وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


پس از مشاهده اینکه چگونه قیمت ها می توانند در یک بازه زمانی کوتاه دو برابر و حتی سه برابر شوند، حتماً از خود می پرسید که چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنید. این نباید چیز سختی باشد – خرید و سرمایه گذاری در بیت کوین کاملاً عادی شده است. قبل از…

نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین

پس از مشاهده اینکه چگونه قیمت ها می توانند در یک بازه زمانی کوتاه دو برابر و حتی سه برابر شوند، حتما از خود می پرسید که چگونه می توان در بیت کوین سرمایه گذاری کرد. این چیز سختی نیست – خرید، فروش و سرمایه گذاری در بیت کوین در سال 2019 امری عادی است.

به طور خلاصه، این چیزی است که شما باید انجام دهید.

  1. مقداری که می خواهید و می توانید سرمایه گذاری کنید را مشخص کنید.
  2. در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید.
  3. دستورالعمل های صرافی ها را برای خرید بیت کوین دنبال کنید.
  4. اختیاری (اما به شدت توصیه می شود): یک کیف پول بیت کوین خصوصی راه اندازی کنید.
  5. اختیاری (اما به شدت توصیه می شود): سکه های خود را از صرافی به کیف پول خصوصی خود انتقال دهید تا آن را ایمن نگه دارید.

چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟

قبل از شروع فرآیند، باید میزان سرمایه گذاری خود را مشخص کنید. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، بازارهای ارزهای دیجیتال هستند کاملا فرار. هرگز سرمایه گذاری بیشتر از آنچه که می توانید از دست بدهید، توصیه محکم و یک قانون سرانگشتی خوب است که خواب خوب شبانه را برای شما تضمین می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نحوه خرید اتریوم با پی پال

در مرحله بعد، شما باید یک صرافی ارز دیجیتال مناسب پیدا کنید که خدماتی را در منطقه شما ارائه دهد. در دسترس ترین صرافی های فیات به کریپتو و پلت فرم های کارگزاری عبارتند از:

  • eToro
  • Xcoins
  • کوین بیس
  • بیت استمپ
  • کراکن
  • بایننس
  • لوکال بیت کوین ها

این خدمات نسبتا کاربرپسند هستند و خرید بیت کوین را در هر کجا که هستید آسان می کنند. آنها همچنین گزینه های خرید متنوعی دارند – شما می توانید بیت کوین را از طریق PayPal (فقط eToro)، کارت اعتباری یا نقدی، انتقال بانکی، مبادله آن با سایر ارزهای دیجیتال یا به سادگی خرید یک قرارداد CFD خریداری کنید.

چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیمچگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم

بهتر است قبل از سرمایه گذاری در بیت کوین بدانید که چگونه یک کیف پول رمزنگاری دریافت کنید. نگه داشتن ارز دیجیتال خود در کیف پول صرافی ناامن است زیرا می تواند به عواقب وحشتناکی منجر شود. برای یادگیری کیف پول بیت کوین وقت بگذارید و مناسب ترین گزینه را برای خود بیابید.

توصیه می شود پس از دریافت بیت کوین، آن را به کیف پول شخصی خود منتقل کنید و تا زمانی که آماده استفاده از آن یا فروش آن شوید، آن را ایمن نگه دارید.

اگر می خواهید در مورد تجارت بیت کوین اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله ای عمیق در مورد آن بخوانید. همچنین، در اینجا ده اشتباه در معاملات بیت کوین آورده شده است که مبتدیان باید از آنها اجتناب کنند.

برای یافتن بهترین مکان ها برای خرید و فروش بیت کوین، ما را زیر نظر داشته باشید ردیاب قیمت. به این ترتیب، شما همیشه می‌دانید که اگر می‌خواهید سود کسب کنید چه زمانی بخرید و چه زمانی بفروشید و کدام صرافی بهترین پیشنهادها را دارد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نحوه فهرست کردن NFT در OpenSea
چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیمچگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم

چه بخواهید HODL، تجارت روزانه یا سرمایه گذاری در صندوق های رمزنگاری کنید، سکه های خود را ایمن نگه دارید! خودتان تحقیق کنید، راهی را پیدا کنید که برای شما بهترین است و کلاهبرداری را باور نکنید. اگر کسی به شما پول رایگان ارائه می دهد اگر مقداری از سکه های خود را برای او ارسال کنید، این یک کلاهبرداری است. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پنج کلاهبرداری رمزنگاری پیدا کنید.



منتشر شده در 1402-12-26 08:32:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید