وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه در سال 1402 دوج کوین (DOGE) بخریم؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


نحوه خرید دوج کوین

به نظر می‌رسد که این روزها رمزارز دوج‌کوین (Meme) رایج شده است، زیرا بسیاری از سرمایه‌گذاران نسل جدید در حال تقلا برای خرید DOGE هستند. Dogecoin که به عنوان یک شوخی در 6 دسامبر 2013 توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمرز شروع شد، هرگز قرار نبود به یک پروژه جدی تبدیل شود. با این وجود، این سکه به یکی از محبوب‌ترین میم‌های رمزنگاری آنلاین تبدیل شد و به شوخی توسط اعضای متعددی، از جمله ایلان ماسک تسلا، که برای یک روز مدیرعامل دوج‌کوین شد، «تایید» شد. توییت کرد یک الگوی رفتاری در حمایت از آینده در استاندارد dogecoin.

اجتناب ناپذیر است pic.twitter.com/eBKnQm6QyF

— ایلان ماسک (@elonmusk) 18 جولای 2020

بنابراین، اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به بخشی از یک جوک اینترنتی جهانی هستید، و حتی ممکن است با معامله Dogecoin (DOGE) مقداری پول به دست آورید (یا ضرر کنید)، به جای درستی آمده اید.

در این راهنما، ما به شما توضیح خواهیم داد که کجا و چگونه Dogecoin بخرید و اولین DOGE خود را دریافت کنید یا بفروشید.

چگونه دوج کوین (DOGE) بخریم؟

مانند همه ارزهای دیجیتال، Dogecoin (DOGE) در چندین صرافی ارزهای دیجیتال معامله می شود. به این ترتیب، در بیشتر موارد، قبل از شروع تجارت DOGE، باید حساب خود را ثبت و تأیید کنید. به طور معمول، ثبت نام فقط چند دقیقه طول می کشد، در حالی که تأیید حساب ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد، بر اساس اینکه خدمات مشتری صرافی در زمان معین چقدر مشغول است. از طرف دیگر، می‌توانید از صرافی‌های فوری استفاده کنید، زیرا از شما نمی‌خواهند حساب باز کنید، اما در عوض باید یک آدرس کیف پول DOGE معتبر داشته باشید.

بهترین مبادلات با بازارهای DOGE عبارتند از:

دوج کوین Crypto.comدوج کوین Crypto.com
  • Crypto.com. Crypto.com یکی از سریع‌ترین در حال رشد بین‌المللی فیات به کریپتو است. برنامه آن به شما امکان می دهد بیش از 90 سکه از جمله DOGE را بدون کارمزد و نشانه گذاری اضافی و با استفاده از اکثر ارزهای فیات از سراسر جهان خریداری و بفروشید.

    علاوه بر این، می‌توانید کارت VISA Crypto.com آن را سفارش دهید تا دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود را به راحتی در خریدهای روزانه خرج کند یا اگر می‌خواهید عمیق‌تر به تجارت ارزهای دیجیتال بپردازید، از صرافی Crypto.com استفاده کنید. گزینه های سپرده شامل پرداخت کارت بانکی، حواله بانکی/سیمی، و همچنین سپرده های رمزنگاری شده است.

بررسی کامل ما از خدمات Crypto.com را اینجا بخوانید.

Kraken خرید dogecoinKraken خرید dogecoin
  • کراکن یکی از برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال و نیروگاه امنیتی، Kraken، ثبت نام و خرید DOGE را در پلتفرم خود آسان می‌کند. از تجارت بیش از 150 سکه، از جمله Dogecoin (DOGE)، بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال برتر پشتیبانی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب ثبت کنید، تأیید اعتبار را انجام دهید، یک سپرده بانکی (SEPA، SWIFT یا حواله سیمی) انجام دهید، و شما آماده هستید.

    متاسفانه، برخی از پردازشگرهای پرداخت شخص ثالث اجازه سپرده گذاری مستقیم به Kraken را ندهید. به طور کلی، Kraken یک صرافی بسیار امن و مناسب برای مبتدیان است که آن را به مکانی عالی برای خرید DOGE تبدیل می کند.

بررسی کامل Kraken ما را اینجا ببینید.

خرید dogecoin changenow.ioخرید dogecoin changenow.io
  • ChangeNow.io. اگر به دنبال راهی سریع برای دریافت Dogecoin (DOGE) هستید، ChangeNow به شما امکان می دهد ارز دیجیتال را با کارت بانکی و بدون ثبت حساب خریداری کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک عملکرد است کیف پول Dogecoin، و می توانید یکی را از اینجا دریافت کنید.

    فرآیند به این صورت است: 1) «خرید کریپتو» را انتخاب کنید. 2) ارزی را که می خواهید با DOGE مبادله کنید انتخاب کنید. 3) مقدار DOGE را که می خواهید بخرید وارد کنید. 4) آدرس کیف پول DOGE خود را وارد کنید. 5) پرداخت را تکمیل کنید و DOGE را مستقیماً در مدت 10-20 دقیقه به کیف پول خود دریافت کنید.

بررسی کامل ما از ChangeNOW.io را اینجا بخوانید.

بایننس دوج کوین خریدبایننس دوج کوین خرید
  • بایننس. یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، بایننس به شما امکان می‌دهد سریع ثبت‌نام کنید و بدون تأیید حساب، ارزهای دیجیتال خریداری کنید. کار تبادل در سراسر جهان انجام می شود، اما ساکنان ایالات متحده باید به شعبه جداگانه آن دسترسی داشته باشند – نسخه Binance.US (نقد کامل را اینجا بخوانید).

    بایننس طیف گسترده ای از خدمات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد و همچنین از خرید ارزهای دیجیتال با کارت بانکی، سپرده بانکی و سایر گزینه های پرداخت شخص ثالث پشتیبانی می کند. اگرچه ممکن است در ابتدا پیمایش مبادلات برای مبتدیان پیچیده باشد، اما اگر دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید، خرید DOGE در Binance یک شاهکار آسان است.

بررسی کامل ما از صرافی Binance را اینجا بخوانید.

بیت پاندا دوج کوینبیت پاندا دوج کوین
  • بیت پاندا. Bitpanda یکی از بهترین مکان ها برای خرید Dogecoin (DOGE) در اروپا است. شاید یکی از کاربرپسندترین صرافی های موجود در این لیست، Bitpanda یک مقصد برتر برای همه کسانی است که تازه وارد حوزه رمزنگاری شده اند. در حالی که باید هویت خود را ثبت و تأیید کنید، استفاده از Bitpanda به آسانی پای است. تنها با یک کلیک روی یک دکمه روی DOGE، بیت کوین، طلا و 50 دارایی دیگر سرمایه گذاری کنید، یک حساب پس انداز شخصی ایجاد کنید، میانگین هزینه دلار را در بیت کوین ایجاد کنید، یا حتی کارت VISA Bitpanda را برای خرج کردن DOGE و سایر ارزهای دیجیتال در حال حرکت بردارید. کاربران پیشرفته همچنین ممکن است تجارت در Bitpanda PRO را دوست داشته باشند، که یک رابط تجاری حرفه ای و انواع سفارشات را ارائه می دهد.

بهترین مقاصد برای خرید Dogecoin (DOGE) در سال 2022 وجود دارد. توجه داشته باشید که ارزهای رمزپایه مانند DOGE هنوز تا حد زیادی آزمایشی هستند و می توانند نوسانات شدید قیمت را تجربه کنند. به این ترتیب، هرگز در ارزهای دیجیتال بیشتر از آنچه که در هر زمان می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید و مسئولانه معامله کنید.

برای تخمین اینکه DOGE به کجا می رود، به مقاله پیش بینی قیمت Dogecoin ما مراجعه کنید.

اکنون به شما تبریک می‌گویم که شما یک طرفدار کاملاً شیبا اینو هستید، حتماً از آخرین اخبار Dogecoin به‌روز باشید و Cryptonews را برای سایر پوشش‌های خبری مرتبط با ارزهای دیجیتال دنبال کنید!





منتشر شده در 1402-12-26 09:17:04

امتیاز شما به این مطلب
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه یک محیط توسعه جنگو راه اندازی کنیم
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید