وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه لایت کوین بخریم؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


چارلی لی، مخترع لایت کوین (LTC)، زمانی گفت که ارز دیجیتال نقره به طلای بیت کوین است. لی در زمان انتشار لایت کوین در سال 2011، مهندس گوگل بود، به عنوان منبع کد منبع…

چگونه لایت کوین بخریم؟

چارلی لی، مخترع لایت کوین (LTC) یک بار گفت که ارز دیجیتال نقره به طلای بیت کوین است. لی یک مهندس گوگل بود که در سال 2011 لایت کوین را به عنوان منبع کد منبع مشتری بیت کوین Core منتشر کرد. برخی از تفاوت های مهم، از جمله زمان بلوک سریع تر، تلاش برای رفع برخی از نقاط ضعف بیت کوین را اجرا کرد. این که آیا آنها در این تلاش موفق بودند یا نه، بهتر است به متخصصان واگذار شود – اما این نباید شما را از یافتن نحوه خرید LTC باز دارد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه در لایت کوین سرمایه گذاری کنید، این راهنما برای شما مناسب است. در اینجا، نگاهی به بهترین بازارهای LTC در صرافی‌های مختلف و همچنین مزایای هر یک از آنها خواهیم داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

نحوه خرید لایت کوین در سال 2021

اکثر صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال لایت کوین را فهرست کرده‌اند. البته برخی از آنها شرایط بهتری نسبت به بقیه دارند. روند خرید LTC به صرافی ای که انتخاب کرده اید بستگی دارد، اما به عنوان یک قاعده، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس، بسته به صرافی، این احتمال وجود دارد که باید یک فرآیند KYC را تکمیل کنید و منتظر بمانید تا حساب شما تأیید شود. این ممکن است بین چند دقیقه تا چند روز طول بکشد – این بسیار مختص مبادلات است، اما اگر قصد دارید حجم بالایی از LTC را معامله کنید، ممکن است جایگزینی در صرافی های متمرکز نداشته باشید.

در اینجا برخی از بهترین صرافی ها وجود دارد که می توانید LTC را خریداری کنید:

Crypto.com LTCCrypto.com LTC
  1. Crypto.com. بیش از یک صرافی ارز دیجیتال، Crypto.com همچنین شامل یک کیف پول، یک برنامه، خدمات وام دهی ارز دیجیتال، همراه با ویژگی ها و مزایای متعدد دیگر است. برخی از پایین‌ترین کارمزدها را در صنعت دارد – اصلاً برای تجارت کریپتو به کریپتو در برنامه وجود ندارد و اگر بخواهید توکن بومی آن‌ها، CRO را به اشتراک بگذارید، بسیار کم است. LTC را می توان در برابر ارزهای فیات USD، GBP، EUR، SGD، ارزهای دیجیتال BTC، ETH و CRO معامله کرد. علاوه بر این، اگر می‌خواهید ارزهای دیجیتال خود را در دنیای واقعی خرج کنید، می‌توانید کارت VISA Crypto.com را سفارش دهید (که برای آن باید تأییدات بیشتری انجام دهید).

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Crypto.com، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    Binance LTCBinance LTC
  2. بایننس. بایننس که در حال حاضر بزرگترین صرافی از نظر حجم معاملات 24 ساعته است، یک انتخاب بسیار محبوب در سراسر صنعت است. شما می توانید بدون تأیید حساب ثبت نام کرده و تجارت کنید (اگرچه برای انجام هر کاری فراتر از آن، دیر یا زود باید این فرآیند را طی کنید). این مبادله دیگری با کارمزدهای ناچیز، پشتیبانی چند پلتفرمی و خدمات عالی به مشتریان است، اگر تقریباً برای هر چیزی به کمک نیاز دارید. خود مبادله تا لبه پر از اطلاعات است، بنابراین پیمایش در آن ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد، اما دستورالعمل های دقیقی در دسترس است. شما می توانید LTC را با بیش از 150 ارز دیجیتال در Binance معامله کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Binance، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    Gate.io LTCGate.io LTC
  3. Gate.io. اگر به دنبال معامله LTC در برابر تعداد زیادی سکه مختلف هستید، این مکان مناسب شماست. Gate.io با فهرستی از آلتکوین ها در حال رشد، یکی از محبوب ترین صرافی ها برای افرادی است که تنوع سبد سهام خود را جدی می گیرند. با این حال، با فیات سروکار ندارد، به این معنی که اگر رمز ارز ندارید، باید سکه های خود را از جای دیگری خریداری کنید. اگرچه می توانید آن را با USDT یا BTC خریداری کنید، که به اندازه کافی آسان است که به طور مستقل به دست آورید. در مورد کارمزدها، در حالی که نسبتاً پایین هستند، ممکن است کمترین قیمت در بازار نباشند – اما بسته به حجم معاملات ماهانه در حساب خود، می توانید تخفیف های مختلفی دریافت کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gate.io، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    Bitfinex LTCBitfinex LTC
  4. Bitfinex. وقتی صحبت از دسترسی جغرافیایی به میان می‌آید، Bitfinex یکی از دوستانه‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال موجود در حال حاضر است. با این حال، به سمت حرفه ای های تجارت نیز گرایش دارد، بنابراین ممکن است یک منحنی یادگیری تند برای تازه واردان وجود داشته باشد. همچنین یک پنجره تأیید 6-8 هفته ای به عنوان بخشی از فرآیند KYC آنها وجود دارد. این بدان معنی است که ممکن است برای معامله گرانی که در حال حاضر عجله دارند، بهترین انتخاب نباشد. کارمزدها نسبتاً پایین است – برای مبالغی معادل یا بیشتر از 1000 دلار در فیات و ارزهای دیجیتال وجود ندارد. در اینجا، می توانید LTC را با USD، BTC، USDT، همراه با برخی از بازارهای آتی معامله کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Bitfinex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    Coinbase LTCCoinbase LTC
  5. کوین بیس. یک صرافی ساده و کاربردی که برای مبتدیان بسیار دوستانه است، Coinbase یک صرافی منظم و قابل اعتماد است. شما می توانید به سرعت و به راحتی ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کنید، به عنوان مثال، از طریق کارت اعتباری یا نقدی خود، حواله سیمی یا بانکی، یا حتی ارائه دهندگان پرداخت محلی. با این حال، این راحتی ها قیمت دارند: کارمزدهای این صرافی در بازار بالاتر در نظر گرفته می شود. برای تراکنش‌های زیر 200 دلار، کارمزد ثابتی را دریافت می‌کند که بستگی به مبلغ دارد، اما برای مبالغ بالاتر، کارمزد متغیر می‌شود و به موقعیت مکانی شما بستگی دارد. هنگامی که می خواهید LTC را از طریق این صرافی خریداری کنید، می توانید این کار را با هر یک از گزینه های پرداخت ذکر شده انجام دهید، که به معنای هر ارز فیات پشتیبانی شده است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Coinbase، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بررسی OpenSea NFT Marketplace (1402)

اینها بهترین مکان‌ها برای خرید لایت کوین (LTC) در سال 2021 هستند، بسته به مهارت‌های تجاری، انتظارات کارمزد و نیازهای دسترسی فیات/کریپتو. اگرچه LTC مانند یک کهنه کار در فضای ارزهای دیجیتال به نظر می رسد، باید به خاطر داشته باشید که بازارهای رمزنگاری همچنان بسیار نوسان هستند. اصلاحات قیمتی 25 درصدی بی سابقه نیست. وقتی تصمیم به معامله می‌گیرید، به یاد داشته باشید که هرگز نباید بیشتر از چیزی که می‌خواهید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید.

در تجارت موفق باشید، و به یاد داشته باشید که برای تمام اطلاعات خود در مورد همه چیزهای کریپتو و بلاک چین دوباره با Cryptonews تماس بگیرید!



منتشر شده در 1402-12-26 08:56:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید