وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه مطمئن شویم که ایمیل های MailChimp واقعا به کاربران شما می رسد

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


چگونه مطمئن شویم که ایمیل های MailChimp واقعا به کاربران شما می رسد

این آموزش به شما در مورد مهم ترین کاری که احتمالاً برای خبرنامه MailChimp خود انجام نمی دهید کمک می کند: اطمینان از تحویل آن. اگر خبرنامه شما تحویل داده نمی شود، هیچ آموزش، راهنمایی یا تاکتیک های بازاریابی اهمیتی نخواهد داشت. اطمینان از تحویل اساساً به این معنی است که شما باید ثابت کنید که همانی هستید که می گویید، در مورد آدرس ایمیل شما. زیرا اسپمرها و کلاهبرداران دوست دارند از آدرس های ایمیل دیگران برای پیشبرد برنامه های شیطانی خود استفاده کنند. برای جلوگیری از این امر، باید از روش‌های احراز هویت MailChimp استفاده کنید، که مانند یک پلاک برای ایمیل شما است. این یک شناسه قابل ردیابی ارائه می دهد که به مشترکین شما نشان می دهد که شما قانونی هستید. میزبان‌های ایمیل مانند Gmail، Hotmail و حتی AOL همگی به دنبال این هستند که ببینند آیا دامنه ایمیل شما دارای سابقه DKIM است (نگاه کنید به: احراز هویت دامنه شما در ادامه این پست برای یادگیری روش استفاده از آن). بر اساس OpenDKIM، احراز هویت ایمیل از 53 درصد در سال 2015 به 67 درصد تا کنون در سال 2016 رسیده است. بنابراین، اگر دامنه ایمیل خود را برای خبرنامه خود تأیید و تأیید نکرده اید، در اقلیت هستید. ISP ها حتی در مورد مسدود کردن انفجارهای ایمیل بدون امضا صحبت می کنند، زیرا در حال حاضر مقادیر زیادی فیشینگ ایمیل وجود دارد. خوشبختانه، تنها چیزی که لازم است کمی اثبات است. یا بهتر است بگوییم اثبات اینکه آدرس ایمیل و دامنه شما متعلق به شماست. شما فقط باید یک بار این کار را انجام دهید (مگر اینکه نام دامنه خود را تغییر دهید).

چرا تأیید و احراز هویت مهم است

  • احراز هویت دامنه و ایمیل شما به مشترکین شما ثابت می کند که شما همانی هستید که می گویید.
  • همچنین به MailChimp ثابت می کند که آنها می توانند به اندازه کافی به شما اعتماد کنند تا آدرس ایمیل شما را بدون مجموعه ای از “via mail13.wdc01.rsgsv.net” نشان دهید که معمولاً در کنار نام شما در Gmail مانند تصویر زیر نشان داده می شود.
  • اگر صحبت از جیمیل شد، اگر دامنه خود را احراز هویت کنید، جیمیل به اندازه کافی به ایمیل های شما اعتماد می کند تا تصاویر را به طور خودکار بارگیری کند (به جای اینکه هر بار از مشترکین شما بپرسد که آیا می خواهند یا خیر). آنها حتی اینجا در موردش نوشت.

مزایای مقدس، درست است؟

چه چیزی نیاز دارید؟

  • دسترسی به ثبت کننده دامنه
  • دانش کافی در مورد رکوردهای DNS برای افزودن رکورد TXT و CNAME به دامنه خود.
  • صبور باشید، زیرا حتی اگر فقط یک بار باید این کار را انجام دهید، ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد تا تغییرات اعمال شوند.
  • ابتدا توجه داشته باشید که احراز هویت دامنه تنها در صورتی در دسترس است که از یک دامنه سفارشی ایمیل ارسال کنید (به عنوان مثال (ایمیل محافظت شده) نه (ایمیل محافظت شده)).

احراز هویت ایمیل شما

وارد حساب MailChimp خود شوید و کلیک کنید روی نام شما در ناوبری بالا سمت راست. از این منوی بازشو، کلیک کنید روی را حساب پانل. سپس کلیک کنید تنظیمات و انتخاب کنید دامنه های تایید شده.

image02

کلیک کنید بر روی یک دامنه ایمیل را تأیید کنید دکمه. سپس آدرس ایمیلی را که برای ارسال ایمیل به لیست خود استفاده می کنید تایپ کنید و سپس کلیک کنید ایمیل تایید بفرست. یک ایمیل با یک کد دریافت خواهید کرد، بنابراین به صندوق ورودی خود بروید. آن کد را کپی کرده و در آن قرار دهید کد تایید را وارد کنید فیلد برگشتی در MailChimp.

image00

بوم، کارت تمام شد. اکنون “تأیید شده” را در زیر دامنه خود خواهید دید روی آن صفحه نمایش

احراز هویت دامنه شما

اکنون که دامنه شما تأیید شده است، باید آن را احراز هویت کنید. در همان دامنه های تایید شده صفحه نمایش، کلیک کنید تصدیق کردن در کنار دامنه شما

image05

یک رکورد TXT برای افزودن به دامنه خود خواهید دید. این یک کد مشابه (اما نه این کد دقیق) خواهد بود: “v=spf1 include:servers.mcsv.net ?all” آن را کپی کرده و در یک رکورد TXT به عنوان مقدار در تنظیمات DNS دامنه خود جایگذاری کنید.

image06

در مرحله بعد، به سمت پایین به شماره 2 بروید روی آن را نمایش دهید و CNAME و مقدار را در دامنه خود کپی کنید. این شبیه به “k1._domainkey” خواهد بود نام میزبان و “dkim.mcsv.net” به عنوان مقدار.

image03

کلیک احراز هویت دامنه، و شما تمام شده اید! (توجه داشته باشید که ممکن است آنی نباشد زیرا ثبت دامنه شما ممکن است چند ساعت طول بکشد تا به روز رسانی شود.) وقتی همه چیز طبق برنامه پیش می رود به این شکل به نظر می رسد:

image04

اکنون ایمیل های شما بسیار قابل تحویل هستند.

پس از اتمام کار، تصاویر به طور پیش‌فرض در Gmail بارگیری می‌شوند، آدرس ایمیل شما شامل یکسری حرف‌های بیهوده نخواهد بود، و احتمال اینکه ایمیل‌های شما به هرزنامه یا تبلیغات تبلیغاتی بروند بسیار کمتر خواهد بود. ارسال ایمیل مبارک!

(برچسب‌ها برای ترجمه )اسکرین



منتشر شده در 1403-01-12 01:21:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید