وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه بایننس کوین بخریم؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


بایننس کوین (BNB) سکه بومی اکوسیستم بایننس به عنوان یک کل است. با تعداد بی‌شماری از موارد استفاده مختلف، از تراکنش‌ها در زنجیره هوشمند بایننس گرفته تا پرداخت هزینه در…

چگونه بایننس کوین بخریم؟

سکه بایننس (BNB) سکه اصلی اکوسیستم بایننس به عنوان یک کل است. با تعداد بی‌شماری موارد استفاده مختلف، از تراکنش‌ها در زنجیره هوشمند بایننس گرفته تا پرداخت کارمزد در صرافی و پرداخت‌های درون فروشگاهی، اهمیت آن همراه با اکوسیستم افزایش می‌یابد.

این سکه در سال 2017 راه اندازی شد، ابتدا روی بلاک چین اتریوم به عنوان یک توکن ERC-20 قبل از انتقال به زنجیره هوشمند بایننس. اگرچه BNB کاربردهای زیادی دارد، دو مورد اصلی آن در صرافی متمرکز و زنجیره غیرمتمرکز است. در صرافی، به عنوان یک راه بالقوه برای پرداخت هزینه ها عمل می کند – استفاده از BNB به معامله گران تخفیف هایی در کارمزد می دهد تا آنها را تشویق کند که آن را به جای گزینه های دیگر انتخاب کنند. در زنجیره هوشمند بایننس، BNB در الگوریتم اجماع خود استفاده می‌شود: اگر می‌خواهید اعتباربخش شوید، باید حداقل مشخصی از BNB را به اشتراک بگذارید. این سکه همچنین قراردادهای هوشمند را به عنوان نوعی گاز نیرو می دهد.

امروزه، این سکه سومین سکه از نظر ارزش بازار است و تنها بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) قرار دارند. بنابراین، جای تعجب نیست که همه در حال بررسی نحوه خرید برخی از آنها هستند. با چنین موارد استفاده گسترده، هر کسی که اصلاً در صنعت کریپتو کار می کند می تواند از داشتن برخی BNB بهره مند شود.

نحوه خرید سکه بایننس در سال 2021

بنابراین شما می خواهید BNB را به مجموعه خود اضافه کنید، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید. در این راهنما، شما را از طریق پنج صرافی مختلف رمزنگاری که جفت‌های معاملاتی مرتبط با BNB و همچنین مزایا و معایب آن‌ها را ارائه می‌دهند، آشنا می‌کنیم، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که انتخابی آگاهانه دارید.

چگونه بایننس کوین بخریم؟چگونه بایننس کوین بخریم؟
  • بایننس. البته، از آنجایی که BNB سکه اصلی آنهاست، بایننس اولین انتخاب بسیاری از افراد هنگام خرید این دارایی است. مزایای دیگری نیز وجود دارد: با پوشش تقریباً جهانی، کارمزدهای پایین و تعداد جفت‌های معاملاتی رو به رشد، واضح است که چرا این صرافی دارای بالاترین حجم معاملات روزانه است. با این حال، رابط کاربری ممکن است برای مبتدیان کمی گیج کننده باشد (اگرچه آموزش های مفصلی برای همه چیز وجود دارد)، بنابراین ممکن است یک منحنی یادگیری وجود داشته باشد. با این حال، برای خرید سکه بومی اکوسیستم، مبادله اختصاصی آنها بهترین گزینه است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Binance، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه بایننس کوین بخریم؟چگونه بایننس کوین بخریم؟
  • KuCoin. صرافی دیگری که به دلیل کارمزدهای پایین معاملاتی خود شناخته شده است، KuCoin یکی از پرکاربردترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم برای استفاده بسیار شهودی و برای مبتدیان مناسب است، که اگر تجربه معاملاتی زیادی نداشته باشید، می تواند تفاوت های زیادی ایجاد کند. در KuCoin، می‌توانید BNB را با USDT، BTC، و KCS، توکن بومی پلتفرم، معامله کنید. حتی می‌توانید با یک حساب تأیید نشده معامله کنید، اما تا زمانی که مراحل تأیید را طی نکنید، محدودیت‌های قابل توجهی وجود دارد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد KuCoin، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه بایننس کوین بخریم؟چگونه بایننس کوین بخریم؟
  • HitBTC. این صرافی بیشتر برای معامله گران با تجربه طراحی شده است، و حتی رابط کاربری آنها می تواند برای تازه واردان کمی بیش از حد شلوغ باشد. معمولاً برای تجارت آلتکوین‌های با ارزش پایین که ممکن است در صرافی‌های دیگر در دسترس نباشند، مناسب است، اما همانطور که BNB ثابت می‌کند، می‌توانید دارایی‌های با ارزش بالا را نیز در اینجا بیابید. کارمزدهای معاملاتی ناچیز هستند و می‌توانید با تأیید حساب خود، آن‌ها را حتی کمتر کنید. در مورد خرید بایننس کوین، اگر BTC، ETH یا USDT دارید، می توانید این کار را انجام دهید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد HitBTC، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه بایننس کوین بخریم؟چگونه بایننس کوین بخریم؟
  • به صورت تغییری. Changelly کمی غیر معمول است زیرا یک مبادله فوری برای کسانی است که می‌خواهند با استفاده از کارت‌های اعتباری رمزنگاری بخرند. شما مجبور نیستید حساب داشته باشید، چه رسد به اینکه مراحل گسترده KYC را طی کنید، و وجوه شما در یک کیف پول نگهداری نمی شود. آنها همچنین یک برنامه عالی برای دستگاه های iOS و Android دارند، به این معنی که می توانید در حال حرکت تجارت کنید. شما همچنین می توانید این سکه را با بیش از 140 ارز دیجیتال دیگر به علاوه بسیاری از ارزهای فیات معامله کنید. اگر قبلاً دارایی‌های کریپتو دارید، احتمالاً می‌توانید آنها را با BNB در اینجا تعویض کنید!

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Changely، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه بایننس کوین بخریم؟چگونه بایننس کوین بخریم؟
  • پروبیت. Probit یک صرافی اصالتاً کره جنوبی است که در سطح جهانی گسترش یافته است و تجارت کریپتو به کریپتو را ارائه می دهد (با فیات فقط برای ساکنان کره جنوبی به شکل KRW در دسترس است). کارمزدها در حال حاضر پایین است و اگر معامله گر معمولی در صرافی هستید، تخفیف در دسترس است. هیچ تأیید KYC اجباری وجود ندارد، به این معنی که شما مختار هستید که انتخاب کنید که آیا می خواهید آن را انجام دهید یا نه. هم برای مبتدیان و هم برای پیشکسوتان به طور یکسان در دسترس است و تجربه تجارت لذت بخشی را ایجاد می کند. با این حال، تجارت BNB در این مرحله فقط با USDT در دسترس است.
    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Probit، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه به عنوان یک توسعه دهنده جدید پایتون عادت های کدنویسی خوب ایجاد کنیم

می‌توانید BNB خود را در هر یک از این صرافی‌های کریپتو خریداری کنید، بسته به اینکه ترجیح می‌دهید از ارز دیجیتال استفاده کنید یا فیات، اگر صرافی در محل شما موجود است، و اگر به خدمات دیگری که پلتفرم فراتر از تجارت ارائه می‌دهد نیاز دارید. امیدواریم راهنمای ما به شما کمک کرده باشد که آن را محدود کنید و انتخاب کنید که از کجا تجارت BNB را برای تنوع بخشیدن به سبد خود انتخاب کنید.

اگر سؤال یا پیشنهادی دارید، ما همیشه آماده دریافت آنها هستیم – اینجا را کلیک کنید. در عین حال، سایر راهنماهای ما را بررسی کنید تا درباره رمزنگاری و به طور کلی بلاک چین بیشتر بدانید.



منتشر شده در 1402-12-26 08:47:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید