وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه بیت کوین را در کانادا بخریم و بفروشیم؟

0 63
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


اگر می خواهید بیت کوین بخرید، زندگی در کانادا عالی است، زیرا اکثر صرافی های معتبر در آنجا پشتیبانی می شوند. مشکل ممکن است از کجا شروع شود. نحوه خرید بیت کوین در کانادا را بیابید، به خصوص اگر ترجیح می دهید از گزینه های محلی استفاده کنید، از طریق…

نحوه خرید و فروش بیت کوین در کانادا

اگر می‌خواهید بیت‌کوین بخرید یا بفروشید، زندگی در کانادا عالی است، زیرا هیچ مانع نظارتی و راه‌های زیادی برای آن وجود ندارد. خود کانادایی ها به طور کلی با بیت کوین آشنا هستند، حداقل 85 درصد ساکنان از آن آگاه هستند. تنها مشکل ممکن است این باشد که از کجا شروع کنیم.

در این راهنما، نحوه خرید و فروش بیت کوین در کانادا با استفاده از روش های مختلف پرداخت را به شما نشان خواهیم داد.

چگونه بیت کوین را در کانادا بخریم و بفروشیم؟

چهار روش برای خرید و فروش بیت کوین در کانادا وجود دارد که عبارتند از:

  • مبادلات ارزهای دیجیتال.
  • از طریق پلتفرم های همتا به همتا.
  • به صورت حضوری.
  • استفاده از دستگاه های خودپرداز بیت کوین

بیایید نگاهی کوتاه به هر یک از این گزینه ها بیندازیم.

1. خرید و فروش بیت کوین در کانادا از طریق صرافی های ارزهای دیجیتال

تا قبل از رسوایی بدنام QuadrigaCX، کانادا به عنوان خانه بسیاری از صرافی های قابل اعتماد شناخته می شد. اگرچه این مورد ناخوشایند شهرت صنعت کریپتو کشور را خدشه دار کرده است، هنوز خدماتی وجود دارد که مردم می توانند به آنها مراجعه کنند. این شامل:

  • Crypto.com (کارت های اعتباری یا نقدی را می پذیرد) (بررسی کامل را اینجا بخوانید)
  • Coinmama (پرداخت و انتقال با کارت بانکی را می پذیرد) (بررسی کامل را اینجا بخوانید)
  • Xcoins (پرداخت های ویزا و مسترکارت را می پذیرد) (بررسی کامل را اینجا بخوانید)
  • کوین‌بیس (پرداخت‌های کارت اعتباری/دبیت، حواله‌های بانکی و ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد).
  • Coinbase Pro (همان Coinbase اما برای کاربران با تجربه تر)
  • کراکن
  • به صورت تغییری

علاوه بر این، می توانید این صرافی ها/خدمات مستقر در کانادا را امتحان کنید:

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نحوه یافتن، خرید و فروش NFT در OpenSea

اکثر این پلتفرم‌ها، انتقال‌های الکترونیکی و سیم‌های بانکی را برای تأمین مالی و برداشت، در میان گزینه‌های دیگر می‌پذیرند. اکثر خدمات بیت کوین کانادا نیز پشتیبانی می کنند انتقال الکترونیکی اینتراک، که تأمین مالی یک حساب صرافی را برای همه افراد دارای حساب بانکی کانادایی بسیار آسان می کند.

حواله بانکی گزینه مناسب دیگری است، اما توجه داشته باشید که زمان بیشتری (1 تا 3 روز) طول می کشد تا وجوه به حساب صرافی شما برسد. علاوه بر این، سیم‌های بانکی دارای حداقل محدودیت بودجه هستند، بنابراین حتماً شرایط و ضوابط صرافی را در مورد سپرده‌های کاربران بررسی کنید.

شاید راحت ترین گزینه برای خرید بیت کوین در کانادا استفاده از کارت اعتباری باشد، اما گران ترین گزینه نیز هست. هزینه تعویض برای انتقال کارت اعتباری از 5٪ تا 10٪ متغیر است، بنابراین حق بیمه ای را که مایل به پرداخت هستید از قبل محاسبه کنید.

Crypto.com صرافی به شما امکان می دهد بیت کوین و بیش از 80 ارز دیجیتال دیگر را در کانادا خریداری کنید با کارت های اعتباری یا نقدی با هزینه واقعی شما می توانید بیت کوین معامله کنید و تا 100.1% کارمزد گیرنده از صرافی دریافت کنید و همچنین بیت کوین خود را در آن ذخیره کنید. کیف پول دیفای. می توانید برنامه را با لینک ارجاع Cryptonews و پاداش ثبت نام 25 دلاری دریافت کنید و برای آنها درخواست دهید ویزا کارت که در ژانویه 2021 ارسال به کانادا را آغاز خواهد کرد.

چگونه بیت کوین را در کانادا بخریم و بفروشیم؟چگونه بیت کوین را در کانادا بخریم و بفروشیم؟صرافی Crypto.com

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید کارت اعتباری، راهنمای ما را بخوانید نحوه خرید بیت کوین با کارت اعتباری

2. خرید و فروش بیت کوین از طریق پلتفرم های همتا به همتا

اگر نمی‌خواهید از صرافی‌های رمزنگاری استفاده کنید، می‌توانید به دنبال افراد و سازمان‌هایی باشید که مستقیماً بیت‌کوین می‌خرند یا می‌فروشند. اینطوری کار میکنه:

  1. شما در یک پلت فرم ثبت نام می کنید.
  2. شما به دنبال شخص یا سازمانی هستید که می خواهد بیت کوین را مستقیماً با استفاده از روش مبادله ترجیحی خود بخرد یا بفروشد (پی پال، انتقال بانکی، ملاقات حضوری و غیره)
  3. شما اعتبار آنها را در پلتفرم بررسی می‌کنید (با حساب‌های غیرقابل اعتمادی که نقدهای منفی یا بدون نقد دارند، برخورد نکنید).
  4. اگر حساب را قابل اعتماد می دانید، به یکدیگر پیامک می دهید و در مورد روش مبادله توافق می کنید.
  5. شما به توافق خود عمل می کنید و معامله را نهایی می کنید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  فهرست یک آیتم را در لیست در پایتون پیدا کنید

وب سایت هایی که امکان برقراری چنین ارتباطی را فراهم می کنند عبارتند از:لوکال بیت کوین ها، LocalCryptos،دلپذیر، و بیت کان.

به جای این پلتفرم‌ها، می‌توانید از یک صرافی غیرمتمرکز بیت‌کوین نیز استفاده کنید بیت اسکوئر یا سکه. مبادلات غیرمتمرکز به ارتباط کمتری با طرف مقابل نیاز دارند و اگر سرعت، حریم خصوصی و ناشناس بودن را در اولویت قرار دهید بسیار راحت هستند.

نحوه خرید و فروش بیت کوین در کانادا bitsquareنحوه خرید و فروش بیت کوین در کانادا bitsquareBitsquare (Bisq) – یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال.

3. بیت کوین را در کانادا به صورت حضوری بخرید یا بفروشید

فرآیند خرید یا فروش بیت کوین در یک جلسه حضوری مانند فرآیندی است که از پلتفرم های همتا به همتا استفاده می شود. احتمالاً از همان پلتفرم‌های همتا به همتا مانند LocalBitcoins یا دلپذیر برای پیدا کردن کسی که بخواهد با شما معامله کند. تنها تفاوت این است که به جای انتقال سیمی یا پرداخت به روشی دیگر، جلسه ای ترتیب می دهید که در آن بیت کوین را با پول نقد (یا هر گزینه پرداخت مورد توافق دیگری) مبادله می کنید.

ملاقات های حضوری ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما در بین افرادی که حریم خصوصی و امنیت خود را در اولویت قرار می دهند، بسیار محبوب هستند.

4. خرید و فروش بیت کوین در کانادا از طریق دستگاه های خودپرداز بیت کوین

شما همچنین می توانید از یک دستگاه خودپرداز بیت کوین محلی استفاده کنید، اما به شما هشدار داده می شود: آنها کارمزد بالایی دریافت می کنند. اگر این مشکلی برای شما نیست، می توانید نزدیک ترین دستگاه خودپرداز بیت کوین را در وب سایت هایی مانند Coinatmradar.com.

یافتن یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در نزدیکی کانادا نباید خیلی مشکل باشد، زیرا کانادا دومین دستگاه خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان را دارد (681 دستگاه خودپرداز بیت کوین در زمان نگارش مقاله)، که تنها پس از ایالات متحده قرار دارد.

خرید و فروش بیت کوین در خودپرداز بیت کوین کاناداخرید و فروش بیت کوین در خودپرداز بیت کوین کانادانقشه دستگاه خودپرداز بیت کوین در کانادا. منبع: CoinATMRadar.com

پس از خرید یا فروش بیت کوین در کانادا

فراموش نکنید که بیت کوین فراتر از آژانس درآمد کانادا نیست – شما هنوز باید بر روی آن مالیات بپردازید. اگر از توکن های مجازی خود برای پرداخت کالاها و خدمات استفاده می کنید، قوانین معاملات مبادله ای اعمال می شود. اگر مانند بسیاری از مردم، با بیت کوین بیشتر شبیه طلا رفتار می کنید – آن را می خرید تا در تاریخ بعدی آن را برای سود بفروشید – باید هرگونه سود یا زیان سرمایه را در اظهارنامه مالیاتی خود اعلام کنید. برای اطلاعات بیشتر، با خدمات مالیاتی محلی خود تماس بگیرید.



منتشر شده در 1402-12-26 10:52:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید