وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه مخاطبان خود را از طریق ایمیل جذب کنید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


اگر موفق شده اید به راحتی یک وب سایت برای نمایش کسب و کار خود ایجاد کنید، مهم است که اقدامات لازم را برای اطمینان از موفقیت آن انجام دهید. یکی از بزرگترین دارایی هایی که در اختیار دارید لیست مخاطبین شماست.

اگر روزهای سرنخ های احتمالی را به یاد بیاورید، می دانید که این نوع بازاریابی چقدر می تواند خشن باشد.

حتی در حال حاضر، ایمیل‌های انبوه یک‌اندازه نیز به گذشته تبدیل شده‌اند. در عوض، برای ایجاد کسب و کار بیشتر، باید یک برنامه بازاریابی ایمیلی شخصی‌تر ایجاد کنید.

جمع آوری ایمیل ها

حتی قبل از نوشتن ایمیل، باید لیستی از آدرس های ایمیل مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. یکی از راه های انجام این کار با وب سایت شما شروع می شود.

هنگامی که وب سایت خود را ایجاد می کنید، باید یک بخش ثبت نام داشته باشید که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد در خبرنامه و ایمیل های شما مشترک شوند. این یک مورد ضروری برای سایت های تجاری است.

خط موضوع را میخکوب کنید

هر روز، احتمالاً بیست یا بیشتر ایمیل در صندوق ورودی خود دریافت می کنید. و شما احتمالا فقط dump اکثر آنها را بدون خواندن آنها وارد سطل زباله می کنند.

پس چگونه ایمیل های خود را هنگام ارسال آنها از ریختن دور نگه دارید؟

پاسخ با خط موضوع شروع می شود. شما باید یک خط موضوعی پویا و چشم نواز ایجاد کنید که خواننده را به داخل هدایت کند و او را به خواندن مطالب بیشتر وادار کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  یوتیوب و چگونه می تواند به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند

قالب‌ها و فرمول‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند به شما در ایجاد یک موضوع جذاب کمک کند، اما فرض اصلی این است که باید کوتاه، شخصی باشد و حاوی نکاتی باشد که باز کردن ایمیل به نفع خواننده است.

ایمیل های زیبا بسازید

گام بعدی ایجاد یک طرح ایمیل است که حرفه ای و جلا یافته به نظر برسد. متن مستقیم هرگز نظر خواننده را جلب نخواهد کرد.

ایمیل شما باید رنگارنگ و پر جنب و جوش، با گرافیک و تصاویر چشمگیر باشد. همچنین باید مطمئن شوید که ایمیل ها پاسخگو هستند و به راحتی قابل خواندن هستند روی هم کامپیوتر و هم دستگاه های موبایل.

محتوایی ایجاد کنید که داستانی را بیان کند

اگرچه تصاویر بصری خواننده را به سمت خود جذب می کند، برای بستن معامله به متن قانع کننده ای نیاز دارید. وقتی صاحبان کسب و کار به راحتی یک وب سایت ایجاد می کنند یک چیز است و وقتی این کار را به روشی قانع کننده انجام می دهند که مخاطب را درگیر می کند چیز دیگری است.

یکی از راه های انجام این کار، گفتن داستانی است که ارتباط عاطفی با خواننده شما ایجاد می کند. یک مشتری بالقوه اگر احساس کند می تواند با کسب و کار خود هویت پیدا کند، احتمال بیشتری دارد که به مشتری خریدار تبدیل شود. محتوای ایمیل جذاب می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

شخصی دریافت کنید

فقط قرار دادن نام یک شخص در خط موضوع ایمیل یا تبریک کافی نیست. شما باید واقعاً به خواننده این احساس را بدهید که آنها را می شناسید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین سیستم عامل برای سرور مجازی: لینوکس یا ویندوز

به عنوان مثال، اگر یک سایت تجارت الکترونیکی را اجرا می کنید، ممکن است داده هایی داشته باشید روی اقلامی که یک بازدیدکننده به آنها نگاه کرده است اما تصمیم به خرید آنها گرفته است.

سپس می توانید نامه ای چند روزه با یک معامله ویژه با ارائه تخفیف به آنها ایمیل کنید روی آن موارد خاص این باعث می شود مشتری احساس کند که می دانید به چه چیزی علاقه دارد و کسب و کار او برای شما مهم است.

این خودکار است

در نهایت، شما باید از هر ابزاری که در اختیار دارید، به خصوص اتوماسیون ایمیل استفاده کنید. ارسال ایمیل های شخصی شده توسط خودتان هر روز غیرممکن است. بنابراین، از یک افزونه اتوماسیون ایمیل یا نرم افزاری مانند Mailchimp استفاده کنید که به شما امکان می دهد همه این عملکردها را به راحتی یکپارچه کنید.

هنگامی که وب سایت خود را ایجاد می کنید، باید توانایی جمع آوری آدرس های ایمیل را داشته باشید و سپس آنها را در یک سیستم ایمیل مانند Mailchimp قرار دهید تا بتوانید پیام های معمولی ارسال کنید. در حالی که می‌توانید به راحتی با ایجاد وب‌سایت از میزبانی رسانگار یک وب‌سایت ایجاد کنید، پلتفرمی نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا یک کمپین ایمیلی برای پیشبرد کسب‌وکار خود ایجاد کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید