وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه با بازاریابی ویدئویی تعامل مشتری را افزایش دهیم

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


چگونه با بازاریابی ویدئویی تعامل مشتری را افزایش دهیم

در تعریف ساده، تعامل مشتری زمانی است که مشتری از طریق رسانه های اجتماعی، دستگاه های تلفن همراه یا حتی ارتباط مستقیم با یک برند در تعامل است. چه چیزی باعث می شود تا در بازاریابی کسب و کار مشتریان، تعامل با مشتری بسیار مهم و ضروری باشد؟ حفظ ارتباط با مشتریان بسیار مهم است و به شما بینش می دهد روی برند شما به چه کسی پاسخ می دهد و این ابزار عالی برای افزایش نرخ تبدیل شما است. راه خوبی برای داشتن تعامل خوب با مشتری چیست؟ اول از همه، شما باید آنها را بسازید توجه کنید

با گذشت زمان، دامنه توجه کاهش می یابد. اگرچه رسانه‌های اجتماعی یکی از مقصران این امر هستند، اما نمی‌توانیم آن را کاملاً مقصر بدانیم روی اینستاگرام یا فیسبوک کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بپذیریم دامنه توجه در حال کوچک‌تر شدن است و راهی برای انطباق با تغییر پیدا کنیم. ویدئوها به دلایل زیادی در جلب توجه عالی هستند. اول از همه، چشمان ما جذب حرکت می شود، بنابراین ویدئوها به طور طبیعی توجه مردم را به خود جلب می کنند. طبق تحقیقات، تبلیغات ویدیویی بیشتر از یک تبلیغ ثابت به مردم علاقه مند است. مردم هستند احتمال 27 برابر بیشتر است کلیک کردن روی یک تبلیغ ویدیویی نسبت به یک تبلیغ ثابت. ثانیاً، ویدیوها کار بسیار خوبی در جذب بینندگان انجام می دهند. بنابراین، نه تنها توجه را به خود جلب می کنند، بلکه آن را نیز حفظ می کنند. ویدیوها دریافت می کنند 1200٪ اشتراک گذاری بیشتر از متن و تصاویر ترکیب شده است. بیشتر اوقات ما یک کتاب کامل خوانده ایم page و به کلی فراموش کرده ایم آنچه را که خوانده ایم. در نهایت برای خواندن مجدد آن برمی گردیم. این رگرسیون نامیده می شود و بیشتر زمانی اتفاق می افتد که متن نوشته شده را می خوانیم. مطالعات نشان می دهد که بینندگان قادر به حفظ هستند 95 درصد از یک پیام در یک ویدیو در مقایسه با 10% هنگام خواندن متن نوشته شده. ویدئوها باعث می‌شوند مردم بخواهند آنها را به اشتراک بگذارند روی رسانه های اجتماعی به این دلیل که بسیار قابل اشتراک گذاری هستند و حاوی اطلاعات زیادی منهای انبوه هستند. همچنین مغز ما process تصاویری بسیار سریعتر از متن حدود 90 درصد اطلاعاتی که به مغز شما منتقل می شود بصری است. در اینجا 5 راه برای بازاریابی ویدیویی وجود دارد که می تواند به شما در افزایش تعامل مشتری کمک کند:

1. مخاطب شما را سرگرم نگه می دارد

چه بخواهید اعتراف کنید یا نه، ویدئو یک رسانه سرگرم کننده برای انتقال اطلاعات است. ما در مورد این صحبت کردیم که چگونه مغز ما جذب حرکت می شود تا تصاویر ایستا. دنبال کردن یک ویدیو راحت تر از خواندن یک کتاب کامل است روی یک موضوع. هنگامی که مخاطبان شما سرگرم می شوند، به این معنی است که تعامل مشتری برقرار است. یک مثال خوب می تواند این تبلیغ توسط سیستم حمل و نقل ملبورن، مترو باشد. آنها می خواستند آگاهی را در مورد ایمنی قطار افزایش دهند و این ویدیو سرگرم کننده بود، توجه مردم را حفظ کرد و همچنین جذاب بود:

https://www.youtube.com/watch؟v=IJNR2EpS0jwرا

2. آن را ساده نگه می دارد

برخی مفاهیم و ایده‌ها وجود دارند که برای توضیح آن‌ها بیش از حد پیچیده هستند، بنابراین برای انتقال پیام به متن و تصویری نیاز دارند. با یک ویدیو، یک برند می تواند از تصاویر متحرک و متن برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کند. مشتریان را درگیر نگه می دارد و پیام پیچیده را به چیزی ساده، قابل هضم و جالب تر تبدیل می کند. مایکل دوبلین از Dollar Shave Club این تبلیغات را با حداقل بودجه و یک ایده ساده ایجاد کرد – تا مردم را از هدر دادن این همه پول نجات دهد. روی تیغ ویدیو ساده اما بسیار جذاب بود:

https://www.youtube.com/watch؟v=ZUG9qYTJMsIرا

3. دسترسی گسترده تر

با استفاده از ویدئو، می توانید با انواع مختلف مخاطبان ارتباط برقرار کنید روی پلتفرم های مختلف این بسیار خوب کار می کند، به خصوص اگر از سایت های میزبانی ویدیویی رایگان مانند Youtube of Vimeo استفاده می کنید. یوتیوب و Vimeo به شما این امکان را می دهند که کد جاسازی شده را کپی کرده و ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید روی انواع پلت فرم ها لازم نیست نگران تاخیر یا مشکلات فنی باشید زیرا این پلتفرم ها بسیار قابل اعتماد هستند. با ارسال ویدیوی خود روی در پلتفرم‌های مختلف، می‌توانید با مخاطبانی ارتباط برقرار کنید که اینطور نیستند روی پلتفرم های خاص مثلا مردم روی ممکن است اینستاگرام فیسبوک نداشته باشد و بالعکس. بنابراین ویدیو خود را پست کنید روی این پلت فرم ها حداکثر دسترسی را فراهم می کنند. فلوسی کارتر یک مثال عالی برای این موضوع است. او فعال است روی اینستاگرام و تکه هایی از ویدیوهای خود را به اشتراک می گذارد روی استوری های اینستاگرام او او آنها را به ویدیوهای یوتیوب خود پیوند می دهد تا مخاطبانش روی اینستاگرام همچنین می‌تواند جدیدترین ویدیوهای او را ببیند:

https://www.youtube.com/watch؟v=1-QEzsc6Q_Uرا

4. حفظ بهتری دارد

قبلاً اشاره کردیم که ویدیوها در حفظ اطلاعات عالی هستند. به گزارش Hubspot، 80٪ از مشتریان ویدیویی را که در ماه گذشته مشاهده کرده اند به خاطر می آورند. به جای یک کتاب درسی طولانی که خسته کننده است و به خاطر سپردن آن سخت است، یک ویدیو یک روایت کوتاه مملو از اطلاعات است. روایت بینندگان را درگیر می کند و تأثیری به یاد ماندنی از خود به جا می گذارد و ویدیو را به یک داستان سرای عالی تبدیل می کند. مردم بیشتر احتمال دارد که یک داستان را به خاطر بسپارند تا یک لیست طولانی از حقایق. ویدیوها همچنین برای اکثر افراد کمک آموزشی بسیار خوبی هستند. بسیاری از مردم برای یادگیری به وسایل کمک بصری نیاز دارند و 65 درصد از مردم خود را یادگیرنده بصری می دانند. ویدئوها این نوع سبک یادگیری را در خود جای می دهند و به افراد کمک می کنند اطلاعات را حفظ کنند. شین داوسون کانال یوتیوب خود را با ویدیوهای طولانی متحول کرده است. ویدیوهای او حداقل بین 20 دقیقه تا 40 دقیقه اجرا می شوند. علیرغم مدت زمان طولانی، ویدیوهای او 20 میلیون بازدید داشت روی میانگین:

https://www.youtube.com/watch؟v=KR5r_Bna1eIرا

5. قصد خریدار را افزایش می دهد

موفقیت یک کمپین بازاریابی بستگی دارد روی تبدیل های آن این زمانی است که مردم علاقه خود را به محصول یا خدمات شما ابراز کرده اند. ویدئوها در تشویق مشتریان به خرید خوب هستند. هنگامی که مشتریان ویدیویی از محصولی را که قصد خرید آن را دارند تماشا می کنند، قصد خرید آنها را تا 97 درصد افزایش می دهد. همچنین، 64 درصد از مشتریان احتمال خرید یک محصول پس از تماشای ویدیویی در مورد آن بیشتر است. اگرچه، این بدان معنا نیست که هیچ ویدیویی این کار را انجام خواهد داد. شما باید ویدیویی بسازید که نیازهای خریداران شما را برآورده کند. می‌توانید ویدیوهایی بسازید که به نقاط درد خریدار متصل شود، به سؤالات او پاسخ دهید یا اطلاعات ارزشمندی برای آنها فراهم کنید. اپل در نمایش ویژگی‌های محصولات خود با استفاده از محصول واقعی برای ساخت ویدیو بسیار خوب عمل کرده است. به عنوان مثال، آنها اخیرا موزیک ویدیوی جدید سلنا گومز را با آیفون ساخته اند:

https://www.youtube.com/watch؟v=zgJMrgDABAYرارا

(برچسب‌ها برای ترجمه )محصول



منتشر شده در 1402-12-31 16:08:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید