وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه با کارت اعتباری اتریوم بخریم؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


کارت اعتباری یکی از راحت ترین روش های پرداخت برای استفاده روزمره است. این موضوع باعث شد که علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تعجب کنند که آیا می توان از همین دسترسی و راحتی برای خرید ETH با کارت اعتباری استفاده کرد. بنابراین، تعداد فزاینده ای از…

کارت اعتباری یکی از راحت ترین روش های پرداخت برای استفاده روزمره است. این موضوع باعث شد که علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تعجب کنند که آیا می توان از همین دسترسی و راحتی برای خرید ETH با کارت اعتباری استفاده کرد. بنابراین، تعداد فزاینده ای از خریداران بالقوه می خواهند یاد بگیرند که چگونه اتریوم را با کارت اعتباری بخرند، و خوشبختانه برای آنها، ما پاسخی سریع و آسان برای این سوال داریم.

برای شروع، سریع ترین راه برای خرید اتریوم با کارت اعتباری این است که پس از خرید یک کیف پول رمزنگاری برای ذخیره ارز دیجیتال خود، به یکی از صرافی های معروف ارزهای دیجیتال بروید. صرافی‌های کریپتو به‌عنوان پلتفرم‌های کارگزاری و معاملاتی عمل می‌کنند که معمولاً امکان خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را از طریق کارت اعتباری فراهم می‌کنند. محبوب ترین آنها عبارتند از CEX.io، Coinmama، Coinbase و Changelly، اما در صورت داشتن شهرت خوب، بقیه را بررسی کنید. علاوه بر این، همچنین می‌خواهید پشتیبانی صرافی را برای منطقه محل اقامت خود بررسی کنید، زیرا ممکن است برخی از آنها تجارت خود را در سطح جهانی انجام ندهند.

فرآیند ثبت نام معمولاً ساده است و شامل ایجاد حساب شما، تأیید آن و نمونه ای از پیوند دادن آن با کارت اعتباری پشتیبانی شده شما است. شما باید کارت اعتباری خود را نیز پیکربندی و تأیید کنید و سپس مقدار اتریومی را که می خواهید بخرید تنظیم کنید. قبل از خرید ETH با استفاده از کارت اعتباری، یک هشدار: کارمزد تراکنش‌هایی را که صرافی استفاده می‌کند بررسی و محاسبه کنید تا در پایان با یک شگفتی ناخوشایند مواجه نشوید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  دریافت نام از آدرس ایمیل با جاوا اسکریپت

روش دیگر برای خرید ETH با کارت اعتباری خود استفاده از پلتفرم‌های مبادله همتا به همتا است که به شما امکان می‌دهد با خریداران/فروشندگان محلی در تماس باشید و بدون هزینه اضافی با آن‌ها معامله کنید. به دلیل کلاهبرداران احتمالی، این گزینه کمی ریسک‌پذیر است و یافتن فروشنده‌ای که پرداخت کارت اعتباری را می‌پذیرد ممکن است به کمی جستجو از جانب شما نیاز داشته باشد.



منتشر شده در 1402-12-26 08:42:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید