وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه با NFT ها شروع کنیم: راهنمای مبتدیان

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


دنیای رمزارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) محیطی سریع با منحنی یادگیری شیب‌دار است. با وجود هزاران نفر، پروژه و پست های اجتماعی که باید با آنها همراه باشید، می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد، به خصوص اگر شما تازه کار رمزنگاری شده باشید.

وقتی به دنبال راه‌هایی برای ماندن در بالای همه چیزهایی هستیم که در صنعت می‌گذرد، چند کار اصلی وجود دارد که می‌توانیم انجام دهیم و از آنها برای سهولت سفر خود استفاده کنیم. برای شروع، می‌توانید از کیف‌پول‌ها و بازارهای شناخته‌شده استفاده کنید در حالی که به طور همزمان بیشتر رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مخصوص رمزنگاری را برای کمک به موفقیت خود ایجاد می‌کنید.

در این بخش، من بهترین راه برای استفاده حداکثری از رمزنگاری شما، از جمله بهترین منابع اطلاعاتی و بهترین راه برای خرج کردن پولتان را بررسی می‌کنم، که به شما کمک می‌کند سفر خود را به بهترین شکل ممکن شروع کنید.

این راهنما فرض می‌کند که شما قبلاً روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اید و به دنبال راه‌هایی برای سرمایه‌گذاری پول خود هستید. اگر هنوز ماجراجویی خود را شروع نکرده اید، لطفا اینجا کلیک کنید برای مشاهده سایر راهنماهای مبتدی ما.

چگونه با NFT ها شروع کنیم: راهنمای مبتدیان

بنابراین، شما ارز دیجیتال را از طریق صرافی هایی مانند کوین بیس یا بایننس و اکنون آماده هستید تا از ارزهای جدید خود حداکثر استفاده را ببرید. جست‌وجوی بهترین پروژه‌ها و منابع می‌تواند به شما در تلاشتان کمک کند – با این حال، با اطلاعات بسیار متناقض، بسیار آسان است که غرق شوید.

اما ناراحت نباش! طبیعی است که شروع کنید به این فکر کنید که چگونه می توانید در بالای همه چیز باقی بمانید، به خصوص وقتی متوجه تعداد زیادی ابزار و نرم افزارهایی می شوید که در دسترس شما هستند. البته با این کار، ممکن است متوجه حجم عظیم کلاهبرداران و هکرهای خلاقی نیز شوید که سعی می کنند پول شما را به دست بگیرند!

در این بخش، ما چهار راه کلیدی را بررسی خواهیم کرد که می‌توانید از آنها برای کمک به ایجاد لذت‌بخش‌ترین تجربه رمزنگاری ممکن استفاده کنید، و درک و اعتماد خود را نسبت به بازارهایی که در اختیار دارید و اینکه آنها می‌توانند چه برای شما و هم برای شما معنی دارند، ایجاد کنیم. نمونه کارها در حال جوانه زدن

یک کیف پول شناخته شده

برای استفاده واقعی از سرمایه گذاری های خود و استفاده از رمزنگاری خود فراتر از صرافی ها، به یک کیف پول رمزنگاری شناخته شده برای کمک به خرج کردن پول خود نیاز دارید. بیشتر این کیف پول‌های «داغ» افزونه‌های مرورگر با برنامه‌های همراه هستند و به عنوان مکانی امن برای ذخیره و تبدیل ارزهای شما از رایانه یا تلفن شما عمل می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نوشتن روی یک فایل با پایتون print() تابع

به ویژه هنگام استفاده از یک کیف پول داغ که همیشه به اینترنت متصل است، استفاده از یک کیف پول معتبر و شناخته شده برای پاسخگویی به نیازهای شما و همچنین محافظت از سرمایه ای که به سختی به دست آورده اید، مهم است. اگر به دنبال امنیت بیشتر هستید، باید سعی کنید یک کیف پول سرد بگیرید که مانند یک USB، پس از برداشتن از رایانه شما غیرقابل دسترسی است و شما را از هرگونه تهدید آنلاین ایمن نگه می دارد.

تعدادی از این کیف پول های رمزنگاری برای انتخاب وجود دارد، اما تعدادی از موارد مورد علاقه ما عبارتند از:

وقتی صحبت از کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌شود، که می‌توانند همراه با کیف پول نرم‌افزاری مورد نظر شما استفاده شوند، حتماً کیف پول‌های سخت‌افزاری Trezor و Ledger را بررسی کنید.

بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی

از آنجایی که دنیا بیشتر از همیشه به هم متصل است، ضروری است که از شبکه ها برای تعامل و تعامل با دیگر علاقه مندان و همچنین یافتن پروژه های جدید استفاده کنید. با استفاده از این پلتفرم‌ها، می‌توانید به روش‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردید درگیر شوید و همچنین ممکن است دسترسی ویژه‌ای به نعناع و قطره‌هایی داشته باشید که در غیر این صورت نمی‌دانستید!

همیشه در این پلتفرم‌های اجتماعی احتیاط کنید، زیرا در میان کاربران صادق، کلاهبردارانی نیز وجود خواهند داشت که سعی می‌کنند پروژه‌ای را بدون هیچ پتانسیلی به شما تحمیل کنند یا سعی در سرقت وجوه شما دارند. هرگز رمز عبور، ورود به سیستم یا جزئیات کیف پول خود را به صورت آنلاین با افراد غریبه به اشتراک نگذارید و همیشه سعی کنید خود را انجام دهید!

در حال حاضر شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد، اما برخی از موارد مورد علاقه ما برای ارزهای دیجیتال و پروژه ها عبارتند از:

پروژه ها یا گروه های مورد علاقه خود را در این پلتفرم ها دنبال کنید و به آنها بپیوندید، دوستان جدیدی پیدا کنید و جزو اولین کسانی باشید که داغ ترین اطلاعات را در مورد پروژه های موجود و آینده به دست می آورند.

یک بازار شناخته شده

وقتی تصمیم گرفتید که وقت آن رسیده است که رمزارز خود را خرج کنید، مهم است که بدانید کجا را جستجو کنید! اگر برای ایجاد یک NFT جدید خیلی دیر شده اید یا تصمیم می گیرید که می خواهید وارد یک پروژه موجود شوید، باید در مورد بازارهای شگفت انگیز NFT که در اختیار شماست، که هر کدام هزاران پروژه و مزایای خاص خود را دارند، بدانید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه لایت کوین را استخراج کنیم؟

هنگام خرید از این بازارها، ضروری است که همیشه مطمئن شوید که در یک وب‌سایت قانونی هستید، زیرا نسخه‌های کربنی از وب‌سایت‌ها وجود دارد که افرادی را که به کیف پول‌هایشان دسترسی دارند، شکار می‌کنند. همیشه URL را بررسی کنید تا مطمئن شوید در سایت قانونی هستید.

بازارهای NFT بسیار زیادی وجود دارد که بتوان آنها را در اینجا فهرست کرد، اما تعدادی از توصیه های ما عبارتند از:

وب سایت های خاص کریپتو

از کنجکاوی نترسید! با توجه به اتفاقات زیادی که هر روز در دنیای کریپتو می گذرد، از وب سایت های مخصوص کریپتو به نفع خود استفاده کنید تا از بازی جلوتر بمانید و از آنچه در حال وقوع است مطلع شوید. از جوامع برای کمک به توسعه درک و لذت بردن از ارزهای دیجیتال استفاده کنید و با آنها تعامل کنید.

علیرغم مزایای آشکار آنها، این وب سایت ها از افرادی که سعی در کلاهبرداری از شما دارند مصون نیستند. مانند همه چیزهای رمزنگاری، همیشه قبل از خرج کردن پولی که به سختی در یک پروژه به دست آورده اید، سعی و کوشش خود را انجام دهید!

اکنون وب‌سایت‌های زیادی برای کمک به شما در دسترس هستند و برخی از مفیدترین آنها، بدون توجه به تجربه شما، عبارتند از:

بستن افکار

دنیای کریپتو ممکن است گاهی شبیه غرب وحشی به نظر برسد. با این همه اتفاق، به راحتی می توان از همه پروژه هایی که در دست ساخت هستند غرق شد و افرادی که ادعا می کنند پول رایگان به شما ارائه می دهند. ممکن است به نظر کار سختی باشد که به دنبال پروژه های مناسب برای سرمایه گذاری باشید.

توصیه من این است که کنجکاو باشید و سوال بپرسید، از رسانه های اجتماعی برای کمک به ایجاد درک کاملی از آنچه داغ است (و چه چیزی نیست!) استفاده کنید، قبل از سرمایه گذاری دقت لازم را انجام دهید، و فقط آنچه را که می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری کنید – به ویژه با نوسانات فعلی بازارها.

اما آخرین و مهمترین قانون، لذت ببرید! پروژه‌ها و جوامع شگفت‌انگیزی وجود دارند که منتظرند شما بپیوندید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را پیدا کنید!





منتشر شده در 1402-12-26 06:33:45

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید