وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه پیام HTTPS “Not Secure” را در کروم برطرف کنیم

0 6
زمان لازم برای مطالعه: < 1 دقیقه


https://www.youtube.com/watch؟v=mTn3LxZpo5g

اخبار امنیتی برای همه صاحبان وب سایت

گوگل کروم اخیرا اعلام کرده است که در یک به روز رسانی آینده، آنها یک برچسب “ناامن” را در کنار هر URL وب سایتی که از HTTPS استفاده نمی کند قرار می دهند. شما می توانید این برچسب را در نزدیکی نوار آدرس مرورگر مشاهده کنید:

این برای شما چه معنایی دارد؟ اگر وب سایت شما یک اتصال امن و رمزگذاری شده برای استفاده بازدیدکنندگان نداشته باشد، Google Chrome با علامت گذاری آن در نوار جستجو به هر بازدیدکننده ای اطلاع می دهد که وب سایت شما ایمن نیست.

چه در حال حاضر یک وب سایت داشته باشید و چه در شرف راه اندازی آن هستید، گواهی SSL اختصاصی از میزبانی رسانگار مشکل را برطرف می کند. وب سایت شما ایمن خواهد بود و بازدیدکنندگان شما پیام «امن» را به همراه یک قفل سبز رنگ مشاهده خواهند کرد:

نشانگر امن وب سایت در گوگل کروم

دریافت گواهینامه SSL آسان است

اگر مشتری موجود میزبانی رسانگار نیستید، با تیم خدمات مشتری حرفه ای ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم امروز به حل این مشکل برای شما کمک کنیم.

مشتریان موجود میزبانی رسانگار، به سادگی به AMP خود وارد شوید (پنل مدیریت حساب) و روی دکمه «خرید گواهی SSL اختصاصی» کلیک کنید. آدرس وب سایت خود را وارد کنید، سپس فیلدهای باقی مانده را پر کنید و همه چیز آماده است. پشتیبانی حرفه ای 24/7 ما اطمینان حاصل می کند که گواهی SSL شما به درستی نصب شده است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  رمز عبور من چقدر قوی است؟ نکات و ترفندهای رمز عبور



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید