وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه بیت کوین را در تجارت بپذیریم؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


شما می توانید این کار را با کمک اشخاص ثالث انجام دهید یا مشتریان می توانند شخصاً بدون واسطه به شما پرداخت کنند. این برای مشاغل آنلاین و آفلاین صدق می کند. ساده ترین راه ممکن است استفاده از یک سرویس پردازشگر پرداخت بیت کوین با…

نحوه پذیرش وب سایت تجاری تجاری پرداخت بیت کوین

بنابراین شما یک شرکت را اداره می کنید و می خواهید شروع به پذیرش بیت کوین برای تجارت خود کنید. می‌توانید این کار را با کمک خدمات شخص ثالث انجام دهید، یا مشتریان می‌توانند شخصاً بدون هیچ واسطه‌ای به شما پرداخت کنند. هر دو روش برای مشاغل آنلاین و آفلاین کار می کنند.

راحت ترین راه برای پذیرش پرداخت های بیت کوین در تجارت

ساده‌ترین راه برای پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین به‌عنوان یک تاجر، در تجارت یا در وب‌سایت‌تان ممکن است استفاده از یک سرویس پردازشگر پرداخت بیت‌کوین با یکپارچه‌سازی نقطه فروش باشد.

لازم نیست شما یک متخصص بیت کوین باشید و بدانید که چگونه همه چیز کار می کند زیرا شخص ثالث از همه اینها مراقبت خواهد کرد. چنین شرکت هایی حتی می توانند پس از پرداخت، پول را به حساب بانکی شما به ارز دلخواه شما واریز کنند. این به کاهش ریسک های مرتبط با نوسانات قیمت بیت کوین و نرخ ارز کمک می کند. اما تمام این خدمات با هزینه ارائه می شود.

پردازنده پرداخت رمزنگاری پیشنهادی ما این است NOWPayments. این یک راه‌حل پرداخت غیرحضوری است که به شما امکان می‌دهد با بیش از ۵۰ ارز دیجیتال، از جمله استیبل کوین‌ها، توکن‌ها و محبوب‌ترین دارایی‌های رمزنگاری مانند بیت‌کوین، اتریوم یا لایت‌کوین، پرداخت‌ها را بپذیرید. این سرویس محدودیت پرداخت ندارد، هزینه های رقابتی را ارائه می دهد و مهمتر از همه، بصری و کاربرپسند است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش پیوستن/به هم پیوستن رشته ها در جاوا اسکریپتStrings یکی از رایج ترین انواع داده های مورد استفاده در نرم افزار است - آنها نشان دهنده رشته هایی از کاراکترها هستند که ما آنها را به عنوان کلمات تجزیه می کنیم. الحاق رشته ها یک کار کاملاً استاندارد است، به خصوص که ما همیشه با رشته های ثابت سروکار نداریم. ما اغلب رشته ها را به صورت پویا ایجاد می کنیم، مانند الگوهای ES6 یا...

مجموعه NOWPayments دارای API، اعلان پرداخت فوری، ویجت، دکمه‌ها و همچنین افزونه‌های وب‌سایت برای WooCommerce، Opencart، WHMCS و افزونه Magento 2 است. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده حداکثری از NOWPayments ادغام، لطفاً وب سایت آن را بررسی کنید، یا با میز پشتیبانی مشتری 24/7 تماس بگیرید.

سایر درگاه های پرداخت محبوبی که می توانند به شما در پذیرش بیت کوین در تجارت (و همچنین سایر ارزهای دیجیتال) کمک کنند عبارتند از:

  • سرور BTCPay – یک پردازنده پرداخت بیت‌کوین منبع باز میزبانی شده با ویژگی‌های افزایش حریم خصوصی، امنیت و مقاومت در برابر سانسور.
  • CoinGate – پرداخت ها را با بیش از 50 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین در شبکه لایتنینگ بپذیرید و پردازش کنید.
  • کوین بیس
  • بیت پی
  • CoinPayments
  • Blockchain.info
  • SpectroCoin
  • Coinify
  • سکه بانک
  • بلوک شناسی
  • GoUrl.io

این خدمات پذیرش بیت کوین و ارزهای دیجیتال را برای همه آسان و راحت می کند. با این حال، راحتی همیشه با هزینه همراه است، بنابراین اگر می‌خواهید امور را به دست خود بگیرید، بیت کوین دقیقاً به همین دلیل ساخته شده است.

ارزان ترین و ساده ترین راه برای پذیرش بیت کوین در تجارت

از طرف دیگر، می توانید تصمیم بگیرید که پرداخت های بیت کوین خود را توسط خودتان پردازش کنید. اگر این کار را انتخاب کردید، دیگر نیازی به واسطه نخواهید داشت یا مجبور به پرداخت هزینه ای به آنها نخواهید بود. همچنین اگر نمی خواهید پرداخت بیت کوین را به ارز فیات تبدیل کنید یا می خواهید آن را به صورت نقدی بفروشید، نیازی به حساب بانکی ندارید. اما شما باید خود را به عنوان یک تاجر در مورد نحوه عملکرد بیت کوین برای مشاغل و نحوه برخورد با نرخ ارز نوسان آن آموزش دهید و باید بدانید که تأیید پرداخت ممکن است بیشتر طول بکشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش گرد کردن دو برابر / شناور در جاوا اسکریپت فلوها و دو برابرها نشان دهنده اعداد ممیز شناور هستند - اعداد با اعشار. در حالی که این نوع بسته به محیط های مختلف بسیار مفید است روی برای چیزی که از آنها استفاده می شود، گاهی اوقات می خواهیم آنها را به یک عدد کامل گرد کنیم - نزدیکترین عدد صحیح کامل، بالا یا پایین. در این مقاله ما ...
بیت کوین را در کد QR کسب و کار بپذیریدبیت کوین را در کد QR کسب و کار بپذیرید

با یادگیری نحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین برای کسب و کار خود شروع کنید کلید عمومی (کد QR) و شما آماده پذیرش BTC هستید. علاوه بر این، اگر بخواهید بیت کوین خود را بعداً با فیات مبادله کنید، ممکن است بخواهید یک حساب صرافی راه اندازی کنید.

قبل از شروع پذیرش بیت کوین در تجارت

در هر صورت، توانایی بیت کوین برای برخورد حضوری، تلفن یا تبلت با مشتریان با یک برنامه پرداخت خاص می تواند مفید باشد. کسب و کار شما را برای یک بخش کاملاً جدید مصرف کننده باز می کند و به شما امکان می دهد خود را به عنوان طرفدار تمرکززدایی و آزادی مالی معرفی کنید. و اگر هنوز فکر می کنید که آیا باید بیت کوین را در تجارت بپذیرید، این ده دلیل را ببینید که چرا تجارت شما باید بیت کوین را بپذیرد.

با این حال، توجه داشته باشید که مسائل فنی تنها موارد مهم نیستند. قبل از شروع پذیرش بیت کوین، با یک حسابدار محلی در مورد رعایت مالیات مشورت کنید – پذیرش بیت کوین برای مشاغل می تواند یک کابوس بوروکراتیک بر اساس محل زندگی شما باشد.

چگونه بیت کوین را در وب سایت خود بپذیریمچگونه بیت کوین را در وب سایت خود بپذیریم
قانونی بودن بیت کوین بر اساس کشور در سال 2019.

آیا بیت کوین روش جدید کسب و کار است؟ امیدواریم اینطور باشد، اما فراموش نکنید که شرکت شما بیت کوین را می پذیرد. کسب‌وکار خود را در سایت‌هایی مانند CoinMap.org فهرست کنید، گرافیک‌های تبلیغاتی، آنلاین و آفلاین ایجاد کنید، و شرکت خود را به لیست‌های دیگری که بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال مصرف می‌کنند، اضافه کنید.

مکان هایی که پرداخت بیت کوین را می پذیرندمکان هایی که پرداخت بیت کوین را می پذیرند

فرصت های کسب و کار بیت کوین بسیار زیاد است و شما 100% از عکس هایی که نمی گیرید را از دست می دهید!


قبلی – قیمت بیت کوین چگونه تعیین می شود؟
بعدی – اتریوم چیست؟

پیشنهادی در مورد این ورودی دارید؟ به ما اطلاع دهید

.



منتشر شده در 1402-12-26 09:56:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید