وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را در 7 مرحله بررسی کنیم

0 5
زمان لازم برای مطالعه: 12 دقیقه


هوش مصنوعی یا به اختصار هوش مصنوعی چیز جدیدی نیست، اما اخیراً هوش مصنوعی دنیای خلاقیت را در اختیار گرفته است.

نویسندگان در دنیای بازاریابی محتوا اکنون می توانند از ابزارهای هوش مصنوعی مختلف برای تولید محتوا استفاده کنند، از پست های وبلاگ و توضیحات محصول گرفته تا مقالات خبری و پست های رسانه های اجتماعی.

مشکل این است که هوش مصنوعی محتوای اینترنتی را برای ساخت مقالات و سایر فرم‌های محتوا استخراج می‌کند، و اگر محتوای تولید شده را بررسی نکنید، می‌توانید اعتبار شرکت یا نویسنده خود را کاهش دهید زیرا هوش مصنوعی دروغ می‌گوید – نه همیشه، اما اینطور نیست.

دقیقاً به همین دلیل است که باید به دقت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را بررسی کنید تا مطمئن شوید آنچه ابزار “نوشته” درست است.

شما نمی خواهید محتوای هوش مصنوعی به اطلاعات نادرست آنلاین اضافه کند یا مخزن آلودگی محتوا را بیشتر به هم بزند. و مطمئناً نمی خواهید شهرت شما به عنوان یک متخصص و مرجع آسیب ببیند.

درست؟

مطمئن نیستید که چک کردن پست وبلاگی را که نویسنده هوش مصنوعی برای شما جمع آوری کرده است از کجا شروع کنید؟ این راهنما دارای بهترین نکات است تا به شما کمک کند محتوای هوش مصنوعی خود را دوباره بررسی کنید تا حاوی اطلاعات دقیق و بدون خطاهای واقعی باشد.

آنچه خواهید آموخت

  • اهمیت بررسی واقعیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی
  • توهم هوش مصنوعی چیست و چگونه بر شما تأثیر منفی می گذارد
  • هنگامی که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را بررسی می کنید باید به چه نکاتی توجه کنید
  • اقدامات لازم برای تأیید صحت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، بنابراین می توانید مطمئن شوید که اطلاعات ارزشمند و دقیقی را منتشر می کنید.

چرا بررسی واقعی محتوای هوش مصنوعی مهم است؟

دو دلیل اساسی وجود دارد که چرا باید محتوای تولید شده توسط دستیار نوشتن هوش مصنوعی را بررسی کنید:

شهرت، آبرو

این یک موضوع بزرگ است زیرا شهرت شما به عنوان یک نویسنده یا شرکت همه چیز است، و انتشار محتوای رسانه ای که گمراه می کند یا اخبار نادرست یا جعلی است. روی پلتفرم‌ها یا وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی یک «نه» هستند.

یک شهرت بد برای شما هزینه ها و فرصت ها و هزینه ها را به همراه دارد، که مستقیماً روی درآمد شما تأثیر منفی می گذارد. بنابراین ضروری است که از یک بررسی واقعی واقعی استفاده کنید process اطمینان حاصل کنید که محتوایی که منتشر می کنید و به اشتراک می گذارید 100٪ دقیق است.

هوش مصنوعی به اندازه اطلاعات منبع آن خوب است

نویسندگان هوش مصنوعی یا ابزارهایی مانند Surfer AI آموزش دیده یا برنامه ریزی شده اند روی داده ها (که بیشتر آنها به صورت آنلاین در دسترس هستند) برای ایجاد محتوا.

اولین مشکل این است که داده‌های آموزشی یا داده‌های منبع ممکن است درست نباشند، و ابزار هوش مصنوعی (هنوز) قادر به تأیید صحت اطلاعاتی که استفاده می‌کند نیست.

موضوع دوم این است که هوش مصنوعی مصنوعی است و توسط انسان‌های خطاپذیر ایجاد شده است، بنابراین سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند ناآگاهانه از تعصبات مبتنی بر تعصب استفاده کنند. روی اطلاعاتی که استفاده می کند

بنابراین، دستیارهای نوشتن هوش مصنوعی اغلب می توانند متن و محتوای تخیلی نادرست ایجاد کنند.

در شکل فعلی، این یکی از بزرگترین نقاط ضعف محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. اما شما موظف هستید اطلاعات ارزشمند، مفید و روشنگری را منتشر کنید.

به این توییت دانیل دومینگز نگاه کنید، که برخی از محدودیت های هوش مصنوعی را برجسته می کند:

اگر خوانندگان شما نمی مانند روی وب سایت شما برای خواندن محتوای قابل اعتماد، معتبر و مفید، منجر به کاهش رتبه بندی جستجو می شود که پیامدهای گسترده ای برای کسب و کار شما دارد.

بنابراین، دانستن محدودیت‌های محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و تشخیص نادرستی‌ها و سوگیری‌های احتمالی هنگام استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی بسیار مهم است.

و به همین دلیل است که نظارت انسانی و بررسی حقایق بر محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود یا دست کم گرفته شود.

توهم هوش مصنوعی چیست؟

توهم هوش مصنوعی زمانی است که نویسنده، چت بات یا ابزار هوش مصنوعی محتوای غیرمنتظره، عجیب و غریب یا ساختگی تولید می کند.

هوش مصنوعی منطقی نیست زیرا توسط یک مدل زبان بزرگ (LLM) که به آن می‌آموزد تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده‌ها را می‌آموزد، نیرو می‌گیرد.

از آنجایی که ابزار نوشتن هوش مصنوعی می تواند الگوهایی را در داده ها پیدا کند، پیش بینی می کند که چه کلماتی در دنباله ای از کلمات دنبال می شوند.

این ابزار نهایت تلاش خود را می‌کند تا به درخواست یا درخواست جستجوی شما پاسخ دهد، اما بدون مهارت‌های منطقی یا استدلالی، می‌تواند ناسازگاری‌ها را آشکار کند، یعنی زمانی که هوش مصنوعی «توهم» می‌کند.

برای مثال، پذیرش متن تولید شده توسط هوش مصنوعی توسط CNET در نوامبر 2022، منجر به مقاله روی بهره مرکب حاوی خطاهای متعدد

CNET مجبور شد نادرستی ها و حقایق اساسی را که هوش مصنوعی اشتباه کرده است تصحیح کند و آنها را با مقداری تخم مرغ باقی بگذارد. روی صفحه نمایش آنها

این تنها یک نمونه از توهم هوش مصنوعی است. تعداد بیشتری وجود دارد. مشترک بودن توهمات هوش مصنوعی، بررسی حقایق انسان را بیشتر تقویت می کند.

هنگام بررسی واقعیت محتوای هوش مصنوعی به دنبال چه چیزی باشید

هنگامی که محتوای AI تولیدی را بررسی می کنید، توجه به چند نکته ضروری است، مانند:

  • چه کسی مطالب منبع را نوشته است:

بررسی کنید آیا نویسندگانی با خطوط فرعی فهرست شده در منبع منبع وجود دارند. یک نویسنده معتبر و قابل اعتماد یک خط فرعی برای بیان اینکه مقاله را نوشته است دارد، اما وقتی خطی وجود ندارد، باید بیشتر آگاه باشید زیرا نمی دانید می توانید به اطلاعات اعتماد کنید یا از کجا آمده است.

بدون خط فرعی (یا نادرست)، اطلاعات می‌تواند قبلاً از یک منبع هوش مصنوعی بررسی نشده باشد، که باعث می‌شود نویسنده هوش مصنوعی شما محتوای نادرست بیشتری تولید کند.

مثلا همه مطالب روی وبلاگ ما معتبر است، و شما می توانید صفحات نویسنده را نیز بررسی کنید. ما حتی زمانی که Surfer AI مقاله ای را ایجاد کرد به شما اطلاع خواهیم داد، اما می توانید مطمئن باشید که یکی از ویراستاران ما وظیفه خود را انجام داده و محتوا را بررسی کرده است.

  • نویسنده یا وب سایت چه اعتباری دارد:

منابع موثق دارای اعتبارنامه‌های مختلفی هستند تا ثابت کنند که چه کسی هستند و چرا در صنعت یا جایگاه خود صاحب مقام هستند.

می توانید حساب های رسانه های اجتماعی آنها را در مورد ما بررسی کنید page، صفحات نویسنده و حتی homepage برای نشانه هایی مبنی بر اینکه نویسندگان یا وب سایت های منابع منبع معتبر هستند.

  • داده های اصلی چه می گویند و در چه زمینه ای:

بسیار آسان است که اطلاعاتی را در نظر بگیرید و بدون زمینه مناسب از آنها استفاده کنید. به هر حال، این همان چیزی است که بسیاری از اخبار و رسانه های جنجالی و جعلی برای کلیک کردن از آن استفاده می کنند.

بنابراین منبع اصلی و زمینه ای که در آن گفته و منتشر شده است را پیدا کنید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مرتبط و واقعی را ارسال می کنید.

  • چرا اطلاعات به اشتراک گذاشته می شود:

اطلاعات گمراه‌کننده اغلب به دلایل اشتباه به اشتراک گذاشته می‌شود، بنابراین از خود بپرسید که چرا مطالب منبع گردآوری شده است. سعی کنید محتوای خود را با استفاده از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده برای هدفی مشابه تراز کنید.

  • آیا مطالعه یا محتوا به نوعی مغرضانه است:

در حین بررسی واقعیت process، ببینید آیا اطلاعات عینی است و بدون تعصب ارائه شده است.

متأسفانه تعصب در همه ذاتی است طرح های تحقیقاتی، اما محققان و نویسندگان (از جمله هوش مصنوعی) باید اقدامات لازم را برای محدود کردن سوگیری انجام دهند.

  • اطلاعات چقدر به روز هستند:

اطلاعات از راه بازگشت همیشه قابل اعتماد نیست زیرا ممکن است از زمان تحقیق یا تاریخ انتشار، چیزهای زیادی تغییر کرده باشد.

کارشناسان استفاده از به روز را توصیه می کنند منابع که تاریخ آن بیش از سه تا پنج سال نیست.

  • چه کسی دیگری منبع را ذکر می کند:

هرچه تعداد افرادی که منبع را ذکر می کنند بیشتر باشد، اعتبار بیشتری به آن تعلق می گیرد. با این حال، بسیار مهم است که احتیاط کنید و منبع و نویسنده را بررسی کنید. همه داده هایی که بارها و بارها به اشتراک گذاشته شده و مورد استناد قرار گرفته اند درست نیست.

به عنوان مثال، در سال 2022، گوگل یک را حذف کرد برچسب “منابع با استناد بالا”. وقتی موضوعی را جستجو می کنید روی یک دستگاه تلفن همراه، بنابراین می توانید از این برای دانستن منابعی که اغلب ذکر شده است استفاده کنید.

از پیوستن به صفوف گوسفندانی که صرفاً به خاطر آن به منابع استناد می کنند، دست بردارید. آدم منطقی و منطقی باشید

7 مرحله برای بررسی واقعیت متن تولید شده توسط هوش مصنوعی

این 7 مرحله را در بررسی واقعیت هوش مصنوعی خود دنبال کنید process برای بررسی صحت اطلاعات

اطلاعات متقابل از منابع متعدد

شما باید اطلاعات موجود در محتوای نوشتاری هوش مصنوعی را تأیید کنید.

این بدان معناست که نه تنها آن را از یک منبع بررسی کنید و آن را به عنوان خوب علامت گذاری کنید، بلکه به آن ارجاع دهید از منابع معتبر مختلف.

من پیشنهاد می کنم ابتدا تمام “حقایق” در مقاله را برجسته کنید. در محتوا، موارد زیر را بررسی کنید:

  • ادعاها
  • آمار
  • نتیجه گیری
  • ارقام و اعداد
  • نام افراد، رویدادها و مکان ها
  • تاریخ
  • نقل قول ها
  • ادعاهای تاریخی
  • منابع خبری
  • داده های دیگر

سپس برای هر “واقعیت” در گوگل جستجو کنید و اطلاعات را از چندین منبع مقایسه کنید.

تنها زمانی که این حقایق را از طریق یک منبع معتبر و ارزشمند تأیید کنید، متوجه خواهید شد که اطلاعاتی که ابزار هوش مصنوعی نوشته صحیح و سازگار است.

نمونه ای از ارجاع متقابل در سایت معتبری مانند Healthline دیده می شود، جایی که اطلاعات توسط یک حقیقت یاب با تجربه با تخصص پزشکی و چندین مطالعه پزشکی برای حقایق بررسی می شود (برخی دارای چندین مطالعه در هر واقعیت هستند).

برای تأیید حقایق و ارقام از بررسی کننده واقعیت استفاده کنید

برای بررسی واقعیت هر ادعایی که ابزار هوش مصنوعی مطرح می کند، نیازی نیست ساعت ها را تلف کنید.

در حالی که می توانید از موتورهای جستجو مانند Google برای تأیید اطلاعات استفاده کنید، در عوض در زمان صرفه جویی کنید، بررسی واقعیت را مقیاس کنید و از ابزارهای خودکار بررسی واقعیت استفاده کنید.

به عنوان مثال، وقتی به دنبال پاسخ مستقیم به سوالات هستید، می توانید از چت بینگ استفاده کنید.

دیگر گزینه‌های پیشرو حقیقت‌سنجی عبارتند از Google Fact Check Explorer، Claimbuster، پردازش زبان طبیعی مایکروسافت (NLP)، و IBM Watson Discovery Service.

من کاوشگر Google Fact Check Explorer را بررسی کردم، و در حالی که شما می توانید بررسی کنید روی حقایق و اظهارات خود (به صورت رایگان)، همچنین می توانید جستجوهای حقایق اخیر را مشاهده کنید.

نمونه هایی از چک های اخیر اجرا شده است on Google Fack Check Explorer

اعتبار منبع را مشخص کنید

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی (و همه مقالات دیگر) باید بررسی شود تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات از منبع قابل اعتمادی تهیه شده است.

گاهی اوقات، شرکت‌ها از مطالعات خودپشتیبانی حمایت می‌کنند و اغلب، داده‌ها برای نشان دادن خدمات، محصول یا تخصص‌شان در نور بهتری برای تقویت اعتبار، اعتبار، قابلیت اعتماد و فروش، منحرف می‌شوند.

این روش استاندارد در صنایع مختلف است، اما برای شما (و شهرتتان) بهتر و ایمن‌تر است که منابع را در حین ایجاد محتوا بررسی کنید.

به مطالعات و مطالب مشکوک استناد نکنید. بلکه اطمینان حاصل کنید که محتوای تولید شده است روی همین موضوع برای خوانندگان شما درست و مفید است.

نمونه دیگری از تأیید نویسنده توسط سایت‌های پزشکی مانند VeryWellMind است، که در آن اعتبارنامه نویسنده همراه با خط آن منتشر می‌شود، با یک پنجره بازشو که وقتی ماوس را روی نام او می‌برید ظاهر می‌شود.

وقتی پیوند را دنبال می کنید، به نویسنده آنها می رسید page.

نمونه ای از اعتبار نویسنده on یک پست وبلاگ VeryWellMind

زمینه و قابل قبول بودن را ارزیابی کنید

هنگامی که از محتوای تولید شده با هوش مصنوعی استفاده می کنید، با ارزیابی قابل قبول بودن اظهارات یا ادعاهای مطرح شده، زمینه ارائه محتوا را در نظر بگیرید. همچنین، این موارد را با نظرات کارشناسان، مطالعات تحقیقاتی معتبر و دانش رایج بررسی کنید.

شما باید محتوا را زیر سوال ببرید و به طور انتقادی ارزیابی کنید، چه فکر می کنید مطمئن هستید یا مطمئن نیستید.

هر چیزی که به عنوان پرچم قرمز ظاهر می شود (مانند موضوعات جنجالی یا جنجالی) باید به عنوان “احتمالا مشکوک” علامت گذاری شود.

این مسئولیت شماست که این پرچم های قرمز را با شواهد پشتیبان تأیید کنید، ناسازگاری ها و تناقضات منطقی را شناسایی کنید و محتوا را برای انسجام، سازگاری و جریان تجزیه و تحلیل کنید.

یک حقیقت یاب انسانی می تواند به روز بماند روی آخرین اخبار در صنایع کوچک و متوسط ​​خود، که به آنها کمک می کند تا از انتشار محتوای پر شور یا مشکوک خودداری کنند زیرا از سیاست داخلی در حوزه های خاص خود آگاه هستند.

به عنوان مثال، بررسی اطلاعات روی موضوعات سیاسی ممکن است مستلزم آن باشد که حقیقت یاب کاملاً متبحر باشد روی سیاست و اخلاق محلی قبل از اجازه انتشار محتوا.

تاریخ اصلی را بررسی کنید

یکی دیگر از عناصر مهم برای بررسی واقعیت، تاریخ اصلی انتشار است.

در صورت امکان، مطالعه یا نسخه جدیدتر یا قابل قبول تری از مقاله پیدا کنید زیرا استفاده از منابع قدیمی ممکن است باعث ایجاد چند مشکل شود.

اطلاعات منتشر شده “آنچه برای همیشه پیش می آید” ممکن است به دلیل پیشرفت های فنی، آزمایشی و دیگر پیشرفت ها در زمینه یا صنعت، دیگر از نظر واقعی درست نباشد.

همچنین ممکن است شخصی منبع اصلی را بی اعتبار کرده باشد، و برخی از خوانندگان فکر خواهند کرد که شما برای یافتن اطلاعات جدیدتر که مرتبط تر هستند، تنبل هستید، که به اعتبار شما آسیب می رساند.

در حالی که می توانید از نتایج موتورهای جستجو استفاده کنید page برای دیدن تاریخ انتشار، این ممکن است همیشه دقیق نباشد زیرا ممکن است محتوا چند بار به روز شده باشد.

به عنوان مثال، استفاده از Internet Archive Wayback Machine می تواند مفید باشد زیرا می توانید پست اصلی را پیدا کنید.

به عنوان مثال، مقاله “بهترین شیوه های سئو تجارت الکترونیک” ما دو بار بر اساس Wayback Machine ذخیره شد.

برای یافتن پست اصلی وبلاگ از دستگاه Internet Archine Wayback استفاده کنید

منابع اصلی را ذکر کنید

هنگامی که شما تحقیق می کنید، منبع اغلب در یک مقاله محبوب ذکر می شود که رتبه خوبی دارد روی موتورهای جستجو

اما در بازاریابی محتوا، وقتی به هر چیزی که دانش عمومی نیست اشاره می‌کنید یا از اطلاعاتی که نیاز به ذکر است استفاده می‌کنید، بهترین روش است که منبع اصلی را ذکر کنید.

استفاده از مطالعه اصلی تضمین می کند که چیزی در ترجمه از بین نمی رود (مخصوصاً که خواننده می تواند برود و داده ها را بررسی کند) و شما از ادعاها و حقایق در زمینه مناسب استفاده می کنید.

چند بار یک بیانیه یا واقعیت را در یک مقاله وبلاگ بررسی کرده اید و متوجه شده اید که منبع استفاده شده و به آن ارجاع داده شده، بیانیه را پشتیبانی نمی کند؟

بررسی منبع ذکر شده (و نه صرفاً استفاده از آن بدون سؤال) می تواند به محتوای شما کمک کند تا از ظاهر آن جلوگیری کند.

برای محتوای پزشکی، استفاده از PubMed یا NHIHelps اطلاعات دست اول دقیق را تضمین می کند.

حقایق و نظرات را از هم جدا کنید

هنگامی که با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی سروکار دارید، مقاله را مرور کنید تا مطمئن شوید که حقایق به عنوان حقایق بیان شده اند و با منابع تأیید شده پشتیبان گرفته می شوند و نظرات یا افسانه ها به عنوان اطلاعات واقعی ارائه نمی شوند.

وقتی مراقب نباشید و بین حقایق و نظرات تمایز قائل نباشید، اطلاعات نادرستی منتشر می کنید که به اعتبار و رابطه شما با مخاطبان آسیب می زند.

نظرات را می توان به راحتی به عنوان واقعیت منتقل کرد، بنابراین قبل از اینکه فرض کنید آنها واقعیت هستند، همه اظهارات را دنبال کنید و زیر سوال ببرید.

حتی کارشناسان صنعت ممکن است واقعیت را تخیلی ببینند اگر داده های کافی برای تأیید حقیقت در دسترس نباشد.

استفاده از حقایق به دست آمده از طریق سرشماری یا نظرسنجی می تواند به درستی چیزی کمک کند.

برای مثال، اگر تقریباً از همه در مورد طول حافظه ماهی قرمز بپرسید، به شما خواهند گفت که تقریباً سه ثانیه است.

اما اگر واقعاً این اطلاعات را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که یک ماهی قرمز می‌تواند هفته‌ها یا ماه‌ها به خاطر بیاورد و نه فقط سه ثانیه افسانه‌ای که مردم با اطلاعات نادرست یاد گرفته‌اند.

پیشنهادات E-EAT را اجرا کنید

اگر شرکت شما در فضای YMYL (پول یا زندگی شما) است، ضروری است بدانید که محتوای ایجاد شده در این جایگاه با دقت بیشتری توسط Google و دستورالعمل های E-EAT (تجربه، تخصص، اقتدار، و قابل اعتماد بودن) آن ها نظارت می شود.

زیرا محتوای YMYL به طور بالقوه تأثیری در دنیای واقعی دارد روی خوشحالی، ثبات مالی، سلامت یا ایمنی خواننده، شما باید بیشتر مراقب باشید و حقایق، پیشنهادها و توصیه‌هایی را که به اشتراک می‌گذارید دوباره بررسی کنید.

وقتی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در جایگاه YMYL قرار می گیرد، مطمئن شوید که کارشناسان موضوع مقاله ها را بررسی و ویرایش می کنند.

مثال دیگری که ممکن است هوش مصنوعی اشتباه کند، تمایز بین افسانه شهری و اطلاعات پزشکی یا مالی واقعی است.

در حالی که ما “قانون 10 ثانیه” را در مورد سقوط غذا می دانیم روی زمین کاملا مزخرف است (و اگر غذا را بیرون از زمین بخورید، ممکن است مشکلات جدی برای سلامتی داشته باشید)، یک هوش مصنوعی این را از نظر پزشکی نادرست و واقعی نمی داند.

با این حال، اگر به نقل از یک SME گفته شود که دوش گرفتن روزانه برای شما مضر است، این نشان می دهد که این اطلاعات به دلیل اعتبار و تجربه SME مبتنی بر واقعیت است.

اعتماد به تخصص و حقایق در زمینه های پزشکی و مالی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا اطلاعات نادرست می تواند میلیون ها سهام یا درآمد برای شما هزینه داشته باشد و سلامت شما را از بین ببرد.

خوراکی های کلیدی

  • وقتی در حوزه بازاریابی محتوا کار می کنید، می توانید از نویسندگان هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنید. در حالی که این process این کار سریع و آسان است، این وظیفه شماست که قبل از انتشار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ خطای واقعی وجود ندارد که می تواند به شهرت شما آسیب برساند یا بدتر از آن.
  • سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند «توهم» داشته باشند، به این معنی که این ابزار می‌تواند محتوا را بسازد، زیرا از مدل‌های پردازش زبان طبیعی برای یادگیری حدس زدن آنچه در یک رشته متن خواهد بود استفاده می‌کند. درست مثل متن پیشگو روی تلفن شما عالی است، شما نمی خواهید از آن برای تایپ یک مقاله به طور کامل استفاده کنید.
  • وقتی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را بررسی می‌کنید، به این مشخصات نگاه کنید: نویسنده منبع، اعتبار وب‌سایت یا نویسنده، آنچه منبع اصلی می‌گوید و در چه زمینه‌ای، دلیل به اشتراک‌گذاری اطلاعات، در صورت وجود سوگیری‌ها، اطلاعات یا مطالعه اخیر چقدر منتشر شده است و چه کسی منبع را ذکر می کند.
  • بررسی واقعیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به این معنی است که شما باید یک را دنبال کنید process برای اطمینان از اینکه محتوای نهایی دقیق، قابل اعتماد، ارزشمند و برای خوانندگان و کاربران محصول یا خدمات شما مفید است.
  • شروع کنید process برای بررسی حقایق با ارجاع متقابل اطلاعات از منابع مختلف، و می‌توانید از بررسی‌کننده‌های واقعیت خودکار برای کمک به شما استفاده کنید.
  • مهم است که اعتبار منبع را مشخص کنید تا بدانید از منابع معتبر در محتوای نوشتاری هوش مصنوعی استفاده می کنید.
  • بعد، ببینید آیا پرچم قرمزی در محتوا وجود دارد یا خیر. هر چیزی که منطقی یا معقول به نظر نمی رسد باید بررسی شود.
  • همچنین باید منبع اصلی و تاریخ اولین انتشار مطالعه را بیابید.
  • جدا کردن حقایق از نظرات و افسانه ها عنصر دیگری در بررسی شماست process. اطمینان حاصل کنید که هیچ نظری به عنوان واقعیت ارائه نمی شود.
  • در نهایت، اگر در فضای YMYL کار می کنید، بررسی مجدد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و استفاده از منابع معتبر حتی بیشتر محتاطانه تر است.

نتیجه

هیچ کس نمی داند که ابزارهای خودکار مانند دستیارهای نوشتن هوش مصنوعی چگونه در آینده پیشرفت خواهند کرد، اما در حال حاضر، ضروری است که یک بررسی کامل واقعیت را شامل شود. process برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

اگر این کار را نکنید، شهرت، اعتبار و نتیجه شما ممکن است آسیب ببیند زیرا متن تولید شده با هوش مصنوعی 100٪ کامل نیست. در حالی که ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی فقط به خوبی مواد منبع هستند، (هنوز) به محتوای دروازه‌دار، اطلاعات بلادرنگ و موارد دیگر دسترسی ندارد.

به علاوه، این موضوع نیز وجود دارد که هوش مصنوعی دروغ می‌گوید یا توهم ایجاد می‌کند و شما را مسئول انتشار اطلاعات نادرست می‌کند.

بنابراین هنگامی که از طریق یک سیستم هوش مصنوعی محتوا برای بازاریابی محتوا ایجاد می کنید، دقت لازم را انجام دهید و از این 7 نکته برای بررسی واقعیت استفاده کنید. و فقط فرض نکنید که هوش مصنوعی از شما یا یک متخصص موضوع دقیق تر و دقیق تر است.

افکار خود را با ما درمیان بگذار روی AI محتوایی را در نظرات زیر تولید کرد.



منتشر شده در 1403-02-21 12:32:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید