آیا در تلاش برای افزودن دکمه به سایت وردپرس خود هستید؟ خوب، از آنجایی که این پلتفرم هیچ ویژگی پیش فرضی ندارد که به شما امکان ایجاد آن را بدهد، باید از افزونه ها کمک بگیریم.

در این آموزش، روش استفاده از افزونه های کد کوتاه و غیر کوتاه دکمه وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

کدهای کوتاه چیست

قبل از شروع آموزش، باید بدانیم که کدهای کوتاه چیست.

اساساً، کدهای کوتاه، کدهای ساده ای هستند که در براکت های مربع پیچیده شده اند. [like this one] – که به شما امکان می دهد قابلیت های بیشتری را به پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کنید.

برای استفاده از کد کوتاه دکمه وردپرس، به سادگی آنها را در ویرایشگر پست تایپ کنید، وردپرس کد را ارائه می کند و نتیجه را نمایش می دهد. روی وبسایت شما.

نکته زیبای آنها این است که می توانید یک کد کوتاه وردپرس ایجاد کنید روی اگر گزینه های موجود نیازهای شما را برآورده نمی کند، خود را انتخاب کنید.

در این مورد خاص، ما ایجاد یک کد کوتاه دکمه وردپرس برای افزودن دکمه ها به وب سایت شما را پوشش می دهیم. اما از آنجایی که نوشتن کد از ابتدا برای اکثر افراد دشوار است، ما به شما یاد می دهیم که چگونه این کار را با استفاده از افزونه ها انجام دهید.

بعد روی، همچنین اگر راه حل متفاوتی می خواهید، جایگزینی برای افزونه های کد کوتاه به شما می دهیم.

پس بیایید شروع کنیم، درست است؟

روش اضافه کردن دکمه در وردپرس

شکی نیست که دکمه های وب سایت روشی عالی برای تشویق افراد به انجام یک عمل خاص مانند ثبت نام، ورود به سیستم، دانلود یک فایل و غیره هستند. روی. مثلا، آمازون از دکمه‌هایی استفاده می‌کند تا بازدیدکنندگان بتوانند کالایی را به سبد خرید خود اضافه کنند و خرید کنند.

نمونه ای از استفاده از دکمه ها on وب سایت آمازون

همچنین می توانید دکمه ای مانند مثال بالا وارد کنید.

ایجاد یک کد کوتاه دکمه با استفاده از پلاگین

در میان بسیاری از افزونه های دکمه کوتاه وردپرس موجود، انتخاب برتر ما باید باشد MaxButtons. بیش از 100000 نصب فعال دارد، با نسخه های مختلف وردپرس سازگار است و مهمتر از آن، استفاده از آن بسیار آسان است، بنابراین هرکسی می تواند بدون مشکل از آن استفاده کند.

داشبورد MaxButtonsداشبورد MaxButtons

برای شروع، افزونه را دانلود و فعال کنید. سپس، به سمت MaxButtons منو. زمانی که شما هستید روی داشبورد افزونه، کلیک کنید جدید اضافه کن، و شما را به ویرایشگر دکمه.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش بررسی فرآیندهای در حال اجرا در لینوکس با استفاده از دستورات ps، top، htop و atop

اولین چیزی که باید پر کنید اطلاعات اولیه مانند نام دکمه (برای شناسایی و یافتن یک دکمه در صورت ایجاد چندین دکمه)، URL (لینک داخل دکمه)، و متن دکمه (متن روی دکمه).

در این بخش اول، می توانید فونت، رنگ متن، شناور رنگ متن و ابعاد دکمه را نیز تغییر دهید. تمام تغییراتی که ایجاد می کنید در پیش نمایش زنده قابل مشاهده هستند روی سمت راست صفحه شما

اطلاعات اولیه در MaxButtonsاطلاعات اولیه در MaxButtons

به پایین اسکرول کنید و حتی گزینه های بیشتری برای سفارشی کردن ظاهر دکمه های خود خواهید دید.

وقتی از سبک دکمه راضی بودید، کلیک کنید صرفه جویی در بالای page.

اکنون، به داشبورد MaxButtons برگردید، و کد کوتاه دکمه‌ای را که ایجاد کرده‌اید، خواهید دید. در مثال زیر، کد کوتاه است [maxbutton id=”1”].

نمونه ای از کد کوتاه دکمه با استفاده از MaxButtonsنمونه ای از کد کوتاه دکمه با استفاده از MaxButtons

درج دکمه ها با کد کوتاه

هنگامی که می خواهید دکمه را در ویرایشگر وردپرس وارد کنید، به سادگی کد کوتاه را کپی و جایگذاری کنید. از طرف دیگر، می توانید کلیک کنید دکمه افزودن و دکمه ای را که می خواهید وارد کنید انتخاب کنید:

اضافه کردن دکمه به وردپرس با استفاده از MaxButtonsاضافه کردن دکمه به وردپرس با استفاده از MaxButtons

پس از آن، URL دکمه و متن دکمه را با توجه به آنچه برای آن پست خاص نیاز دارید، تغییر دهید. به این ترتیب، لازم نیست برای پست های مختلف کدهای کوتاه مختلف ایجاد کنید.

ویرایش اطلاعات دکمه در MaxButtonsویرایش اطلاعات دکمه در MaxButtons

و بس! شما به تازگی اولین دکمه وردپرس خود را ایجاد کرده اید! ممکن است نتیجه را نبینید روی ویرایشگر وردپرس، زیرا دکمه واقعی ظاهر خواهد شد روی پست زمانی که منتشر شد

جایگزینی برای افزونه های کد کوتاه

بزرگترین اشکال افزونه های کد کوتاه دکمه وردپرس مانند MaxButtons انعطاف پذیری محدود است. اگر می خواهید سبک یک دکمه را کمی تغییر دهید، باید به داشبورد افزونه بروید و از آنجا آن را ویرایش کنید.

خوشبختانه، راه های دیگری برای اضافه کردن دکمه به سایت وردپرس شما وجود دارد. می توانید از یک افزونه غیرکوتاه مانند استفاده کنید دکمه های کد کوتاه را فراموش کنید یا دکمه را به صورت دستی با وردپرس گوتنبرگ وارد کنید.

استفاده از پلاگین غیرکوتاه

همانطور که از نام آن پیداست، Forget About Shortcode Buttons متکی نیست روی کدهای کوتاه می توانید بلافاصله یک دکمه در ویرایشگر وردپرس ایجاد کنید و از آنجا به آن استایل دهید. فقط روی دکمه درج و بلافاصله شروع به تغییر آن کنید.

درج یک دکمه با دکمه Forget About Shortcodesدرج یک دکمه با دکمه Forget About Shortcodes

گزینه ها مشابه MaxButtons هستند، از جمله سبک حاشیه، رنگ پس زمینه و اندازه دکمه. همچنین یک ویژگی مفید وجود دارد که به شما امکان می دهد یک نماد به دکمه خود اضافه کنید. این کمک می کند تا دکمه شما منحصر به فردتر و زیباتر به نظر برسد.

سفارشی کردن دکمه‌ها با دکمه‌های Forget About Shortcodeسفارشی کردن دکمه‌ها با دکمه‌های Forget About Shortcode

اگر می خواهید دوباره از دکمه فعلی خود استفاده کنید، لازم نیست همه چیز را دوباره شروع کنید. به سادگی آن را با کلیک کردن ذخیره کنید فلاپی دیسک آیکون. می توانید از آن استفاده مجدد کنید قالب ها هر زمان که نیاز دارید، آن را برگه بزنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

پس از اتمام کار، کلیک کنید به روز رسانی برای وارد کردن دکمه

استفاده از بلاک دکمه ها در وردپرس گوتنبرگ

وردپرس 5.4 و نسخه های بعدی دارای یک دکمه ها مسدود کردن، به شما امکان می دهد یک دکمه را به پست خود بکشید و رها کنید یا page. در اینجا روش استفاده از آن آمده است:

1. کلیک کنید روی را درج بلوک ابزار در سمت چپ بالای ویرایشگر و انتخاب کنید دکمه ها مسدود کردن.

درج بلوک دکمه ها در وردپرس گوتنبرگ.درج بلوک دکمه ها در وردپرس گوتنبرگ.

2. هنگامی که وردپرس دکمه را به ویرایشگر اضافه کرد، آن را برای افزودن برچسب انتخاب کنید.

افزودن یک برچسب به دکمه جدید ایجاد شده در وردپرس گوتنبرگ.افزودن یک برچسب به دکمه جدید ایجاد شده در وردپرس گوتنبرگ.

3. برای ایجاد دکمه های بیشتر، را انتخاب کنید دکمه افزودن در گوشه سمت راست پایین بلوک

افزودن دکمه های بیشتر در کنار دکمه موجود در وردپرس گوتنبرگ.افزودن دکمه های بیشتر در کنار دکمه موجود در وردپرس گوتنبرگ.
بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
کدهای کوتاه دکمه وردپرس: چگونه یک دکمه به سایت خود اضافه کنید 24

نتیجه

دکمه ها برای هر وب سایتی بسیار مفید هستند. آنها به طور موثر توجه را جلب می کنند و حاوی متن های فراخوانی هستند که افراد را به انجام یک عمل تشویق می کند.

از آنجایی که وردپرس هیچ ویژگی پیش فرضی برای قرار دادن دکمه در وب سایت شما ارائه نمی دهد، باید از چند افزونه اضافی استفاده کنید. افزونه های مبتنی بر کد کوتاه و غیر کد کوتاه دکمه وردپرس وجود دارد. در این آموزش، روش استفاده از هر دو را یاد گرفتید. کدام یک بیشتر به شما می آید؟ این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید!

سایر تکنیک های پیشرفته وردپرس را بیاموزید

روش اضافه کردن فونت سفارشی به وردپرس
چگونه محدودیت حافظه وردپرس را افزایش دهیم
روش حذف نوار کناری در وردپرس
روش تغییر طول گزیده وردپرس
راهنمای کامل تست A/B وردپرس
روش مخفی کردن عنوان صفحه در وردپرس