وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه فیس بوک پیکسل کسب و کار و وب سایت شما را تقویت می کند؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


چگونه فیس بوک پیکسل کسب و کار و وب سایت شما را تقویت می کند؟ 1

در دنیای تجارت امروز، مالکان بیشتری نسبت به قبل به اینترنت و رسانه های اجتماعی روی آورده اند تا کسب و کار خود را بازاریابی کنند. اگر می‌خواهید از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنید، احتمالاً به این معنی است که به آن اعتماد خواهید کرد روی “پدربزرگ همه آنها” – فیس بوک.

نترس فیس بوک در واقع تبلیغ کسب و کار خود را با استفاده از پلتفرم آن برای شما آسان تر کرده است. به طور مشخص، غول رسانه های اجتماعی ابزاری به نام Meta Pixel در اختیار کاربران قرار داده است که می تواند راهی برای بهبود تجربه فیس بوک در اختیار شما قرار دهد..

متا پیکسل چیست؟

Meta Pixel ابزاری است که نه تنها داده‌های کاربر را ارائه می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند از آن داده‌ها برای دسترسی به مشتریان و سرنخ‌های بالقوه خود استفاده کنید. چیزی که Meta Pixel را به یک افزونه عالی برای وب‌سایت شما تبدیل می‌کند این است که کد رایانه‌ای از پیش نوشته شده است – برای درج این کد در وب‌سایت خود و استفاده از آن، لازم نیست متخصص رایانه باشید.

این برنامه از کوکی ها استفاده می کند تا به ردیابی بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک کند تا ببینند روی چه چیزی کلیک می کنند و چگونه با آن و همچنین با تبلیغات فیس بوک شما تعامل دارند.

ردیابی تعاملات کاربر

این مؤلفه اول واقعاً مفید است زیرا به شما امکان می دهد نه تنها ببینید چه کسی وارد وب سایت شما می شود، بلکه به طور خاص با چه عناصری در تعامل است. هنگامی که آنها از طریق یک تبلیغ فیس بوک وارد سایت شما می شوند، این ابزار به طور خاص در چه مناطقی از وب سایت در حال مرور هستند، نظارت می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  راهنمای خرید سرور مجازی معاملات آنلاین و PayPal

این به شما ایده بهتری درباره محصولات یا خدماتی که مشتریان بیشتر به آن علاقه دارند به شما می دهد. همچنین می توانید کمپین بازاریابی خود را با دیدن دستگاه هایی که افراد هنگام تعامل با تبلیغات شما استفاده می کنند، تغییر دهید. اگر آنها عمدتاً از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند، بهتر است کمپین خود را تغییر دهید تا تبلیغات را برای مشاهده بهتر دستگاه تلفن همراه قالب بندی کنید.

اجرای کمپین شما

Pixel همچنین به شما کمک می کند تا کمپین خود را اجرا و مدیریت کنید. ابتدا، می توانید از آن برای بهبود تبلیغات خود استفاده کنید تا آنقدر حرفه ای باشند که از بقیه افراد متمایز شوند. همچنین، این ابزار از داده‌ها استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تبلیغات به مخاطبانی می‌رسد که به احتمال زیاد با آگهی تعامل دارند.

پیگیری و پیگیری

هنگامی که شخصی از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، Metapixel کوکی‌های آن شخص را ردیابی می‌کند تا برخی دیگر از عادات تماشای آنلاین او را زیر نظر بگیرد. سپس به شما این امکان را می دهد که مشتریان را مجدداً هدف گیری کنید تا سعی کنید آنها را به داخل بازگردانید یا آنها را با کالاها یا خدماتی که به احتمال زیاد به آنها علاقه مند هستند جذب کنید. اگر مشتری از سایت شما بازدید کرد و به محصول خاصی نگاه کرد، می توانید بعداً آنها را هدف قرار دهید با تبلیغی که به آنها تخفیف می دهد روی آن محصول خاص

گسترش پایگاه خود

یکی دیگر از ویژگی های Metapixel این است که می تواند داده های جمعیت شناختی پایگاه مشتریان شما را تجزیه و تحلیل کند. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید تعیین کنید که چه نوع افرادی از سایت شما بازدید می کنند و با آن تعامل دارند تا بتوانید به تعداد بیشتری از این آمار جمعیتی دست پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید این داده‌ها را بگیرید و از آن برای کمک به شکل‌دهی کمپین جدیدی برای دستیابی به مشتریان خارج از این جمعیت استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  VPS لینوکس در مقابل ویندوز وی پی اس

کمپین های تبلیغاتی مبتنی بر رسانه های اجتماعی یکی از داغ ترین اشکال بازاریابی موجود امروزی است. از 7.5 میلیارد نفر روی سیاره، تمام 3 میلیارد از آنها دارای حساب فیس بوک هستند. بدیهی است که اگر نگوییم بزرگترین مخاطب بالقوه برای یک کمپین بازاریابی، این یکی از آنهاست. اما برای استفاده از این مشتریان بالقوه و سرنخ ها، باید از هر ابزاری که در اختیار دارید استفاده کنید. به همین دلیل است که Metapixel یک سرمایه گذاری عالی برای کسب و کارهایی است که به دنبال موفقیت هستند.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید