وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه خبرنامه خود را بخوانید

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


چگونه خبرنامه خود را بخوانید

در تجارت ساخت وب‌سایت، به راحتی می‌توان فراموش کرد که مهم نیست چقدر عالی به نظر می‌رسند، چقدر خوب عمل می‌کنند یا چقدر برای جستجو بهینه هستند، یک وب‌سایت به تنهایی بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب نمی‌کند. شما باید به آنها دلیل خوبی برای بازگشت ارائه دهید. وبلاگ نویسی و تولید محتوا یکی از راه های انجام این کار است. اجرای تبلیغات ویژه یکی دیگر از موارد است. آهنرباهای سربی نیز ایده خوبی هستند. با این حال، ما هنوز با این مشکل مواجه هستیم که چگونه به بازدیدکنندگان اطلاع دهیم که برگردند و همه این موارد جدید و عالی که به سایت اضافه شده است را ببینند. خبرنامه راهی عالی برای انجام این کار است. تنها نکته این است که ابتدا باید آنها را متقاعد کنید که مشترک شوند و سپس یک سرویس خبرنامه منظم ایجاد کنید که ارزش خواندن داشته باشد. شما همچنین باید دریابید که چگونه می‌توانید این سرویس رایگان را که ارزش وقت شما را داشته باشد بسازید. به عبارت دیگر، چگونه می‌توانید بازدیدکنندگان را وادار کنید تا نه تنها در خبرنامه‌های شما مشترک شوند و خبرنامه‌های شما را باز کنند، بلکه کلیک کنند روی لینک ها و اقدام کنید روی سایت شما؟

چه چیزی یک خبرنامه را موفق می کند؟

بیایید با بررسی اینکه چه چیزی باعث موفقیت یک خبرنامه می شود شروع کنیم. در یک گزارش بازاریابی ایمیلی 2019 توسط GetResponse، آنها میانگین عملکرد خبرنامه را برای همه کاربران خود نشان دادند:

اینها معیارهایی هستند که باید هنگام ارزیابی موفقیت خبرنامه خود به آنها توجه کنید:

نرخ باز: یک ارائه‌دهنده خدمات ایمیل ابتدا تعداد ایمیل‌هایی را که برگشته‌اند (یعنی غیرقابل تحویل) از شمارش حذف می‌کند. سپس تعداد ایمیل های باز شده را بر تعداد کل مشترکین تقسیم می کند. این به شما می گوید که چند درصد از مشترکین آنها را باز کرده اند.

# ایمیل باز شده / (# ایمیل ارسال شده – # ایمیل برگشتی) = نرخ باز

نرخ کلیک: یک محاسبه مشابه برای شناسایی نرخ کلیک افراد انجام می شود روی لینک های موجود در ایمیل های شما این معیار مهم تری است زیرا نشان می دهد که مشترکین نه تنها ایمیل را دریافت کرده اند، بلکه به اندازه کافی به پیام اهمیت می دهند تا اقدامی انجام دهند (و به سایت شما برگردند)!

# ایمیل کلیک شده / (# ایمیل ارسال شده – # ایمیل برگشتی) = نرخ کلیک

نرخ کلیک برای باز کردن: این فرمول آن را یک گام فراتر می برد و از شما می خواهد تا به میزان موثری که از طریق ایمیل تبدیل می کنید نگاه کنید. به عبارت دیگر، برای افرادی که متقاعد شدند خبرنامه شما را باز کنند، چند درصد از آنها فراخوان شما را دنبال کردند؟

(# کلیک منحصربه‌فرد / # باز شدن یکتا) = نرخ کلیک برای باز کردن

نرخ لغو اشتراک و نرخ هرزنامه همچنین حفظ چشمان شما مهم است روی. این معیارها به شما ایده خوبی درباره احساس مشترکین در مورد خبرنامه های شما و اینکه آیا آنها علامتی ندارند یا دارایی ارزشمندی در زرادخانه بازاریابی شما هستند، می دهد.

چگونه نرخ باز و کلیک خبرنامه خود را افزایش دهیم

داده های خبرنامه شما می تواند خیلی بیشتر از اینکه به شما بگوید که آیا تلاش های بازاریابی ایمیلی شما موفقیت آمیز بوده است یا خیر. می توانید از آن برای شناسایی مناطق مشکل دار نیز استفاده کنید. با روش خواندن داده‌ها آشنا شوید و می‌توانید جریان بازاریابی ایمیلی را اصلاح کنید تا افراد بیشتری در خبرنامه شما ثبت‌نام کنند، آن را باز کنند و به وب‌سایت شما بازگردند.

وقتی هیچ ثبت نامی ندارید

مواردی وجود دارد که ممکن است در اینجا اشتباه باشد، اما همه آنها از وب سایت شما و به طور خاص، از فرم اشتراک خبرنامه ناشی می شوند. روی آی تی. برای شروع، چگونه فرم را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهید؟ آیا به صورت پاپ آپ است؟ ممکن است مشکل شما همانجا باشد. بازدیدکنندگان ما غرق در پنجره‌های بازشو می‌شوند: درخواست‌های اعلان فشار، هدایای اصلی، درخواست‌های رضایت کوکی، هشدارهای ترک سایت و غیره روی. فرم خود را طوری طراحی نکنید که رد کردن آن آسان باشد. در مورد خود طراحی چطور؟ آیا آن را می چسبد روی را page مثل یک شست دردناک یا برعکس، در طراحی گم شوید؟ آیا شما اطلاعات زیادی می خواهید؟ آیا پرچم قرمز دیگری وجود دارد؟ به انتهای این صفحه بروید page و فرم اشتراک همیشه حاضر WebDesigner Depot را پیدا خواهید کرد:

ثبت نام در خبرنامه WDD

این فرم نه تنها پر کردن آسان است، بلکه شامل انواع تشویق های مثبت و علائم اعتماد در اطراف آن است.

اشتراک‌گذاری تعداد مشترکین، قول دسترسی انحصاری، و درخواست رضایت صریح، همه راه‌های عالی برای شروع رابطه با مشترک هستند. به این ترتیب، هنگامی که اولین خبرنامه را برای آن‌ها ارسال می‌کنید، هیچ سردرگمی در مورد اینکه آن چیست یا چه نوع ارزشی از آن به دست خواهند آورد وجود ندارد:

خبرنامه WDD

وقتی بازهای زیادی وجود ندارد، اما پرش ها بهانه ای نیستند

فرض کنید نرخ پرش شما پایین است، بنابراین می دانید که مشترکان خبرنامه های شما را دریافت می کنند. با این حال، نرخ باز شما بسیار پایین است (مثل زیر 5٪). چه خبره روی اینجا؟

در ثانیه ای که ایمیل شما به صندوق ورودی خود می رسد، چیزی در حال رخ دادن است.

ابتدا نگاهی به ایمیل فرستنده خود بیندازید. آیا آدرس شما با نام برند شما مطابقت دارد یا چیزی شبیه به jason12456@hotmail.com است؟ اگر وب سایت دارید، آدرس ایمیل شما باید با نام دامنه مطابقت داشته باشد. همین امر در مورد نامی که در قسمت “از:” نشان داده می شود نیز صدق می کند. اتفاق دیگری که ممکن است رخ دهد این است که خط موضوع شما مشترکان را خاموش می کند. این هست بومی اجتماعیخبرنامه:

خبرنامه اجتماعی بومی

توجه داشته باشید که چگونه پیام از طرف یک شخص واقعی (با یک عکس و همه) که آدرس ایمیل او با نام دامنه مطابقت دارد می آید. خوبه. همچنین توجه کنید که این موضوع چقدر جذاب است: «جوایز محتوای جولای! شما برجسته بودید؟ 🏆” هک، حتی شامل یک ایموجی چشم نواز است. این حتی بهتر است. خط موضوع کوتاه، سریع و جذاب است. علاوه بر این، به مشترکین دقیقاً آنچه را که قرار است در خبرنامه ببینند می گوید. در حالی که ممکن است کمی رمز و راز در برخی موارد برای افزایش نرخ باز کار کند، بسیار مراقب باشید. مگر اینکه مشترکین شما را به خوبی بشناسند و به محتوایی که برایشان ارسال می‌کنید اعتماد کنند، خط موضوعی مانند «چند انگشت نگه دارم؟» را ارسال می‌کند. به احتمال زیاد به نرخ باز کردن شما کمک نمی کند. همیشه اشتباه کن روی طرف شفافیت و مثبت بودن در صورت شک.

زمانی که خبرنامه شما در حال باز شدن است، اما CTR بسیار پایین است

همانطور که قبلاً گفتم، مهم است که نرخ باز شدن خود را بدانید، اما اگر 40% باز شدن داشته باشید اما هیچ کلیکی نداشته باشید، معنی زیادی ندارد. اگر این چیزی است که برای شما اتفاق می افتد، پس یکی از معدود مشکلات اساسی در اینجا وجود دارد. اولین مورد این است که طراحی بد است. ممکن است چند چیز باشد: پالت رنگ ناهموار است، تصاویر بارگذاری نمی شوند، تایپوگرافی به سختی خوانده می شود. یا ممکن است به این دلیل باشد که اصلاً طراحی وجود ندارد، مانند این مثال از کتابخانه کنگره:

خبرنامه کتابخانه کنگره

خبرنامه فاقد مولفه بصری است و خود محتوا دارای ترکیب ضعیفی است. توجه کنید که چگونه می‌گوید «شما مشترک هستید…» در زیر اولین نمونه ای از عنوان هر پست وبلاگ دلیل دومی که ممکن است کلیک دریافت نکنید این است که هیچ چیز ارزشمندی در پیام وجود ندارد. این یک مثال عالی از روش ارائه ارزش در خبرنامه های خود است. این یکی از MyEyeDr.:

خبرنامه دکتر چشم من

این به زیبایی طراحی شده است، یک پیشنهاد واضح با تخفیف 100 دلاری وجود دارد که در غیر این صورت یک مجموعه گران قیمت از عینک خواهد بود، و فراخوان برای اقدام، برداشتن گام های بعدی را آسان می کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، طول خبرنامه شما است. مگر اینکه مشترکین شما ثبت نام کرده اند تا هر هفته دیاتریپ های طولانی از شما دریافت کنند، آن سخنرانی ها را برای وبلاگ خود ذخیره کنید. اگر می خواهید مردم روی پیوندهای شما کلیک کنند، باید محتوای پیامتان مختصر، ارزشمند و خوانا باشد.

وقتی CTR خوبی دارید، اما نرخ پرش صفحه فرودتان بالاست

بسیار خوب، پس مشترکین خود را مجبور به باز کردن و کلیک کردن کرده اید. هر چند به دلایلی هیچ اتفاقی نمی افتد روی فرود page شما آنها را هدایت کرده اید. مشکل اینجا واضح است: فرود page انتظارات تعیین شده در ایمیل را برآورده نمی کند.

اگر یک پست وبلاگی است که آنها را برای آن ارسال کرده اید، محتوای آن را مرور کنید. آیا توضیحات با پست مطابقت دارد؟ آیا موضوع خیلی کم عمق بررسی شده است؟ آیا پیوندهای شکسته، تصاویر از دست رفته یا خطاهای دیگری وجود دارد؟ روی را page? اگر آن یک فرود فروش است page شما آنها را به آنها ارسال کردید، آیا در خبرنامه مشخص است که می خواهید آنها را به کجا ارسال کنید؟ فرود را انجام می دهد page با بقیه سایت شما مطابقت داشته باشد یا ممکن است برای فیشینگ عبور کند page? آیا حجم زیادی از محتوا برای عبور وجود دارد؟ تا زمانی که انتظارات درستی را در خبرنامه خود تنظیم کرده و سپس آن را تحویل دهید، واقعاً مهم نیست که پیوند کجا می رود روی مرتبط page. به عنوان مثال، این یک خبرنامه اخیر است استفان کینگ:

خبرنامه استیون کینگ

خلاصه ای از کتاب جدیدی است که او در شرف انتشار است. سپس پیوند به مشترکین می‌گوید که می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره کتاب آینده و همچنین گزیده‌ای دریافت کنند. و این دقیقاً همان چیزی است که هنگام ورود آنها اتفاق می افتد روی فرود با طراحی زیبا page:

صفحه فرود استیون کینگ

شما اعتماد بازدیدکنندگان وب سایت خود را برای مشترک شدن در خبرنامه خود جلب کرده اید. و به اندازه کافی آنها را با ایمیل خود تحت تأثیر قرار داده اید تا آنها را متقاعد کنید که به سایت شما بازگردند. به اعتماد آنها خیانت نکنید و آنها را به جایی هدایت کنید که تا این لحظه به خوبی همه چیز مورد توجه قرار نگرفته است.

بسته شدن

ممکن است بعد از همه اینها متوجه شوید که معیارهای شما یک کیسه ترکیبی هستند. گاهی اوقات بازها و کلیک های زیادی دریافت می کنید و در برخی مواقع نه. این ممکن است فقط به این معنی باشد که محتوای خبرنامه شما ناسازگار است و باید استراتژی خود را اصلاح کنید تا فقط انواع محتوایی را ارائه دهید که مشترکان شما بیشترین ارزش را دارند. همچنین ممکن است به این معنی باشد که به تقسیم بندی لیست بهتری نیاز دارید. اگر مشکوک هستید چیزی خاموش است و نرخ باز و کلیک شما باید بالاتر باشد، A/B برخی از طرح‌ها و محتوای جایگزین را آزمایش کنید. ممکن است از چیزی که پیدا می کنید شگفت زده شوید.

تصویر شاخص از طریق DepositPhotos.

(برچسب‌ها برای ترجمه) باز



منتشر شده در 1403-01-01 01:15:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید