وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

0 9
زمان لازم برای مطالعه: 12 دقیقه


اگر محتوا پادشاه است، وبلاگ شما قلعه آن است. چه از یک بدون کد استفاده کنید page سازنده یا وب ابزار طراحی برای طراحی یک طرح‌بندی وبلاگ، اتخاذ رویکرد اول محتوا برای طراحی وبلاگ بسیار مهم است. طراحی وبلاگ شما می تواند به جلب توجه خوانندگان و جذب آنها کمک کند روی وبسایت شما

آنچه خواهید آموخت

  • طراحی وبلاگ چیست و چرا برای موفقیت وب سایت شما ضروری است
  • 7 فاکتور عملی که باید هنگام طراحی وبلاگ خود در نظر بگیرید
  • نمونه هایی از روش رویکرد شرکت های محبوب به طراحی وبلاگ خود

طراحی اول محتوا چیست؟

طراحی محتوا اول رویکردی است که در آن محتوای وبلاگ یا وب‌سایت شما مهمترین تلقی می‌شود و بر عناصر زیبایی‌شناختی مانند تایپوگرافی و مضامین اولویت دارد.

در سبک محتوا اول، طرح های شما در خدمت ارتباط اطلاعات پشتیبانی شده توسط تصاویر و ویدئوها هستند. اول قرار دادن محتوا می تواند تجربه خواننده را افزایش دهد و طراحی وب سایت شما را ساده کند process.

چرا طراحی وبلاگ مهم است؟

طراحی وبلاگ مهم است زیرا تجربه کاربر را افزایش می دهد، تعامل را تشویق می کند روی وب سایت شما و درک برند شما را بهبود می بخشد. طراحی وبلاگ کاربر پسند می تواند توجه خوانندگان را به خود جلب کند و به آنها کمک کند مدت بیشتری بمانند روی وبلاگ شما

یک طراحی خوب همچنین می تواند به شرکت شما کمک کند تا معتبرتر ظاهر شود 48 درصد از کاربران طراحی وب سایت را با اعتماد مرتبط می دانند.

پیمایش آسان همراه با طرح‌بندی دعوت‌کننده می‌تواند یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند را برای کاربران آسان‌تر کند و آنها را تشویق به کشف مناطق دیگر کند. روی وبلاگ شما

طراحی وبلاگ خوب می تواند وفاداری به برند را تقویت کند و منجر به افزایش ترافیک، اشتراک گذاری و تبدیل در دراز مدت شود.

تفاوت بین طراحی وبلاگ و وب سایت چیست؟

تفاوت اصلی طراحی وبلاگ و وب سایت در ارائه اطلاعات است. هدف طراحی وب سایت ارائه محصولات یا خدمات از طریق ارتباط با مزایا، ویژگی ها و موارد استفاده است در حالی که طراحی وبلاگ بر ارائه محتوای طولانی با کمک اینفوگرافیک و ویدیو تأکید دارد.

یک وب سایت مجموعه ای از محتوا را میزبانی می کند که می تواند یک محتوای ساده باشد.page نمونه کارها به یک سایت تجارت الکترونیک پیچیده با هزاران محصول.

وبلاگ مجموعه ای از مقالات است. یک وبلاگ می تواند به عنوان یک ویژگی در یک وب سایت یا به عنوان یک سایت مستقل وجود داشته باشد – برای مثال، انتشارات خبری و سایت های محتوا اساساً وبلاگ های غول پیکر هستند، اما به آنها وب سایت نیز گفته می شود.

انتشاراتی مانند سایت های خبری و سایر وب سایت های مقاله محور وبلاگ هستند، اما ما آنها را وب سایت می نامیم زیرا هیچ ویژگی یا صفحه وب اضافی وجود ندارد.

هر دو شکل طراحی باید با سئو مطابقت داشته باشند، اما طراحی وبلاگ باید اصول سئو را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

این به این دلیل است که شما می توانید از طریق رتبه بندی محتوای وبلاگ خود مخاطبان جدیدی را به وب سایت خود جذب کنید روی موتورهای جستجو.

7 نکته طراحی وبلاگ متخصص رهبری برای تعامل بهتر

مردم برای خواندن مطالب به وبلاگ ها مراجعه می کنند، معمولاً برای یافتن پاسخ سؤالی که دارند. بنابراین، هدف اصلی صاحبان و طراحان وبلاگ، ایجاد طرح‌بندی وبلاگی است که به راحتی با محتوای خوانا حرکت می‌کند.

وبلاگ خود را برای خوانایی طراحی کنید

خوانایی در طراحی وبلاگ مهم است زیرا تأثیر مستقیم دارد روی روش تعامل کاربران با وبلاگ شما و میزان مطالبی که می خوانند.

وبلاگی که خواندن آن آسان باشد، اطمینان حاصل می کند که محتوای شما قابل هضم است و افراد را از ترک وب سایت شما باز می دارد.

دریافت اطلاعات مورد نظر را برای افراد آسان کنید، و آنها خوشحال تر خواهند بود، بیشتر برمی گردند و احتمال بیشتری برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما خواهند داشت. توجه کنید که چگونه فونت وبلاگ ما کمی بزرگتر است تا به خوانایی کمک کند.

در اینجا چند راه برای بهبود خوانایی وبلاگ شما وجود دارد.

  • انتخاب حروف خوانا
  • برای متن وبلاگ از اندازه فونت بین 15 تا 22 پیکسل استفاده کنید
  • سرفصل ها و زیرعنوان ها باید برجسته باشند تا محتوا قابل اسکن شود
  • خود را تنظیم کنید ارتفاع خط بین 150٪ – 200٪ (بسته به آن متفاوت خواهد بود روی تایپوگرافی)
  • فاصله حروف استاندارد را برای فونت کپی بدنه اعمال کنید
  • از فضای خالی برای جدا کردن پاراگراف ها، عنوان ها و محتوای بصری (تصاویر و ویدیوها) استفاده کنید تا اسکن وبلاگ آسان شود. page
  • از فضای خالی اطراف محتوا برای کمک به تمرکز خواننده استفاده کنید روی متن ها
جنبه دیگری که بر خوانایی تأثیر می گذارد، عرض محتوا است. محتوای خود را با عرض 780 – 900 پیکسل برای نمای دسکتاپ، تقریباً یک سوم عرض صفحه، در مرکز قرار دهید. در تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه، محتوا باید تمام عرض را اشغال کند.

اگر محتوای شما بیش از حد گسترده است، افراد باید برای خواندن و اسکن وبلاگ کمی سر خود را حرکت دهند page. این ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما کاربر را افزایش می دهد بار شناختی و خواندن مطالب را دشوار می کند. اگر مردم برای خواندن پست های وبلاگ شما تلاش کنند، دیگر برنخواهند گشت.

با طراحی ثابت بچسبید

سازگاری بصری برای طراحی وبلاگ UI ضروری است. هدر یا تصویر برجسته گاهی اوقات می‌تواند چالشی جدی برای طراحان ایجاد کند، زیرا رنگ‌ها و تضادهای متفاوتی که باعث می‌شود فیدهای وبلاگ به هم ریخته به نظر برسند.

به عنوان مثال، وبلاگ Surfer از یک طرح خاص و طرح رنگی ثابت برای تصاویر سرصفحه استفاده می کند تا با مفهوم کلی برند ما مطابقت داشته باشد و در عین حال ثبات را حفظ کند.

سازگاری بصری همچنین به برجسته کردن عناصر طراحی وبلاگ، مانند فراخوان‌های اقدام (CTA) کمک می‌کند. به عنوان مثال، به عنصر UI برجسته سرصفحه توجه کنید. برای فراخوان Surfer ثبت نام کنید روی بالا سمت راست؟

ما از عنصر دکمه و رنگ یکسانی برای CTA در سراسر وب سایت خود استفاده می کنیم، بنابراین کاربران همیشه می توانند اقدامات مهم را شناسایی کنند.

ابتدا موبایل را طراحی کنید

طراحی موبایل اول یا واکنش گرا ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از وبلاگ ها هنوز این مفهوم را اشتباه می گیرند.

نکته موج سوار: طراحی وبلاگ خود را با کوچکترین دریچه دید – یک دستگاه تلفن همراه شروع کنید.

رویکرد اول موبایل، طراحان را مجبور می‌کند محتوا را اولویت‌بندی کنند و حواس‌پرتی را کاهش دهند. به عنوان مثال، با طراحی دسکتاپ وسوسه انگیز است که تا حد امکان از املاک و مستغلات صفحه نمایش استفاده کنید، از جمله نوار کناری پر از ویجت با فیدهای رسانه های اجتماعی، فرم خبرنامه، آخرین نظرات و غیره.

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

طراحان باید طرح را دوباره پیکربندی کنند تا این محتوا را به زیر مقاله وبلاگ منتقل کنند، جایی که اکثر خوانندگان آن را نخواهند دید روی دستگاه های تلفن همراه این موارد اضافی همچنین با تماس‌های API و فایل‌های جاوا اسکریپ اضافی بر عملکرد تأثیر منفی می‌گذارند که منجر به عملکرد و تجربه کاربری ضعیف می‌شود.

در اینجا چند راه برای فکر کردن در مورد آنچه برای طراحی وبلاگ اول موبایل مهم است وجود دارد.

اولویت بالا
  • محتوای وبلاگ (از جمله تصاویر ویژه، ویدیو و متن)
  • منوی ناوبری هدر
  • عنوان وبلاگ
  • دکمه های فراخوان برای اقدام (اولویت بالا برای اهداف تجاری)
  • پاورقی
اولویت متوسط
  • تصویر هدر
  • نویسنده (اختیاری)
  • تاریخ انتشار (اختیاری)
اولویت کم
  • برچسب های دسته (اختیاری): اولویت کم
  • پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی (اختیاری): اولویت کم

طرح‌بندی وبلاگ را برای پیمایش آسان حفظ کنید

یک طرح بندی وبلاگ با ساختار مناسب برای تجربه کاربر، خوانایی و مقیاس پذیری بسیار مهم است. چهار مولفه حیاتی وجود دارد که باید برای یک چیدمان وبلاگ موفق در نظر داشت:

  • سرتیتر با لوگو، پیمایش اولیه و جستجو
  • عنوان وبلاگ در بالای page
  • حوزه محتوای اصلیپست وبلاگ
  • پاورقی با ناوبری ثانویه، پیوندهای اجتماعی، تماس، سلب مسئولیت و غیره.

اگر در مورد نوارهای فرعی تعجب می کنید، می توانند چالش برانگیز باشند و چند مشکل را ارائه دهند:

  • حواس کاربران را از محتوا و مهم ترین CTA های خود منحرف کنید
  • مسیریابی مشکل است روی سیار
  • کاهش دادن page عملکرد و افزایش page زمان بارگذاری

با این حال، نوارهای کناری همچنین می توانند به خوانندگان شما کمک کنند تا در محتوای شما حرکت کنند و اطلاعات بیشتری برای نویسنده ارائه دهند، بنابراین شما باید خودتان تصمیم بگیرید.

اگر از نوار کناری مانند ما استفاده می کنید، مطمئن شوید که به بهبود تجربه کاربر کمک می کند، مانند ارائه صفحات محتوای مرتبط در یک دسته موضوعی. از پیوندهای خارجی مانند حساب های رسانه های اجتماعی خودداری کنید، زیرا این افراد وب سایت شما را دور می کنند و امکان تبدیل آنها را کاهش می دهند.

شما در حال حاضر می توانید نوار کناری ما را ببینید روی سمت چپ مقاله اما در اینجا یک مثال دیگر از وبلاگ Stripe است.

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

اگر طرحی تمیز و بدون درهم ریختگی را ترجیح می دهید، محتوای نوار کناری خود را در زیر مقاله قرار دهید. اگر کسی واقعاً می خواهد شما را پیدا کند روی رسانه‌های اجتماعی یا مشاهده محتوای بیشتر، برای پیدا کردن آن به پایین پیمایش می‌کنند—آنها باید این کار را انجام دهند روی به هر حال دستگاه های تلفن همراه

یک سلسله مراتب بصری برای طرح بندی وبلاگ ها ایجاد کنید

سلسله مراتب بصری اهمیت عناصر و محتوای UI را منعکس می کند و چشم خوانندگان را در حین حرکت در یک پست وبلاگ راهنمایی می کند. در اینجا چند راه برای استفاده از سلسله مراتب بصری برای طراحی طرح بندی وبلاگ آورده شده است:

تایپوگرافی

از اندازه ها، وزن ها و سبک های مختلف برای تشخیص عناوین، عنوان های فرعی و متن اصلی استفاده کنید. برخی از وبلاگ ها برای برجسته کردن تفاوت از حروف متفاوت برای سرفصل ها و متن استفاده می کنند.

رنگ و کنتراست

طراحان از رنگ استفاده می کنند تا کاربران را به محتوای خاص بکشانند و جداسازی ایجاد کنند، به خصوص برای لینک ها و دکمه های فراخوان.

فاصله گذاری و تراز

فاصله و فضای سفید تکنیک های طراحی بسیار موثر برای ایجاد جداسازی و سلسله مراتب هستند. برای مثال، استفاده از فضای خالی در اطراف سرفصل‌ها و بین پاراگراف‌ها برای اسکن‌پذیرتر کردن محتوا، یک تمرین استاندارد است.

محتوای رسانه

تصاویر، ویدئو و سایر رسانه ها متن را تجزیه می کنند و جذابیت بصری را افزایش می دهند. طراحان می توانند از تصاویر به صورت استراتژیک برای پشتیبانی از محتوا و راهنمایی کاربران در مقاله استفاده کنند.

تاکید

استفاده از حروف برجسته، مورب و خط‌دار به کاربران کمک می‌کند تا متن یا دستورالعمل‌های مهم را جذب کنند. به عنوان مثال، ما برای این گلوله ها از bold استفاده می کنیم تا تشخیص برچسب را برای شما آسان کنیم.

به عنوان مثال، مرکز یادگیری G2 یک ویژگی خوب دارد onسلسله مراتب بصری برند برای پست های وبلاگ آن.

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

الگوهای خواندن برای قابلیت اسکن

الگوهای خواندن یک تکنیک طراحی UX پیشرفته برای طراحی طرح‌بندی وبلاگ هستند. یک 2009 مطالعه ردیابی چشم توسط گروه NN شش وب را شناسایی کرد page الگوهای خواندنی که ممکن است با ردیابی خوانندگان مشاهده کنید روی وبلاگ خودت:

F-Pattern

رایج ترین الگوی خواندن مقالات وبلاگ. خوانندگان با اسکن چپ به راست در بالای صفحه شروع می کنند page قبل از اینکه آنها به پایین اسکرول کنند page تا زمانی که عنوان فرعی یا متن خاصی توجه آنها را جلب کند، به موجب آن دوباره از چپ به راست اسکن می کنند. آنها ممکن است به این کار ادامه دهند تا زمانی که آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

الگوی خالدار

چشم کاربر اسکن می کند page، به دنبال یک کلمه یا محتوای خاص است. به همین دلیل است که سلسله مراتب بصری بسیار مهم است. این به کاربران اجازه می دهد صفحات را مرور کنند و کارها را سریعتر انجام دهند. به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک وبلاگ غذایی هستید، تاکید بر مواد تشکیل دهنده در سراسر پست های وبلاگ به پاسخگویی کمک می کند “دوباره با تخم مرغ ها چه کنم!”

الگوی کیک لایه ای

برخی از کاربران هر عنوان و عنوان فرعی را اسکن می کنند و به دنبال موضوع خاصی می گردند. این حرکت چشم اسکن و پرش یک افکت لایه-کیک در نرم افزار ردیابی چشم ایجاد می کند. استفاده از سرفصل های توصیفی هنگام ساختاربندی طرح بندی وبلاگ ضروری است.

الگوی تعهد

برخی از خوانندگان وبلاگ سرمایه گذاری می کنند (یا متعهد می شوند) که یک مقاله کامل را بخوانند. این افراد معمولاً می خواهند موضوعی مانند دستورالعمل ها، دستورالعمل های آشپزی یا مستندات محصول را به طور کامل درک کنند.

الگوی زیگزاگ

یک الگوی خواندن معمولی برای طرح‌بندی‌های دو ستونی. این طرح‌بندی می‌تواند باعث لغزش خوانندگان شود، بنابراین از قرار دادن متن در اطراف تصاویر برای افزایش خوانایی وبلاگ خود اجتناب کنید.

شامل قابلیت جستجو

یک نوار جستجو برای وبلاگ خود قرار دهید.

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

طراحان اغلب جستجو برای وبلاگ ها را نادیده می گیرند، اما بسیاری از افراد از این ویژگی برای یافتن محتوای اضافی استفاده می کنند. جستجو باعث افزایش تعامل و حفظ افراد می شود روی سایت وبلاگ شما طولانی تر است، که می تواند نشانگرهای مثبت را به گوگل نشان دهد و وبلاگ شما را در موتورهای جستجو بالاتر نشان دهد.

جستجو همچنین برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و یادگیری که محبوب ترین پست های وبلاگ شما هستند عالی است. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید خوانندگان خود در حال جستجو برای “طراحی وبلاگ” هستند، می دانید که زمان آن رسیده است که مقاله ای در مورد روش طراحی وبلاگ بنویسید.

پلتفرم های وبلاگ نویسی با طراحی وبلاگ خوب

در حالی که می‌توانید طرح‌بندی وبلاگ خود را از ابتدا طراحی کنید، از جمله بخش مدیریت، توسعه و نگهداری آن به مهارت‌ها و منابع قابل توجهی نیاز دارد.

اکثر پلتفرم های وبلاگ نویسی مدرن یا سیستم های مدیریت محتوا (CMS) بسیاری از ویژگی های خارج از جعبه را ارائه می دهند که راه اندازی و نگهداری وبلاگ را ساده می کند. در اینجا دو پلتفرم وبلاگ نویسی محبوب برای ساخت یک سایت زیبا آورده شده است.

وردپرس

طراحی وبلاگ وردپرس برای افراد غیر فنی و مشاغلی که نیاز به وب سایت و وبلاگ دارند توصیه می شود. این یکی از محبوب ترین پلتفرم های وبلاگ نویسی است و مطمئناً یک تم وردپرس متناسب با نیازهای وبلاگ نویسی خود پیدا خواهید کرد.

طرفداران:

  • گزینه های میزبانی متعدد با حداقل چند دلار در ماه
  • هزاران تم و توسعه دهنده وردپرس
  • بسیاری از امکانات طراحی با page سازندگان (یعنی بدون توسعه کد)
  • جامع و مقیاس پذیر
  • پلاگین های زیادی برای افزایش عملکرد

معایب:

  • هزینه اضافی برای SSL و CDN
  • ویژگی های اضافی افزونه معمولاً پرداخت می شود
  • پلاگین ها می توانند بر عملکرد تأثیر منفی بگذارند

وردپرس قدیمی ترین پلتفرم وبلاگ نویسی است و بنابراین جامعه ای قوی در اطراف آن دارد. این یک CMS جامع برای وب سایت های شرکتی و شخصی، تجارت الکترونیک، شبکه های اجتماعی، انجمن ها و موارد دیگر است.

هزاران توسعه‌دهنده برای ایجاد طرح‌های وبلاگ سفارشی پیدا خواهید کرد، یا می‌توانید یک الگوی وبلاگ را از هزاران بازار طراحی انتخاب کنید.

سایر گزینه‌های CMS مانند Squarespace، Wix، Weebly و Blogger برای وبلاگ‌نویسی سطح ابتدایی مناسب هستند اما فاقد ویژگی‌های سفارشی‌سازی هستند – به این معنی که شما محدود به مضامین پلت فرم هستید.

روح

Ghost یک پلت فرم وبلاگ نویسی مدرن است که برای وبلاگ نویسان، ناشران، سازندگان و پادکست ها توصیه می شود.

طرفداران:

  • استفاده آسان (مناسب برای مبتدیان)
  • از 9 دلار در ماه شروع می شود (25 دلار برای استفاده از یک تم سفارشی)
  • سئو داخلی، خبرنامه و پرداخت عضویت
  • قالب های اولیه وبلاگ با طراحی شیک و مدرن
  • رابط کاربری ادمین بصری
  • SSL و CDN رایگان

معایب:

  • برای سفارشی کردن تم ها باید با یک توسعه دهنده کار کنید
  • فقط یک گزینه میزبانی (ghost.org)— خود میزبانی نیاز به تخصص میزبانی ابری دارد
  • بدون پلاگین بومی—از ادغام Zapier استفاده می کند

UI مدیریت بصری Ghost به راحتی قابل پیمایش و یادگیری آن ساده است، حتی اگر در زمینه فناوری اطلاعات کافی نداشته باشید. ویژگی‌های سئو داخلی، خبرنامه و عضویت (ادغام Stripe برای پرداخت) این پلتفرم همه چیزهایی را که برای راه‌اندازی یک وبلاگ یا خبرنامه نیاز دارید، فراهم می‌کند.

Ghost برای وبلاگ های تجاری نیز محبوب است. Buffer، OpenAI، DuckDuckGo، Cloudflare و Duolingo برخی از برندهایی هستند که از این پلتفرم استفاده می کنند.

آنها همچنین بازاری دارند که در آن مضامین مدرن را پیدا می کنید و می توانند یک متخصص را برای سفارشی کردن تم شما یا توسعه طراحی وب خود استخدام کنند.

4 نمونه طراحی وبلاگ

بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چگونه برخی از شرکت های محبوب با طراحی وبلاگ برای وب سایت ها مقابله می کنند.

OpenAI

وبلاگ OpenAI به نظر می رسد یک تغییر محصول است که برای بازار هدف مهندسی برند جذاب است.

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

این طرح‌بندی نمونه‌ای کامل از طراحی کاربر محور است، جایی که طراحی وبلاگ OpenAI با زیبایی‌شناسی کاربرانش مطابقت دارد. مهندسان برای تغییر لاگ های بدون عکس استفاده می کنند، بنابراین تصاویر برجسته را از وبلاگ حذف می کنند homepage معنا پیدا می کند.

مقالات از طراحی حداقلی، با محتوای متمرکز و حداکثر عرض 750 پیکسل استفاده می کنند تا متن را خوانا و قابل اسکن کند. آنها همچنین از تصاویر، GIF و کدهای جاسازی شده برای کمک به بیان هر داستان استفاده می کنند.

طراحی ساده سایت وبلاگ OpenAI برای اولین بار در تلفن همراه، تجربه کاربری یکسانی را در تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ ارائه می دهد. این به برند کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان را به حداکثر برساند و خوانندگان را بدون توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنند درگیر کند.

بک لینککو

یکی از اولین نمونه های طراحی وبلاگ در فضای سئو و بازاریابی محتوا می باشد بک لینککو.

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

این homepage وبلاگ برایان دارای یک بخش قهرمان با تصویری برجسته از Brain و یک دعوت به عمل در خبرنامه است – یک روش طراحی رایج برای بسیاری از برندهای شخصی و تأثیرگذاران برای جذب افراد به لیست ایمیل خود. آخرین پست های وبلاگ او از بخش قهرمان پیروی می کند.

برایان از فضای خالی زیادی در هر مقاله استفاده می کند، بیشتر از یک وبلاگ معمولی. Backlinko همچنین به خاطر تصاویر سفارشی، اینفوگرافیک ها و سایر محتوای بصری خود برای ایجاد یک تجربه کاربری جذاب مشهور است.

هر محتوای بصری که برایان استفاده می‌کند همیشه یکدست به نظر می‌رسد، زیرا او به یک سبک خاص پایبند است و قسمت‌هایی را که می‌خواهد توجه را به آن جلب کند برجسته می‌کند – تکنیکی هوشمند برای حفظ ثبات بصری.

طراحی اسپاتیفای

طراحی اسپاتیفای نمونه دیگری از یک وبلاگ خوب طراحی شده است که توسط طراحان محصول Spotify تولید شده است که بینش هایی را در مورد چالش ها و تصمیمات طراحی سازمان به اشتراک می گذارد. اگر در زمینه توسعه محصول کار می کنید، این وبلاگ قطعاً یک وبلاگ برای کاوش است.

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

این homepage وبلاگ طراحی دارای یک چرخ فلک قهرمان با آخرین پست های خود است. طرح وبلاگ رنگارنگ و تصاویر ویژگی با کیفیت بالا پر جنب و جوش و روی-برند با حفظ سازگاری عالی رابط کاربری.

هر مقاله دارای یک تصویر هدر رنگارنگ، یک عنوان پررنگ، و پیوندهای اجتماعی به جای نمادها است. پیوند اشتراک گذاری اجتماعی منطقی است زیرا کاربران می توانند مقاله را در هر جایی به جای رایج ترین پلتفرم ها به اشتراک بگذارند.

اندازه دکمه برای دستگاه های تلفن همراه مناسب است زیرا کاربران با انگشت شست خود روی آن ضربه می زنند تا پیوند را کپی کنند.

یکی دیگر onعنصر -brand دکمه های نوار کناری برای مقاله قبلی، مقاله بعدی، و به هم زدن مقالات، تقلید از دکمه ها هستند. روی پخش کننده رسانه Spotify – یک استراتژی فوق العاده برای افزایش آگاهی و تعامل با نام تجاری.

AirBnB

AirBnb وبلاگ مسافرتی خود را میزبانی می کند و مقاصد زیبا در سراسر جهان را به نمایش می گذارد.

چگونه یک وبلاگ طراحی کنیم: 7 بهترین روش و مثال

این وبلاگ با طراحی خوب که اتاق خبر AirBnB نام دارد، حاوی یک ترفند شخصی سازی جالب به شکل تصاویر جذاب بصری است که در سایت های مسافرتی که پوشش می دهند، گرفته شده است.

این به خوانندگان کمک می کند تا تصویر کاملی از مکان دریافت کنند.

طراحی کلی و احساس وبلاگ AirBnB با دقت و با در نظر گرفتن حساسیت های سفر ساخته شده است. این وبلاگ تجربه‌ای دلپذیر را به نمایش می‌گذارد که برخلاف احساس درهای بسته معمولی هتل‌های سنتی، جذاب است.

در گوشه سمت چپ بالا، لوگوی وبلاگ وجود دارد، بنابراین خواننده همیشه می تواند به وبلاگ بازگردد. homepage.

طرح وبلاگ همچنین دارای یک منوی کشویی با نسخه ای از وبلاگ با زبان های دیگر است.

خوراکی های کلیدی

  • طراحی وبلاگ برای ارائه یک تجربه کاربری عالی، تقویت تعامل و ایجاد وفاداری به برند در بین خوانندگان شما بسیار مهم است.
  • طراحی موبایل ابتدا با در نظر گرفتن قابلیت خوانایی و پیمایش کاربران، در عین حفظ سازگاری و پویش پذیری طراحی ضروری است.
  • سیستم های مدیریت محتوا راهی عالی برای شروع سریع و ارائه هزاران طرح وبلاگ مدرن هستند که می توانید از بین آنها انتخاب و سفارشی کنید.

UXPin چیست؟

UXPin یک ابزار طراحی مبتنی بر کامپوننت است که به طراحان محصول امکان می‌دهد تا نمونه‌های اولیه پیشرفته بسازند و با ترجمه سریع طراحی به کد بدون هیچ گونه تغییری، طرح‌های اولیه را ساده‌سازی کنند. ماموریت آن گرد هم آوردن طراحان و توسعه دهندگان است. کاوش کنید ویژگی‌های UXPin با یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان.



منتشر شده در 1403-03-11 15:10:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید