وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه با کارت اعتباری بیت کوین بخریم؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


خرید بیت کوین با استفاده از کارت اعتباری در گذشته بسیار دشوار بود. اما از آنجایی که صنعت در حال گسترش است و روش های مختلفی را در بر می گیرد، یافتن نحوه خرید بیت کوین با کارت اعتباری به سختی گذشته نیست. وجود دارد…

نحوه خرید بیت کوین btc با کارت اعتباری

خرید بیت کوین با استفاده از کارت اعتباری سریع ترین راه برای دستیابی به بیت کوین است. چندین سال پیش فرآیندی کند و پیچیده بود، اما اکنون به آسانی پای است. در نتیجه، خرید بیت کوین با کارت اعتباری (یا بدهی) دیگر منحصر به متخصصان رایانه نیست و احتمالاً می توانید این کار را با چشمان بسته انجام دهید.

چگونه با کارت اعتباری/دبیت بیت کوین بخریم؟

روش های مختلفی برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا نقدی وجود دارد. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از صرافی ارز دیجیتال یا خدمات کارگزاری است. همچنین، در اینجا لیستی از خدمات توصیه شده ما که از خرید بیت کوین با کارت های اعتباری و نقدی پشتیبانی می کنند، آمده است:

  • Coinmama

    (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)

  • Xcoins (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • سوییچر (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • کوین بیس (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • بیت ترکس (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • Bitflyer (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • بایننس (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • eToro (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • بیت استمپ (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • به صورت تغییری (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • کراکن (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)
  • MyBTC.ca (در کانادا) (برای بررسی اینجا را کلیک کنید)

مطمئن شوید که آیا این صرافی‌ها امکان خرید کارت اعتباری یا نقدی را در کشور شما فراهم می‌کنند یا خیر. همچنین بررسی کنید که آیا فروشنده بیت کوین کارت اعتباری شما را می پذیرد یا خیر. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، اکثر صرافی‌ها کارت‌های اعتباری و نقدی را فقط از آن دریافت می‌کنند ویزا و مسترکارت.

بیت کوین را با کارت اعتباری بخریدبیت کوین را با کارت اعتباری بخرید
تعویض عوضی. منبع: Changely.com

راهنمای گام به گام خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا نقدی

مراحل خرید بیت کوین با کارت های اعتباری یا نقدی نسبتاً ساده است. اگرچه فرآیند ممکن است با استفاده از صرافی های مختلف متفاوت باشد، اما سه مرحله اصلی برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا بدهی وجود دارد.

1. یک حساب صرافی باز کنید.

یک صرافی یا سرویس ارز دیجیتال را انتخاب کنید که امکان خرید BTC با کارت اعتباری/دبیت را در حوزه قضایی شما فراهم می کند. لیست مبادلات پیشنهادی ما را در بالا مشاهده کنید، نظرات ما را بخوانید یا از دوستان خود در منطقه خود توصیه کنید.

برای مثال، سوییچر، کوین بیس، بیت استمپ، و CEX.io به عنوان مبتدی ترین گزینه ها در نظر گرفته می شوند. یک دلال مثل eToro برای سرمایه گذاران مبتدی بسیار عالی است، زیرا می توانید از ویژگی تجارت اجتماعی آنها استفاده کنید و یاد بگیرید که چگونه در طول مسیر تجارت کنید.

خدماتی مانند به صورت تغییری، Coinmama، و بیت پاندا یکی از راحت ترین گزینه ها برای خرید BTC هستند، در حالی که لوکال بیت کوین ها یک پلتفرم همتا به همتا است که به شما کمک می کند تا بیت کوین را مستقیما با سایر کاربران مبادله کنید.

بایننس، KuCoin، و OKEx اگر به خرید بیت کوین و همچنین آلت کوین فکر می کنید عالی هستند.

به دلیل تفاوت در مقررات، بهترین صرافی ها برای خرید بیت کوین ممکن است بر اساس کشور شما متفاوت باشد. به عنوان مثال، راحت ترین مبادلات برای کانادایی ها با بهترین مبادلات برای هندی ها یا ساکنان بریتانیا متفاوت است.

2. حساب خود را تأیید کنید.

قبل از خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا بدهی، باید حساب خود را تأیید کنید. این شامل آپلود گذرنامه، شناسه ملی یا سایر اسناد با توجه به سطح تأیید مورد نظر شما است. پس از تایید و تسویه، می توانید بیت کوین را با کارت اعتباری/دبیت خود خریداری کنید.

نحوه خرید btc با تأیید حساب کارت اعتبارینحوه خرید btc با تأیید حساب کارت اعتباری
منبع: Unsplash.

3. سفارش بیت کوین خود را ثبت کنید.

وارد حساب صرافی شوید، گزینه ای را برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری/دبیت انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می شود که تمام جزئیات مورد نیاز را پر کرده و معامله را تکمیل کنید. بیت کوین ها باید تقریباً بلافاصله به حساب شما واریز شوند.

به خاطر داشته باشید که ممکن است محدودیت‌هایی برای خرید روزانه یا هفتگی BTC با کارت اعتباری/دبیت خود وجود داشته باشد. علاوه بر این، هر صرافی شرایط خود را در مورد کارمزد پرداخت دارد – معمولاً، خرید بیت کوین با کارت اعتباری/دبیت در مقایسه با انتقال بانکی یا تراکنش رمز به کریپتو بسیار گران‌تر است. قبل از زدن دکمه “سفارش دادن” با صرافی مورد نظر خود تماس بگیرید.

همچنین، به یاد داشته باشید که ایمن بمانید! این احتمال وجود دارد که شرکت‌های نامرغوب و کم حاشیه فروش بیت‌کوین اطلاعات کارت شما را جمع‌آوری کنند و از آن برای ارتکاب کلاهبرداری استفاده کنند.

علاوه بر این، هرگز بیت کوین های خود را بیش از حد لازم در صرافی رها نکنید. اگر مطمئن نیستید که چرا باید این کار را انجام دهید، به راهنمای ما در مورد “چرا نباید دارایی های دیجیتال خود را در صرافی های ارزهای دیجیتال رها کنید” مراجعه کنید.

بیت کوین را با کارت اعتباری یا نقدی با استفاده از دستگاه خودپرداز بیت کوین خریداری کنید

خرید بیت کوین با کارت اعتباری بیت کوین atmخرید بیت کوین با کارت اعتباری بیت کوین atm
دستگاه خودپرداز بیت کوین منبع: ویکی پدیا کامانز

همچنین، خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا نقدی با استفاده از دستگاه خودپرداز بیت کوین یا خدمات عابر بانک امکان پذیر است. وب‌سایت‌هایی مانند CoinATMradar.com می‌توانند به شما در یافتن نزدیک‌ترین آنها کمک کنند.

نقشه خودپرداز بیت کوین خرید با کارت اعتبارینقشه خودپرداز بیت کوین خرید با کارت اعتباری
دستگاه های خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان منبع: CoinATMradar.com

در اینجا نحوه عملکرد خرید بیت کوین با استفاده از دستگاه خودپرداز بیت کوین آورده شده است:

  1. یک کیف پول بیت کوین دریافت کنید. هر کیف پول بیت کوین ساده ای کار خواهد کرد، چه اینطور باشد سامورایی، Blockchain.info، جکس، وسابی یا میسلیوم. اگر می خواهید مطمئن شوید که کیف پول شما ایمن است، یک کیف پول سخت افزاری مانند آن تهیه کنید ترزور یا دفتر کل.
  2. نزدیکترین دستگاه خودپرداز بیت کوین را پیدا کنید. از CointATMradar یا هر نقشه مشابه بیت کوین ATM استفاده کنید.
  3. سفارش دادن. روی صفحه لمسی دستگاه ضربه بزنید و دستورالعمل های بعدی را دنبال کنید. بیت کوین را به عنوان ارز دیجیتال مورد نظر خود انتخاب کنید. برخی از دستگاه‌های خودپرداز ممکن است از شما درخواست تأیید هویت یا شماره تلفن کنند، بنابراین اگر اینطور است باید آن را پیگیری کنید.
  4. کد QR را اسکن کرده و خرید را تکمیل کنید. به کیف پول BTC خود دسترسی پیدا کنید و کلید عمومی خود را پیدا کنید. آن را با استفاده از دوربین دستگاه خودپرداز اسکن کنید، پول نقد را در دستگاه وارد کنید، یا با استفاده از کارت اعتباری/دبیت یا پول نقد، مبلغ سفارش را پرداخت کنید.
  5. بیت کوین را به کیف پول خود دریافت کنید. خودشه! هنگامی که تراکنش شما تایید شد، بیت کوین را به کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

از کارمزدهای سنگین تراکنش های خودپرداز بیت کوین آگاه باشید که در برخی موارد می تواند به 7 تا 10 درصد برسد.

اگر می خواهید نحوه خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با پی پال را بیاموزید، اینجا را کلیک کنید.



منتشر شده در 1402-12-26 11:00:03

امتیاز شما به این مطلب
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  پایتون: رشته را به لیست با split() تقسیم کنید
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید