وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه با بازاریابی محتوا شروع کنیم: راهنمای گام به گام

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 11 دقیقه


بازاریابی محتوای مؤثر مستلزم درک عمیق نیازها، علایق و نکات دردناک مخاطب هدف شما و همچنین یک استراتژی جامع برای ایجاد و توزیع محتوایی است که با آنها طنین انداز شود.

آنچه خواهید آموخت

  • بازاریابی محتوا چیست و چرا برای کسب و کار شما مفید است
  • چگونه بازاریابی محتوا را شروع کنیم
  • مهم ترین عواملی که قبل از شروع بازاریابی محتوا باید در نظر بگیرید
  • چگونه از تلاش های محتوایی خود نهایت استفاده را ببرید

اغلب ارزان تر از تاکتیک های سنتی، بازاریابی محتوا می تواند برای دستیابی به مخاطبان هدف شما موثرتر از استراتژی های دیگر استفاده شود. یک کمپین بازاریابی محتوا را به عنوان یک ابرقدرت بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید که قادر به جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان موجود است.

در این راهنما، مراحلی را که برای شروع بازاریابی محتوا باید بردارید، یاد خواهید گرفت.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا عمل ایجاد و ترویج محتوای ارزشمند و مرتبط است روی پلتفرم های ارگانیک برای جذب و پرورش مخاطبان تعریف شده به کاربران پولی محصولات و خدمات شما.

بازاریابی محتوا شامل ایجاد و توزیع طیف گسترده ای از انواع محتوا، از جمله پست های وبلاگ، ویدئوها، پست های رسانه های اجتماعی، اسلایدها، پادکست ها و حتی مجلات آفلاین است. هدف این محتوا اطلاع‌رسانی، آموزش و درگیر کردن مخاطبان است تا اینکه صریحاً یک محصول یا خدمات را تبلیغ کند.

با ارائه مداوم محتوای ارزشمند، بازاریابی محتوا می تواند به ایجاد رهبری فکری صنعت، ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان شما و در نهایت افزایش تبدیل و فروش کمک کند.

به عنوان مثال، The Motley Fool، یک پلت فرم خدمات مالی آنلاین، از استراتژی های بازاریابی محتوا استفاده می کند تا تخصص خود را از طریق صفحات محتوای مفید و رایگان برای سرمایه گذارانی که برای خدمات مختلف بازار سهام و مالی شخصی پرداخت می کنند، نشان دهد.

مزایای بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چندین مزیت بالقوه برای کسب و کارها دارد که به شما کمک می کند مشتریانی را جذب کنید که از قبل به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند. با ایجاد و به اشتراک گذاری مداوم محتوای ارزشمند، می توانید آگاهی از برند را افزایش دهید و خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی کنید.

بازاریابی محتوا با ارائه اطلاعات و منابعی که برای آنها مفید است، فرصتی برای تعامل با مخاطبان هدف فراهم می کند. این می تواند منجر به افزایش اعتماد و وفاداری شود و احتمال تبدیل خوانندگان به مشتریان پولی را افزایش دهد.

ترکیب بهینه‌سازی موتور جستجو با استراتژی بازاریابی محتوای شما، دید جستجوی شما را بهبود می‌بخشد و در نتیجه سرنخ‌ها و مشتریان بالقوه بیشتری را به وب‌سایت خود جذب می‌کند. در مقایسه با روش‌های سنتی تبلیغات، بازاریابی محتوا روشی مقرون‌به‌صرفه‌تر برای دستیابی به مخاطبان هدف و تعامل با آنهاست.

و برخلاف روش‌های تبلیغات سنتی که طول عمر کوتاهی دارند، بازاریابی محتوا با ایجاد محتوای همیشه سبز که همچنان به جذب مخاطبان شما در طول زمان ادامه می‌دهد، مزایای بلندمدتی را ارائه می‌کند.

انواع مختلف محتوا چیست؟

قالب های زیادی وجود دارد که می توان آنها را تحت بازاریابی محتوا طبقه بندی کرد. به جای اینکه سعی کنید همه آنها را پوشش دهید، باید مواردی را در نظر بگیرید که بیشترین حس را برای مخاطبان شما دارند. در اینجا رایج ترین انواع محتوا آورده شده است.

  • محتوای نوشتاری: این شامل مقالات، پست های وبلاگ و اخبار است
  • محتوای بصری: این شامل نمودارها، اینفوگرافیک ها و سایر عناصر بصری است که به انتقال یک پیام یا روایت یک داستان کمک می کند.
  • محتوای ویدیویی: این شامل فیلم‌های آموزشی، وبینارها، پخش زنده و انیمیشن‌های متحرک است.
  • محتوای صوتی: این شامل پادکست ها، موسیقی و قطعات صدا می شود
  • محتوای تعاملی: این شامل آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها، نظرسنجی‌ها، بازی‌ها و سایر محتوایی است که کاربر را درگیر می‌کند و نیاز به مشارکت او دارد.
  • محتوای رسانه‌های اجتماعی: این شامل پست‌ها، توییت‌ها، به‌روزرسانی‌های وضعیت و سایر محتوایی است که به اشتراک گذاشته می‌شوند روی پلتفرم های رسانه های اجتماعی
  • محتوای تولید شده توسط کاربر: شامل محتوای ایجاد شده توسط کاربران، مانند نظرات، نظرات و پست های انجمن می شود.

هر کدام مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند. محتوای ویدیویی اغلب جذاب‌تر است، اما تولید آن می‌تواند گران‌تر و زمان‌برتر باشد. پادکست ها راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر هستند، اما ممکن است به تجهیزات تخصصی و راه اندازی استودیو نیاز داشته باشند. وبلاگ نویسی، روی از طرف دیگر، هزینه های مرتبط کمتری دارد و می توانید در عرض چند ساعت شروع به کار کنید.

بازاریابی ورودی Hubspot، کمپین ویدیویی ویروسی Dollar Shave Club یا سریال پادکست محبوب NPR را به عنوان نمونه‌هایی از کمپین‌های بازاریابی محتوای موفق در نظر بگیرید – آنها قدرت تولید محتوا و روش استفاده کسب‌وکارها از انواع محتوا را برای هدف قرار دادن مخاطبان مورد نظر خود نشان می‌دهند.

هنگام ایجاد محتوا، باید بهترین روش‌ها را برای قالب‌های مختلف محتوا در نظر داشته باشید: هنگام نوشتن مقالات اطمینان حاصل کنید که برای موتورهای جستجو بهینه شده‌اند، دستورالعمل‌ها و مثال‌های واضحی داشته باشید. هنگام ساختن ویدیوها اطمینان حاصل کنید که برای CTR بهینه شده اند، روایتی جذاب با یک فراخوان برای اقدام جذاب داشته باشید.

داشتن یک استراتژی محتوای قوی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و در عین حال از رقبا متمایز شوید.

چگونه با بازاریابی محتوا شروع کنیم؟

بازاریابی محتوا می تواند با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط، راهی موثر برای جذب و تعامل با مخاطبان هدف شما باشد. یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق باعث آگاهی از برند و ایجاد شهرت و اعتماد شما برای افزایش رفتار خرید مشتری می شود.

ایده خوبی است که به جای تکیه کردن، محتوای خود را به کانال های ارگانیک متنوع کنید روی تبلیغات پولی که به طور فزاینده ای گران می شود. در عوض، تولید محتوای با کیفیت بالا در هر مرحله از سفر مشتری می تواند هزینه های جذب مشتری شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در اینجا 8 مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع بازاریابی محتوا انجام دهید، حتی اگر کاملا مبتدی باشید.

1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

قبل از شروع سفر بازاریابی محتوایی خود، درک کنید که مشتری ایده آل شما کیست. نقاط درد آنها چیست و محتوای شما چگونه می تواند به آنها کمک کند. این گروه از افرادی است که می خواهید با تلاش های بازاریابی محتوای خود به آنها دسترسی پیدا کنید. دانستن اینکه مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و به دنبال چه چیزی هستند می تواند به بازاریابان محتوا کمک کند تا محتوای ارزشمند و مرتبط با مشتریان بالقوه ایجاد کنند.

برای انجام این کار، باید تحقیق کنید و نیازها، علایق و نکات دردناک آنها را درک کنید. انجام تحقیقات سفر مشتری برای درک مراحل مختلفی که مشتری بالقوه شما قبل از خرید از آن عبور می کند نیز می تواند به شما در ایجاد محتوای متناسب با نیازهای بازار هدف شما کمک کند.

برای شناسایی مخاطبان هدف خود، باید جمعیت شناسی و حوزه های مورد علاقه آنها را در نظر بگیرید. اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی، مشخصات شغلی و سطح مهارت می تواند به شما در تجزیه و تحلیل جزئیات مشخصه آنها و تصمیم گیری آنها کمک کند. process برای ایجاد پرسونای مشتری

می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics یا مولد شخصیت Hubspot برای ترسیم یک شخصیت اولیه، اما تکیه کنید روی بینش منحصر به فرد شما از برخورد با مشتریان و شناخت نزدیک آنها. به عنوان مثال، Twilio از توسعه دارایی های محتوا برای مدیران محصول و رهبران تیم، که بیشتر تصمیم گیرندگان آنها را تشکیل می دادند، سود برد.

با درک مخاطبان هدف خود، می توانید محتوایی ایجاد کنید که نیازها و علایق خاص آنها را برآورده کند. این به شما کمک می کند اعتماد ایجاد کنید و خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود تثبیت کنید.

2. اهداف خود را مشخص کنید

مشخص کنید که می خواهید با تلاش های بازاریابی محتوای خود به چه چیزی برسید. آیا می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید، سرنخ ایجاد کنید یا فروش را افزایش دهید؟

تعیین اهداف بازاریابی محتوا برای ایجاد یک استراتژی محتوا بسیار مهم است. اهداف محتوای شما به تعیین جهت محتوا و روش ایجاد و توزیع آن کمک می کند. شما باید در نظر داشته باشید که چه نوع هدفی را به عنوان یک بازاریاب محتوا تعیین می‌کنید و واقعاً به چه مقدار زمان و تلاش نیاز دارند.

در اینجا چند نمونه از اهدافی که می توانید بازاریابی محتوا را با آنها شروع کنید، آورده شده است.

آگاهی از برند را افزایش دهید

یکی از اهداف اصلی بازاریابی محتوا افزایش آگاهی از برند با ایجاد محتوایی است که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود. وبلاگ نویسی می تواند با انتشار مقالاتی که مخاطبان شما را آموزش، اطلاع رسانی و یا سرگرم می کند، راهی موثر برای رسیدن به این هدف باشد. به عنوان مثال، در Surfer ما پست های وبلاگ را برای کمک به آموزش مخاطبان خود منتشر می کنیم روی ساده کردن process نوشتن محتوای بهینه شده سئو برای موتورهای جستجو

سرنخ ایجاد کنید

با ایجاد محتوایی که به درد مخاطبان شما می‌پردازد و راه‌حل‌هایی برای مشکلات آن‌ها ارائه می‌دهد، می‌توانید اعتماد ایجاد کنید و خود را به عنوان یک مرجع در صنعت خود معرفی کنید. ایجاد محتوا برای کاربرانی که از محصول و راه حل آگاه هستند می تواند به شما کمک کند بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.

رهبری فکری بسازید

برای کمک به تثبیت نام تجاری خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود، می توانید تخصص و اقتدار خود را با بازاریابی محتوا نشان دهید. وبلاگ نویسی می تواند با انتشار مقالات یا بینش های قابل تاملی که دانش صنعت شما را به نمایش می گذارد، راهی موثر برای دستیابی به این هدف باشد.

ترافیک وب سایت را هدایت کنید

سئو می تواند با بهینه سازی وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط و ایجاد محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو، راه موثری برای رسیدن به این هدف باشد. استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای پست وبلاگ شما می تواند به حداکثر رساندن شانس شما در جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما کمک کند.

سایر اهداف بازاریابی محتوا ممکن است شامل بهبود رتبه بندی جستجوی شما، افزایش نرخ تبدیل یا به دست آوردن بک لینک های بیشتر باشد. شما می توانید با انتخاب بیش از یک هدف بازاریابی محتوا برای وب سایت خود شروع کنید، اما مهم است که حداقل یک هدف را برای شروع انتخاب کنید.

3. نوع محتوا را انتخاب کنید

فرمت‌های محتوای مختلفی وجود دارد که می‌توانید از جمله پست‌های وبلاگ، ویدیوها، اینفوگرافیک‌ها و مجلات فیزیکی ایجاد کنید. پلتفرمی را برای محتوای خود انتخاب کنید که به بهترین وجه با مخاطبان هدف شما همخوانی داشته باشد. هر قالب دارای نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود است، بنابراین مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و قالبی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با محتوا و مخاطبان شما باشد.

به عنوان مثال، نوشتن پست های وبلاگ عالی است اگر کاربران شما راهنماهای طولانی را ترجیح می دهند که می توانند هر از گاهی به آنها مراجعه کنند و از همان جایی که پایان دادند ادامه دهند. اگر مخاطبان شما به دستورالعمل‌های تصویری نیاز داشته باشند، ممکن است ویدیو مناسب باشد. پادکست ها برای مصرف محتوا و اشتراک گذاری داستان ها عالی هستند، اما نه برای راهنما.

فرض کنید یک وب سایت در مورد پذیرش دانشگاه دارید. احتمالاً برای خوانندگان شما مفید است که به جای تماشای یک ویدیو و یادداشت برداری، یک پست وبلاگ درباره مکان درخواست بورسیه را مرور کنند.

به عنوان مثال پلت فرم اتوماسیون، Zapier را در نظر بگیرید. عبارت جستجوی “سکوی اتوماسیون” فقط حدود 2400 بازدید ماهانه جستجو دارد.

با این حال، Zapier متوجه شد که مخاطبان آنها در درجه اول از جستجوی ارگانیک برای جستجوی پاسخ استفاده می کنند و تلاش های بازاریابی محتوای خود را متمرکز کردند. روی وبلاگ آنها ایجاد مقالات بهینه شده برای سئو بر اساس روی تحقیقات کلمات کلیدی باعث شد که وبلاگ Zapier ماهانه نزدیک به 2 میلیون بازدید ارگانیک داشته باشد.

4. در مورد موضوعات مرتبط تحقیق کنید

اکنون که قالب محتوا را انتخاب کرده اید و شخصیت ها را شناسایی کرده اید، باید بهترین موضوعات را برای مخاطبان خود جستجو کنید. با شناسایی موضوعاتی که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود، می توانید محتوایی ایجاد کنید که هم جذاب و هم آموزنده باشد. این می تواند به تثبیت برند شما به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما و ایجاد اعتماد بین مخاطبان کمک کند.

تحقیقات می تواند به شما کمک کند تا ایده های محتوای جدید را پیدا کنید و اینکه کدامیک را برای موفقیت بازاریابی محتوا در اولویت قرار دهید. با تجزیه و تحلیل روندهای جستجوی بازار هدف خود، گفتگوهای رسانه های اجتماعی و زمینه هایی که صنعت شما بیشتر درگیر آن است، به دنبال موضوعات بگردید. برای تجزیه و تحلیل رقبای خود وقت بگذارید و از برنامه بازاریابی محتوای آنها بیاموزید.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Surfer’s می‌توانند به شما کمک کنند تا فهرستی از ایده‌های محتوای مرتبط را در جایگاه خود ارائه دهید. مدیریت زمانبه عنوان مثال دارای 64 موضوع فرعی است که هر کدام دارای چندین موضوع منحصر به فرد برای ایجاد محتوا هستند روی.

چگونه با بازاریابی محتوا شروع کنیم: راهنمای گام به گام

5. یک تقویم محتوا ایجاد کنید

یک تقویم سرمقاله مانند یک نقشه راه برای بازاریابان محتوا است که به شما در برنامه ریزی و سازماندهی تولید محتوا کمک می کند. ایجاد یک تقویم محتوا به شما این امکان را می دهد که سازماندهی شده بمانید، از ثبات در محتوای خود اطمینان حاصل کنید و به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنید. این تمرین خوبی است که محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید و برای اطمینان از جریان مداوم محتوا برنامه ریزی کنید.

هنگام ایجاد یک تقویم محتوا، انواع محتوایی را که باید ایجاد کنید و موضوعاتی را که باید پوشش دهید مشخص کنید. بسته به اینکه هر چند وقت یکبار می توانید محتوا را به صورت واقع بینانه منتشر کنید، انتخاب کنید روی اهداف و منابع شما تاریخ های سررسید را درج کنید و مسئولیت را در تقویم خود تعیین کنید. این کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که همه هستند روی همان page و آن محتوا منتشر می شود روی زمان.

6. محتوای با کیفیت تولید کنید

این ممکن است به نظر بی‌معنا باشد، اما وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می‌رسد، تولید محتوای باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. به یاد داشته باشید که رقبای شما در تلاش هستند تا به همان مخاطبانی دست پیدا کنند که شما هستید. محتوای با کیفیت نه تنها به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک مرجع در صنعت خود معرفی کنید، بلکه به شما کمک می کند تا بین مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید.

با این حال، تولید محتوای باکیفیت که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود، به چیزی بیش از قلم روی کاغذ نیاز دارد. مخاطب شما انتظار محتوای باکیفیت دارد که دقیق، آموزنده و جذاب باشد. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به خوبی تحقیق، بررسی شده و عاری از خطا است. از تصاویر بصری مانند تصاویر و ویدئوها استفاده کنید تا محتوای خود را جذاب‌تر و درک کنید.

هنگام ایجاد محتوا، مطمئن شوید که از لحن و سبکی استفاده می کنید که با صدای برند شما همسو باشد. این به شما کمک می کند تا یک هویت برند ثابت ایجاد کنید و به آنها کمک می کند محتوای شما را تشخیص دهند. ما یک بررسی محتوای بسیار فشرده داریم process اینجا در Surfer اطمینان حاصل کنیم که هر پست وبلاگ و ویدیو برای خوانندگان ما مفید است و قبل از اینکه آماده انتشار باشیم، حداقل استاندارد را رعایت می کند.

تولید محتوای با کیفیت برای مخاطبان نیاز به تحقیق، ثبات و تمرکز دارد روی ارائه ارزش با پیروی از این موارد، می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که با مخاطبان خود طنین انداز شده و به آنها در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

7. محتوای خود را تبلیغ کنید

تبلیغ محتوای شما برای موفقیت استراتژی بازاریابی محتوای شما بسیار مهم است. فقط ایجاد محتوای عالی کافی نیست. شما باید مطمئن شوید که در مقابل افراد مناسب قرار می گیرد. تبلیغ محتوای خود به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید، برند خود را بسازید و رهبری فکری را در صنعت خود ایجاد کنید.

راه‌های زیادی برای تبلیغ محتوای شما وجود دارد، از جمله رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، وبلاگ‌نویسی مهمان، و ارتباط با اینفلوئنسرها. با استفاده از این کانال ها، می توانید به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید و ترافیک وب سایت خود را هدایت کنید.

پیاده سازی بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز برای دستیابی به مخاطبان هدف ضروری است. هر چه محتوای باکیفیت تری داشته باشید روی وب سایت شما، احتمال اینکه در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید، بیشتر می شود. استفاده از سئو برای هدایت ترافیک به وب سایت شما، می تواند رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود بخشد و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.

برایان دین از Backlinko، به عنوان مثال، با دسترسی به 160 تأثیرگذار سئو با یک پست وبلاگ، ترافیک جستجوی خود را بیش از 110٪ در 2 هفته افزایش داد.

8. نتایج خود را اندازه گیری کنید

اندازه گیری تلاش های بازاریابی محتوای شما برای درک اثربخشی استراتژی شما بسیار مهم است. با ردیابی و تجزیه و تحلیل شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI)، می‌توانید بینشی در مورد آنچه کار می‌کند و آنچه نیاز به بهبود دارد به دست آورید.

معیارهای تعامل مانند تعاملات رسانه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا بفهمید محتوای شما چقدر با مخاطبان شما طنین انداز می‌شود. معیارهایی مانند تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد، میانگین زمان روی pageو نرخ پرش می تواند به شما کمک کند تا درک کنید که وب سایت شما چقدر جذاب است و آیا محتوای شما برای خوانندگان مفید است یا خیر.

اگر از عملکرد وبلاگ خود راضی نیستید، اجرای ممیزی محتوا می تواند به شما در شناسایی زمینه های بهبود کمک کند. به عنوان مثال شرایط استفاده گزارش در Surfer Audit می تواند به شما بگوید کدام کلمات کلیدی را در مقاله خود از دست داده اید، و چند وقت یکبار باید آنها را درج کنید.

چگونه با بازاریابی محتوا شروع کنیم: راهنمای گام به گام

با اندازه‌گیری تلاش‌های بازاریابی محتوای خود، می‌توانید بینش‌هایی در مورد اینکه چه کسانی با محتوای شما درگیر هستند و به چه چیزهایی علاقه دارند به دست آورید.

خوراکی های کلیدی

  • بازاریابی محتوا را می توان بدون تجربه زیاد یا بودجه بالا پیاده سازی کرد
  • محتوا می تواند مقالات وبلاگ، ویدئوها، پادکست ها، اسلایدها باشد – هر چیزی که واقعاً فکرش را بکنید
  • محتوایی تولید کنید که به کاهش مشکل برای مخاطبان شما کمک کند
  • تبلیغ محتوا تقریباً به همان اندازه ایجاد آن مهم است
  • اندازه‌گیری نتایج تلاش‌های بازاریابی محتوایی شما می‌تواند عملکرد محتوای خود را بهبود بخشد

نتیجه

هدف بازاریابی محتوا ارائه ارزش به مخاطب است. برای رسیدن به این هدف، محتوایی ایجاد کنید که نیازها و نقاط دردناک مخاطبان هدف شما را برطرف کند. محتوای شما باید مفید، آموزنده باشد و برای مشکلاتی که مخاطبان با آن مواجه هستند راه حل ارائه دهد. با ارائه ارزش، دنبال کنندگان وفادار ایجاد خواهید کرد و خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اطلاعات معرفی خواهید کرد.

با این حال، بازاریابی محتوا تنها از طریق برنامه ریزی و اجرای دقیق موفق است، بنابراین درک اصول اولیه و به روز ماندن با روندهای فعلی کلید موفقیت است. مراحل فوق یک راهنمای عالی برای شما فراهم می کند تا تلاش های بازاریابی محتوای خود را شروع کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوایی تولید می کنید که به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد.



منتشر شده در 1403-03-10 13:31:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید