وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


Chainlink (LINK) سرویسی است که هدف آن ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز از اوراکل ها است.

چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟

پیوند زنجیره ای (LINK) یک سرویس با هدف ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز از اوراکل ها است. اوراکل ها واسطه بین بلاک چین هستند که نمی توانند به داده های بلادرنگ با طراحی دسترسی داشته باشند و دنیای واقعی و هر داده ای که ممکن است یک برنامه مبتنی بر بلاک چین و قراردادهای هوشمند آن به آن نیاز داشته باشد. این به خودکارسازی فرآیندهایی کمک می‌کند که در غیر این صورت برای ارائه دستی به اثبات عملکرد خارجی نیاز دارند.

هدف چین لینک آگنوستیکیسم بلاک چین است، به این معنی که می خواهد توسط هر نوع بلاک چین پشتیبانی شود. ماهیت غیرمتمرکز آن روشی است که به اجماع می رسد: به جای نیاز به اعتماد به یک یا دو اوراکل، برای ارائه همان داده ها به اکثریت تکیه می کند. این یک نقطه شکست را حذف می کند – که مزیت قابل توجهی از تمرکززدایی در همه جا است – اما همچنین به حذف اوراکل های مخرب بالقوه کمک می کند، در صورتی که به طور مداوم اطلاعات بدی را ارائه دهند. به عبارت دیگر، تمرکززدایی قابلیت اطمینان را به گونه‌ای تضمین می‌کند که APIها یا برنامه‌های شخص ثالث متمرکز نمی‌توانند، به این صورت که نیاز به هیچ واسطه‌ای را کاملاً برطرف می‌کند، در حالی که همچنان به Chainlink و موارد مشابه اجازه می‌دهد تا اهداف مشابهی را دنبال کنند.

با توجه به کاربرد قابل توجه آن در دنیای واقعی، جای تعجب نیست که توکن اصلی Chainlink، LINK، در میان محبوب ترین سکه های موجود در حال حاضر در بازار باشد. راهنمای ما تمام جزئیات را در مورد نحوه و مکان خرید آن، هزینه هایی که می توانید انتظار داشته باشید و اینکه آیا مبادله ای که در نظر دارید مناسب برای سطح مهارت شما است، به شما ارائه می دهد. حتی اگر نمی توانید فوراً از بین گزینه های ما انتخاب کنید، مطمئناً آنها نقطه شروع خوبی برای تحقیقات بیشتر به شما خواهند داد. بیا یک نگاهی بیندازیم!

چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟
  • بایننس. در این صرافی، نقدشوندگی‌ترین جفت‌های معاملاتی LINK را خواهید یافت که جفت معاملاتی USDT آن تقریبا 16 درصد از کل حجم معاملات سکه را در یک دوره 24 ساعته تشکیل می‌دهد. همچنین می‌توانید سکه را در مقابل بیت کوین و اتریوم، همراه با استیبل کوین‌های بیشتر مانند BUSD، USDC و TUSD معامله کنید. اگر برای اولین بار خرید می‌کنید و می‌خواهید از فیات استفاده کنید، بایننس از تعداد بسیار زیادی ارزهای فیات، از جمله USD، EUR، TRY، BRL، GBP و موارد دیگر بسته به موقعیت مکانی شما پشتیبانی می‌کند. بایننس با پوشش تقریبا جهانی و نوآوری های مداوم، صرافی ای است که به راحتی می تواند به خانه ابدی شما تبدیل شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Binance، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟
  • کوین بیس. اگر به دنبال یکی از مبتدی ترین پلتفرم های بازار هستید، کوین بیس دوست شماست. بازارهای LINK آن نیز از محبوبیت معقولی برخوردار هستند، به این معنی که برای تکمیل سفارش خود مشکلی نخواهید داشت – و می توانید آن را با طیف گسترده ای از ارزهای فیات، و همچنین BTC و ETH خریداری کنید. با این حال، در مقایسه با میانگین صنعت، کارمزدهای Coinbase بسیار بالا هستند، که برای سهولت استفاده و شهودی بودن آن، یک معاوضه است. همچنین، سادگی آن ممکن است برای معامله‌گران حرفه‌ای بازدارنده باشد، زیرا این پلتفرم نمودارهای معاملاتی را ارائه نمی‌کند که طبیعت دوم بسیاری از علاقه‌مندان با تجربه باشد. با این حال، اگر تازه شروع کرده اید، کوین بیس مکان خوبی برای خرید اولین لینک شما است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Coinbase، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟
  • کراکن. یکی دیگر از پلتفرم‌های دوستانه مبتدی دیگر در لیست ما، Kraken است که بسیار امن است، تقریباً در سطح جهانی در دسترس است و در مقایسه با بقیه فضای کریپتو، هزینه‌های معقولی پایینی دارد. در Kraken، می‌توانید سطح پیچیدگی را هنگام شروع معامله انتخاب کنید—اگر نمی‌دانید برخی از اصطلاحات به چه معنا هستند، لازم نیست فضاها را پر کنید، یا حتی آنها را بگنجانید. اما اگر این کار را انجام دهید، مفید است که بتوانید سفارش خود را تا زمانی که کاملاً از آن راضی باشید، تغییر دهید. وقتی صحبت از تجارت LINK به‌ویژه می‌شود، می‌توانید جفت‌های معاملاتی USDT، BTC، و ETH و همچنین مجموعه مناسبی از ارزهای فیات را پیدا کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Kraken، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟
  • Gate.io. از طرف دیگر، سرمایه گذاران با تجربه که به دنبال یک موتور معاملاتی قدرتمند هستند، می توانند در Gate.io احساس راحتی کنند. به‌عنوان یکی از نقدشونده‌ترین صرافی‌های آلتکوین، جای تعجب نیست که می‌توانید LINK را در اینجا در برابر USDT، BTC، و ETH معامله کنید—اما اگر به دنبال تنوع بخشیدن به سبد سهام خود هستید، می‌توانید تعداد باورنکردنی آلتکوین‌های مختلف را در اینجا دریافت کنید. همه اینها با کارمزدهای کم همراه است که با تخفیف های اضافی همراه است، اگر در مورد تجارت جدی هستید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که صرافی غیرقانونی است، بنابراین اگر ترجیح می‌دهید بدانید که از یک پلتفرم دارای مجوز استفاده می‌کنید، ممکن است این مکان مناسب شما نباشد. با این حال، هنوز باید از طریق روش KYC (و اگر می‌خواهید مبالغ زیادی را واریز کنید، موارد گسترده‌تر) را طی کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gate.io، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟چگونه لینک زنجیره ای (LINK) بخریم؟
  • KuCoin. این مبادله کاربرپسند در میانه تجربه لازم برای استفاده از آن قرار می گیرد: برای تازه واردان کاملاً عالی نیست زیرا هیچ فیات را نمی پذیرد، اما همچنین کاملاً غیر دوستانه نیست. به عبارت دیگر، اگر در حال حاضر حداقل دانش ابتدایی در مورد تجارت دارید، می توانید KuCoin را یک تجربه معاملاتی خوشایند بیابید. کسانی که حریم خصوصی را ترجیح می دهند می توانند از طریق یک حساب تایید نشده معامله کنند، اگرچه برای دسترسی به برداشت های بزرگ همچنان باید از طریق KYC بروید. می‌توانید LINK را با USDT، BTC، USDC و کوین اصلی صرافی KCS معامله کنید، همه با کارمزد پایین.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد KuCoin، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه برنامه جنگو خود را ایمن کنیم – بهترین روش ها و نمونه کد

آیا مکان مناسب خود را برای تجارت LINK پیدا کرده اید؟ اگر نمی توانید تصمیم بگیرید، مطمئن شوید که بررسی های گسترده ما را در مورد هر پلتفرم پیوند داده شده مطالعه کرده اید. برای پیشنهادات، ایده ها و سوالات، در تماس با ما دریغ نکنید!

و اگر می‌خواهید از همه چیز مرتبط با رمزنگاری به‌روز باشید، Cryptonews را نشانه‌گذاری کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید!



منتشر شده در 1402-12-26 07:28:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید