وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه با طراحی مجدد مقابله کنیم

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


چگونه با طراحی مجدد مقابله کنیم

قدم گذاشتن در وب سایتی که قبلاً به خوبی تثبیت شده است همیشه آسان نیست. برای شروع، باید مراقب باشید که پا نگذارید روی هنگام ارائه بازخورد یا پیشنهاد، انگشتان پای هر کسی (کارفرما یا حتی طراح قبلی). روی جهت جدیدی برای سایت ثانیاً، طراحی مجدد چیزهای بیشتری در خطر است. یک چرخش اشتباه نه تنها می تواند به هویت یک برند تثبیت شده لطمه بزند، بلکه در سئو نیز اختلال ایجاد می کند. گفته می‌شود، پروژه‌های طراحی مجدد می‌توانند فوق‌العاده پاداش‌دهنده باشند. با طرح‌های از ابتدا، واقعاً هیچ مبنایی برای مقایسه کار شما وجود ندارد. با یک وب سایت بازطراحی شده، می توانید به عملکرد آخرین تکرار نگاه کنید و آن را با آنچه که توانسته اید به انجام برسانید مقایسه کنید. اگر مجذوب دورنمای پرداختن به یک پروژه طراحی مجدد هستید، اما از احتمال آسیب رساندن یا گم شدن در این پروژه نگران هستید. process، این راهنما آنچه را که باید انجام دهید را به تفصیل شرح می دهد.

فاز 1: بپرسید چرا

هنگامی که با درخواست طراحی مجدد مواجه می شوید، اولین چیزی که باید بدانید این است که “چرا؟” وقتی صحبت از طراحی مجدد به میان می آید، دلایل مختلفی وجود دارد که مشتری ممکن است از سایت به شکل فعلی ناراضی باشد:

تغییر نام تجاری

کسب و کارها همیشه مسیر یا اهداف یکسانی را حفظ نمی کنند. و گاهی اوقات یک برند هویت واقعی خود را پس از راه اندازی کشف می کند. داستان برندسازی آسانا نمونه ای از این دست است. قبلاً وب سایت و پلتفرم SaaS آنها به این صورت بود:

همانطور که آنها توضیح دادند، شخصیت واقعی برند به طور موثر از طریق لوگو، رنگ ها و طراحی کلی منتقل نمی شد. پس از ارزیابی اینکه می‌خواهند برندشان چگونه دیده شود، این طراحی مجدد را پیش بردند:

آسانا بعد

عملکرد از دست رفته

هنگامی که سایت در ابتدا طراحی شد، مشتری شما شاید فکر نکرده بود که به برخی از عملکردهای کلیدی برای آن نیاز دارد.

طراحی قدیمی

روند طراحی در چنین مدت زمان کوتاه بسیار تغییر می کند. مشتریانی که از این روندهای در حال تغییر آگاه هستند، اگر احساس کنند سایتشان عقب مانده است، ممکن است به شما مراجعه کنند.

پاسخگو نیست

طراح اصلی نتوانست حرکت به سمت موبایل را پیش بینی کند و اکنون مشتری شما در وضعیت بدی قرار دارد. مطالعه موردی The Deep End نشان می‌دهد که چگونه حتی آژانس‌های باهوش‌تر از نظر فناوری می‌توانند این فرصت را از دست بدهند. اما آنها به سرعت مشکل را برطرف کردند:

پایان عمیق قبل و بعد

تبدیل ها بد است

آنها در ابتدا از راه اندازی وب سایت خود هیجان زده بودند. سپس یک ماه می گذرد. چند ماه دیگر می گذرد. و به زودی یک سال گذشت و هیچ نتیجه ای از آن ندیدند. آنها می خواهند بدانند مشکل چیست و فوراً آن را برطرف کنند. مطمئن شوید که آنها را وادار کنید توضیح دهند که چگونه این طراحی مجدد به آنها کمک می کند تا به اهداف وب سایت دست یابند (و دقیقاً مشخص کنید که آنها نیز چه هستند).

مرحله 2: داده ها را بررسی کنید

مشتری شما به شما می گوید که مشکل درک شده در مورد سایت آنها چیست. اکنون، باید داده ها را بررسی کنید تا ببینید آیا بررسی می شوند یا خیر. مشتری ممکن است از جنبه خاصی از سایت یا طراحی به طور کلی ناراضی باشد. شهود آنها احتمالا درست است، اما باید بررسی کنید که مشکل جای دیگری نیست. در طول این مرحله، مناطق زیر را عمیقاً حفاری کنید:

  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • چشم انداز رقابتی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • طراحی UI
  • سازمان UX

سپس، به کل وب سایت نگاه کنید. هر تنها. صفحه. یک حسابرسی کامل از آنچه دارند انجام دهید. از این، شما باید بتوانید در مورد مناطق مشکل واقعی نتیجه گیری کنید. آیا صفحات زیادی وجود دارد؟ آیا طراحی نادرست است که آنها انجام می دهند؟ آیا فونت نیاز به رفرش دارد؟ آیا یک ویژگی کلیدی از دست رفته است؟ آیا تصاویر قدیمی یا غیراصلی به نظر می رسند؟ طرح پیشنهادی طراحی مجدد خود را از روی آن بسازید و آن را برای مشتری بیاورید.

مرحله 3: طرح ریزی کنید

اگر قبلاً هرگز پروژه طراحی مجدد انجام نداده اید، از گردش کار پروژه و چک لیست های پروژه های طراحی استاندارد خود استفاده کنید. مراحل و نقاط عطف را در برابر آنچه باید در این طراحی مجدد انجام دهید، مرور کنید. سپس مراحل را اصلاح کنید، نقاط عطف جدیدی ایجاد کنید و طرح طراحی مجدد را شکل دهید. نکته مشکل در این مورد این است که هر پروژه طراحی مجدد عناصر مختلفی از طراحی وب را هدف قرار می دهد، که به معنای تنظیم گردش کار شما از پروژه ای به پروژه دیگر است. برای مثال، طراحی مجدد ممکن است فقط موارد زیر را هدف قرار دهد:

  • نام تجاری مانند لوگو، پالت رنگ، تایپوگرافی، تصاویر، شمایل نگاری، و غیره که در این صورت، ممکن است فقط یک طراحی مجدد سطحی باشد.
  • ساختار ناوبری برای بهبود جریان کاربر یا تجزیه کامل ناوبری برای حذف صفحات غیر ضروری؛
  • صفحه اصلی page محتوا برای پیام رسانی واضح تر و هدف قرار دادن شخصیت کاربر؛
  • جریان مشتری که باعث می شد برند نتواند تبدیل های بیشتری را جذب کند.

اینطور نیست که شما تجربه هر یک از این عناصر را نداشته باشید. با این حال، این روشی است که شما در آن کار می کنید روی هر کدام یا چند تا از آنها کار می کنید روی که با طراحی وب سنتی متفاوت خواهد بود. بنابراین، اسناد خود را ایجاد کنید، اما آن را برای تنظیم بر اساس نیازهای پروژه باز بگذارید.

فاز 4: اجرای مجدد طراحی

مگر اینکه قبلاً وب‌سایت یک آشفتگی کامل یا شکست کامل داشته باشد، به احتمال زیاد مشتری شما از شما می‌خواهد که در تغییر چشمگیر طراحی و محتوا مراقب باشید. برای حفظ یکپارچگی کسب و کار، باید تعادلی بین ایجاد هویت قوی‌تر برای برند ایجاد کنید و در عین حال تمام شناختی که آن‌ها با مشتریان ایجاد کرده‌اند را به طور کامل از بین ندهید. نقشه‌های سایت، استوری‌بردها و نمونه‌های اولیه همگی باید در شما نقش داشته باشند process اکنون (اگر قبلاً این کار را نکرده بودند). این ابزارها به شما این فرصت را می دهند که با طراحی مجدد در مراحل افزایشی مقابله کنید و قبل از حرکت با مشتری تماس بگیرید. روی. حتی ممکن است بخواهید به اجرای تست های A/B فکر کنید روی وب سایت زنده برای تأیید نظریه هایی که در مورد عناصر مشکل دار دارید قبل از اجرای هر چیزی در طراحی مجدد. همچنین فراموش نکنید که این تغییرات چگونه بر سئو تاثیر می گذارد. مگر اینکه سایت به یک دامنه کاملاً جدید منتقل شود، باید هر کاری که می توانید برای حفظ آب پیوند انجام دهید. این به معنای قرار دادن تغییر مسیرهای 301، حفظ ساختارهای URL برای محبوب ترین صفحات و پست ها، تمرکز بیشتر است. روی موفق ترین کلمات کلیدی، و غیره روی.

آیا باید آن درخواست طراحی مجدد را بپذیرید؟

من دلیلی نمی بینم که چرا شما نباید درخواست های طراحی مجدد را بپذیرید، به خصوص اگر از جنبه حل مشکل کار قدردانی کنید. البته این به این معنی نیست که نمی‌توانید ماهیچه‌های خلاقانه خود را در اینجا منعطف کنید، اما این نوع کار قطعاً برای کسانی از شما که دوست دارند تئوری‌ها را در طراحی استراتژی و آزمایش کنند جذاب خواهد بود.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-05 13:54:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید