وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه پولکادوت بخریم؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


Polkadot (DOT) یکی از محبوب ترین پروژه ها در فضای بلاک چین است. Polkadot با هدف ایجاد یک شبکه جهانی از بلاک چین ها که همه بر روی یک پلتفرم ساخته شده اند، در حال تلاش برای رشد…

چگونه پولکادوت بخریم؟

پولکادوت (DOT) یکی از محبوب ترین پروژه ها در فضای بلاک چین است. پولکادوت با هدف ایجاد یک شبکه جهانی از بلاک چین ها که همه بر روی یک پلتفرم ساخته شده اند، در جهت رشد اکوسیستم بلاک چین کار می کند. با پروتکل شبکه‌اش، داده‌ها را می‌توان از طریق بلاک چین‌های مختلف منتقل کرد و آن‌هایی را که اکنون جدا هستند مانند جزایر به هم متصل می‌کند و قابلیت همکاری را تسهیل می‌کند. همه اینها با بلاک چین های سنتی غیرممکن نیست، اما سرعت آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. از سوی دیگر، پولکادوت شبکه‌ای از بلاک چین‌های جداگانه و خرد شده ایجاد می‌کند و حجم کار را بین آنها توزیع می‌کند.

سکه DOT ​​چیزی است که کل اکوسیستم را نیرو می دهد. هر دارنده DOT ​​بخشی از مکانیسم حکومتی است—شما می توانید عضو شورا شوید، به اعضای شورا رأی دهید، همه پرسی عمومی را پیشنهاد دهید، به همه پرسی عمومی خاص اولویت دهید و به همه همه پرسی های فعال رأی دهید. شما می توانید سکه را برای دریافت بازدهی شرط بندی کنید، به این معنی که اگر در شبکه شرکت کنید، می تواند بازده مشخصی را به صورت تقریباً ثابت پس دهد.

نحوه خرید پولکادوت در سال 2021

محبوبیت این پروژه به این معنی است که یافتن یک صرافی که آن را فهرست می کند بسیار آسان است. با این حال، یافتن صرافی‌های معتبر که با سطح تجربه، هزینه‌های مورد انتظار شما و همچنین در منطقه جغرافیایی شما ارائه می‌شوند، آسان‌تر نمی‌شود. به همین دلیل است که ما لیستی از پنج مورد از بهترین صرافی ها را برای خرید DOT در سال 2021 جمع آوری کرده ایم.

چگونه پولکادوت بخریم؟چگونه پولکادوت بخریم؟
  • Gate.io. این صرافی یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاران با تجربه با سبد آلتکوین است. جدا از معاملات معمول نقطه ای، اهرم، وام حاشیه یا وجوه استقراضی و تعداد بی شماری از فرصت های معاملاتی پیشرفته دیگر را نیز ارائه می دهد. Gate.io تقریباً در سطح جهانی در دسترس است، تنها با چند استثنا. کارمزدها نیز در پایین ترین سطح قرار دارند، با کارمزد معاملاتی 0.2٪ و مقادیر متفاوت برای برداشت (در حالی که سپرده ها رایگان هستند). اگر مشتری وفادار هستید، کارمزد معامله نیز مشمول تخفیف می شود. وقتی نوبت به معامله DOT ​​می‌رسد، می‌توانید جفت‌های USDT و BTC و همچنین یک جفت معاملات آتی USDT را در پلتفرم پیدا کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gate.io، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه پولکادوت بخریم؟چگونه پولکادوت بخریم؟
  • Bitfinex. اگرچه Bitfinex بهترین خدمات را برای معامله گران کهنه کار ارائه می دهد، رابط کاربری آنها حتی برای تازه واردان به اندازه کافی بصری است. با این حال، همه چیز به غیر از معاملات نقطه ای، طبق معمول، بهتر است به کسانی واگذار شود که از ریسک های ذاتی آگاه هستند و مایل به پذیرش آن هستند. کارمزدهای Bitfinex نسبتاً کم است و تا زمانی که حجم معاملات شما افزایش یابد، کاهش می یابد. صرافی بسیار امن است و 99.5 درصد وجوه مشتریان در سردخانه ذخیره می شود. اگر می‌خواهید DOT معامله کنید، BTC و USDT گزینه‌های رمزنگاری شما هستند، اما می‌توانید آن را در برابر USD – نسخه فیات – نیز معامله کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Bitfinex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه پولکادوت بخریم؟چگونه پولکادوت بخریم؟
  • پولونیکس. اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتر هستید، Poloniex به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا می خواهید فرآیند KYC را طی کنید یا نه – در غیر این صورت، تنها چیزی که برای باز کردن یک حساب نیاز دارید یک آدرس ایمیل معتبر است. این صرافی برای معامله گران در تمام سطوح تجربه یکسان قابل دسترسی است، بنابراین حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد معاملات ارزهای دیجیتال ندارید، می توانید از اینجا شروع کنید. کارمزدها از پایین ترین قیمت ها در بازار هستند و بدون KYC اجباری به این معنی است که می توانید پس از ثبت نام در عرض چند دقیقه معامله را شروع کنید. مانند نمونه های قبلی ما، می توانید DOT را با USDT یا BTC در Poloniex خریداری کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Poloniex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه پولکادوت بخریم؟چگونه پولکادوت بخریم؟
  • بیت ترکس. Bittrex ممکن است فرآیند KYC گسترده‌ای داشته باشد، اما طیف گسترده‌تری از ابزارهای تجارت حرفه‌ای را نسبت به سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند. مجموعه APIهای آنها حتی به شما این امکان را می دهد که معامله گر بات خود را برای خودکارسازی فرآیند راه اندازی کنید (اگرچه این چیزی است که هم به دانش فنی زیادی نیاز دارد و هم به درک کامل از بازار). همچنین مشابه نمونه های قبلی ما، کارمزدها هستند که بالاترین آنها 0.2٪ است و زمانی که حجم معاملات شما افزایش می یابد به عنوان انگیزه ای برای سرمایه گذاران سازمانی و سایر سرمایه گذاران در مقیاس بزرگ، کاهش می یابد. شما می توانید DOT را با BTC، USDT، و ETH و همچنین با ارزهای فیات مانند USD و EUR خریداری کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Bittrex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه پولکادوت بخریم؟چگونه پولکادوت بخریم؟
  • کراکن. بسیار مبتدی پسند، اما حتی معامله گران با تجربه اگر Kraken را انتخاب کنند ضرر نخواهند کرد – با طیف گسترده ای از گزینه های معاملاتی مختلف، همه می توانند چیزی را پیدا کنند که با آن راحت هستند. استفاده از صرافی بسیار آسان است، به علاوه در صورت نیاز راهنمایی ارائه می دهند. بعلاوه، کارمزدها جزو کمترین هزینه‌ها در صنعت هستند، بنابراین برای لذت تجارت در آنجا مجبور نخواهید بود هزینه‌ای را پرداخت کنید. بزرگترین مزیت آن در میان سایر موارد موجود در لیست ما این است که جفت‌های معاملاتی DOT بیشتری را ارائه می‌کند: به غیر از موارد معمول، می‌توانید دارایی را با KSM و نمونه‌های فیات مانند EUR، AUD و GBP نیز معامله کنید. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما می‌تواند در هزینه‌های تبدیل نیز صرفه‌جویی کند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Kraken، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

زمانی که بدانید از کجا شروع کنید، خرید سکه های پولکادوت (DOT) می تواند بسیار آسان باشد. دانستن سطح تجربه و راحتی خود با استفاده از ابزارهای معاملاتی پیشرفته نیز بسیار کمک می کند، زیرا می تواند انتخاب مبادله شما را محدود کند. بیشتر از همه، باید توجه داشته باشید که هرگز نباید بیشتر از حدی که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری کنید، زیرا فضای ارزهای دیجیتال می تواند شاهد نوسانات قابل توجهی در قیمت باشد.

آیا علاقه مند به خرید آلتکوین های بیشتر هستید؟ راهنماهای دیگر ما را بررسی کنید. در عین حال، اغلب با Cryptonews سر بزنید تا در جریان همه رویدادهای مهم در صنعت کریپتو باشید.



منتشر شده در 1402-12-26 08:28:04

امتیاز شما به این مطلب
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه اشیاء تاریخ دلورین را انسانی کنیم
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید