکل ایجاد می کنند را شناسایی کردید، چند گزینه دارید.

  1. یک ویژگی rel=”nofollow” به تگ اضافه کنید.
  2. تغییر مسیر پیوندها به a page که با استفاده از فایل robots.txt از موتورهای جستجو مسدود شده است.

البته اگر تمام سایت‌هایی را که در گذشته ساخته‌اید مدیریت نکنید، می‌تواند یک کابوس باشد. بهترین راه برای غلبه بر این مشکل ارسال یادداشتی به مدیر وب‌سایت فعلی یا مالک سایت است که درخواست تغییر پیوند پاورقی را می‌دهد.

همچنین ایده خوبی است که متن لنگر را حذف کنید تا چیزی شبیه به «طراحی وب نیویورک» یا مشابه آن بیان نشود.

تمام پیوندهای تغییر یافته را یادداشت کنید روی یک صفحه گسترده، به طوری که شما می توانید سابقه ای از آنچه انجام شده است و در کجا. زمانی که زمان ارسال مجدد سایت فرا می رسد، می توان آن را به گوگل ارسال کرد.

این باید شامل اطلاعات زیر باشد:

  • پیوند از URL
  • پیوند به URL
  • متن لنگر استفاده شده است
  • آدرس ایمیل لینک شده از سایت
  • جزئیات درخواست‌های حذف، مانند تاریخ‌ها و تعداد دفعاتی که درخواست انجام شده است
  • وضعیت پیوند (خواه حذف شده/تغییر شده باشد یا هنوز زنده است)

همچنین ایده خوبی است که یک حساب جیمیل اختصاصی برای معامله راه اندازی کنید فقط با این مشکل سپس می‌توانید با ارائه جزئیات ورود به سیستم هنگام درخواست تجدیدنظر، از اقداماتی که انجام داده‌اید نسخه پشتیبان تهیه کنید.

توسل به گوگل روی ارسال مجدد

هنگامی که 100٪ مطمئن شدید که همه پیوندهای برگشتی بد بررسی شده اند و با استفاده از Lynx و OSE دوباره بررسی کردید، وقت آن است که به ماهیت بهتر گوگل متوسل شوید.

برای انجام این کار، قبل از ارسال درخواست، به طور کامل فکر کنید و برنامه‌ریزی کنید که چه چیزی در درخواست می‌گویید و اطلاعات زیر را درج کنید:

  • شما کی هستید، به جریمه نامه اصلی مراجعه کنید و چه می کنید
  • دلایلی که فکر می کنید جریمه شدید، چیزی را نادیده نگرفته اید
  • روش رسیدگی به مشکل، از جمله اثبات مربوطه روی صفحه گسترده
  • کاری که برای اطمینان از عدم تکرار مشکل انجام داده اید
  • یک عذرخواهی از گوگل، اعتراف همه چیز با جزئیات
  • نام و اطلاعات تماس شخص اصلی که با این مشکل برخورد می کند

اگر مشکل توسط یک شرکت SEO به جای شما ایجاد شده است، پس عاقلانه است که این را در درخواست تجدید نظر بیان کنید و نام، سایت و اطلاعات تماس آنها را ذکر کنید. این هزینه تقریباً به اندازه محافظت از شرکت خود و ارائه جزئیات کامل و شفاف به Google نیست.

با این حال، هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که درخواست شما برای ارسال مجدد موفقیت آمیز باشد و اگر اینطور باشد، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به تلاش خود ادامه دهید.

سایر اقدامات برای تغییر نظر گوگل

برای اطمینان بیشتر از عدم ادامه خطر جریمه، چند مرحله برای بررسی وجود دارد.

  • به استفاده از انکر تکست مارک دار فکر کنید تا پیوند دادن طبیعی تر به نظر برسد. این باید چیزی شبیه «طراحی وب توسط *نام شرکت”. توصیه می شود این موارد را با هم مخلوط کنید تا اسپم به نظر نرسند.
  • در صورت امکان از پیوندهای گسترده سایت خودداری کنید.
  • به کیفیت آن نگاه کنید همه پیوندهای برگشتی برای بررسی اینکه آیا پیوندهای با کیفیت بالا هستند. آنهایی را که نیستند حذف کنید
  • پیوندهای مرده را حذف کنید و بررسی کنید که URL مورد نظر گوگل بی ارزش نشده باشد.

اگر واقعاً می خواهید، همیشه می توانید از گوگل استفاده کنید ابزار انکار، اما این واقعاً تنها به عنوان آخرین راه حل توصیه می شود اگر واقعاً در حذف پیوندهای بد یا تمیز کردن پیوندهای پاورقی مشکل دارید.

در این مرحله، ایده بسیار بهتری است که سعی کنید ارزش سایت خود را با انجام برخی از تکنیک های سئو کلاه سفید بهبود بخشید. ابتدا به فکر انجام برخی وبلاگ نویسی مهمان برای ایجاد لینک های مفیدی باشید که گوگل آنها را تایید کند. برای این کار لازم است سایتی با PR بین 2 تا 6 حداقل انتخاب کنید. هنگامی که برخی از سایت‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید – ترجیحاً آنهایی که بسیار مرتبط با سایت شما هستند – تعیین کردید، وقت آن است که به صاحب سایت نزدیک شوید. مقالاتی را ارائه دهید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و فقط یک پیوند پشتی در بدنه به عنوان متن لنگر یا در انتهای قطعه در بیو نویسنده وجود دارد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، می توانید عبارت جستجو را تایپ کنید “برای ما بنویس” وارد گوگل شوید و این باید نتایج متعددی را به دست آورد. شما حتی می توانید چیزی را در امتداد خطوط قرار دهید “برای ما بنویس *طراحی وب*” یا مشابه برای محدود کردن بیشتر نتایج به طوری که آنها با موضوع سایت شما مرتبط باشند.

تاکتیک دیگر استفاده از آن است لینک آپ بلاگر، که یک منبع رایگان است که هفته ای سه بار یک بولتن ایمیل با نام سایت هایی که به دنبال وبلاگ نویسان مهمان هستند ارسال می کند. این ابزار عالی توسط یک زن، کتی استاکر، اداره می شود و باید باشد روی فهرست منابع هر وبلاگ نویس و متخصص بک لینک.

همچنین بد نیست به موارد زیر نیز توجه کنید:

  • بر-page سئو روی سایت خودت
  • محتوای گسترده سایت و سئو
  • استفاده از کلمات کلیدی در اطلاعات متا و روی-page
  • پروفایل های اجتماعی شما برای اطمینان از اینکه با بهبود تعامل برای شما کار می کنند

چگونه اجتماعی کمک می کند

در حالی که هیچ مدرک رسمی وجود ندارد که نشان دهد شبکه های اجتماعی رتبه بندی را بهبود می بخشد، یا توسط گوگل با علاقه به آن نگاه می شود، به طور گسترده تصور می شود که کانال های رسانه های اجتماعی با سطح بالایی از تعامل بهتر عمل می کنند.

در مورد اجتماعی هم همینطور روی وب سایت شما، که باید شامل وبلاگ ها و محتوای با کیفیت معمولی نیز باشد. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی برای اثبات اینکه بازدیدکنندگان شما برای سایت شما و محتوایی که ایجاد می کند ارزش قائل هستند ضروری است.

وقتی نوبت به ارسال مجدد می رسد، مجدداً باید همه چیزهایی را که برای غلبه بر مشکل به طور جامع انجام داده اید به تفصیل شرح دهید. تلاش برای پنهان کردن هر چیزی از تیم هرزنامه Google تنها زمانی با آنها مخالفت می کند که – نه اگر – شما را بگیرند. پس باز هم کاملا شفاف باشید و از دادن اطلاعات زیاد نترسید.

اگر همه کارها را بر اساس کتاب انجام داده اید، پس چیزی به نام اطلاعات بیش از حد وجود ندارد.

اجتناب ساده ترین راه است

در حالی که ارزش این را دارد که در نظر داشته باشیم که برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها به دلیل شیوه‌های سئو مبهم جریمه شده‌اند، بهترین راه برای دوری از جریمه، اجتناب است. اگر از یک شرکت سئو خارجی استفاده می کنید، همیشه این امکان پذیر نیست اینترفلور اخیرا کشف شده است به هزینه آنها.

هیچ کس خطاناپذیر نیست و حتی بهترین طراحان با دانش بالایی از سئو نمی توانستند پیش بینی کنند که متن فوتر ممکن است در آینده آنها را جریمه کند. با این حال، واقعاً این واقعیت را نشان می دهد همه اکنون صاحبان سایت باید در مورد سئو دقت بیشتری داشته باشند.

اگر از یک آژانس خارجی برای انجام سئوی خود استفاده می کنید، گزارش های منظم درخواست کنید و مطمئن شوید که آنها برای تکنیک های کلاه سفید شهرت زیادی دارند. و به یاد داشته باشید: احتمالاً بهتر است از آژانسی که تکنیک‌های کلاه سیاه را انجام می‌دهد، خودداری کنید. به سختی به قیمتش می ارزه

آیا سایتی را از جریمه دستی نجات داده اید؟ چه قدم هایی برداشتید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر فرار از طریق Shutterstock.

(برچسب‌ها برای ترجمه )زمان



منتشر شده در 1403-01-21 19:24:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید