وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه رسانه های اجتماعی می توانند کمک کنند Local کسب و کار؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


رسانه های اجتماعی موضوعی است که بسیاری از کسب و کارهای محلی تمایل به نادیده گرفتن یا استفاده نادرست از آن دارند. این بدان معناست که اگر ROI مورد نظر خود را نبینند، ممکن است خیلی زود تسلیم شوند روی یک مخاطب دست نخورده بنابراین، صاحبان مشاغل چگونه باید در رسانه های اجتماعی مشارکت کنند و تجربه بهتری با آن داشته باشند؟

در اینجا چند پیشنهاد مفید وجود دارد:

مخاطب خود را بشناسید

چه کسانی را هدف قرار می دهید؟ شناخت مخاطبان هدف می تواند تفاوت را ایجاد کند. مشقت را بنویس. مهمتر از همه، مطمئن شوید که آنهایی را که در منطقه محلی خود هستند هدف قرار داده اید. از ارتباط با جوامع محلی، باشگاه ها، سازمان ها و کسب و کارها نترسید روی پلتفرم اجتماعی انتخابی شما تا بتوانید به فرهنگ محلی کمک کنید.

ثبات

زمان‌های ثابت پست، لحن و محتوای ثابت، و تعامل ثابت به مخاطبان شما کمک می‌کند تا برند شما را شناسایی کنند.

محتوای قوی و جذاب

شما جامعه محلی خود را بهتر از هر کسی می شناسید. می‌توانید با اشتراک‌گذاری داستان‌های محلی، رویدادها و پست کردن در مورد چیزهایی که بر منطقه محلی شما تأثیر می‌گذارد، اتصالات آنلاین ایجاد کنید. همچنین ایجاد محتوایی که برای تشویق مردم به صحبت مثبت طراحی شده است، ایده خوبی است. سوال بپرسید، نظرسنجی انجام دهید، host یک مسابقه راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید مخاطبان خود را با حساب رسانه‌های اجتماعی خود درگیر کنید. از خلاقیت دریغ نکنید!

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیا وبلاگ نویسی برای تجارت بهتر از رسانه های اجتماعی است؟

با مخاطبان خود سرگرم شوید و پیوند خود را عمیق تر کنید. یک تجارت محلی یک تجارت اجتماعی است – جامعه خود را درگیر کنید! می توانید به هر کسی که با استفاده از محصول شما از خود عکس می گیرد، تخفیف بدهید. از تجربه 140 کاراکتری توییتر برای فراخوانی داستان سرایان درونی مشتریان خود استفاده کنید! از مشتریان خود بخواهید که داستانی 140 شخصیتی با محوریت تبلیغات، برند، محصول یا خدمات شما ارائه دهند.

ارزش افزودن

مهم است که برای مخاطبان خود ارزش قائل شوید. می‌توانید پست‌های وبلاگ سرگرم‌کننده، میم‌ها، ایده‌های میان وعده یا مهمانی را برای تعطیلات آینده و موارد دیگر به اشتراک بگذارید. اگر یک رویداد محلی دارید روی و بدانید که به داوطلبان نیاز است، یا بلیط ها محدود است، آن را همراه با اطلاعات تماس برای هماهنگ کننده به اشتراک بگذارید.

تبلیغات هدفمند

شما می توانید تبلیغات خود را فقط برای پاسخگویی به افراد محلی طراحی کنید. این تضمین می کند که فقط افراد در منطقه شما (و دوستان دوستان آنها) محتوای شما را ببینند. خوب است که با یک بودجه تبلیغاتی کم شروع کنید و ببینید چگونه انجام می شود. همیشه می توانید در صورت نیاز تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که هدف اصلی خود را در طول کمپین های تبلیغاتی خود در ذهن داشته باشید. اگر هدف خود را از دست بدهید، ممکن است بودجه شما از کنترل خارج شود و ممکن است فالوورها یا طرفداران باکیفیتی را که در ابتدا در نظر داشتید به دست نیاورید.

تشویق کردن Local مشتریان و مشتریان را برای دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی خود وارد کنید

مشتریان همیشگی شما می توانند نیروی قدرتمندی در جمع آوری فالوورها، لایک ها، دوستان، نقدها و توصیه ها باشند. از تابلوها و برچسب های پنجره برای ایجاد آگاهی در مورد حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. می توانید از کد QR نیز استفاده کنید. یک کد QR به افراد این امکان را می دهد که با تلفن خود از کد عکس گرفته و به صفحات رسانه های اجتماعی شما سریع و آسان متصل شوند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  سرور مجازی چیست و چرا از آن استفاده کنیم ؟

پاداش تعامل اجتماعی

به مشتریان یا مشتریان خود برای تعامل با حساب های رسانه های اجتماعی خود پاداش دهید. یک مثال می تواند ارائه یک تخفیف ویژه، نوشیدنی رایگان، یا یک شکل کوچک از قدردانی به شخصی باشد که از طریق فیس بوک به فروشگاه شما مراجعه می کند. اگر شما host یک رویداد زنده، مردم را به صحبت دعوت کنید و با یک کد تخفیف یا پیشنهاد ویژه به شرکت آنها پاداش دهید.

یک کمپین بسازید

شما می توانید یک کمپین در منطقه محلی خود ایجاد کنید. جمع آوری پول برای امور خیریه، برای کمک به بلایا، کمپین های رسانه های اجتماعی خود (مانند تعطیلات) و موارد دیگر را می توان به راحتی از طریق کانال های رسانه های اجتماعی انجام داد. مهم نیست که چه کمپینی می سازید، مطمئن شوید که یک هشتگ اصلی ایجاد کرده اید که آن را در بر می گیرد. برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که در محتوا برای هشتگ های خاص جستجو کنید.

رسانه های اجتماعی می توانند درهای زیادی را برای کسب و کار محلی شما باز کنند. برای ایجاد یک پلتفرم رسانه اجتماعی قوی پر از مشتریان محلی وفادار وقت بگذارید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید