وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه مشتریان را به دست آوریم، روش Pinterest

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


چگونه مشتریان را به دست آوریم، روش Pinterest

فقط در چند سال، پینترست خود را به عنوان سومین وب سایت بزرگ شبکه اجتماعی، پس از فیس بوک و توییتر (و جلوتر از گوگل پلاس) تثبیت کرده است.

برای وب سایتی که هنوز در مراحل ابتدایی نسبی است، چنین رکوردی قطعا ستودنی است. سوالی که اکنون مطرح می شود این است که آیا می توانیم از محبوبیت Pinterest برای تبلیغ سرمایه گذاری های آنلاین خود استفاده کنیم؟ به عبارت دیگر، همانطور که از توییتر و فیس بوک برای ایجاد هویت آنلاین کسب و کار خود استفاده می کنیم، آیا امکان استفاده از Pinterest و دسترسی به مشتریان و مشتریان خود با استفاده از آن وجود خواهد داشت؟

البته که میتونیم! در این مقاله نگاهی به نکات و ترفندهایی خواهیم داشت که به ما در انجام این کار کمک می کنند.

چه چیزی باعث محبوبیت Pinterest شده است؟

محبوبیت Pinterest را می توان به موارد زیر نسبت داد:

  1. تامین نیاز و تمایل مردم به یادگیری، کسب و به اشتراک گذاشتن چیزهای مورد علاقه. به طور پیش فرض، همه انسان ها میل به کشف چیزهای جدید مربوط به حوزه خاص مورد علاقه خود دارند. اگر شعر دوست داشته باشم، گرایش طبیعی دارم که هرازگاهی به دنبال اشعار جدید و شگفت انگیز بگردم. به طور مشابه، برای علاقه مندان به طراحی وب، این تمایل در قالب ویترین های طراحی و سایت های الهام بخش و غیره شکل می گیرد.
  2. افراد عموماً علایق و سرگرمی های مشترکی دارند. این را تصور کنید: اگر من در زمینه طراحی وب هستم، به احتمال زیاد با دیگران در این صنعت ارتباط خواهم داشت. طبیعتاً، ما ایده‌های طراحی و توسعه را که به نظرمان قابل توجه است با یکدیگر به اشتراک خواهیم گذاشت. Pinterest چنین تبادلاتی را با مخاطبان جهانی تسهیل می کند.
  3. کنجکاوی انسانی افراد را وادار می کند تا علایق دیگران را نیز بررسی کنند. این دلیل اصلی است که چرا شبکه های اجتماعی، زمانی که به درستی انجام شوند، تمایل به موفقیت دارند. Orkut موفق شد، MySpace موفق شد، سپس فیس بوک و توییتر آمدند، و اکنون، Pinterest!
  4. چه کسی عکس ها را دوست ندارد؟ به طور جدی، چه کسی این کار را نمی کند؟

خوب، پس Pinterest چگونه کار می کند؟

مکانیسم اصلی ساده است: من چیزی را دوست دارم، آن را به اشتراک می‌گذارم یا “پین” می‌کنم، دوستانم با علایق مشابه آن را برمی‌دارند و دوباره به اشتراک می‌گذارند یا دوباره آن را “پین” می‌کنند، و مارپیچ ادامه می‌یابد! در حالی که این مکانیسم را می توان تقریباً برای هر وب سایت شبکه اجتماعی اعمال کرد، Pinterest یک مزیت اضافی نسبت به وب سایت های دیگر دارد – این به کاربران خود یک تجربه منحصر به فرد و کارآمد مبتنی بر ارائه می دهد. روی منافع آنها

مثلا، روی فیس بوک باید محتوای موجود در فید خبری خود را به صورت خطی مرور کنید – قبل از اینکه به محتوای مرتبط با طراحی که توسط همکارانم به اشتراک گذاشته شده است برسم، همچنین باید نکات و به روز رسانی های کیک بوکسینگ را که توسط همکلاسی های دبیرستانم به اشتراک گذاشته شده است، مرور کنم. البته، من می‌توانم چنین دوستانی را در لیست دوستانم حفظ کنم و به‌روزرسانی‌های آنها را قطع یا لغو اشتراک کنم، اما process اگر من یک لیست دوستان بزرگ داشته باشم می تواند خسته کننده باشد). وقتی صحبت از پینترست می شود، روی از طرف دیگر، فید من با موضوعاتی که با علایق من مرتبط نیستند بمباران نمی شود. آناتومی پینترست به من اجازه می دهد تمرکز کنم روی محتوایی که به آن علاقه دارم

خوب، پس چگونه می توانم از قدرت Pinterest استفاده کنم؟

اصول اولیه، مانند به روز رسانی منظم و ارائه محتوای مرتبط، مانند هر شبکه اجتماعی دیگری است. بنابراین ما از چنین اصول اولیه عبور می کنیم و به طور کامل تمرکز می کنیم روی عناصر کلیدی Pinterest که آن را از سایر شبکه های اجتماعی متمایز می کند و شایسته نگاهی مناسب است.

تمرکز روی “منافع”

همانطور که تا به حال باید قضاوت کرده باشید، بزرگترین مزیت Pinterest این واقعیت است که جامعه و پایگاه کاربر هم متنوع و هم محتوا محور است. تعداد ترول ها و پروفایل های کاربری جعلی در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی (حداقل تا کنون) وجود ندارد. شما به راحتی می توانید تمرکز کنید روی موضوعاتی که برای کاربران شما جالب تر به نظر می رسند – یک نگاه ساده روی برخی از تابلوهای محبوب موضوعاتی را نشان می‌دهند که بیشترین تعداد تکرار و اشتراک‌گذاری را دارند.

ارائه

نگاهی به پروفایل Pinterest Dainis Graveris. اگر در تابلوها و محتوایی که او به اشتراک می‌گذارد مرور کنید، خواهید دید که ترکیب دقیقی از موضوعات از وبلاگ طراحی او و موارد کلی وجود دارد که ممکن است برای مخاطبان هدف او جذاب باشد. بنابراین، در حالی که او محبوب ترین مقالات را از وبلاگ خود به اشتراک می گذارد، راهنمای استفاده از Pinterest، Infographics، جوک ها و نقل قول های مرتبط با طراحی و حتی پوسترهای فیلم را نیز به اشتراک می گذارد! چنین ارائه شگفت انگیزی نه تنها بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه آنها را مجبور می کند که به ملاقات او ادامه دهند page – بالاخره چه کسی تحت تأثیر آن شوخی خنده دار یا نقل قول مبهم قرار نمی گیرد؟

در نتیجه، ارائه محتوای شما کمک زیادی به ایجاد نمایه Pinterest شما به عنوان منبعی در میان کاربران دیگر می کند.

دانیل گراوریس

جاذبه ی بصری

این یکی نسبتا ساده است. اگه وبلاگ بود روی بلاگر یا WordPress.com، کلمات مهمتر از تصاویر بودند. با این حال، وقتی صحبت از Pinterest به میان می آید، تصاویر و تصاویر در صندلی راننده قرار می گیرند. همانطور که در فیدها و تابلوهای خود مرور می کنید روی پینترست، متوجه خواهید شد که جریان حاوی تصاویر با شرح است و هیچ چیز دیگری. هنگام اشتراک‌گذاری مجدد، می‌توانید عنوان را تغییر دهید، اما خود تصویر بدون تغییر باقی می‌ماند.

بنابراین، بسیار مهم است که تصاویر و تصاویری که به اشتراک می گذارید، ماهیت محتوای شما را به شیوه ای موثر منتقل کنند. به عبارت دیگر، تصاویر به اشتراک گذاشته شده است روی تابلوهای شما باید به اندازه کافی قدرتمند باشند که بینندگان را جذب کنند و هویت واقعی برند شما را به تصویر بکشند.

اثر متقابل

ایجاد تابلوهایی که حاوی مطالب عالی و مرتبط با کاربران شما هستند، اولین قدم برای استفاده صحیح از Pinterest است. گام مهم دیگر این است که از کسانی که محتوای خوب را به اشتراک می گذارند، قدردانی کنید. پین‌ها و نظرات مجدد در تابلوها و فیدهای کاربران دیگر نه تنها نشان می‌دهد که به تلاش‌های آنها احترام می‌گذارید، بلکه این پیام را به شما می‌دهد که با جامعه درگیر هستید و به ژانر کاری خود علاقه دارید. فقط آن جمله قدیمی را به خاطر بسپار: هیچ مردی جزیره نیست

در امتداد خطوط مشابه، برای جلب مشارکت کاربران، می‌توانید پین‌بردهای گروهی ایجاد کنید و کاربران را به اشتراک‌گذاری محتوا دعوت کنید. یکی دیگر از گزینه های خوب می تواند برگزاری مسابقات باشد روی پینبردهای شما که در آن کاربران می توانند در آن شرکت کنند و جوایز هیجان انگیز را ببرند. این نه تنها باعث ایجاد علاقه می شود، بلکه مشارکت و مشارکت را نیز تشویق می کند که به شما کمک می کند تا حضور خود را تثبیت کنید روی پینترست

تنوع

اجازه دهید دوباره به نمایه Pinterest Dainis Graveris بپردازیم. یک بار دیگر، تابلوها را مرور کنید – موارد سرگرم کننده، اینفوگرافیک، لوگوها، فیلم ها، سئو و بازاریابی، سبک مردانه، فضاهای کاری خلاقانه، و غیره! لیست می رود روی و روی. به چیزی توجه کنید؟ او تابلوهای متعددی ایجاد کرده است که همگی به موضوعاتی در مورد طراحی و خلاقیت می پردازند، اما موضوع محتوا را متنوع نگه داشته است. می توانید جوک ها، نقل قول ها، نکات سئو، ایده های سبک و سایر موارد خلاقانه را از نمایه او دریافت کنید. در حالی که هدف اصلی او قطعا به اشتراک گذاری محتوای وبلاگش است، او همچنین تابلوهای زیادی ایجاد کرده است که موارد تصادفی مرتبط را به اشتراک می گذارند.

نکته کلیدی در اینجا اشتراک گذاری محتوای متنوع است. به یاد داشته باشید، کاربران می توانند شما را دنبال کنند یا به سادگی تصمیم بگیرند روی فقط چند تابلوی منتخب را دنبال کنید. بنابراین، همیشه به داشتن تنوع در محتوای شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان جدیدتری را جذب کنید.

شما نمی خواهید به عنوان کهنه یا خسته کننده تایپ کنید، آیا؟

دید و دسترسی

اگر محتوای فوق العاده نتواند به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کند، به اشتراک گذاری چه فایده ای دارد؟ به عبارت دیگر، به اشتراک گذاری محتوای عالی کافی نیست. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که چنین محتوایی به مخاطبان گسترده ای می رسد.

جدا از نامگذاری تابلوهای خود به شیوه ای مناسب، می توانید از هش تگ ها نیز استفاده کنید (بله، Pinterest از آنها مانند توییتر پشتیبانی می کند).

چنین برچسب‌هایی نه تنها جستجوی تصاویر شما را دوستانه می‌کنند، بلکه ابزارهای اشتراک‌گذاری خود پینترست را نیز انتخاب می‌کنند روی هش تگ ها برای طبقه بندی محتوای شما.

نتیجه

همه گفته‌ها و انجام‌ها، Pinterest یک پلتفرم قدرتمند است و با تعداد کاربران روزافزون خود، قطعاً یک شبکه اجتماعی ضروری برای افراد و مشاغل مشتاق است. علاوه بر این، اگر می خواهید سرمایه گذاری آنلاین خود را به شیوه ای موثر تبلیغ کنید، Pinterest را نباید نادیده گرفت. به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت روی تخته‌های پین شما می‌توانند به شما کمک کنند تا مشتریان و مشتریان بالقوه خود را تحت تأثیر قرار دهید و همچنین هویت خود را در بازار خاص خود ایجاد کنید.

نظر شما در مورد پینترست چیست؟ آیا از آن برای به اشتراک گذاری محتوای تجاری استفاده می کنید؟ نکاتی از خودتان دارید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

(برچسب‌ها برای ترجمه t)social



منتشر شده در 1403-01-26 02:20:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید