وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه (و چرا) همه را به طراحی بکشیم

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


چگونه (و چرا) همه را به طراحی بکشیم

اگر تجربه چیزی به من آموخته است، این است که تصاویر بهتر از کلمات هستند، هیچ چیز مانند یک خط خطی سریع با یک شارپی (ابزارهای نوشتاری دیگر در دسترس هستند) درک همه از یک مشکل طراحی وب را همسو نمی کند. این سریع‌ترین، آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه برای درک دیگران از تفکر طراحی شما است… پس چرا ما این کار را بیشتر انجام نمی‌دهیم؟… در واقع چرا همه این کار را انجام نمی‌دهند؟ چرا؟! شاید ما مردم را می ترسانیم؟ یکی از چیزهایی که ما اغلب به عنوان طراحان UX از آن رنج می بریم این است که طرح های خود را به طرز چشمگیری هنری می کنیم (که عالی است – به آنها هوای خلاقیت می بخشد و پیشرفت آنها را آسان تر می کند “به این طرح های زیبا نگاه کنید” و غیره) اما ما باید بدانیم که این واقعاً هدف طراحی نیست. ما برای انتقال سریع و ساده اطلاعات طرح می کنیم. اغلب طرح‌های «هنری» ما می‌توانند به دیگران این احساس را بدهند که طراحی یک فعالیت مختص خلاقان است – بیشتر شبیه یک قطعه هنری تا یک اطلاعات ساده.

این باعث ایجاد ترس در بقیه افراد می شود که سریع خط خطی کنند روی یک یادداشت یا دستمال کاغذی پس از آن به اندازه کافی خوب نیست، که طراحان پوزخند ممکن است به آن اشاره کنند و بخندند (متاسفانه همیشه ترس غیرمنطقی نیست). اما این یکی از مواردی است که باید تا حد امکان منصرف کنیم—ارزش زیادی وجود دارد که همه افراد درگیر در هر پروژه طراحی وب با به اشتراک گذاشتن افکار و بازخورد خود به صورت بصری راحت باشند. اگر هنوز به متقاعد کردن نیاز دارید، این سناریو را تصور کنید – یک مکالمه پینگ پنگ ایمیل کلاسیک که همه ما قبلاً آن را تجربه کرده ایم:

مشتری: سلام، می توانید بلوک را به مرکز منتقل کنید. با تشکر
شما: سلام، بله مطمئنا کدام بلوک؟ با احترام
مشتری: سلام، فقط یکی در بالا لطفا.
شما: سلام، ارم منظورت تو هدر هست؟
مشتری: مطمئن نیستید، آیا هدر بیت بالایی است؟
شما: بله عنصر در بالای page با بنر قهرمان و CTA اولیه
مشتری: متاسفم که مرا از دست دادید، این دکمه ای است که روی آن کلیک می کنید و می خواهم آن را جابجا کنم
شما: اوه درسته…کدوم دکمه؟ (صدای گریه) به جای 18 ایمیل هدر رفته از 2 مکالمه تلفنی دشوار و یک حمله عصبی، تصور کنید که این مکالمه باشد.

مشتری: سلام، آیا می توانید بلوک را به مرکز منتقل کنید – مانند این. با تشکر

طرح ساده

خب چطور اینکار رو انجام بدیم؟ چگونه «برایان از حساب‌ها» را متقاعد می‌کنید که می‌تواند و باید ایده‌های خود را برای نرم‌افزار مالی جدید ترسیم کند؟

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  VPS در مقابل VPN: آیا به یک شبکه خصوصی مجازی یا یک سرور خصوصی مجازی نیاز دارید؟

چگونه

بنابراین، اگر مانع اصلی برای اکثر مردم، فقدان درک شده از مهارت‌های هنری است که «نمی‌توانستم چیزی بکشم که من طراح نیستم»، باید مطمئن شوید که همه می‌دانند که آراستگی یا جذابیت یک طرح است. غیر مرتبط. مردم باید یک طرح را به عنوان یک راه سریع و آسان برای برقراری ارتباط با چیزهای خاص، با تأکید بر آن ببینند روی سریع یکی از راه‌های مورد علاقه من برای قاب‌بندی آن با مردم این است که مؤدبانه بپرسم: «آیا می‌توانی یک طرح کلی سریع از آن برای من انجام دهی؟ هیچ چیز دقیقی نیست، فقط آن را خط خطی کنید و یک عکس از آن برای من بفرستید؟” معمولاً این کافی است تا برایان قدیمی از حساب‌های کاربری، یک قلم را بردارد و امتحان کند، اما ممکن است مشکلات دیگری وجود داشته باشد.

لجستیک

با ماهیت دور از راه دور برخی از تیم ها و مشتریان، به ندرت به آسانی راه رفتن به سمت میز شخصی با کاغذ واقعی یک طرح است. روی. فکس کردن آن کمی یکپارچهسازی با سیستمعامل است و ارسال آن ممکن است کمی طول بکشد! اما خوشبختانه فناوری به راحتی به کمک می آید، فقط مردم را تشویق کنید طرح خود را اسکن کنند یا حتی عکس بگیرند. روی تلفن آنها در صورت نیاز نرم افزار آسان برای استفاده که اجازه می دهد طراحی دیجیتال مانند inVision نیز وجود دارد. این ابزارها راه‌های شگفت‌انگیزی را برای طراحی مشترک اجازه می‌دهند، اما در حالی که برای بسیاری از طراحان UX ضروری هستند، همیشه ارزش دارد که قبل از پیشنهاد کردن، این موضوع برای مخاطبانی که در مورد آن صحبت می‌کنیم، ترسناک باشد.

شغل من نیست

همانطور که در مورد بزرگترین مانع برای بدست آوردن همه بحث کردیم روی تخته با طراحی معمولاً ترس از خندیدن است – “چقدر احمقانه و عجیب است که برایان از حساب ها فکر می کند اکنون می تواند طراحی کند.” این حتی بیشتر در مورد مشتریان یا سهامداران ارشد شما صادق است – این از این واقعیت ناشی می شود که چیزی کاملاً آسیب پذیر در مورد ارائه چیزهایی که خودتان ترسیم کرده اید وجود دارد. مدیر عامل یک سازمان بزرگ جهانی ممکن است خیلی راحت دستورات مکتوب را در قالب ایمیل ارسال کند، اما ترسیم برخی بازخوردها برای همراهی با آن به هیچ وجه به طور طبیعی برای آنها نخواهد بود. این کار آنها نیست برای دور زدن این مورد، این موردی است که انتظارات را تعیین کنید و یک طرح را به عنوان چیزی بیش از یک خط خطی قرار دهید، چیزی که بر اساس آن مشاهده نخواهد شد. روی شایستگی های هنری آن یا به اشتراک گذاشته شده غیر ضروری. چیزی که من در گذشته به خوبی کار می کند، نشان دادن این است. منظورم این است که در واقع یک طرح فوق العاده خشن و زشت را در اوایل خود بسازید روی در پروژه برای اثبات یک نکته. به همه نشان دهید که اشکالی ندارد که «طرح دستمال کاغذی» را بدون ترس از تمسخر عمومی به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی وب چیست؟

چه زمانی

بنابراین اکنون (امیدواریم) همه را با طراحی جذب کرده اید، آیا زمان درست و نادرستی برای همراهی با آن وجود دارد؟ در حقیقت، هر زمان که دیگران را در پروژه خود مشارکت می دهید، باید افراد را وادار کنید تا خود را از طریق یک خط خطی سریع بیان کنند – ارتباط بصری ایده ها از هر ده بار، 9 بار بهتر عمل می کند. با این حال، نکاتی در یک پروژه وجود دارد که در آنها خواهید دید که می توانید از طراحی به عنوان یک روش، بهترین بهره را ببرید، در تجربه من 2 حوزه کلیدی وجود دارد که بیشترین سود را دارند.

زمان ایده ها

ایده پردازی اولیه زمان فوق العاده ای برای تشویق به تکرار سریع ایده هایی است که طراحی به آنها اجازه می دهد – به طور ایده آل همه افراد در یک اتاق یک شارپی را در دست دارند. با مشارکت فعال همه در خلاقیت متوجه خواهید شد processبدون در نظر گرفتن نقش آنها، تعدادی از موانع پروژه را خیلی سریع برطرف می کند – همچنین این مزیت غیرمنتظره را دارد که به شما کمک می کند تا اگر احساس می کنند دست فعالی در تعریف راه حل طراحی شما دارند، از همه خرید کنید. اگر آنها کمی از آن را خودشان کشیدند – سرمایه گذاری شده اند! یک راه ساده و زیبا برای ترغیب مردم به طراحی در چنین شرایطی این است که اتاق را طوری قرار دهید که همه یک پد و خودکار در مقابلشان بنشینند و التماس کنند که آنها را بردارید و استفاده کنید.

حلقه های بازخورد

هر نقطه‌ای که در آن بازخورد جمع‌آوری می‌شود، زمان دیگری است که من متوجه شدم شما می‌توانید از تشویق همه به طراحی بیشترین سود را ببرید. بزرگ‌ترین فایده‌ای که احتمالاً در اینجا خواهید دید، صرفه‌جویی فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید از حذف سوء تفاهم‌ها (و ناامیدی اجتناب‌ناپذیر ناشی از آنها) به دست آورید. بدیهی است که دریافت یک طرح کوچک از هر نقطه بازخورد از هر ذینفع منفرد، حتی با تجربه ترین طراحان UX را نیز به سرعت به چرخش در می آورد (بازخورد اولیه مانند “تغییر LTD به Plc در فوتر لطفا” به ندرت از طرح همراه سود می برد). در عوض فقط سعی کنید و مطمئن شوید که ذینفعان شما می دانند که اگر فکر می کنند که دنبال کردن بازخورد آنها ممکن است دشوار باشد، اگر طرحی سریع یا حتی ضمیمه کنند برای همیشه آنها را دوست خواهید داشت. print بیرون از طرح/page/wireframe در سوال و خط خطی روی بالای آن بنابراین پروژه بعدی، قلم‌های نمدی را بشکنید و آن‌ها را به اطراف بدهید.

(برچسب‌ها برای ترجمه )همه زودتر درست می کنند



منتشر شده در 1403-01-07 00:12:03

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید