وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه TRON (TRX) بخریم؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


TRON (TRX) یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز است که قصد دارد یک سیستم اشتراک محتوا باشد…

چگونه TRON (TRX) بخریم؟

TRON (TRX) یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز است که قصد دارد یک سیستم اشتراک محتوا باشد. این پلتفرم می‌خواهد تا جایی پیش برود که به یک وب جهانی غیرمتمرکز تبدیل شود و همچنین به یک سیستم عامل کامل تبدیل شود که ایجاد و استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) را ساده و ساده می‌کند. تا آنجایی که پلتفرم‌های قرارداد هوشمند موجود پیش می‌روند، TRON می‌خواهد خود را به عنوان سبک‌ترین گزینه در بازار معرفی کند، زیرا تا حدی با سایرین سازگار است، همراه با هزینه‌های توسعه کمتر با تراکنش‌های بیشتر در ثانیه.

توکن TRON با علامت TRX نیروی حیاتی است که شبکه را اداره می کند. می توان از آن برای به اشتراک گذاری محتوا در شبکه استفاده کرد، برای جبران خسارت سازندگان محتوا به عنوان انگیزه ای افزوده، اما همچنین به عنوان دروازه قدرت رای قفل شد.

نحوه خرید TRON (TRX) در سال 2021: فهرستی از مبادلات

خرید TRX در سال 2021 چندان دشوار نیست – اما ممکن است قبل از اینکه روی یکی از صرافی‌ها بخرید، بررسی همه مزایا و معایب هر صرافی کمی پیچیده باشد. به همین دلیل است که ما این لیست را با پنج صرافی معتبر جمع‌آوری کردیم که شامل مجموعه مهارت‌های مورد نیاز برای پیمایش در هر کدام و همچنین ملاحظات دیگر – مانند در دسترس بودن جغرافیایی و حفظ حریم خصوصی بودن آن است.

چگونه TRON (TRX) بخریم؟چگونه TRON (TRX) بخریم؟
  • پولونیکس. Poloniex یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی است که حریم خصوصی خود را دوست دارند: تنها چیزی که برای باز کردن یک حساب کاربری نیاز دارید یک آدرس ایمیل معتبر است، زیرا فرآیند KYC کاملا اختیاری است (اما اگر قصد دارید حجم زیادی معامله کنید، ترجیح داده می‌شود). از سوی دیگر، صرافی هیچ گزینه فیات ندارد، به این معنی که افراد تازه وارد بهتر است TRX خود را از جای دیگری خریداری کنند. اما اگر قبلا USDT، BTC، ETH یا هر تعداد آلتکوین مختلف دارید، می‌توانید سکه TRON را در اینجا با کارمزد بسیار پایین در مقایسه با میانگین صنعت دریافت کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Poloniex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه TRON (TRX) بخریم؟چگونه TRON (TRX) بخریم؟
  • Gate.io. برای انتخاب بسیار گسترده ای از آلتکوین ها، Gate.io انتخاب عالی دیگری است. با کارمزدهای کم، می‌توانید TRX را با BTC، ETH، USDT و سایرین معامله کنید و همچنین از بین تعداد زیادی سکه دیگر یکی را انتخاب کنید. معامله گران پیشرفته همچنین طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی مانند برنامه های سرمایه گذاری اهرمی و دوره ای را پیدا خواهند کرد. با این حال، مبتدیان ممکن است در اینجا کاملاً احساس راحتی نکنند، زیرا رابط کاربری ممکن است کمی به هم ریخته باشد. همچنین سپرده های فیات دریافت نمی کند، به این معنی که شما باید از قبل دارای رمزنگاری باشید. در مجموع، اگر تجربه معاملاتی دارید، Gate.io مکانی عالی برای خرید TRX است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gate.io، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه TRON (TRX) بخریم؟چگونه TRON (TRX) بخریم؟
  • KuCoin. با پوشش تقریباً جهانی و تعداد زیادی آلتکوین پشتیبانی شده با کارمزد بسیار کم، KuCoin انتخاب عالی دیگری برای خرید TRX است. آنها از فیات پشتیبانی می کنند، به این معنی که می توانید سکه را با هر یک از ارزهای فیات برتر جهانی خریداری کنید، و با امنیت دارایی در سطح بانک، می توانید اطمینان داشته باشید که ایمن هستید. با نقدینگی بالا، این پلتفرم جفت های معاملاتی TRX را با USDT، BTC، KLV، KCS، BTT، WIN و دیگران ارائه می دهد. رابط کاربری نیز کاملاً بصری و آسان برای استفاده است، به این معنی که معامله‌گران بی‌تجربه می‌توانند مانند قدیمی‌های باتجربه از آن استفاده کنند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد KuCoin، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه TRON (TRX) بخریم؟چگونه TRON (TRX) بخریم؟
  • بایننس. بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات 24 ساعته است، بنابراین جای تعجب نیست که در لیست ما قرار گرفته است. همچنین یکی از صرافی‌هایی است که آلت‌کوین‌ها را به‌شدت پراکنده می‌کند: اگر می‌خواهید TRX معامله کنید، می‌توانید این کار را با USDT، BTC، ETH، BNB، BUSD، XRP، BTT و بسیاری دیگر انجام دهید. اگر هیچ رمزنگاری ندارید، بایننس فیات را نیز مصرف می‌کند، بنابراین نگران نباشید – می‌توانید TRX خود را با ارز محلی یا یکی از ارزهای برتر جهانی دریافت کنید. بایننس برای معامله گران در هر سطح مهارتی قابل دسترسی است، با گزینه های معاملاتی که معامله گران پیشرفته می توانند از آنها استفاده کنند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Binance، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه TRON (TRX) بخریم؟چگونه TRON (TRX) بخریم؟
  • Bitfinex. Bitfinex یک پلتفرم معاملاتی فقط حرفه ای است، با KYC اجباری که می تواند مدت زیادی طول بکشد – بین شش تا هشت هفته در هر زمان. به عبارت دیگر، Bitfinex برای کسانی که می‌دانند به موتور معاملاتی قوی و گزینه‌های معاملاتی بیشمار و همچنین کارمزد کمتر برای معاملات با حجم بالاتر نیاز دارند، مناسب است. کارمزدها در ابتدا کم هستند، اما تخفیف ها تنها زمانی شروع می شوند که بیش از نیم میلیون دلار ارز دیجیتال معامله کنید، بنابراین برای یک سرمایه گذار خرده فروشی معنایی ندارند. TRX را می توان در برابر BTC و ETH و همچنین گزینه های فیات معامله کرد. همچنین می توانید از کارت اعتباری خود برای خرید سکه در صرافی استفاده کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Bitfinex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چه کسی بیت کوین را کنترل می کند؟

این پنج مکان بهترین مکان برای خرید TRON (TRX) در سال 2021 هستند – اما با تنها مکان ها فاصله زیادی دارند. آیا مبادله مورد علاقه شما را از دست داده ایم؟ آیا می خواهید چیزی اضافه کنید؟ با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید! در عین حال، در خبرنامه ما مشترک شوید تا هرگز اخبار مهم مرتبط با رمزنگاری را از دست ندهید.



منتشر شده در 1402-12-26 07:18:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید