وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه یک NFT ایجاد کنیم؟

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


فناوری بلاک چین درهایی را برای آینده هنر باز کرده است. برای اولین بار می توانید دارایی های دیجیتالی را در فضای مجازی با اطمینان داشته باشید. این فناوری به قدری قوی است که مالکیت یک شی فیزیکی نسبت به NFT امنیت کمتری دارد.

چگونه یک nft را برش دهیم

فناوری بلاک چین درهایی را برای آینده هنر باز کرده است. برای اولین بار می توانید دارایی های دیجیتالی را در فضای مجازی با اطمینان داشته باشید. این فناوری به قدری قوی است که مالکیت یک شی فیزیکی مسلماً کمتر از مالکیت یک NFT امن است. NFT ها، توکن های غیر قابل تعویض، این امکان را فراهم می کنند. این توکن‌های رمزنگاری منحصربه‌فرد بودن و کمیاب بودن را اضافه می‌کنند که ارزش یک دارایی دیجیتال را تقویت می‌کند. در غیر این صورت، JPEG های میزبانی شده بر روی هر پلتفرم وب به راحتی قابل تکرار هستند و از این رو آنقدر ارزشمند نیستند.

با بلاک چین، برای اطمینان از مالکیت دارایی‌های دیجیتالی مانند آثار هنری، کارت‌های نسخه محدود، موسیقی، آیتم‌های واقعیت مجازی، سرزمین دیجیتال، تنها به یک رایانه نیاز دارید که با دفتر کل دیجیتال کار کند و این فهرست ادامه دارد. حتی با وجود فناوری جدید، هنرمندان و افراد مشهوری مانند Beeple، Gronkowski و 3Lau ثروت زیادی به دست آورده‌اند. با افزایش رشد بیت کوین و ورود فناوری بلاک چین به فرهنگ لغت اصلی، به نظر نمی رسد که قطار تبلیغاتی به این زودی متوقف شود.

مروری کوتاه بر بازار NFT

با NFT، هنرمندان اکنون به بازارهای پیشرفته ای دسترسی دارند که هر روز در حال پیشرفت هستند. همانطور که این مقاله نشان خواهد داد، شما به راحتی می توانید یک گالری از هنر NFT خود را تنها با کمی دانش ایجاد کنید. با دیدن فعالیت و اشتیاق جامعه کریپتو در مورد دارایی‌های دیجیتال، وسوسه انگیز است که باور کنیم شما فقط یک GIF از داستان‌های راگ تا ثروت فاصله دارید.

برای اینکه از دل شکستگی خود خلاص شوید، باید توجه داشته باشید که هنرمندانی که موفق هستند معمولاً دنبال کنندگان قابل توجهی در رسانه های اجتماعی دارند. سپس این هنرمندان از آن رسانه های اجتماعی به عنوان اهرمی در ارتباط با بازارهای NFT استفاده می کنند. این امر ارزش بالایی برای هنر آنها ایجاد می کند. اما این نباید یک نوازنده معمولی را از شرکت منصرف کند. حتی اگر دنبال کننده ای ندارید، بازارهای NFT یک راه عالی برای هر کسی است که یاد می گیرد چگونه آثار هنری، موسیقی، یا کلیپ های ویدیویی خود را ایجاد کند و بفروشد. شما همچنین درگیر چیزی می شوید که ممکن است به خوبی یک انقلاب هنری باشد.

nftnft
بازار هنر قابل برنامه ریزی منبع: async.art

اگر شما تازه‌کار هستید که پس از خندیدن به جدیدترین طرح SNL، می‌خواهید یک NFT بسازید، این مقاله شروعی را در سفرتان به شما می‌دهد. این احتمال وجود دارد که بلاک چین به یک ستون اصلی زندگی روزمره تبدیل شود. فناوری بلاک چین توسط موسسات مالی سنتی مانند BNY Mellon و Visa پذیرفته شده است و شروع به نفوذ به ورزش و فرهنگ عمومی کرده است. اگر با استفاده از یک فناوری هنری جدید، یک گالری خود را ایجاد کنید، به طور بالقوه در حال ایجاد یک مصنوع تاریخی در تاریخ هنر هستید.

چه یک نقاش کلاسیک قدیمی یا استاد رسانه های ترکیبی آینده نگر باشید، یادگیری در مورد NFT راه های تعامل شما با هنر را به طور کلی گسترش می دهد. چه کسی می داند. ممکن است خودتان را خوشحال کنید که چند صد دلار از یک اثر هنری دیجیتال به دست آورده اید.

مجموعه‌های خودآهنگ در مقابل ارسال مجموعه‌هایی که قرار است ضرب شوند

این شبیه به استفاده از دستگیره های رسانه های اجتماعی خود برای ایجاد شور و شوق برای هنر خود در مقابل ارائه هنر خود به یک مؤسسه حرفه ای است تا انتخاب و ضرب شود. در بازارهایی مانند Mintable، Rarible، و Opensea، مجموعه خود را می‌سازید تا هر طور که می‌خواهید بفروشید. با Nifty Gateway، Superrare، و دیگر بازارهای سرپرست، درخواست می‌دهید و می‌بینید که آیا برای ایجاد مجموعه انتخاب شده‌اید یا خیر. اگر فقط به دنبال فروش هستید، هیچ یک از گزینه ها برتر از دیگری نیست. شما می توانید هر نوع هنری را که می خواهید قرار دهید و فقط در بازارهای آزاد شروع به فروش کنید. حتی NFT ها در بازارهای نامرغوب، آمار فروش چشمگیر را کاهش داده اند. افراد مشهوری مانند مارک کوبان NFT ها را در Rarible قرار داده اند.

در نظر سایر هنرمندان، اگر کار شما در بازار NFT انتخاب شود، ممکن است در جامعه هنر دیجیتال احترامی کسب کنید. آن‌ها مانند متصدیان موزه‌ها گزینش‌گر هستند و مشتاق پذیرش سبک‌های خاصی هستند که می‌خواهند به شبکه‌شان بیاورند. اگر دیدید که بینش هنری شما با دید آنها مطابقت دارد یا فقط می خواهید آب را آزمایش کنید، می توانید از این طریق برای برش NFT های خود اقدام کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  مقادیر رشته پرس و جو را در جاوا اسکریپت دریافت کنید در URL، مقادیر رشته پرس و جو اغلب اطلاعاتی در مورد درخواست ارائه می دهند، مانند پارامترهای جستجو یا شناسه شی مورد استفاده شما. اگر هر یک از منطق کسب و کار یا درخواست در قسمت جلویی مدیریت می شود، مهم است که بدانید چگونه مقادیر رشته پرس و جو را از...
دروازه زیبادروازه زیبا
منبع: Nifty Gateway

گام به گام: چگونه می توان یک اثر هنری NFT ایجاد کرد

به عنوان اولین پلت فرم غیرمتمرکز برای NFT ها در ژانویه 2018، مناسب است که از OpenSea به عنوان نمونه اصلی در ایجاد آثار هنری NFT استفاده شود. با استفاده از این راهنما به عنوان یک پایه کلی می توانید NFT ها را در وب سایت های دیگری مانند Rarible و Mintable ایجاد کنید.

OpenSea تا پایان سال 2020 دستخوش تغییراتی شد که به شما امکان می‌دهد هنر NFT خود را روی پلتفرم ایجاد کنید. با OpenSea قدیمی، باید NFT های خود را در جای دیگری ضرب می کردید و مجموعه شما در پلتفرم آپلود می شد. با این حال، آنها گالری مجموعه جدیدی را اضافه کرده اند که به روشی ساده امکان می دهد NFT ها را برش داده و شروع به فروش آنها در بازار کنید.

NFT ها بیشتر از تصاویر ثابت، می توانند ویدیویی و صوتی نیز باشند. OpenSea به شما این امکان را می دهد که همه این نوع NFT ها را ایجاد کنید، بنابراین یک آغازگر عالی برای هر کسی است که در تمام انواع رسانه های هنری دست و پا می زند.

1. هزینه ضرب NFT

قبل از غواصی، باید از هزینه برش یک NFT مطلع شوید. برای این منظور مراقب هزینه های گاز باشید. کارمزد گاز را به عنوان کارمزد تراکنش در نظر بگیرید. NFT ها در OpenSea و بسیاری از پلتفرم های دیگر بر روی بلاک چین اتریوم کار می کنند. با محبوبیت NFT ها و برنامه های غیرمتمرکز، هزینه های گاز افزایش یافته است. در زمان‌های شلوغ، هزینه‌های گاز می‌تواند به ارزش اتریوم به بیش از 100 دلار برسد.

بنابراین چگونه در هزینه های گاز صرفه جویی می کنید؟ باید ساعاتی از هفته را انتخاب کنید که کمترین فعالیت را داشته باشد. دانشمند ارشد در استارتاپ بلاک چین DEXTF نشان می دهد که صبح زود آخر هفته بهترین زمان برای صرفه جویی در هزینه های بنزین است. از زمانی که فعالیت اتریوم در ساعات هنگ کنگ، سنگاپور، تایوان و چین به اوج می رسد یا UTC + 8 به اوج خود می رسد، توجه داشته باشید، زیرا بلاک چین به طور گسترده در آنجا پذیرفته شده است. با اجرایی شدن چیزی به یادماندنی مانند یوان دیجیتالی که توسط بلاک چین قدرت می‌گیرد، جای تعجب نیست که اگر می‌خواهید در هزینه‌های بنزین صرفه‌جویی کنید، از آن ساعات شلوغ اجتناب کنید.

چگونه در هزینه های گاز صرفه جویی کنیمچگونه در هزینه های گاز صرفه جویی کنیم

یکی دیگر از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های گاز، استفاده از بلاک چین‌های جدید است. Zilliqa پروتکلی با فناوری جدیدتر از اتریوم است. Mintable نه تنها برای بلاک چین اتریوم، بلکه برای بلاک چین Zilliqa نیز گزینه ای دارد. هزینه های گاز زیلیقا نیز بسیار ارزان تر است. با این حال، نقطه ضعف انتخاب گزینه های غیر اتریوم در اوایل سال 2021 این است که پروتکل های جدید به اندازه اتریوم به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی گیرند. بنابراین، شما خریداران بالقوه کمتری برای کار خود دارید. احتمال اینکه تعداد فروش NFT خیره کننده ای را که در اخبار روزانه NFT با پلتفرم های غیر مبتنی بر اتریوم می بینیم، به دست آورید، بسیار کمتر است.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که دقیقاً چقدر هزینه می‌کنید، باید همیشه شرایط کارمزدهای گاز را در بازار انتخابی خود بررسی کنید. به عنوان مثال، OpenSea پس از خرید، هزینه گاز را از شما دریافت می کند. بازارهای دیگر فوراً از شما پول می گیرند.

2. ایجاد کیف پول

برای باز کردن حساب در بسیاری از پلتفرم ها، اگر مبتدی هستید، باید از کیف پول Metamask استفاده کنید. اگرچه کیف پول‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما Metamask ساده‌ترین راه برای شروع استفاده از NFT بر روی هر پلتفرم مبتنی بر اتریوم است. اشاره کوتاه. در حالی که Metamask یک برنامه کاربردی شگفت انگیز برای استفاده برای چندین برنامه غیرمتمرکز است، باقی گذاشتن درآمد شما در Metamask بهترین ایده نیست. اگرچه هک ها نادر هستند، اما امن ترین کیف پول نیست. از آن برای ایجاد حساب در پلتفرم‌های مختلف برای فروش NFT استفاده کنید، اما توصیه می‌شود تا حد امکان سود خود را به کیف پول سخت‌افزاری منتقل کنید. کیف پول‌های سخت‌افزاری به موارد ضروری تقسیم می‌شوند و امنیت را به یک وظیفه بزرگ برای نقض تبدیل می‌کنند.

متاماسک nftمتاماسک nft

برای دانلود Metamask روی Download now from کلیک کنید metamask.io، و شما را به فروشگاه وب کروم هدایت می کند. رمز عبور خود را تنظیم می کنید و یک عبارت seed برای شما ایجاد می شود. این عبارت بذر را یادداشت کنید و آن را ایمن نگه دارید. وقتی وارد Metamask خود می‌شوید، متوجه می‌شوید که هیچ اتریوم ندارید، بنابراین باید به صرافی خود بروید، اتریوم بخرید و اتریوم را به کیف پول Metamask خود منتقل کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  وارد کردن تصاویر با React هنگام توسعه برنامه‌های وب با React، معمولاً می‌خواهیم عناصر بصری را برای جلب توجه کاربران اضافه کنیم. این عناصر بصری می تواند هر نوع تصویری باشد، از جمله JPG، PNG، SVG، GIF و بسیاری دیگر. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه import تصاویر با React و مشاهده ...

برای ایجاد NFT، اگر به دنبال آزمایش آب هستید، باید 250 دلار اتریوم در نظر گرفته شود. قیمت بنزین حتی در کمترین هزینه ممکن است به بالای 50 دلار برسد. اگر به دنبال ایجاد یک مجموعه کامل هستید، ممکن است بخواهید بسته به پلتفرم خود، موارد بیشتری را اضافه کنید.

3. ایجاد یک مجموعه

بازار OpenSea NFTبازار OpenSea NFT

بنابراین پس از راه اندازی کیف پول خود، می توانید روی My Profile کلیک کنید و Metamask خود را به OpenSea متصل کنید. پس از آن، می توانید برای ایجاد مجموعه خود کلیک کنید. هنگامی که به آنجا رسیدید، می توانید تصویری را برای مجموعه خود انتخاب کنید و به آن نام و همچنین توضیحات بدهید.

راهنمای دریای آزادراهنمای دریای آزاد

هنگامی که صفحه مجموعه شما راه اندازی شد، می توانید با کلیک بر روی افزودن آیتم جدید شروع به ایجاد موارد کنید. شما به صفحه ای فرستاده می شوید که می توانید رسانه خود را به عنوان یک مورد جدید در مجموعه پست کنید.

یک nft ایجاد کنیدیک nft ایجاد کنید

از آنجا، می‌توانید یک تصویر، ویدئو، صدا یا مدل سه بعدی را به عنوان NFT خود آپلود کنید و نام آن را بگذارید. اگر لینکی دارید که به تصویر مربوط می شود، می توانید آن منبع را نیز ارائه دهید. این به پیشنهاد دهندگان بالقوه ایده بهتری از آنچه می فروشید می دهد. همچنین می‌توانید توضیحاتی را برای اضافه کردن اضافه کنید که وقتی خریداران برای NFT پیشنهاد می‌دهند نشان داده شود. دادن خصوصیات به NFT ها، تعاریف طبقه بندی شده ای از آنچه NFT از آن تشکیل شده است، ایجاد می کند. به عنوان مثال، یک کلکسیون Hashmask دارای رنگ چشم، رنگ پوست، رنگ ماسک و غیره با سایر کلکسیون های Hashmask است.

سطوح و آمار عمدتاً توسط کسانی استفاده می شود که اقلام کلکسیونی با ویژگی های متفاوت را می سازند. برای مثال، می‌توانید سرعت یا قدرت یک کارت خاص را در یک بازی کارتی، اعداد مربوط به آن ویژگی‌ها، سطوح را برای نشان دادن مقادیر در نوار پیشرفت، و آمار را برای نشان دادن ویژگی‌های عددی به عنوان اعداد وارد کنید. می‌توانید محتوای قابل قفل را نیز اضافه کنید، به طوری که صاحب NFT چیزی خارج از NFT متعلق به آن را باز کند. در نهایت، می توانید عرضه یا تعداد نسخه هایی را که قرار است ضرب شود، تعیین کنید.

کاربران برای ایجاد موارد در مجموعه شما با OpenSea هزینه ای دریافت نمی کنند. OpenSea به این ضرب‌کاری تنبل می‌گوید، جایی که هزینه‌های گاز برای NFT‌های ضرب شده بعداً پرداخت می‌شود. هنگامی که کاربر NFT را خریداری می کند، کاربر هزینه آثار هنری و هزینه گاز مربوط به آن را نیز پرداخت می کند.

4. فروش به بازار عمومی

حراج دریای آزادحراج دریای آزاد

پس از ضرب آثار هنری خود، می توانید قیمت را به صورت ثابت، به صورت حراج برای بالاترین قیمت پیشنهادی یا به صورت بسته بندی تعیین کنید. اگرچه اتریوم ارز معمولی است که برای ارائه پیشنهادات استفاده می شود، اما شما می توانید برای Dai یا USDC پیشنهاد بدهید. شما همچنین می‌توانید قیمت پایانی را درج کنید، قیمت را به مرور زمان با یافتن خریدار کاهش دهید، برنامه‌ریزی برای زمان آینده در نظر بگیرید تا NFT را بتوان در تاریخ بعدی خریداری کرد، و حریم خصوصی که گزینه‌ای برای یک آدرس واحد دارد. خرید و هنگامی که آن را خریداری می کند، OpenSea 2.5٪ از برش را می گیرد.

نکته ای که در مورد مزیت تراکنش های ردیابی شده در بلاک چین باید به آن توجه کرد، تعیین حق امتیاز برای آثار هنری است. آنها به مالک این امکان را می دهند که هر بار که NFT در پلتفرم فروش انجام می دهد، درصدی از پول را به دست آورد. برای تنظیم این، به مجموعه‌های خود برگردید. باید مجموعه جدید و دکمه ویرایش را ببینید. از آنجا به پایین بروید تا کلمه کمیسیون را ببینید و نرخ خود را در زیر تنظیم کنید. می توانید حق امتیاز در OpenSea را تا 10 درصد تنظیم کنید. پلتفرم های دیگر، مانند Rarible، می توانند حق امتیاز را تا 30٪ تعیین کنند.

5. NFT در بازار

هاش ماسک های nftهاش ماسک های nft

از اینجا، ما می توانیم ببینیم که یک محصول نهایی از دیدگاه خریدار چگونه به نظر می رسد. تمام جزئیاتی که در مرحله ایجاد دیدیم دست نخورده هستند، مانند خواص و قیمت. شما حتی می توانید تاریخچه قیمت و پیشنهادات ارائه شده به این Hashmask خاص را بررسی کنید. هنگامی که اینجا هستید، کاربر می تواند انتخاب کند که NFT را خریداری کند و آن را برای خرید و فروش داشته باشد.

افکار پایانی

امروزه، ساخت NFT بسیار ساده تر از همیشه است. اگرچه هنوز هم می‌توانید یک NFT را به روش قدیمی کدنویسی و برنامه‌نویسی کنید، کسانی که دانش فنی ندارند می‌توانند بخشی از آغاز یک حرکت جدید در هنر باشند. فرقی نمی‌کند هنرمند، موسیقی‌دان یا سازنده ویدیو باشید، دنیای NFT فضایی دارد که در آن می‌توانید سطح مقطع هنر و فناوری‌های پیشرفته را تمرین کنید.



منتشر شده در 1402-12-26 09:44:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید