وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه بازاریابی محتوا به سئو کمک می کند؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 10 دقیقه


بازاریابی محتوا با ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت بالا که موتورهای جستجو به آن علاقه دارند و خوانندگان شما با آن تعامل دارند به سئو کمک می کند. اتخاذ یک رویکرد ترکیبی برای سئو و بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان ارگانیک بیشتری جذب کنید و اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید.

آنچه خواهید آموخت

  • رابطه بین بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتورهای جستجو
  • چگونه بازاریابی محتوا می تواند عملکرد موتور جستجو را با استفاده از صفحات ستون و کلمات کلیدی مرتبط بهبود بخشد
  • نقش محتوا در ایجاد آگاهی، اقتدار و اعتماد از برند
  • چگونه می توانید در حین نمایش محصول خود، خوانندگان خود را با محتوای مبتنی بر سئو پرورش دهید و آموزش دهید
  • چگونه ترکیب بازاریابی محتوا با سئو می تواند بک لینک ها را جذب کند

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو یک روش بازاریابی رایج برای بهینه سازی محتوای وب سایت شما برای رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی هدف شما است. انجام این کار می تواند یافتن وب سایت شما را آسان تر کند و منجر به ترافیک ارگانیک بالاتری شود.

هدف اولیه سئو رتبه بندی صفحات وب شما در موقعیت های برتر برای زمانی که کاربران عبارت های جستجوی مرتبط را در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو وارد می کنند! یا بینگ

این شامل چندین تکنیک SEO مانند تحقیق کلمات کلیدی، روی-page بهینه سازی، لینک سازی و سئوی فنی برای جذاب تر کردن وب سایت شما در چشم موتورهای جستجو.

به عنوان مثال، هنگامی که عبارت «چگونه از ویرایشگر محتوای سرفر استفاده کنیم» را جستجو می‌کنید. روی گوگل، حدود 9 میلیون نتیجه موتور جستجو با این پرس و جو مطابقت دارد.

شما متوجه خواهید شد که راهنمای ما است روی با استفاده از ویرایشگر محتوای Surfer در رتبه اول قرار می گیرد، زیرا الگوریتم های گوگل معتقدند ما page معتبرترین بودن روی موضوع، و به بهترین شکل به پرسش جستجوگر پاسخ می دهد.

البته به این سادگی نیست. الگوریتم گوگل همچنین انطباق با سئو مانند متا داده ها، کلمات کلیدی مرتبط، لینک ها و تعدادی دیگر از فاکتورهای رتبه بندی را که فاش نمی کنند، در نظر می گیرد.

سئو بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است و می تواند تأثیر زیادی داشته باشد روی چقدر یک وب سایت آنلاین قابل مشاهده، محبوب و سودآور است.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا تمرین ایجاد و ترویج محتوای جذاب برای جذب و ارتباط با مخاطب هدف شما، در عین ایجاد آگاهی و اعتبار از برند است. بازاریابی محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله پست های وبلاگ، ویدئوها، پادکست ها، اینفوگرافیک ها، پست های رسانه های اجتماعی و حتی رویدادهای آفلاین مانند رویدادها.

به عنوان مثال، ما همان پست وبلاگ را گرفتیم و آن را به عنوان یک ویدیو تغییر کاربری دادیم تا به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنیم.

چگونه بازاریابی محتوا به سئو کمک می کند؟

هدف اصلی بازاریابی محتوا متقاعد کردن خوانندگان برای تبدیل شدن به مشتریان پولی با ارائه محتوایی است که مخاطبان هدف شما را آگاه می کند، آموزش می دهد و درگیر می کند.

اما بازاریابی محتوا فقط فروش نیست. این در مورد کمک به مردم و ایجاد این احساس در آنها است که برند به چالش های آنها اهمیت می دهد.

شما می خواهید بازاریابی محتوای خود را مدیریت کنید تا علایق مخاطبان را پرورش دهید، تعامل را تشویق کنید و اعتماد را تقویت کنید تا آنها بتوانند از طریق قیف فروش حرکت کنند و به مشتریان پرداخت وفادار تبدیل شوند.

ارتباط بین سئو و بازاریابی محتوا چیست؟

پیوند بین بازاریابی محتوا و سئو یک رابطه مکمل است که در آن هر یک کیفیت های دیگری را افزایش می دهد. سئو به افراد کمک می کند تا محتوای شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند، در حالی که بازاریابی محتوا اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که آنها را به خواندن ادامه می دهد.

هر دو بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتورهای جستجو مبتنی بر آن هستند روی به اشتراک گذاری مقالات با کیفیت بالا برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت، افزایش اعتبار و ایجاد اعتماد با مخاطبان خود.

اگرچه استفاده از استراتژی سئو می تواند به شما در رتبه بندی صفحات وب کمک کند، اما برای شروع به محتوا نیاز دارید.

بهترین شیوه های سئو را به عنوان دستور غذای مادربزرگ خود در نظر بگیرید که هنوز برای تهیه غذای او به مواد لازم نیاز دارد. این مواد محتوای شما هستند.

وقتی این دستور غذا کنار هم قرار می گیرد، یک محتوا یا غذای عالی می سازد.

با سئوی محتوای خود، می توانید رتبه وب سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید، که می تواند به شما کمک کند تا ترافیک هدفمند بیشتری داشته باشید و فروش بیشتری داشته باشید.

همانطور که مصرف کنندگان یاد می گیرند به محتوای شما اعتماد کنند و با محتوای شما تعامل داشته باشند، به احتمال زیاد متعهد به خرید می شوند، بنابراین یک استراتژی بازاریابی محتوای مبتنی بر SEO برای عملکرد موفق محتوا ضروری است.

جای تعجب نیست که گزارشی از تحقیقات BrightEdge تسلط جستجوی ارگانیک را به عنوان منبع اصلی ترافیک وب قابل ردیابی برجسته می کند.

6 روش که چگونه بازاریابی محتوا به سئو کمک می کند

سریع‌ترین راه برای دستیابی به مخاطبان بیشتر هنگام نوشتن پست‌های وبلاگ این است که مطمئن شوید بهترین شیوه‌های سئو را دنبال می‌کنید. اگر در حال اجرای سئو هستید، بهترین راه برای اینکه نشان دهید متخصص هستید و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید، تولید محتوای معتبر و با کیفیت است.

در اینجا شش راه وجود دارد که چگونه بازاریابی محتوا به سئو کمک می کند:

رتبه در موتورهای جستجو

چند وقت یکبار سراغ دومی می روید page گوگل پس از تایپ یک عبارت جستجو؟

احتمالاً خیلی اوقات نه.

در واقع، یک مطالعه یافته‌های وب پیشرفته نشان می‌دهد که فقط بیش از 9 درصد از کلیک‌ها به آن می‌رسند page 2 از گوگل. اگرچه هنوز می تواند با آن تغییر کند تصویب گوگل از اسکرول بی نهایت، شما ایده را دریافت می کنید.

بازدیدکنندگان وب سریع پاسخ می خواهند و نمی خواهند وقت خود را صرف تعقیب آنها کنند.

رکوردهای گوگل تمام شد 8.5 میلیارد جستجوی روزانه، یا بیش از 99000 جستجو در ثانیه. حتی با وجود این همه فعالیت، بسته به اینکه 3 موقعیت برتر 50 تا 70 درصد کلیک ها را تشکیل می دهند روی کدام مطالعه را ترجیح می دهید

نکته ای که می گویم این است که حضور آنلاین دیگر به اندازه کافی خوب نیست.

در حالت ایده آل، شما خودتان را می خواهید page برای نشان دادن روی اولین page نتایج جستجوی ارگانیک برای کلمه کلیدی مورد نظر شما.

3 تای برتر، در صورت امکان واقعا.

محتوای بی کیفیت نتیجه خوبی ندارد روی موتورهای جستجو، و نشان دادن روی page 2 یا پایین تر در SERP ها چندان مفید نیست.

با محتوای مناسب برای استراتژی سئوی خود، می توانید در نتایج جستجوی صفحات خود به سمت بالا حرکت کنید.

با گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط

گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط با معنایی در پست وبلاگ شما می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا زمینه و بینش بیشتری را در مورد موضوع شما و اینکه آیا هدف کاربر را برآورده می کند درک کنند.

در اینجا نمونه ای از کلمات کلیدی مرتبط معنایی همراه با فراوانی پیشنهادی آنها برای این مقاله با استفاده از ویرایشگر محتوا آورده شده است.

چگونه بازاریابی محتوا به سئو کمک می کند؟

علاوه بر تحقیقات کلمات کلیدی، اگر رویکرد دستی را ترجیح می دهید، می توانید از تکمیل خودکار گوگل، افراد همچنین می پرسند و جستجوهای مرتبط در پایین SERP ها نیز استفاده کنید.

با انتشار کانون های محتوا

ایجاد خوشه‌های محتوا با استفاده از رویکرد ستون و صفحات پشتیبانی می‌تواند به شما کمک کند تا نقشه‌های موضوعی را پوشش دهید و مهارت نمایش را ارائه دهید، که می‌تواند بر رتبه‌بندی در SERP تأثیر بگذارد.

راهنمای سئو سایت مشابه وب سایت آمازون نمونه خوبی از ستون هاب محتوا است page که به مقالات پشتیبانی مختلف پیوند دارد.

هاب های محتوا به موتورهای جستجو سیگنال می دهند که وب سایت شما به اندازه کافی برای انتشار چندین مقاله مرتبط می داند روی یک موضوع تعیین شده، بنابراین شما را به عنوان یک متخصص موضوع نصب می کند روی مواد.

آگاهی از برند را بهبود بخشید

دستیابی به بالاتر page رتبه بندی با محتوای استثنایی یک استراتژی محتوای موثر برای معرفی برند شما به کاربرانی است که ممکن است با آن ناآشنا باشند اما فعالانه به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند.

با ظاهر شدن مداوم در نتایج جستجوی برتر برای موضوعات مرتبط، می توانید به طور موثر برند خود را به عنوان یک رهبر بازار قرار دهید و آنها را وارد قیف بازاریابی محتوای خود کنید.

داش را که رتبه‌بندی می‌کند، مثال بزنید روی اولین page برای عبارت جستجوی کلمه کلیدی با مشکل بالا در میان وب سایت های عظیمی مانند NY Times، Zillow و Realtor. چیزی که این موضوع را بیشتر چشمگیرتر می کند این است که Dash دارای اعتبار دامنه فقط 27 و تنها حدود 12 بک لینک است در حالی که میانگین رتبه دامنه در دهه هشتاد بالا است.

چگونه بازاریابی محتوا به سئو کمک می کند؟

از آنجایی که کاربران بارها و بارها با محتوای باکیفیت برند شما مواجه می شوند، آن را می شناسند و دوست دارند و شروع به پیوند دادن آن با ارزش و تخصص می کنند. این آشنایی در نهایت می تواند منجر به افزایش اعتماد، وفاداری و نرخ تبدیل شود.

خوانندگان خود را پرورش دهید و آموزش دهید

اکثر افرادی که از اینترنت استفاده می کنند در مرحله تصمیم گیری از سفر خریدار خود نیستند، بنابراین آماده خرید فوری نیستند. بیشتر اوقات، آنها هنوز در حال تحقیق هستند و در مورد نیازهای خود و روش برآورده کردن آنها با ارزیابی ابزارها و خدمات احتمالی اطلاعات بیشتری کسب می کنند.

محتوای خود را به عنوان راهنمایی در نظر بگیرید که آنها می توانند در طول این یادگیری از آن بهره ببرند process. شما می توانید به طور موثری مخاطبان خود را رشد دهید و نیازهای آنها را در هر مرحله با ارائه محتوای متناسب با آن مرحله به آنها برآورده کنید.

در مرحله آگاهی، می‌توانید با دادن اطلاعاتی که به آنها کمک می‌کند متوجه مشکلاتشان شوند، توجه آنها را جلب کنید.

در مرحله بررسی، محتوای شما می‌تواند راه‌های مختلفی را برای حل یک مشکل نشان دهد و در عین حال به محصولات یا خدمات شما اشاره کند.

همانطور که حرکت می کنند روی در مرحله تصمیم گیری، می توانید مزایای محصول خود را از طریق مقایسه های دقیق، مطالعات موردی و توصیفات نشان دهید.

هنگامی که آنها به مشتریان پرداخت می کنند، می توانید آنها را با پشتیبانی فوق العاده از مشتری حفظ کنید و ارجاعات را تشویق کنید.

محتوا می تواند برند شما را در راس ذهن مردم نگه دارد.

بنابراین، وقتی مخاطبان شما آماده انتخاب و اقدام هستند، به احتمال زیاد محصولات شما را انتخاب می کنند زیرا با شرکت شما آشنا هستند.

مثلا، Monday.com، یک راه حل مدیریت پروژه دارای وبلاگی است که به خوانندگان کمک می کند تا مشکلاتی را که ممکن است با مدیریت پروژه Agile داشته باشند، ایجاد وفاداری مشتری، ایجاد بودجه و غیره روی.

با مخاطبان هدف خود اعتماد و اعتبار ایجاد کنید

بازاریابی محتوا روشی قدرتمند برای نشان دادن این است که شما یک رهبر فکری و متخصص در زمینه خود هستید.

محتوای روشنگر در قالب تفسیر صنعت، مقالات سفید و مقالات سبک رهبری فکری می تواند قدرت شما را نشان دهد و به شما کمک کند اعتماد موتورهای جستجو و خوانندگان را جلب کنید.

شما می‌توانید از داده‌های مشتری یا دیدگاه‌های منحصربه‌فرد برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که مورد نظر شما مرتبط باشد. این کتاب الکترونیکی و گزارش‌های Slack نمونه‌های خوبی از محتوای رهبری فکری هستند.

چگونه بازاریابی محتوا به سئو کمک می کند؟

محتوای رهبری فکری می تواند منجر به شناخت صنعت شود، زیرا همتایان و رقبا به بینش و تخصص برند شما اذعان دارند. همچنین برند خود را از نظر مشتریان بالقوه از رقبا متمایز کنید.

جلب اعتماد و اعتبار نزد مخاطبان هدف می تواند به چندین نتیجه مثبت منجر شود.

نرخ تبدیل بالاتر

مشتریان زمانی که به تخصص شما اعتماد دارند بیشتر احتمال دارد محصولات یا خدمات شما را انتخاب کنند تا بتوانید انتظار تبدیل بالاتری داشته باشید.

انطباق با EEAT

به‌علاوه، دستورالعمل‌های EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار و اعتماد) Google باعث می‌شود تا در ارزیابی سئوی بازاریابی محتوا، اقتدار و اعتماد به عوامل مهمی در نظر گرفته شود.

با رعایت EEAT، محتوای سایت شما به موتورهای جستجو می گوید که منبعی قابل اعتماد و آموزنده است.

جذب بک لینک

تحقیقات اصیل و محتوای با کیفیت بالا می توانند آهنرباهای قدرتمندی برای بک لینک از سایر سایت های معتبری باشند که به احتمال زیاد به محتوای شما به عنوان منبع اطلاعاتی قابل اعتماد ارجاع می دهند و به آن لینک می دهند.

از آنجایی که بک لینک ها یک عامل رتبه بندی حیاتی هستند، این تاییدات از منابع معتبر به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما معتبر و ارزشمند است.

ما یک استراتژی بازاریابی محتوا را برای جذب بک لینک برای وبلاگ خود در سال گذشته با موفقیت اجرا کرده ایم.

چگونه بازاریابی محتوا به سئو کمک می کند؟

همانطور که محتوای شما بک لینک های بیشتری به دست می آورد، رتبه بندی موتورهای جستجو شما بهبود می یابد و منجر به دیده شدن بیشتر جستجو می شود.

این افزایش دید، افراد بیشتری را به وب سایت شما می آورد، که چرخه رشد را ادامه می دهد. هرچه محتوای باکیفیت تری تولید کنید، بک لینک ها و منشن های بیشتری دریافت می کنید، که پس از آن رتبه شما را افزایش می دهد و ترافیک بیشتری را به ارمغان می آورد.

این چرخه یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد می‌کند که به وب‌سایت شما اجازه می‌دهد به مرور زمان اعتبار و اعتبار پیدا کند و به مخاطبان بزرگ‌تر و بیشتری دست یابد.

محصول خود را به نمایش بگذارید

هر سال، شرکت ها هزینه می کنند بیش از 600 میلیارد دلار تلاش برای متقاعد کردن مردم به خرید از آنها، با این حال مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات آشکار بی احساس شده اند.

بازاریابی محتوا فرصتی عالی برای ارائه محصولات و خدمات خود به عنوان راه‌حلی برای چالش‌های کاربران ارائه می‌دهد، و به‌طور نامحسوس مزایای آن‌ها را بدون مزاحم بودن مانند تبلیغات سنتی منتقل می‌کند.

با ایجاد محتوای مفیدی که به مشکلات مخاطبان شما می پردازد و در محصولات یا خدمات شما به شیوه ای طبیعی و ارگانیک کار می کند، می توانید نشان دهید که چگونه محصولات یا خدمات شما می توانند واقعاً به خوانندگان شما کمک کنند.

این رویکرد به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را در چارچوب محتوای مفید و جذاب به طور یکپارچه معرفی کنید. به جای تلاش آشکار برای فروش محصولات خود، آنها را به عنوان منابع مفیدی معرفی می کنید که به اطلاعات پست وبلاگ می افزایند.

مخاطبان شما احتمالاً محصولات و خدمات شما را به این شیوه مثبت می بینند، زیرا آنها آنها را در چارچوب حل مسئله و ارزش افزوده می بینند نه به عنوان یک وقفه یا فروش سخت.

با محتوا می توانید محصولات و خدمات خود را به گونه ای به نمایش بگذارید که کاربران را آزار ندهد و متمرکز باشد روی نیازهای آنها این باعث ایجاد اعتماد و وفاداری به برند می شود و در عین حال در مورد مزایای محصولات و خدمات شما نیز صحبت می کند.

خوراکی های کلیدی

  • اتخاذ یک رویکرد ترکیبی برای سئو و بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند تا در رتبه بندی جستجو بهتر عمل کنید، آگاهی از برند را بهبود بخشید، اعتماد و اعتبار وب سایت را در چشم موتورهای جستجو و مشتریان بالقوه ایجاد کنید.
  • داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوا مبتنی بر سئو برای وب سایت شما که شامل ایجاد هاب های محتوا با محتوای مرتبط معنایی می شود، می تواند به شما کمک کند تا قدرت موضوعی را ایجاد کنید که به نوبه خود به معنای رتبه بندی بهتر و ترافیک وب سایت بیشتر است.
  • محتوای رهبری فکری مانند تحقیقات اصلی در قالب گزارش‌ها و کاغذهای سفید می‌تواند به شما در ایجاد قدرت و ایجاد اعتبار صنعت که منجر به بهبود تبدیل‌ها و تأیید EEAT می‌شود کمک کند.
  • محتوای با کیفیت بالا می‌تواند خوانندگان شما را در سفر خریدار پرورش دهد و اعتماد آنها را جلب کند تا محصولات یا خدمات شما در هنگام تصمیم‌گیری در اولویت قرار گیرند.
  • محتوا می تواند به صورت بومی محصول و خدمات شما را به روش های ارگانیک، معنی دار و غیر مزاحم به عنوان راه حل های بالقوه برای نقاط درد خوانندگان به نمایش بگذارد.

نتیجه

وقتی به محتوا فکر می کنید، به سئو فکر کنید. و بالعکس.

هر دو استراتژی برای هدایت ترافیک ارگانیک و ایجاد یک حضور آنلاین قوی ضروری هستند. سئو محتوای شما را قابل مشاهده‌تر و یافتن آسان‌تر می‌کند، در حالی که بازاریابی محتوا محتوای باکیفیتی ایجاد می‌کند که موتورهای جستجو و کاربران به آن علاقه دارند. ادغام این دو در یک استراتژی منسجم، کارآمدترین راه برای دستیابی به اهداف محتوایی با موفقیت است.



منتشر شده در 1403-03-11 10:04:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید